- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #279499 üzenetére
Öntök egy kis kávét a cukromhoz, aztán olvasom is.
Lényeg szerintem:
"If we up the effort to 200 W, this requires around 766 calories an hour, and, keeping the 50/50 split from before, 96 g/hr of carbs. That might sound like a lot, but remember not all of those carbs need to come from drinks and gels during the ride. A good portion (probably most of it when riding for less than two hours) can easily come from glycogen, the carbs already stored in your muscles, and to a smaller extent, your liver. Even a 2-3 hour ride at this power probably doesn’t need 90+ g/hr of carbs to fuel it. But 200 W average isn’t much for a male WorldTour pro."
És ehhez kapcsolódó bigmac kalória-égetős videó. Ebben elhangzik, hogy egy profi bicósnak miért kerül sokkal kevesebb időbe ledolgozni a hambit, mint egy amatőrnek, sőt mint egy kezdő fogyókúrázónak.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Dark Archon #279480 üzenetére
Egészséggel!
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #279501 üzenetére
Konklúzió: a termodinamika törvényei a kerékpározásnál is érvényesek. Egyébként, ha az ember mondjuk teljes távon triatlonozik, megint megváltozik a táplálékbevitel.
Ott a sportolók inkább szeretnek a zsíroxidációra hagyatkozni, mert nagyon sokszor előjönnek gyomorpanaszok. Kevés ember tud 10+ órán keresztül állandóan enni.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #279480 üzenetére
Pofás gép. Szakosodni kell majd a topiktekeréseknél! Lesz outis, gravel és rendes (értsd: montis ) túra is
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #279504 üzenetére
Cé, cé, cé...
Friczy...jó nagyot vettem, hogy legyen miből vágni és majd kitalálom mennyi legyen a vége valahol 720-780 között...és ennyi lett. Megszoktam, megszerettem, nem éreztem szélesnek, kényelmetlennek gibbon karjaimmal így maradt....ja és ma unalmamban levágtam a villanyakat is nehogy Chubby206 megcsömöröljön.🤭 Bár első pillantásra jó ötletnek tűnt, nem tetszett nekem sem ott a Garmin. [kép]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Norbi.
őstag
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni bicajvásárlásban.
Többnyire városban mászkálok vele, maximum ilyen velencei tó körültekerés, ilyesmi a cél, semmi komoly és az sem napi szinten. 130-140e lenne most rá a maximum keretem, ezért inkább a használt piacot nézem.
Viszont, 196 centi vagyok, a büdzsé is kicsi, úgyhogy elég szúk a választékom, tudom.Amiket találtam:
Decathlon Riverside 700, (130e)
Explorer 500 (ez már kicsit kilóg a keretemen, 160 lenne, maximum akkor választanám ezt, ha mindenképp ezt javasolnátok)
Specialized Rockshopper 29 Sport. (130e)
A két Decás még garis lenne, a Rockshopper nem az.
Nem annyira vagyok a témában otthon, igy arra kérlek titeket, igazítsatok el, hogy merre menjek, vagy, ha mást tudtok ajánlani azt is megköszönöm! -
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #279505 üzenetére
Én mindig kellemetlenül szélesnek érzem az ebike kormányát. Az országúti és a gravel 42-es, a rekut igazából nem tudom, de az is keskeny, az ebike-on meg mindig attól tartok, hogy beakad.
-
chubby2o6
senior tag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #277161 üzenetére
Próbálgatom ezt a vackot.
Vélemény:
Kb a Busch and Müller 150 luxos Ixon Space-éhez hasonló fényereje van, ami azért egy ócskább autó fényszórójának a szintjét hozza. Ezt a ledet összehasonlítva az Opel Intellilux fényszórójával sem lehet oka a panaszra. Gyengébb az autónál, de nem sokkal. A fény alakja természetesen ócska, de ha pár évvel ezelőtt lett volna ilyen, akkor nem veszek egy marék lámpát, hogy a fenti B&M lámpához csináljak távfényt, csak veszek egy ilyet
Még megcsinálom azt az összekötést, amit a videón a csávó, azt megnézem, hogy úgy mit rittyent, de szerintem bringára pont jó, és "szép", egyenletes fényt ad. Csak etetni kell rendesen Lidl akkut szereti.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
cobranco
csendes tag
A Dolomitok a világ egyik legszebb hegysége. A gyönyörű természeti formák, lenyügöző táj sötét titkokat rejteget. Dolomitok hágói már régóta fontos szerepet töltöttek be, jelentőségük azonban sokszorosára nőtt az első világháború kirobbanásával. Az itt zajló állóháború közben épült ki a turista utak jelentős része illetve a méltán népszerű via-ferrata útvonalak szinte egésze. Hogy mennyire véres és kemény harcok folytak az olasz és a monarchia csapatai közt, arról árulkodnak az elképesztő helyeken kiépített lőállások, katonai alagútrendszerek illetve a nagy katonatemetők. A mára már nyugodt táj a sportolni vágyók, túrázók, kalandorok mekkája. „Transdolomitok” című kerékpáros útifilmünk következő epizódját ajánlom megtekintésre.
Tartalom:
Utazóink, egy átmeneti szieszta után újra belevetik magukat a javába. Cél a Dolomitok felső régiója, komoly küzdelem kezdődik, ezúttal nem az ellenséggel, hanem az elemekkel, konkrétan a domborzati viszonyokkal. A vertikális kihívás egy dolog, de az árvíz, lavina és egyéb „cukorfalatok” utóélete is fokozza az izgalmakat. A sportfeladat dokumentálásán kívül még egy erősen paródiába fulladó gasztroblokk, valamint a táborhely keresés viszontagságai is színesítik a történetet…”
TransDolomitok 3.rész: "Véres hegyek" 2021. /Italia/ 1440p
Útvonal: Lago di Braies /Pragser Wildsee-Lago di Valdaora-Olang-Pustertal radweg-Bruneck-San Martino do Badia-La Villa-Corvara-San Cassiano-Lagozuoi-Forte Tre Sassi-Lago di Valparola-Passo di Valparola
Túrabeszámoló: http://cobranco.hu/turabeszamoloalp_21.html
Fotoalbum: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4704174696330551&type=3Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
fulton
addikt
-
őstag
válasz Dark Archon #279480 üzenetére
Hurrá Hurrá hurrá....Gart az új géphez...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #279513 üzenetére
32 foga van mint nekem volt valamikor. ...így is felmegy terepezés közben néhanapján (havonta, kéthavonta 1-2x) hátul az 51-re, ritkán (naponta 1-2x) a 45-re, gyakran (minden rövidebb meredek mászáson) 39-re és szinte minden hosszabb 10% körüli- alatti mászáson 33-ra. Vagyis kell az a harminckettes öreg csontjaimnak.
Dark Archon...a tárcsáról a kemények leégetik, nem levágják.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #279510 üzenetére
Valami eszement anno feszitett ki Pecsen is a Tettye-Domorkapu utvonalon is vastag, de atlatszo damilt. Ott kb. 60 -al is johetsz, ha bator vagy, es tudod, hogy senki nem jon szembe. En szerencsere folfele menet botlottam bele, kora reggeli orakban. Es lattam bejegyzeseket, hogy mas is belebotlott. Azt elkapni lefele, egyenlo egy temetoi nyaralassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz Dark Archon #279517 üzenetére
Amúgy ebbe ránézésre simán belefér a 28-s kerék is...
Én tuti kipróbálnám úgy is... majd topictalin................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Because
őstag
válasz Dark Archon #279480 üzenetére
Szép bicaj!
De szerintem a fulton teszten nem menne át... ott az a lényeg, hogy a szelep akadálymentesen és gördülékenyen le tudjon forogni alulra. Nálad ez így van?
[ Szerkesztve ]
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Tud valaki esetleg olyan eladót aliexpressen, akitől úgy lehetne vásárolni kerékpáros napszemüveget, kiegészítő kis dioptriás lencsével, hogy ha megadom a kért dioptriákat, akkor már legyártott lecsékkel szállítják? -
addikt
válasz vallas #279520 üzenetére
Legfeljebb ott, mert én le nem hámozom a 45-ös külsőt a 622-es felnijeimről, de egyébként sincs 622-esm, 35 mm-es vagy vékonyabb külsőm. De amúgy nem azért vettem geometriailag a váz méretéhez igazított kerekű bringát, hogy elcsesszem nagyobb kerekekkel
szerk: na, megmértem. Az első kerék a villától úgy 2 centire van, szóval 28"-as kerék szinte hozzáérne. Vagyis ezt tényleg erre méretezték.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Hasaggymeg #279522 üzenetére
Nem, canyonnál a két kisebb mérethez (xs, és 2xs) 27,5-es jár.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #279525 üzenetére
Mondjuk nem butaság.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #279480 üzenetére
Nekem is hasonló van a TrustFire-rel, alul meg a Cateye AMPP500 lóg GoPro adapterrel. [kép]
A bicikli meg nagyon jó! 😀👍
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279232 üzenetére
Szép találat, de nyilván te is tudod, hogy egy 30+ éves ÉTI kazán ajtaja magától is simán kinyílik, ennyi idő alatt vetemedhetett annyit a lemez, meg ugye az összeszerelés minősége sem egy Weishaupt
A biztonsági szelep a kivitelezés után juthatott az ismeretlen Mester eszébe, nyilván kényelmesebb volt 2 elzáró közé beheftelni, mint leüríteni a házat emiatt
Egyébként én úgy látom, hogy a kazán előtt és után is el kéne zárni a csapot ahhoz, hogy fel lehessen robbantani, de szerintem van gyárilag vésztermosztát, vagy stemco, nem?
Szerencsére rég nyúltam ilyenhez[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
2024 Specialized Epic Expert, kiszivárgott részletek (geó+alkatrészlista), ha valakit érdekel. -
Kro
tag
válasz mauimagic #279529 üzenetére
Mivel van az előremenőn és a visszatérőn is elzáró, ezért csak a kazánt kellett volna leürítenie (kazánon van is ürítő csap) a mesternek ahhoz, hogy megfelelő helyre kerüljön a biztonsági szelep. Bár a mester szó nem is annyira illik arra aki kifelejti a rendszerből a biztonsági szelepet és utólag még rossz helyre is építi be. 🙂
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #279530 üzenetére
Jónak tűnik, viszont annyira durván eltérőek a számok egy klasszikus régebbi xc-hez képest, hogy netről rendelve az ember már a méretben sem lehet biztos. A nyeregvázcső pl. itt alacsony, a bb drop méretfüggő (ilyent még nem láttam), a felsőcső hossz is érdekes, pl. M-esben viszonylag hosszú. Ugyanakkor a modern nyeregcső/fejcső szögek miatt lehet, hogy a valóságban érzésre mégsem hosszú, mert közelebb kerül a kormány, ráadásul manapság a stucnik is egyre rövidebbek. Felülnék egy ilyenre kíváncsiságból. Epic HT-t és Chiselt is illene már frissíteni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz semmiho #279530 üzenetére
Két méret fura nekem, a saddle width, mely nagyobb a kis bringánál mint a nagynál meg a seatpost, melyből nincs is olyan rövid a világon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #279232 üzenetére
Hát az 30 éve úgy van..... ott lehet alul jobb oldalt vízzel felengedni.... csak nem látszik a támvillától...
de ma lefotózom, hogy megnyugodjatok...
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
Shimano RX801 beszámoló:
Felavattam az új cipőt. pár szó: Már felhúzva is kénelmes volt, egy alá zokni+merinoi téli (NW) -vel pont elég a 46-os lábamra. 47-ben rendeltem. Próbáltam egy nyári zoknival is, azzal is perfectó, nem lóg ki a láb. A dobozban volt 2 talpbetét, egy piros s egy sárga(cserélhető) különböző mértékben emeli meg a boka részt (betétet már nem kell vennem bele). A boa rész precizen működik, egyszerű mint az egyszeregy. Külön jó pont hogy a cipő elől rendelkezik egy tépőzáras külön állítóval (nem bántam volna ha ez is boa, ugyanis a kamáslit nyírni fogja ha kicsit is kilátszik a tépőzár alsó tapadó része)
A járás: Elég keskeny járó felülete van, keskenyebb mint a fizik-nek volt emiatt kicsit figyelni kell, mert oldalra dőlhet a láb.
Viszont ennek ellenére is - szépen lehet lépni benne, nekem nem okozott gondot, Túrákat nem ebben fogod abszolválni, de arra hogy beugrasz a boltba, kávéra stb.. tökéletesen elég.
A cipő karbon talpas, nekem a 47-es méretben 640 gramm/par. Szerintem korrekt.
Most +3 fokban, hóérzet 0 körül, a fent említett zoknikkal elég volt 1.5 órára, kicsit átfáztak a lábujjak rész, de nem volt vészes (Corsair többet ad kicsivel). Kamáslit neki és oké lesz. Nyári cipőhöz képest elégedett vagyok ezzel is.Tekerés: tekerés közben kényelmes, nincs nyomáspont, mintha nem is lenne cipő rajtam jól illeszkedik. Jobb benne tekerni, mint a Corsair-el. Azt gondolná az ember karbon 10-es talpmerevség, biztos nem kényelmes, DE nem így van, ennél a cipőnél pont ellenkezőleg és valóban jobb tekerési élményt nyújt (a fizik-nél nem ez volt a benyomás). Picit a stoplit előrébb raktam.
summa: Nem bántam meg hogy vettem egy komolyabb cipőt is az országútihoz. Ajánlás plecsni a cipőre.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szegény Blanka Ez mekkora méreg lehet, hogy készülsz egy éven át, kiheversz egy kulcscsonttörést, majd egy kis vírus miatt ki kell hagyd a VB-t.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #279535 üzenetére
arra hogy beugrasz a boltba, kávéra stb.. tökéletesen elég...miért, le akarsz szállni róla a boltban?! Nem tudtam kihagyni! Meglehetősen betoltad azokat a stoplikat, olyan széles lenne a csípőd? Hányas szélességű farmert hordasz, 32, 34?
Amúgy meg alapos leírás.👍"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279537 üzenetére
97cm a csípőm. azt tudom hogy a csepelnél kicsi több mint 3 cm nagyobb a pedálok (stopli közép) közt a távolság.
Ott a Corsair stoplit úgy állítottam be hogy cipő a tengely fele tolódjon.
Így a Corsair cipővel használva a Cubot hosszabb úton éreztem hogy diszkofortosan közel vannak a lábaim egymáshoz, aza "raktam volna kintebb" fele érzés.., illetve tekerés alatt fel fel kellett álljak hogy oldalra kifordítsam-nyújtsak egyet a bal csípőmre mert olyan "beállt" érzésem volt, tekerés után pedig enyhe sajgó ismétlődő "fájdalom" a balcsípőben, amit ha oldalra nyitott pozicióba helyeztem megnyugodott, másnapra elmúlt.
Ezért toltam az új cipőn ki teljesen, meglátom milyen lesz így használva. -
SteveAd
tag
válasz semmiho #279530 üzenetére
A srac aki feltette a redditre (rendelt is maganak, eredetileg most kellett volna kijonnie, de eltoltak 1-2 honappal vszleg a release-t) azt allitja, hogy a dealertol szarmazik ez a doksi. Ez vszleg igaz is, ugyanakkor van benne nehany fura error: pl. stack vagy standover adatok nem igazan realisztikusak
En leginkabb arra lennek kivancsi, hogy kovetik-e az Epic WC-n bevezetett uj trendet a kormanycsapin belul vezetett kabelekkel, mert az nalam kizaro ok sajnos (ha jol emlekszem, te is irtal a nem eppen pozitiv tapasztalatokrol ezzek kapcsolatban a Luxon). Jo lenne a maradna a jelenlegi Epic Evo hagyomanyosabb kabelelvezetese. -
Maximum1
őstag
Shimano 105 R7000 széria, 1 évet nem volt használva, most kivittem és alig vált a hátulja, feszítettem már a hátsó csavarral, de nem lett az igazi.
Lehet ezt takarítani valahogyan, vagy bowdent kell cserélni, ha cserélni kell milyet vegyek?
Néztem ezt a videót ahol mutatja hol rágódik szét, lehet érdemesebb előbb egy bowdent beszerezni mielőtt szétkapom, mert ha tré ne keljen 2x szenvedni vele.
7 ezer van benne Jagwire LEX-SL a bowdenház.[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz SteveAd #279541 üzenetére
Innen származik a kép, amit csatoltam (Mtbr.com): [link] Írta is, aki osztotta, hogy láthatóan nem végleges - gondoltam érdekes lehet ettől függetlenül.
A kiszivárgott fotók alapján sajnos követik a kormánycsapágyon átvezetett kábelezést - de meglátjuk, talán elvetik mégis. Remélem! Saját tapasztalataim egyáltalán nem jók (szerelés kapcsán), Orbea Oiz fórumokban pedig láttam már 1-2 érdekes fotót kidörzsölődött, átlyukadt fékcsőről.
[ Szerkesztve ]
-
IzI
senior tag
Ez a kerékpár [link] ,jól látom hogy átütös?
Tektro fék,városi használatra,mennyire vállalható ? -
SteveAd
tag
válasz semmiho #279543 üzenetére
Igen, ott emlitettem, hogy redditen kertem a sractol a pdf-et es az mtbr-es forumtars feltette a screenshotot
Pont ez a dorzsolodes az amitol minden epeszu ember tart (+ csapagycserenel legtelenites extra melo stb.). Ha tenyleg ez lesz, akkor marad alternativanak a Santa Cruz Blur Trail (elvileg az is kap iden egy faceliftet, de a SC pl. az uj Stigmatanal is meghagyta a hagyomanyos kabelvezetest)
-
Maximum1
őstag
Igen átütős.
Shimano Mt200-as szint.
Valamelyik nap linkelték ezt a videót, pont ez a kerékszett van benne.
CUBE RA 1.9 Aero Disc.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Its The Beginning of 2024 and The Rumors are REALY BAD for The Cycling Industry
Múlt héten egy napig volt az Alltricksen extra 10% mindenre, így házhozszálítással lett volna a Canonddale HT Carbon 3 2ezer euró. Még jó hogy nem volt annyi pénz a számlámon.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- RAM topik
- Politika
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest