- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #240725 üzenetére
A hidraulikus vezeték behúzására a legjobb amit andrisbandi is említett, a reverb barb connector. Ezzel összekapcsolod a régi és az új vezetéket, majd ahogy kihúzod a régit, azzal együtt behúzod az újat. A váltó bowdenház esetén azt csináld, hogy kihúzod a bowdenházat úgy, hogy a bowdenszál bent maradjon, majd a régi bowdenszálra már rá tutod húzni az új bowdenházat. Aztán kihúzod a bowdent és mehet be az új. Ha nagyon rossz állapotú a bowden, akkor kell egy másik bowden aminek levágod a fejét és azt tolod be a régi házba, majd azon vezeted végig az új házat.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #240695 üzenetére
Ezekbe a futómellényekbe nem izzadsz még jobban bele mikor még elől is mellényként tapad rád?
Runner ...ez a connector bal-jobb menetes?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #240752 üzenetére
SALOMON ADVANCED SKIN LAB HYDRO 12
Ilyenem van.
Igaz nem sokat használtam, csak pólós időben, mert testresimulós, nem lehet aláöltözni.Kb mintha még egy nagyon szellős póló lenne az emberen pluszban.
Brutál jó anyag, ergonómikus, együtt mozog a testtel. Egy jó hátizsák is f4sza tud lenni, pár órára, de ez tovább kényelmes.Az ára miatt nem sok ember költene rá.
Próbáltam hírdetni (a többi használaton kívüli lommal), nem volt rá jelentkező olcsón sem.
Az Osprey Syncro 12 hátit meg azonnal elvitték.. még a törölt hírdetések után is hívogattak.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #240752 üzenetére
Elég nagy területen tapad az emberre, szerintem is aláizzadós.
-
andrisbandi
őstag
válasz RexpecT #240757 üzenetére
Háló az egész.
Annyit izzdsz amennyit az alatta lévő ruhától, pl póló, plusz kicsit jobban, mert leszorítja a mellény.Esetleg ha melegben, pólón nem hordod, veszel egy nagyobb méretet, ami alá be lehet öltözni.
Ott több ruhát szorít rád, lehet olyankor jobban melegít.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #240758 üzenetére
Ha megpakolod (esőköpeny, szendvics nejlonban, vagy valami csomagolt műzli, felső, akármi) akkor ezekkel aligha marad még szellőző háló, vagy nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #240759 üzenetére
Akkor valóban kevésbé lehet szellős. De nem az egész háton fekszik fel.
Futkosáshoz vettem amúgy, ott a háti elég körülményes, nagyon mozog, kényelmetlenül szorosra húzva is. Ez a mellény meg kényelmes akár sok órára.
Bicajon én nem tapasztaltam, h nagyon terjedne, nem is láttam senkin.
Tájfutókon igen, mint amire nekem is volt, arra alternatíva nélküli.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #240761 üzenetére
Én még mindig azt mondom olcsóbb lett volna egy új megfelelő méretű vázra csere + új villa (A-Head miatt márcsak megérte volna). De még most sem késő az SPD után. Ezeken a fotókon (horror, kiég a szemem!) látszik, hogy extrém kicsi a váz. Mint amikor egy felnőtt
üláll egy BMX-en kábé. Az a 4-5 centi mínusz nem teljesen elég, ameddig égnek mered az állítható stucni.Én nem is értem, hogy lehet hosszabb távon menni vele, mint a sarki
kocsmabolt. Nekem az asszony 17"-os Crusier biciklje is kényelmetlen, ameddig a gyerkőcöt néha elviszem az óvodába (kábé 10 perc oda-vissza).[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #240764 üzenetére
Gyárilag is így néz ki.
Ilyesmi ajánlókkal árulják.
Ez a kerékpár a Csepel trekking kategória belépő szintje.
Itt kezdődik a minőség.
Kimondottan jól használható városi kerékpár, amivel már hosszabb túrákra is elmehetünk. Akár a Balatont is körbe lehet vele tekerni.Kellys-ben volt hasonlóm régen. Simán körbetekertem vele én is a Balcsit, outisokkal, kicsit lemaradva, a montisokkal együtt hátrább. Úgy rémlik 8 óra volt, másnap is elmentem bringázni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #240765 üzenetére
Mi ilyennel Balatonon max sörért mentünk a Reálba. Könnyes búcsút kéne már venni ettől a váztól végre.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #240682 üzenetére
Azért általában a forgáspontokkal nem szokott baj lenni gyárilag, persze bármi előfordulhat, én is mindig átnézem nyomatékkulccsal amikor új bringát üzemelek be. Inkább a telókkal, fékekkel kell foglalkozni új bicókon. Ami a forgáspont csapágy cserét illeti, érdemes gyakorolni először kerékagyakon, ott kisebb a hibázás lehetősége. A csapágycsere sokszor igényel némi kreativitást, mert hiába veszel hozzá szerszámokat, adódhatnak olyan szituációk amikor nem passzol a szett, nem fekszik fel rendesen. Ilyen esetekben vékonyabb menetes szárak, ezeket méretre vágva, dugókulcsok, alátétek is előkerülnek. Van amikor a csapágy prés szett, kiegészítve dugókulccsal, alátéttel, vegyesen kerül bevetésre. Érdemes mindig az adott szituációban a lehető legvastagabb menetes szárat alkalmazni, mert minél vékonyabb a szár, annál rugalmasabb és ezáltal könnyebben tud a csapágy elmozdulni a síkjából. Ha nagyon ferdén húzod be a csapágyat, az sokat árthat a fészeknek, főleg egy karbon vázban. A csapágyfészkeket mindig alaposan tisztítani és zsírozni kell. És sajnos vannak szituációk, amikor minimális nyoma marad a préselésnek, mert ahol felfekszik a szerszám, hagy egy kis nyomot. Ettől függetlenül kis odafigyeléssel megoldható feladat egy tapasztaltabb bringásnak. Párszor megcsinálod, utána már álmodból felébresztve is menni fog.
#240752 Hasaggymeg
Igen, ellentétes a menet.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #240747 üzenetére
Fotózol? Mert ezt gondolom nem mobillal lőtted, túl szép a küllők, bovdenek között a háttérmosás és nincs korrigálva a CA
#240752 Hasaggymeg: Sajnos nekem (még) nincs ilyenem, csak hasonló bringás ivótartályos mini hátizsák, de ha belegondolsz, nem lehet olyan rossz. Egyrészt a legtöbb csak a "púpodra" fekszik fel, nem takarja a teljes hátadat, ahol a legjobban izzadsz, ott szellőzik: [link] [link] [link] . Másrészt, ha nem terepezel 10+ órákat, bringázni nyáron nincs értelme vinni, vagy van? . Csak hűvösebb időben van szükség rá, amikor hosszabb távra muszáj vinned egy vastagabb dzsekit, lábmelegítőt stb., az ilyenek a mezzsebbe gyakran már nem férnek bele. A kis tartályos hátizsákom is hasonlóan fekszik fel a hátamon és úgy érzem még kevésbé izzaszt, mint a szellőzésről híres Osprey Syncro.
#240760 andrisbandi: nagyon terjed bicajon is, csak nem outin vagy lejtőzős mtb-n, hanem hosszabb xc versenyeken-túrákon. Nézz meg egy bármilyen hosszú xc versenyt, sok ilyen hátizsákot fogsz látni, pl. Absa Cape Epic: 1:14, 1:24, 1:27, 1:55, meg így tovább, nem linkelem tovább 10 másodpercenként az egészet . Ha végignézed ezt a videót, vagy bármilyen hasonló versenyt, esetleg elmész egy tavaszi-őszi xc-s bandázásra, rengeteg futómellényt fogsz látni, aki bármit vinne magával, ami a mezzsebben nem fér el, az ilyent használ vagy nagyon hasonló mini bringás hátizsákot.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #240768 üzenetére
Kicseréltem a telóban is az objektívet
Jól látod ez egy fix 85mm 1.8 obi a canontól de crop vázon így ekv 137mm. Mesés rajza van.
2.2 rekesszel. Sajna elég CAs erre az obira jellemző nyitott rekesznél (rekesz növeléssel(bár az nem mindig járható / utómunkával csökkenthető).
Nagyon szeretem, van mellette egy 2.8 17-55 az is nagyon jó az már IS.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #240747 üzenetére
Amúgy ami a kormánymagasságot illeti, nem tudom miért tartasz az outiktól, válassz olyan geós gépet, amin magasabb a stack és felső fogásban kétlem, hogy sokkal jobban kell görnyedned, mint most. Igen, kvára magasra van emelve a Csepeled kormánya, de mivel kicsi neked a váz, a nyereggel kb. egyforma magasan van. Az alsó fogást meg majd megszokod, hosszú távon úgysem kell használd, legtöbb outis szinte mindíg felső fogással teker . Szvsz ez neked nem kéne akadály legyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
fulton
addikt
Egyébként ez h eldobja a bringat, lentebb kéne engedni a nyomasból de akkor meg félő h felütném a súly miatt. Nalatol is ilyen a történet, marmint akik ilyen puha keverékkel futnak 28 25 stb szélességben?
-
itouchfan
senior tag
válasz fulton #240773 üzenetére
De 25-28as külsővel nem mész leengedett nyomással, mert az arra való, hogy gyors legyél vele (minél kisebb gördülési ellenállás stb). Aki ilyet használ, felfújja a súlyának megfelelő nyomásra és megy vele.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
trialboj
őstag
Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek, így nem tűnik olyan nehéznek a bowdenház csere.
Viszont a fékkábel már bonyolultabb első olvasásra. Találtam egy videót amin bemutatja amit írtatok, viszont itt az a könnyítés, hogy ő egy teljesen szűz kábelt húz át a bringán, nekem viszont az új fék, hátul benjo csavaros, tehát akkor a régi féket hátul kell kikössem az újat elöl, és gondolom le kell vágnom azt a kis részt ahol a fém insert benne van, majd azután tudom összekötni ezzel a Rockshox Barb Connector-al. Ha jól látom ez blokkolja az olajat is, szóval így leírva már meg is értettem mi a teendő
-
Tudom hogy Runner 1,1-es kábelt ajánl a váltáshoz pedig gyárilag 1.2vel jön az xt is, rákeresve nem találtam gyári shimano 1.1es kábelt, ebből mind1 milyen márkát veszek, csak az a lényeg hogy keskenyebb legyen?
Most hol áll a tudomány, kell olajat vagy zsírt applikálni a váltó kábelre mielőtt az új házba kerül, vagy elég az amivel érkezik? Na és egy fél év múlva, mikor már megszáradt, kell újra kenni valamivel?
Bonus quescsön, a teló és tag lock kábelt is cserélem, de ott csak a bowdent, azt szabad/kell olajozni zsírozni?[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #240774 üzenetére
Hát ezt mondom én is. Ezt szokni kellesz még, újra kiismerni a bicikli viselkedését.
Azt nem igazán értem, meg van adva hogy 17C felnin 19C és 21C felnin mennyit tegyünk vegyünk el a nyomásból. Nem úgy van hogy a 17C felnin kéne kevesebbet nyomni bele mint sem a 21C n?[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #240775 üzenetére
Szoktam, a drágábbak gyárilag vannak is olajozva.
Valami nagyon híggal (ez kevésbé marad nedves), pl műszerolaj, érdemes vékonyan megkenni a bowdent, majd visszatörölni, h csak egy láthatatlan filmréteg maradjon. Lucskosítani nem érdemes, mert akkor beleragadhat a kosz a csőbe.Ha van láncwax, az lehet a legjobb, mert az száradás után (letörölve a fölösleget), nem lesz nedves egyáltalán.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #240775 üzenetére
Minőségi, végig házban futó bowdeneket szerintem nem kell kenni semmivel, én utoljára akkor fújogattam teflonos sprayel mikor 70%-a csupaszon futott a szál. Én az XEX házas Elite Sealed Jegwirenél [link] jobbat még nem használtam, az durván profi cucc ahogy működik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz kobayashy #240722 üzenetére
Velemenyem szerint pont ugyan olyan ezekkel maszni, az Izzo sem egy maszobajnok, nem egy Spark, es foleg nem egy Supercaliber. Mindketto trail gep, az egyik rovid, a masik hosszu utas. A ket bringa kozott sulyban van kulonbseg, a Jeffsy -ben tobb az anyag. Ha megnezed a geo -t, akkor alig talalni nagyobb elterest. Egyedul a BB high es a wheelbase az, ahol nagyobb az elteres.
A rugozasa szerintem jobb a Jeffsynek, a 4VL kialakitas eleg smooth minden teren.Ha erdemben maszni akarsz barmelyikkel is, el kell dobni a kg folotti DH mintazatu kulsoket, es kell ra egy Rakon Race, vagy egy 600g kozeli XC gumi. De meg ugy sem fog egyik sem hasonloan maszni, mint egy hardtail. Cserebe megbocsato a hibak teren, es fun. A YT arrol szol.
Btw, a tobbi gyarto is kovethetne ezt a peldat, mert jelenleg egy Speci hardtail hasznaltan is tobbe kerul, min egy Jeffsy vagy Izzo, es igazabol lopikulat nem kapsz vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #240765 üzenetére
Ezer éves elavult geometriájú, sárnehéz szénacélból. A menetes kormányszerkezet is gyenge és rugalmasabb sokkal egy alap 1 1/8"-os A-Headnél. Alkalmi rövid távokra alkalmas csak.
Ezzel nem is lenne gond, mert rövid távokat akármilyen vackon el lehet menni, de ő 30 km/h-s átlagot akar. Ezért is írtam, hogyha nem akar bukni az alkatrészekkel, akkor át kell építeni egy megfelelő modern vázba. Egyedül egy kínai karbonvilla kellene és már ezzel sokat fejlődne. Utána vehetne mellé akármilyen csoda outit/gravelt, de addig se ezen a kis vackon nyomorogna.
Egyébként a gyári kinézet is szörnyű. Sosem tetszettek a vízszintes felsővázas, menetes villás biciklik. Acélt is kénytelen kelletlen használtam régen.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #240783 üzenetére
Szerintem vegyen egy komplett uj outit, vannak rohadt jok rohadt jo aron, tele az apro. Nagy reszuk bemutato darab volt, vagy csak disznek szolgalt. En nem rakosgatnek semmit sehova, azok mind Ultegraval jonnek, de elozo heten lattam Dura Ace -el is, igaz, az felnifekes volt.
A Csepel meg marad boltbajarosnak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #240779 üzenetére
Ez gyárilag olajozott bowden szett.
Gondolom az ilyet senki nem tunigolja házi olajozással újonan【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #240782 üzenetére
Pedig az Izzo anno amikor megjelent, pont a mászóképessége miatt volt nagy szenzáció (trailokhoz képest), ha jól rémlik Toobee is ezért vette. Persze a tesztekben a 12 kilós csúcsgép mászóképességét dicsérték szénné. Annyira híres lett erről az Izzo, hogy végül downcountryt is csináltak belőle 120mm rugóúttal, 11.4kg súllyal. Persze tapasztalatom az nincs vele, csak elolvastam 3-4 tesztet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #240776 üzenetére
Azért a Shimano OptiSlick családja egyáltalán nem rossz. XTR-hez is azt ajánlja a Shimano és ha oda jó, akkor bárhová. Egyébként nekem jó tapasztalataim vannak az Acorral is és sokkal olcsóbb a Jagwire-nél.
andrisbandi: Teflon belsős bowdenháznál, ha teflon bevonatos a huzal akkor nem kell kenőanyag, csak a koszt szedi. Érdemes amúgy is teflonos bowdent venni.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #240779 üzenetére
Ááá, ezt ki kell próbálnom. Kár, hogy kb.3 hónapos a mostani .
Írhattál volna róla hamarabb is . -
Ringman
nagyúr
válasz itouchfan #240774 üzenetére
ugyanolyan gyorsan tudsz menni 32-essel is megfelelő felniprofil esetén:
Are Wider Tyres a total WIN? The Aerodynamics.laborteszten meg kiderült korábban, hogy a szélesebb külső elenyészően lassabb, sőt ha a komfortot is nézzük, akkor meg kb. egál:
Continental Grand Prix 5000 Comparison: 23, 25, 28, and 32 mm Comparedés ugyanolyan keréknyomáson gyorsabb (!) is lehet a szélesebb felnin ugyanaz a külső: [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #240786 üzenetére
Olvasva a YT -s forumos bejegyzeseket, nem ez jott le. En probaltam mar az Izzo -t, raadasul itt helyben, core 4 -es. Nekem ugyan azt adta, bar csak 20km -es kort mentem vele. 13kg -t nyomott a merlegen a gyari karbon kerekszettel es a Forekaster gumikkal. Az uncaged Izzo biztos mas a kisebb rugouttal, es az csak 11,6kg. Bar maga az a verzio izgalmas lehet XX1 AXS -el, es a legjobb DT kerekszettel 5000EUR alatt.
Azert egy Spark az befer 10kg ala is akar.Az a titok, hogy a tesztoldalak gyari kiepitesben tesztelik ezeket. Az Izzo -val light trail -re felgumizva mennek, mig a Jeffsy -n ott van a 2db DHR II, raadasban lagy keverekkel. Igy persze, hogy azt mondjak a review -ek, amit te is irtal.
Folfele, hogy ne legyen hajtasi veszteseg a hatso tag miatt, a Scott oldotta meg a legjobban, de meg ott is van minimalis. Itt jon a Supercaliber kepbe, sajnos ahhoz meg nem volt szerencsem, pedig a tesztek alapjan annal zerora radukaltak a bouncingot. Persze a rugout is fele egy Sparknak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
Karbon kormányt mennyire szopcsi vágni? Lehet a helyén? Nem szívesen bontanám le emiatt.
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #240788 üzenetére
Biztos javították már a teflonos bowden rendszert. Nagyon régen, azt hiszem shimis teflonos volt, amit mesés újításként tukmáltak, aztán egy éven belül levált, és megszorult... azóta úgy besértődtem, h sose lesz olyanom, ingyé sem
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #240780 üzenetére
Ez nekem fizikailag magas, vagyis hogyan lehet ugyanabban a gumiban, ugyanolyan nyomáson több levegő. ...az, hogy felnimélyedés+gumi együtt=nagyobb térfogat értem, de maga a gumiba érthetetlen hogyan mehet több levegő csak azért mert messzebb állnak egymástól szélei.
Fall-N...optislicket nem ajánlanék senkinek, nekem volt XTR is de azon van egy bevonat mely idővel megszakad, felgyűrődik és végül éppen az lesz a normális váltás akadálya...nálam legalábbis ez történt.
chubby206...ez annyira jó, hogy nekem már...ööö...túl jó volt. Hülyeségnek hangzik, de az SLX váltóval hátul és Alivio pöcögtetővel ez utóbbi már néha nem tudta kezelni az egyenkénti lefelé váltást, az erősebb váltórugó és egy a szupercsúszós bowdenszett miatt nekem már a korábbi 8x1 váltásomnál megvolt a 2, sőt 3 egyszerre lefelé váltás is mert ha óvatosan a pöcögtető karhoz értem képes volt tak-tak-tak, vagyis gyors hármat leváltani. Másik bowdennel, váltóval nem csinálta a szinte új 8× Alivio pöcögtető.
andrisbandi...megelőztél az optislickel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Windows 10
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox One
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs