- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #240028 üzenetére
Kérdésemre, hogy mennyi a Cube Reaction C:62 2021-es váz súlya XL méretben, ezt a választ adták kockáék...
Dear Attila,
Thank you for your message and your interest in our products. Due to an increased amount of messages, there are currently delays in responding. We apologize for this.
The frame weighs about 1150 g.
For more information, please visit the HELPDESK page on our website: https://www.cube.eu/support/help-faq
Best regards from Waldershof,
Your CUBE Team
Christoph"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hentes555
senior tag
Még egy kérdés, Rosebike-on ha az van írva, hogy 8 héten belül elérhető (jelen esetben egy külső gumi), az mennyire takarja a valóságot, elképzelhető, hogy hamarabb megérkezik?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #240926 üzenetére
Egyetértek. Lehet itt a kategóriákat csűrni, csavarni, de egy fully soha nem lesz olyan merev mint az XC és súly hátránya is lesz. Ebből következik az, hogy a legtöbb szituációban még mindig a merev XC a leggyorsabb mtb fölfelé. És ezt nem csak én mondom, volt kollégám 20 év Xc versenytapasztalattal is pont így gondolja. Én azt gondolom, hogy a sok kategóriának örülni kell, mert így nagyon egyénre szabhatóak a bringák. Bár tőlem már régóta távol áll az XC, ettől függetlenül nem temetném a kategóriát, abszolút megvan a létjogosultsága, nem csak belépő, hanem top felszereltségi szinten is.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz hentes555 #240944 üzenetére
ha nem lesz tubeless, akkor marathon 365 gt, én kb ugyanerre használtam trekkingen, télen sem volt baj vele. mindennel elboldogul, de ennek megfelelően nem a leggyorsabb és viszonyalg nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240951 üzenetére
jé, ez így működik? akkor ha nem felejtem el, megkérdem a nuroad aluváz súlyát.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Runner_fxr #240953 üzenetére
Ez minden esetben így van?
Volt arról szó régebben, hogy köves, durva felfeléken egy fully jobb lehet, mert kisebb eséllyel pörög ki a hátsó kerék. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #240956 üzenetére
Rég kíváncsi voltam, de hát szétszerelni ezért biztos nem fogom és annyira leszerelni mindent sem igazán adódik alkalom, hiszen ki fogja még a kábeleket is kihúzni belőle, hogy lemérje csupaszon?! Honlapon a támogatás oldalon kérdeztem meg, így már csak az a kérdés igazat mondtak-e.
#240957
RexpecT...bár nem engem kérdeztél azt azért hozzáfűzöm, hogy a kérdés nem az volt melyik jobb, hanem melyik merevebb, vagyis szvsz. van az a terep ahol kis hátsó rugózással feláldozhatsz némi merevséget a + tapadás, vagy éppen gyorsabb lefelék érdekében, mert végül még mindig jól jársz összidőben (lást az új XC pályák amikről beszélünk), ezért is kell(het) az összteló a lassan sziklakertekre emlékeztető pályákhoz.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Narxis #240941 üzenetére
Én ugyanígy jártam a Moderate-emmel, bár az 5 évet bírt.
Előtte SR Lookin-om volt, 12 vagy 13 évet ment el, aztán szó szerint szétmállott. Azt gondoltam, akkor maradok a gyártónál, ha ilyen tartós. De most már nem az....és valahol messze egy Lean Manager csendben elmosolyodik...
-
fulton
addikt
válasz fulton #238815 üzenetére
(kicsit hosszú lett, bocsi érte, előzmény a hivatkozott hsz-ben) Igértem gumi külső tesztet ha végre eljutok addig. Megtörtént. Előjáróban annyit, akik nem hittek ebben, kételkedtek, csúnyán bebukták
Pirelli P Zero Race 4s külső (túra Supremeről váltottam). Elől 97 PSI - hátul 102 PSI. kerékpár 17 kg. rider 82.5 kg.
Azért elég sokat veszit ez is a nyomasból, 2 nap alatt 10 psi. De nem baj, úgyis minden út előtt nyomástellenőrzök. Illetve mostmár beiktatom hogy minden út végén átnézem a gumikat.
Ma elmentem a szeretett kis útvonalamra amit sokszor megcsinaltam már egy olyan 31-32km.
Kellemes idő..szaraz 6-7 fok indulásnál..szél a szokásos..mindig van.Már az első pár km "gurulás" alatt - fülig ért a szám oda voltam meg vissza az utazókomforttól amellett hogy fürgéb lett - amit az abroncsok adnak, számomra hihetetlen hogy ekkora nyomáson ennyire kenyelmes tud lenni egy ilyen gumi, 28mm en és még csak nem is latex hever benne !!
1 hetet most kihagytam, 2 km után kapasból volt egy szeretett kis szegmensem na gondoltam...nemvagyok bemelegedve de adjunk alá pár "wattot":D (itt korábban nagyon oda voltam meg vissza mikor összehoztam nagy nehezen 37km/h-t átlagot) most itt az eredmény: [kép]Utána visszavettem és csak gurulgattam a városban nézegettem a kerékpár összhatását, macskakő..stb pazar..100x jobb a komfort mint volt. Pár kilométer után kiértem a szeretet főútvonalolamra várost elhagyva főúton, es onnan go 25km a következő faluig(ahol már letérek a főútról onnan megint falus városos poroszkálós).
Nem akarok túlzásokba esni de ez a gumi egyszerűen számomra No1. Annyira jó a hangja es annyira jól tekerhető na meg az utazó komfort..pf.
Sokkal jobban lehet pörgetni (alá is becsültem az eredményt a várakozásomban) ezaltal magasabb utazó tempó erhető el/tartható - nyilván vele megy fel a pulzus is, viszont kényelmes utazó pulzus lesz belőle. Szemben a korábbi állapottal amikor 150 feletti pulzusnál egyszerűen pusztultam el nem volt komfortos, nem bírtam tartani csak rövid ideig (ugye vele a kevesebb átlagsebesség is), itt mostmár nagyobb kényelmes utazó sebesség mellé, kényelmesen tartható komfortosnak érzett 150-165 as pulzus zóna jár. Minden gond nélkül hosszabb távon. A gumit tapadása nagyon jó. Hát sracok, ismét de a hangjától odavagyok meg vissza <3
Szegmensek az út alatt, amit hazaérve meglestem saját korábbi ereményeim mellett. [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] Szevasztok outisook
Anélkül hogy "jaj most komot kell menjek és megszakadok am sem lehetne bírni végig", megnéztem a szegmenseken hova kerültem, és az a 5-6 outis akik velem együtt így télen is tekernek idén felénk, immár mindenkit megeőztem, első vagyok mindben szegmensben. Nyilván sem ők, sem én nem köptem ki a tüdőm hogy meglegyen, felvettem egy utazót és ennyi.
Az egész út, várossal együtt mászkálósan: [kép] és ott van: 30.2 km/h átlagsebesség pulzus átlag 155 lett (talán ez lentebb fog menni ahogy vissza rázódom majd kicsit, de nem sokat olyan 150 re voksolnám de tök mind1...)és végezetül egy sebesség ábra ugyan az az útvonal: Egy pár héttel ezelőtti, és a mai: egy sebesség tartományt ugrottam simán felfelé.
korábbi: [kép]
mai: [kép]
garminban csak 4 en szereplünk pl ebben a szegmensben de itt is elsőre ugrottam kapásból:
[kép]Egy percet sem bánok abbol az időből amit erre fordítottam, es minek végén a gumit is megvettem.
Az elmélet, amit itt a hivatkozott hsz-ben korábban leírtam, a sok sok utána járás - olvasás után, helyesnek bizonyult a gyakorlatban
Minden elvárásom amivel neki indultam ennek a fejlesztésnek, felül lett teljesítve, még óvatos is voltam velük a hajtás pedig élből felugrott komfortot tekintve a 36/12 ről 48/14 (48/12) re.megj: Nyilván nincs jelentősége ezeknek a kom időknek, sem annak kinek volt/van igaza, senkit nem akarok az igazamról meggyőzni mindenki abban "hisz" amiben akar, de! jó látni hogy egy "libakergetőfos"-nak is lehet ott a kényelmes utazója mint a "nagy" outisoknak . Ezek számomra mostmár tények.
Az én konvezkvenciám ebből az egészből: egy jobban guruló külsővel, igenis jobb utazó sebesség érhető el. És ahogy írtam korábban, nem elsősorban a watt-ok miatt, hanem az összhatás, közvetett módon segít hogy kényelmesen tarts egy nagyobb utazó tempót, anélkül hogy azt éreznéd túl hajtod magad a korábbi komfortodhoz képest. eredmény: azonos komfortszinted mellett nagyobb utazósebesség már csak azért is végére jártam saját magam tesztelve a dolgot.
Végső soron az élvezet a lényeg és ha ez segít hogy jobban érezzük magunkat az út során, ám legyen
(a strava azt írja: 268watt jött ki a kb 1 órára. háát én is kételkedve nézem, sztem is téved) Nem tudom minek számol ennyit)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #240949 üzenetére
Azt De úgy látom a kedves videós is kihagyta. Amúgy ez egy régi felvétel, oldalt nincs ilyen egyszerű chicken-way sem már.
Most nézem ki csinálta a videót Ismerem a srácot, sokat szoktunk együtt bicajozni Ő mutatta meg nekem személyes is a pálya vonalát#240953
Ott a pont
XC Forever <3[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #240960 üzenetére
Azt remélem tudod, hogy a sebesség az csak eredménye valaminek.
Tehát az új gumi nem egyenlő azzal, hogy gyorsabb lettél.
Ha nagyobb interzitáson mész, akkor az azt eredményezi általában, hogy nő a sebességed. Ha Z2, helyett Z3-ban mész, akkor az esetek nagyrészében gyorsabbnak kell lenned.
Akkor gyorsulsz valójában, ha a korábbival egyező intezitáson (pulzus, watt) nő a sebességed.
Ha ez nem igaz, akkor nincsen gyosulás. -
őstag
válasz Runner_fxr #240953 üzenetére
a súly hátrány szerintem kompenzálható a tapadás folytonosságának biztosításával - lefelé is, meg felfelé is
anno a német Bike csinált vaktesztet, és bizony az össztelóssal mentek gyorsabb gardás köröket a tesztelők, és ez már simán 6-8 éve lehetett, azóta meg fejlődik minden
és a merevségben is a karbon vázak már eljutottak egy olyan pontra, ahol mesterségesen puhítani kell őket, mert túl merevek.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fulton
addikt
válasz Csokicsibesz #240962 üzenetére
ha figyelmesen elolvasod amit írtam akkor lényegében nem arról írtam sem most sem korábban, hogy pusztán a gumitól meg hogy 10w könnyebben gurul, majd világgá megyek. hanem közvetett módon, segíteni fog azt is leírtam miért. a korábbi eredményeimben szerinted sose igyekeztem jó időt menni? dehogynem, csak nem ment...
na mind1. a lényeg hogy elégedett vagyok a küülsővel az egész fejlesztéssel[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #240964 üzenetére
Te nem akarod érteni, ott van minden általad linkelt képnél, hogy korábban mennyi volt a Strava által tippelt teljesítményed (100 watt körül). Most ez majdnem 4x értéken van (370 watt magasságában).
Azért mentél jobb időket mert kb 3x akkora intenzitáson mentél. Lehet csűrni meg csavarni, de a számok nem ezt mondják.
Akkor leszel gyorsabb, ha ismételten 100 watt körül mész gyorsabb időket, vagy ugynakkora intenzitáson (pl. 120-as pulzuson) 100 watt helyett 120 wattot tudsz leadni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240951 üzenetére
Reálisnak tűnik, így rákeresve a riválisok is kb ilyesmi súlyadatokat adnak meg.
Cube Reaction, Elite:
- C:68X: 900g
- C:68: ezek szerint 1150gScott Scale:
- HMX-SL: 847g
- HMF: 1013Canyon Exceed:
- CFR: 835g
- SLX: 1,015g
- CF: 1,312gBH Ultimate:
- EVO: 840g
- RC: 1050gFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Csokicsibesz #240965 üzenetére
Anélkül hogy leallnank ezem vitázni mert olyan mind1 es tök egyformát beszélünk de mégse, Te nem erted, ezek szerint nem olvastad el amit írtam de akkor meg légyszíves ne írj olyat. Hiaba akartam korabban menni jobb időket annyi ment amit ott látsz a korabbi adataimban. Szerinted, én az 1 hét alatt fejlödtem annyit hogy hirtelen ennyivel többet ki tudok préselni magamból? Persze hogy nem. Egész egyszerűen arról van szó hogy jobban tudok komfortosan tekerni magasabb sebességtartományban ezáltal magas a pulzusom anélkül hogy elfáradnék vagy ne bírnám, és ehhez segített hozzá fejlesztés ahogy azt korábban feltételeztem.
Persze hogy nem ugyanannyi a pulzus mint 24 meg 25 km/h es átlagnál... nem is beszélt erről senki.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fulton #240960 üzenetére
szóval jobban megnyomtad a szokásosnál, nagyobb áttét mellett, és meglepő módon gyorsabban mentél. reggel boltból hazafelé mentem egy helyi rövid szegmensen PB-t, 1:07 38-as átlag, utána néztem, hogy a top10-hez 1:06 kellett volna. délután megint arra jártam, a különbség csak annyi volt, hogy a hátizsákomat lejjebb engedtem, hogy aeróbb legyen, így 1:01 lett, 42-es átlag, top3. mindenkinek melegen ajánlom a táskaállítást.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #240968 üzenetére
Nem értitek miröl írtam. Mind1. Legyen mindenkinek a saját igaza. A lényegen nem változtat. Beke
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #240907 üzenetére
Lehet, én is rá gondoltam. De el tudom képzelni milyen csopperes tartásában biciklizhet a delikvens.
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #240908 üzenetére
Ez se semmi! Jól ellen kell tartani, hogy ne csússzon be a felsőcsőre.
-
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #240967 üzenetére
Elkezdtem gépelni, atán rájöttem teljesen felesleges. Az a baj, hogy alapvető élettani ill. dolgokat akarsz megcáfolni.
A sebesség az mindig valaminek a következménye ezt kell megérteni: v= s/t.Megmondom, hogy amikor valaki normálisan edz, akkor a sebességet nem nézni, mert nem fontos. Azt nézi, hogy mennyi a watt és mennyi a pulzus. Ha azonos pulzus mellett nő a watt, akkor erősebb lettél, ha pedig erősebb vagy akkor nőni fog az átlagsebességed. Minden más csak hókuszpókusz.
-
fulton
addikt
válasz fulton #240960 üzenetére
azt a 480 w 1-2 szegmensben meg én nem hiszem el a stravának...tuti félre mér. Hiszen nem is toltam úgy neki hogy ... csak utazósan haladtam.
#240972Csokicsibesz: így van feleleges erről most itt írkálnunk, nincs értelme. lényegében Te is azt írod amit én, annyi a különbség hogy nem látod át azt amit én tesztjeim alatt látok.
A montival mikor mentem télen egy karikát, azon hiába akartam menni, tekertem de nem bírtam, csak 22-23 24 kipréselni magamból. Pulzus? természetesen maradt lent az is... de hiába nyomtam nem ment, elfáradtam és pont.
Most ugyan ez van, csak fordítva. korábban a supremével menni akartam én jó 30as tempókat, meg többet is de egyszerűen nem bírtam, nem ment. Pulzus is oda állt ahova... az sem ment fentebb utazóba a 150 fölé. De most, hogy jobban gurul a kerékpár, jobban esik és "könnyebb" tekerni utazóba azt a 30 feletti tempót, és így nyilván a pulzus tartományt is fentebb lehet tolni anélkül hogy fárasztónak érezném az utat, vagy megszakadnék az erőlködésbe. Ha ennyiben sem érted, akkor hagyjuk.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz Csokicsibesz #240965 üzenetére
A strava watt becslést viszont teljesen fölösleges nézni ugyanis azt a sebességből számolja vissza. Az alapján nem lehet összehasonlítani a ténylegesen belerakott munkát. Nem nézi se a pulzust se a pedálfordulatot pedig ezeket akár figyelembe is vehetné. Írta fulton is, hogy kicsit nagyobb intenzitáson ment de azért valószínűleg nem három-négyszeressel.
Jester
-
Fall-N
veterán
válasz trialboj #240909 üzenetére
Kinek? Mindenkinek ez az "általános" MTB. Egyébként azért jó, mert könnyű, egyszerű, kevesebb dolog tud elromlani rajta (nincs felfüggesztés csak elől, ha van) és letisztultabb kinézetű, könnyebb takarítani, nem kell felfüggesztést szervizelni, nem kopik a váz (jobb esetben). Súly az nem feltétlenül előny, mert manapság nem sokkal nehezebb egy fully.
Sokan azért szeretik, mert itt nem oldja meg a technika helyetted a terepakadályokat, itt van kihívás nem csak tank módjára átmegy mindenen. Extrémebb esetben valaki merev villát is rak (karbon) és még több kontrollt kíván a biciklistől.
Ezzel az erővel minek merev DH bicó, mert olyan is van.
-
fulton
addikt
válasz fulton #240973 üzenetére
Most néztem itt egy szegmenst pl a 3 legjobb eredményre ezeket a pulzusokat irja [kép]
Nyilvan itt valszeg a szél is adhat vehet el..de felesleges nézni hogy most a pulzus is több. Persze h több eleve nagyobb sebesseggel haladsz. De itt a kulcs, hogy egy szarabbul guruló vastag kemény abroncsal hiába akarsz te menni, azt érzed nem és nem megy tovább... ott meghasalsz visszaveszel es ezzel a lendülettel a pulzusod is lentebb áll. Erröl van szó.Nem a keringés és a pulzus lesz az ami először elfárad hanem az erőd a lábad ami a szűk keresztmetszet lesz innen meg magától ertetődik az eredmény is. Erre próbáltam rávilágítani ezzel a tesztel.
[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
válasz fulton #240976 üzenetére
Csinálj egy saját szegmenst oda amit most nézel csak vissza is. És úgy add össze a kettőt, akkor kiveszed a szelet a kepletbol, mert így hiába hasonlítgatod az időket bármihez is. Amúgy sztem azzal a 20kilos monstrummal a 30as átlag 1 órán keresztül oda-vissza úton az baromi jó Legközelebb meg menj egy kört 140es pulzussal is ahogy eddig is és megnezed úgy mennyi lesz a teljes kör.
-
fulton
addikt
válasz peetie1 #240978 üzenetére
Rendben. Ugyan azzal a pulzussal sztem nem sok kül lesz de ez csak tipp egyelőre. Majd ha lesz több adat a gumival összevetem.
"Nem a keringés és a pulzus lesz az ami először elfárad hanem az erőd a lábad ami a szűk keresztmetszet lesz innen meg magától ertetődik az eredmény is." Az lemaradt hogy ez csak az én meggyőződésem tesztjeim alapján
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #240981 üzenetére
Mindig úgy megyek h ranézek a széliranyra, hogy ne szembeszél legyen lehetőleg javarészt me a f* van kedve ... de olyan am sincs h mindig hátszeled legyen egesz út alatt. Szoval az eredmények e szempontból relevansak nekem..korabban is igy mentem meg azelőtt is.
Komfortosan mentem semmi vas is das korabbi kenyelmi szintemhez kepest. Az első szegmensben 2 km utan volt h odaleptem tenyleg neki de utána pihentem is gurulva.. a varosban.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #240958 üzenetére
Igen, pont ez lenne a kérdés, hogy _minden_ esetben jobb-e felfelé egy hardtail. Ha könnyű a terep akkor egyértelműena kisebb súly miatt, de egy köves felfelénél szerintem már nem feltétlen.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz RexpecT #240957 üzenetére
Természetesen nincs minden esetben így, valóban vannak olyan szituációk amikor egy XC fully jobb tapadása miatt előnyben lehetünk, de ahogy írtam is, a legtöbb szituációban biztosan a merev a gyorsabb bringa, ideértve a fölfelét és a sík utat is.
Voltam párszor fatbike-os társasággal bringázni, köves, gyökeres fölfeléken, sokszor láttam, hogy könnyebben felmentek mint normál montikkal akár merev akár fully. Szóval a nagyobb tapadás van amikor jól jön, bár a fatbike esetében a brutális ballonosság is segített, ami átlendít a nehezebb akadályokon.#240963 f4lcon
Összetett dolog ez, nyilván a bringázási tudás és a pálya sem mindegy. De akármennyire is zárod, kis bemozgása akkor is lehet, még az xc fullynak is, az pedig energiát nyel el. Van egy kis súlytöbblete is. Ettől függetlenül a nagyobb tapadás kétségtelenül segít és összességében, főleg technikásabb lefelékkel együtt, kijöhet gyorsabbra is az XC fully. Én azért meg tudom érteni azokat az embereket akik a merev XC mellett teszik le a voksot, én is azt venném, ha XC gép kéne. Fully nekem 130-140mm-től kezdődik, alatta inkább legyen merev.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #240979 üzenetére
Nem. Ezt úgy hivják, hogy placebo. Ahogy írták előttem el akartad hinni, hogy jobb a gumi, ezért jobban is tekertél. Azonos pulzus és Watt mellett ha jobbat mentél volna az lenne a valódi fejlődés. Megnéznéd mivel megy pár ember meglepődnél.
Egyébként mint minden sportnál, több tényező amin múlik a teljesítmény. A pihentség (alvás hossza és minősége), táplálkozás, időjárás (szél), motiváció (!). Leginkább az utóbbi számít.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #240979 üzenetére
+1 #240986Fall-N...ezt akartam én is mondani. Felteszel egy új gumit melyet részedről nagy várakozás előz meg, kissé jobban is gördül mint a régi gumid, te meg, akinek látszólag fexik ez a sport és minden jel szerint adottságaid is vannak űzéséhez a maximális lehető lendülettel vágsz bele a próbába, majd tele adrenalinnal kihajtod magadból amit amúgy nem igazán tudsz és természetesen legjobb eddigi körödet hajtod. ...képzeld el milyent mennél egy 8 kilós karbon telivérrel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #240986 üzenetére
Érezhetően jobb a kerékpár hajthatósága. Nem ertünk egyet, ami nem baj. Mindenkinek van saját igaza. Ez esetben én annak hiszek amit magam letesztelek es erzekelek útjaim során, es az eredményeknek. Tisztaban vagyok a hátszélel szembeszélel... es a tenyezőkkel.
Azt h ezt minek hívjátok, mind1. Mindenki azt von le külső szemlélőként ebből amit szeretne.Hasaggymeg:
Majd később kiderül mennyire volt benne az adrenalin. Szerintem inkabb a jobb gördülés miatt tudtam magasabb tartomanyt menni. Azért 30km en keresztül egyik naprol a masikra szerintem nem tart ki az adrenalin anelkul hogy ne ereznem a vegen vagy edzes utan h halálomon vagyok..[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Ne vegyétek már el a kedvét ennyire bakker. 20 percre 34.6os átlag azzal a csepellel még hátszélben is jó. Persze én sem gondolom, hogy ennyit számítana a gumi, @fulton menjél vele 5-600 kilit, aztán mérlegeljünk. Persze addigra már lesz spd, karbon kerék, időfutam kormány, szóval...
más: én meg átléptem a 70 órát Zwift-en, kb pont 3 hónap alatt. Van még 1.5 hetem az edzésprogramból, de jelenleg úgy érzem, h 1 hónapja nem fejlődtem semmit. Bár most kicsit meg is vagyok fázva, meg lehet el kéne kezdenem megint fehérjét tolni. Fogytam amúgy sokat, és nem szeretném ha ez izomból menne.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Ez egy kör volt. Nézzük meg majd egy hét vagy két rendszeres eredményét és az fogja kidobni a valós eredményt. Addig meg örüljünk ennek. Amúgy qz is sokat számíthat hogy egy hete nem tekertél és kipihent vagy. De én kivancsi vagyok két hét múlva is mi a helyzet.
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Múlt héten megjött a Csokicsibesz által linkelt (THX) teljesítménymérő.
Hétvégén felraktam, Garmin 830 probléma nélkül felismerte. Ma kicsit tekertem vele.
Ami érdekes így az elégetett kalória jóval kevesebb mint amit előtte számított.
Számszerűen kb. a fele. A mért wattok hihetőek.
Példa: szigeten 1 kör, 4,73 km, átlag seb. 27.4 km/h, átlag 147 W, NP 151 W, max 399 W.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #240988 üzenetére
Pont ugyan úgy placebo, mint amikor valaki felteszi az 50 grammal könnyebb alkatrészt, és érzi, csak az itt valamiért díjazva van
'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #240990 üzenetére
Én szívesen írok róla még ha érdekel valakit, nem ilyen hosszan, de be fogok számolni a tapasztalatokról majd sok kör után. hogy maradt e a véleményem vagy "elhaltak" a számok.
Most valóban lelkesen írtam be mert meglepett az egész eredmény minden, hogy sokkal jobb lett mint vártam a kerékpár a fejlesztéstől, (első sorban a komfort (nap végén mikor mentem a boltba a piroskával amin talán 42mm gumik vannak annak nem volt olyan komfortja mint a csepelnek most), a hangja és a hajthatósága) minden szempontból, aminek én nagyon örülök (meg az a "pont" mikor tekerés közben hirtelen azon kaptam magam hogy basszus, kevés ide ez az átét amivel eddig...játszva fentebb kell menni , és ment a felső átéten végig. Korábban ilyen sose volt, ez szerintem nem adrenalin de majd kiderül)
Anno lepakoltam a bringát 15kg ra, magyarul nem vittem felszerelést, akkor is megírtam hogy én bizony semmit nem éreztem belőle hogy előny lett volna.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #240993 üzenetére
Persze, ez is jó dolog, az emberi az agynak meg kell ideológizálni, hogy "megérte" a kiadott pénzt. Bár én a realitás talaján fejlesztek csak. Az ember hajlamos túlfejleszteni valamit, ha érdekli és ez a hobbija. Én ezért is időben leálltam az otthon okosítással, mert egy idő után felesleges dolgokat is fejleszt az ember.
Például biciki terén megnéztem pár kalkulátort kerékcsere előtt és jelentéktelen előny lett volna egy 27.5"-os kerékcsere. Talán hozott volna 2-3 km/h-t. 29"-osra váltás hozott volna egy keveset, e semmi kedvem még új bringát venni (vagy vázat, villát + kerék, külső stb.). Főleg sz új szabványok miatt lehet új komplett bicikli lett volna (tapered villa, boost stb.,).
-
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #240910 üzenetére
+ a többi hardtail kedvelő
Ennyire támadónak hatott amit írtam? Egy szóval sem mondtam hogy a HT halott, azt igaz megemlítettem hogy számomra offos, mert már az imádott 100/100 as rugóúttal szerelt bergámat is bőven kinőtem lefelé, felfele meg ugye csak jjeahh kolléga élvezi, a nagy többségnek az egy szükséges rossz a csapatás előtt .
Engem csak az érdekelt, hogy használják-e még a profi sportolók versenyeken, és erre jött is pár válasz, tehát még itt ott elvétve, de többnyire ez már az átlag bringásoknak szánt kategória.
-
Btw brutál pörög ez a topik, alig tudtam végigolvasni, ti nem dolgoztok?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- World of Tanks - MMO
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Formula-1
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen