Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacerta

    aktív tag

    válasz fulton #288991 üzenetére

    Hát, a hagyományos csapágyacélokban azért már nem sok tartalék van. A ~150 évnyi fejlesztés megtette a hatását. A mikrogeometriában tudnak még előrébb lépni, meg kenőanyagokban.

    Az LLB csapágy amiről te beszélsz, az tömített ipari csapágy.
    Én meg arra lennék kíváncsi, hogy ha mondjuk az eleve tömített Deore kónuszos agyaimba, ha az acél golyók helyett kerámiát tennék, jobb lenne-e valamilyen tekintetben nekem?

    Ha ipari csapágyas vonalon mozgunk, persze az is érdekes lehet, hogy ha valamelyik kipusztult Hollowtech középcsapágyamból kidobnám a szétrohadt acél csapágyat, és hibridet tennék a helyére, vajon az is ugyanúgy menetrend szerint kinyúvadna-e a bal oldalon legkésőbb 10e km után? Talán nem, mert valamivel jobban bírja a nedvességet. De mondjuk itt egyik ipari csapágyat cserélem a másikra, szóval biztos működik, legfeljebb nem lesz jobb.

    Kerékcsapágyam viszont már szorult meg ( acél golyóval ) és kicsit sem vicces.

Új hozzászólás Aktív témák