- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz f4lcon #241733 üzenetére
és még annyi, hogy az assisted single pivot attól lesz assisted, hogy a hátsó kerék egy félkör íven mozdul el.
minden olyan váznak, aminek a láncvilláján nincs forgáspont (se elöl, mint a DW link, se hátul, mint a Horst Link) hanem a fő forgáspont és a tengely bekötési pontja egy egységet képez, az úgy mozog mint a sima egyforgáspontos váz, és pontosan ugyanúgy nem mozog, amikor húzod a féket. ezért jöttek létre az olyan vázak, aminél a fő forgáspont egy virtuális pont, nem a csapágy helye“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
cousin333
addikt
válasz flash- #241734 üzenetére
Ez egy jó kis útvonal, rendszeresen járok errefelé. Almádiban a 19-es pont utáni részt azért átgondolnám, a Móra Ferenc utca elég meredek... A hivatalos útvonal a Vécsey Károly + Töltés utca, ez a szakasz egy kellemes és egyenletes meredekséget jelent.
"We spared no expense"
-
fulton
addikt
Canyon MTB 30% akciók
Am ez akkora f*ság hogy nem lehet kapni kerékpárt v fékesen carbon vázzal, csak használtan. Mi a szűzanyának kell outira tárcsa fék (csak tárcsás). Jó van v fékes a leges legalapabb modelnél.
jah tudom: nehogy jó legyen a felhasználóknak, ez a trendi[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #241751 üzenetére
Hűha, ez így már nagyon szakmai lesz🤔...hacsak nem fésülitek össze valami érthetőre az idevágó hsz.-eket, esetleg írtok egy újat, így aligha lehet rá hivatkozni.
#241754
fulton...amiért 26" kerekűt sem. A kerékgyártók átálltak a 28"-os tárcsafékes felnikre és a többinek innen már xarral meszeltek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #241759 üzenetére
Szerintem menjenek külön topikba az össztelósok.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #241761 üzenetére
HeJes, amúgy is túl bonyolult az egész! 🤪...és az outisok is, az meg túl egyszerű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
Kiprobáltam a paraffin gyertyát lakkbenzin higítóban . Nem vált be . Nem teljesen oldja csak elszappanosítja. Nitro higító semmit nem csinál a paraffin gyertyával . Holnap megpróba az aromás higítót . Ha az sem akkor jön a foltbenzin meg a petroleum illetve etanol
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241762 üzenetére
Aztán a gravelesek minden topikban azzal kezdik a mondatot, hogy "bocs az offért, de nem tudom hova írjak"
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz lsebestyen #241748 üzenetére
Meg van! Csak a telós alkalmazásban érhető el, de ott van a Maps-on belül.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
őstag
válasz Hasaggymeg #241759 üzenetére
ezt szerintem csak szakmai módon lehet elmagyarázni
főleg, amikor elkezded a kinematikát is ide hozni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
cousin333
addikt
válasz szuszinho #241755 üzenetére
Erre azért nehéz válaszolni, mert a mindkettő nagyon változatos, főleg ekkora távon.
Veszprém-Tótvázsony szakasz szerintem a bringaúton (ami részben műút) megy, ami jó minőségű, bár az elején kicsit kanyargós.
Általánosságban a 77-es út forgalmas, de elvileg csak egy rövid szakaszon használja a verseny, Nagy- vagy Tótvázsonytól a 7308-as bekötő útig, ami felvezet a Kab-hegyre és Szentgálra. Ez utóbbi hidegkúti bekötőút nem valami jó minőségű, a Kab-hegyet is beleértve, főleg lefelé (a nagyobb tempó miatt). Google utcaképen szerintem jobban néz ki, mint amilyen érzésre.
Szentgál felé is ilyen: nagy tempónál ráz, az út széle sem a legjobb, leszámítva a hosszú egyenes felét, mert az zsír új. A forgalom mérsékelt. de tempós.
A többi szakaszhoz pontosabb útvonal kellene. De pl. a Devecser-Sümeg szakasz nagy része elég jó minőségű, de arra csak kocsival voltam.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #241771 üzenetére
Bolti parafinnal van tapasztalatod?
Itt két olvadáspotút árulnak.
https://www.szerelmesgyertya.hu/1-kg-paraffin-pasztilla【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Sleek
senior tag
válasz andrisbandi #241770 üzenetére
Egyenlőre azokkal még nem. Vásárolnom kell belőle . De kipróbálom mindenkép. Isopropil az hamar elpárolog azt tudom . Zippo benzint ajánlották még
jjeahh akkor etanolt nem próbálom[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241772 üzenetére
Nincs
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Most eszembe volt ,csak felhívtam a kerékpár út miatt ami a városon kívül fut, az önkormányzatot, kiderült a szomszéd városhoz tartozik, de beszélnek a jegyzővel és vissza szólnak nekem. Remélem történik valami, hogy nyomatékosabb legyen, azt mondtam onnan járok dolgozni kerékpárral , és járhatatlan, defektet is kaptam miatta. Így talán történik valami.
A közelemben lévőt 1 óra alatt megcsináltuk múltkorába 2en Szépen lesepertük végig ahol kellett. Bezzeg valami f* munkás csapat autóval megállt hogy "ki küldött ide minket". Nem mondtam meg neki, f* érdeklődik. (nem érdekel hogy ki csinálhatná vagy ki nem..de senki nem csinál semmit)Gondolom majd kiírják hogy eltakarították aztán potya meló, kinézem ..., de mind1 beingásokért magamért csináltam, mert zavart.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #241776 üzenetére
Kocsival mentünk ki, seprűt vittünk, azért az már cifra lett volna ha csepel meg még cirokseprű
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #241766 üzenetére
A kinema...mit?!
#241776Dark Archon...főleg ha volt rajta láthatósági is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz szimpláncsak #241779 üzenetére
Keresztben kizárólag a kaszát szokás hordani Csepellel
Hasaggymeg:
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #241779 üzenetére
jah de nem akartam túl szaladni a "szegmensen"
-
fulton
addikt
Nem értem, hogy lehet elhagyni egy országúti (bármilyen) kerékpárt? face csopiban, a becsületes megtaláló , vissza adta a megtalált kerékpárt ami a földön hevert.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz f4lcon #241733 üzenetére
Kihalt design-t nem írtam le, ahogy te is írod kihalt, tehát nem létezik 5. féle koncepció, ahogy a szekér felfüggesztését se keverjük ide. Irreleváns.
Lassan a sigle pivot is kihalhat, max ott marad meg ahol vibráció csökkentésen kívül más cél nincs. Az egyetlen felhozott példát az Orange bike pedig annyira kitart ezen modell mellett, hogy ennek az ára is szép lassan az lesz, hogy ők is kihalnak, mert senki se veszi meg.A horst link tekintetében igazad van, ahogy írtam is 4 bar a lényeg és a horst link is egy 4 bar típus. Az olvasóknak viszont a horst link név ismert és könnyebben asszociálnak rá mit is keressenek (4 rudat), a 4 bar nem beszédes magyarul. Ez a rovar és bogár kérdése. Minden horst link 4 bar, míg vissza nem, de paraméterezhetőség tekintetében ugyan az.
A támvilla, trek és a többi egyéb helyre berakott 4. forgáspont, vagy rúd darabolás már mindegy, ugyanazt a célt szolgálják és azonos paraméterezhetőséget hoznak, akármennyire is trükkösnek tűnnek, nincs új a nap alatt.
Lehet még a sok kényszerrel össze vissza bonyolítani a hátsó háromszög mozgását, mint a yeti féle 6 bar és hasonló kuriózumok, de műszakilag ezek is mind be tudnak tagozódni a meglévő modellekbe. Yeti eleve a twin link vonalon vannak, dw linknek a pivot hívja a saját verzióját, ezen már nem lovagolnék, mert ugyan arról beszélünk akármennyit csűrjük csavarjuk. -
őstag
válasz sebgutkopf #241785 üzenetére
"A támvilla, trek és a többi egyéb helyre berakott 4. forgáspont, vagy rúd darabolás már mindegy, ugyanazt a célt szolgálják és azonos paraméterezhetőséget hoznak, akármennyire is trükkösnek tűnnek, nincs új a nap alatt."
kivéve, hogy nem igaz, amit leírsz
a bármilyen assisted 4-bar az ahogy leírtam, a tengelyt a fő forgásponttól nézve egy félköríven forgatja el. tehát az assist maga az csak a rugóstagra hat, a kerék mozgási ívére nem.
ezzel ellentétben a Horst Link rendszernél a kerék egy egyébként hátrafelé mutató ferde, vagy a körnél egyenesebb vonalon mozog, vagy a DW-link ami meg egy S alakon.
és mindkettő nagy előnye a sima (Orange) és assisted (Kona, Merida, stb) egyforgáspontosokhoz képest, hogy a Horst Linken a VPP-n és a DW-Linken nincs fékezési befolyás. ha egy Meridán behúzom a hátsó féket, a rugózás megszűnik. pont. Orange ugyan ez.tehát annyira nagyon nem ugyanazok, hogy se karakterisztikában, se alapvető tulajdonságokban nem azonosak!
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #241786 üzenetére
szerintem értesz eléggé angolul ehhez a cikkhez: [link]
sok mindent megmagyaráz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241790 üzenetére
Az a rugós tag felfüggesztés sem lesz egyszerű letisztultságáról híres. ...először azt hittem valami gumis rögzítés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241792 üzenetére
Ki van könnyítve, nekem tetszik . Viszont tudom, hogy sokan nem szeretik, de manapság egy pro bringán fura, hogy nem a kormánycsapágyon át vannak elvezetve a bovdenek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241793 üzenetére
Szerintem sem csúnya, sőt, amolyan "tudományos" kinézetű, ugyanakkor takarítani, tisztán tartani ott egy rémálom lehet
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #241792 üzenetére
Én már aluváznál sem értettem a fölső támaszos tagot.
Karbonnál meg végképp, mert megerősítést igényel a fölső cső.
Az iszákosok lobbija ennyire erős lenne?【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #241794 üzenetére
Oda nem nagyon kerül sár, legalábbis minimális, saját tapasztalat alapján. Hátul rosszabb. Pont tegnap pucoltam le a sajátom, hát a fékek nem szeretik a vizet, holnap melóba kipróbálom mennyire csesztem el... Hátsó nagyon visított, garázstól hazáig már tudtam blokkolni a kereket, de azért ma kiszedtem, vízben lemostam róla a maradék sárréteget, összedörzsöltem a kettőt, remélem elég neki. Szépen látszanak a réz szálak a fékpofában.
'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #241737 üzenetére
Igen, én vagyok bajai. Keresek helyi emberkéktől útvonalat és bekinkelem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs