- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241936 üzenetére
...elolvastam a cikket. Így kell ezt csinálni ahhoz, hogy maximum profitot produkálj, egyrészt vedd meg mert sokkal tovább fog tartani (3x annyit, amit persze kétlek), másrészt muszáj is lesz megvenned mert a régieket lassan kivonják és azokkal ez, a 11s láncot kivéve, (szerintük) nem is kompatibilis. Tény, hogy így félő még jobban le fogja uralni a középkategóriától lefelé a piacot, melyet szerintem a Sram árazása miatt már most is nagyjából ural.
#241939
Ringman...+1, szerintem a graveltől az aszfalt felé a teljes palettára fölösleges az un. kuplung, egy erősebb rugó és kész, a felhasználás (hacsak nem egy Toobee vagy ) abszolút nem indokolja a túlfeszített, kissé a váltás finomságára is negatívan ható láncot. Az XC-től a terep irányába levő típusoknál más, általában kicsi elől az egyetlen tányér, vagyis gyakran közel a csapkodó lánc is a láncvillához, meg a terep is olyan, hogy esetleg le is ugorhat a lánc a tányérról.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241951 üzenetére
Itt egy talán egyértelműbbnek tűnő cikk: Shimano Cues kills off Alivio, Acera and Altus, with Tiagra to be phased out. Nekem tetszik az irány és nekem úgy tűnik az 1x-esítést ennél jobban alsó kategóriában nem lehetett volna megoldani. Emlékeztek, amikor pár hónapja azzal humorizáltam, hogy jöhetne az 1x Tourney, 1x Acera? Akkor viccesnek tűnt, max egy valószerűtlen távoli álomnak, erre most a Shimano megcsinálta és jobban, mint amit valaha remélni mertem, mert Linkglide-ra és kuplungra soha nem számítottam volna. Ezek ha jól működnek, beválnak, mellettük az SX, NX viccnek is rossz kategória lesz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241953 üzenetére
Kíváncsi leszek a fantázianéven túl milyen is ez a bevallottan mugliknak fejlesztett linkglide, mert ha szó szerint igaz amit írnak akkor a tartósság valamilyen szinten mindenképp a váltásfinomság kárára fog történni, hisz nehezen tudom elképzelni ugyanazt a csendes és pontos váltást megnövelt lánctányér fogakkal, melyek ugye szerintük bírják a kezdők váltóval való bénázásait meg a xarrákoptatást. 🤔 Tény, hogy ideje volt az egyszerűsítésnek, az már agyrém, hogy egész honlapok foglalkoznak az akár egy gyártó saját termékei közötti kompatibilitással.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Mezga Aladár #241956 üzenetére
Hol bringáztál ahol ilyen szép pálmafák nőnek a parton? Hadd irígykedjünk
Ha Fulton meghozná a hátszelet a KSI teamnek, már csak azért bevennék a csapatba Vagy mehetne elől, azzal a stucnival minden szelet kifogna nekik -
Mezga Aladár
veterán
válasz zsocy #241957 üzenetére
A kép illusztráció. Innen van.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #241959 üzenetére
Ááá, én azt hittem neked álltak ilyen szépen pózt!
#241956Mezga Aladár...nyomna utánuk egy olyan stréherezést, hogy utána meghívnák a csapatba. (Megtörtént eset mikor sógorom juniorként bolyban nyomta a hegymenetet és meglepően sokáig tartotta velük a lépést egy libakergetős, akit utána meg is hívtak a csapatba. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #241960 üzenetére
És a következő napon ki is raknák a csapatból, mert nem lenne hajlandó lecserélni a Csepelt.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241954 üzenetére
Amúgy szerintem most a Shimano meglepően jó fej volt, mert ha belegondolsz:
- ha kihagyták volna a kuplungot az alap verziókból és a Linkglideot is, akkor is örülnénk, ezek kellemes meglepetések, bónusz ficsőrök, amik remélhetőleg nem dobják meg az árakat
- megtehették volna, hogy az összes új fogaskoszorút kizárólag microspline verzióban dobják piacra
- majd bejelentik az új belépő agyakat microspline kazettatesttel, így amíg nem létezik más olcsó microspline agy, gyakorlatilag minden árérzékeny vásárló rákányszerült volna a Shimano agyakra. A gyártók szintén, ami a Shimanonak plusz biznisz lett volna...Amit én még majd meglépnék, az a Cues és a felső kategória közötti kompatibilitás, pl. nem csak HG, hanem microspline kompatibilis Cues kazetták is legyenek, filléres fapados boost agyak, az i-spec ev terjedjen el és tovább ne variálják. így pl. ha majd veszel egy fapados 1x9 Cuest-el szerelt bringát, idővel akár XTR-ig tuningolhatnád, mert microspline, boost, i-spec ev, minden adott lenne hozzá . Szerintem az oké, hogy ha kategóriákban feljebb lépsz, egyre könnyebb-jobb alkatrészeket kapsz, de az nem oké, hogy az újabb szabványokat csak egy szint fölött kapod meg. A szabvány az szabvány, legyen mindenki számára elérhető.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #241956 üzenetére
de várjál, a mezek felén a burkolatbolt a szponzor, ők viszik ki a csempéket?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #241936 üzenetére
Sőt én még merészebb lennék. A sram sx-nek már a megjelenésekor se volt létjogosultsága. NX-ből pedig a sornak van értelme (olcsóbb és felmegy a hg kazettatestre és elég tartós) és a hajtókarnak, meg a váltókarnak, míg nx-ből, se magának a váltónak se a láncnak semmi értelme a teljesítményüket ismerve.
Shimano viszont valószerűtlet hogy kannibalizálná lentről a deore-t egy altussal, vagy alivioval. Ha más nem akkor egy felületi kezelés és ebből adódó élettartam miatt a deore mindig egy vízválasztó szint a Shiminél, ahogy eddig is az volt.
A shimi lépése pedig teljesen logikus, az elavult technikát most engedi el végleg (ideje már), ezzel sokakat a következő szerviznél cserére késztetve.
Hogy ez jófejség vagy sem azt nem tudom, azzal viszont teljesen egyetértek, hogy ez a lépés a jó irány. -
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #241966 üzenetére
Elvileg a 12 sebesség alatti szériákat max 7 éven belül kivezetik piacról, ergo egyre kevesebb alkatrész lesz, 7 év múlva meg már egyáltalán nem fogsz kapni egy kazettát sem. Persze 7 év az hosszú idő, ha 2-3 évre tervezel, valszeg érdemes. Plusz az új Cues hajtások felmennek majd a régi bicajra, mert ugyanúgy HG kompatibilisek, tehát ha elkopik a régi Acera hajtásod, kicserélheted az egészet Cues-re.
#241965 sebgutkopf: A Deore szintet van ami részben már eddig is hozta alsó polcon is. Pl. 9 sebesség fronton az Alivio fogaskoszorú jó cucc, vagy a hajtókarok már egy ideje Altustól felfele mind integráltak. Plusz a Deore-ből eddig is létezett butított 10 sebességes verzió, amiben talán kuplung sem volt. Ez a Cues most a 10 és 11 sebességes Deore-t is váltja, ergo a 10-11 sebességes Cues hajtások valszeg nem lesznek rosszabbak a régi Deore-nél, ami valszeg valamiben butább lesz (de nem biztos!), az a 9 sebességes Cues.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241963 üzenetére
idővel akár XTR-ig tuningolhatnád...azért éppen ennyire nem lövik lábon magukat, az, hogy vásárolhatsz egy alap Fiestat és abból majd akár Ford GT is lehet nem üzlet nekik mert akkor aligha fogod az utóbbit venni. Szinte hallom ahogy csikorognak a fogaskerekek a nagy kerékpárgyártók fejében hol is legyen a választóvonal a Cues és a felsőbbek között...a karbonnál, vagy a boost, esetleg átütős váznál?... Szerintem első körben a felső kategóriát leszámítva mindenre ezt fogják tenni.
Itt jól össze van foglalva, ugyanakkor nem igazán értem az árazását mely (legalábbis egyelőre) felér az XT-vel.
A táblázatodból ítélve a 11 amolyan trekking lesz és 10, meg 9 lesz alkalmas terepre is, bár a 9 már nem fékezett váltókaros. Szerintem írja is, hogy a 11s lánc jó rá, kazetta HG, így mennie kell a Deoreval, a húzása viszont más, így a pöcögtető és váltó csak sajátjával...legalábbis így értettem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241970 üzenetére
szerintem meg mindet tőlük veszed meg, úgyhogy de, igen, főleg ha azt gondolják, hogy inkább vagy hajlandó megvenni tőlük a gt-t darabokban, mint egészben.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241970 üzenetére
Az árakat nem kell nézni, szvsz marhaság. Lesd meg pl. az 5100-as alkatrészeit milyen áron jelentették be, ott a cikk végén: [link] . Ha rákeresel bike24-en, láthatod, hogy nem annyiba kerülnek. A bejelentett árak kezdőárak, ami majd sokkal lejjebb fog menni. a táblázat remélem téved, mert máshol azt írja, hogy az U6000-ből is van 11 sebességes, meg ha jól értem a hajtókarok, első lánctányérok összevissza kompatibilisek egymással. Ergo az U6000 11 sebességes szett mtb-re is jó (arra való). U6000 32T tányér elöl, U6000 kuplungos váltó, 11-50T kazetta és kész az mtb groupset, ami a jelenlegi Deore M5100-ast váltja.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz jjeahh #241967 üzenetére
a lánc LinkGlide, az csak LG lánckeréksorral kompatibilis
viszont a HG láncok elmennek az LG sorokon
az összes Cues csak a már kiadott Link Glide 11-es (Deore, XT) alkatrészekkel kompatibilis, lásd link: [link]Cues a Deore alá jön, azaz a Deore megmarad
bár érdekes kérdés, hogy az U8xxx széria kiegészítve néhány mtb specifikus U6xxx alkatrésszel mennyire lesz "Deore-verő" cucca Hungexpo-n a hétvégén volt a Shimano standon villany Cues, automata láncváltással ráadásul
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #241973 üzenetére
Kösz, ezzel még átláthatóbb lett a dolog.
Ha jól értem a Deore megmarad, de csak a 12 sebességes, a 10 és 11 sebességes 4100-as és 5100-as szériát a Cues leváltja. Én legalábbis ezt olvastam két helyen is. Ezek után már nem is lenne értelme a 10 és 11 sebességes Deore-nek, mert a Cues jobb választásnak tűnik. Szal a Deore megmarad, de nem mindegyik Deore, mert többféle létezik, nem csak a 6100-as 12 sebességes!
A legutóbbi cikkből nekem még az újdonság, hogy a 9 sebességes Cues váltó nem kap kuplungot, viszont elég erős lesz a rugó. A 10 és 11 sebességes váltókban már lesz kuplung, az U8000 meg már XT szint, de trekkingekre. Az nekem nem tiszta még, hogy ugyanaz az U6000 váltó lesz a 10 és 11 sebességes montikon is, vagy vagy lesz külön 10 és 11 sebességes verzió?[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #241976 üzenetére
Szezon végén meg lelakottan mehet a psz-psz, úgyis a szín a lényeg!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241974 üzenetére
A legutóbbi cikkből nekem még az újdonság, hogy a 9 sebességes Cues váltó nem kap kuplungot, viszont elég erős lesz a rugó. ...vagyis Sram lesz.
#241976
Csokicsibesz...mi az amiért cserélnéd/cserélni fogod leginkább?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz velizare #241966 üzenetére
Ugyan már, marhaság. Mikor fogják bevezetni? Most valaki itt olvasott valamit, oszt kész tényként terjeszti, hogy a régit már nem is lehet kapni.. Évekig kell egy új bringához tudni alkatrészt, oszt nehogy még évekig ezekkel jöjjenek ki.
Meg kell várni amikor konkrét lesz minden, addig csak infónak, tájékozódásnak jó, semmi több.. No meg számoljunk csak, pl a németeknél, illetve nyugaton még is hány bringát adnak el? Nem a pór kelethez kell viszonyítani ...[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Üdv!
Tudom a guglin is fellelhető a kresz, de itt biztosabbnak érzem a dolgom.Várostáblát elhagyva, ahol nincs kerékpárút, tehát az autóúton közlekednék a kerékpárral, oda kell láthatósági mellény? Nincs nagyon arrafelé rendőr amerre járnék, de nem szeretném a fölös pénzem erre fordítani.
Köszönöm!
-
arcitec
addikt
Apropó, annyit a hitelességről, hogy egy ismerős bringáján MT200-as fék van és mint
az atom úgy fog. Szóval nem értem azzal is mi probléma...Olyanokról illik határozott írásokat adni, amiről van konkrét tapasztalat, de még az sem biztos, hogy mindig releváns ..
#241980rwin5: [Láthatósági mellény] , [Hol tilos kerékpározni]
A kerékpárral éjszaka és korlátozott látási viszonyok között abban az esetben szabad közlekedni, ha a kerékpáron vagy a kerékpároson... lakott területen kívül kerékpáros fényvisszaverő mellényt (ruházatot) visel.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #241978 üzenetére
Még sok opció van nagyon.
Ha esetleg jön ki új Merida váz és lehet kapni külön, akkor lehet, hogy az is egy opció.Igazából szeretnék én is karbonra váltani, de önmagában nem nagyon lehet normális áron vázat venni. Ezért ennek van a legkisebb esélye.
A legnagyobb esélye annak van, hogy veszek egyben egy új bringát. Ha pedig ez lesz, akkor szeretnék én is elmenni fully irányban. Nem véletlenül mondtam az új Rockridert (940S), ha normális áron jön ki akkor szerintem benevezek rá. Normális értsd olcsóbb mint a Lux, ha annál drágább, akkor Canyon.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #241982 üzenetére
Nem félsz, hogy el fog törni a karbon?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #241981 üzenetére
Szerintem aki itt az mt200-ról rosszat írt, annak van személyes tapasztalata vele . Van, akinek a Tourney agyak, váltók is beválnak, ennek ellenére én nem szívesen ajánlanám senkinek.
Az összehasonlítás kedvéért, én elégedetten használok noname kínai vagy olcsó Logitech wireless egereket, semmi baj nincs velük, de ha egér topikban rákérdezel, le fogják sz*rozni és jogosan. Vagy sokan használnak ismerős körökben több évtizede random elemes zseblámpákat, amit ha megmutatnának az elemlámpa topikban, szintén lesz*roznák és ajánlanának komolyabbat. Mindenben van egy szint, ami a fórum szintjét nem üti, itt gondolom ilyen az MT200, Tourney alkatrészek, bringához adott ipari hulladék pedálok stb . Mindeközben nekem is van ismerősöm, aki montin 6-7 éve olyan gagyi egyhasználatú pedállal teker és a gagyi Rapid Rob gumija fényesre van kopva. Mégis elégedett . De ő nem fórumozik, nem olvas teszteket, nem érdekli a mélyvíz, igénytelen erre.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #241984 üzenetére
Most tuti, hogy trollkodsz
Neked is az van és mégse tört még el
Bár az tény, hogy én képes vagyok felfelé is elesni, meg felütni az összes létező felnit szóval nem alaptalan abból kiindulni, hogy nálam ami eltörhet az el is törik.De már úgy vagyok vele, hogy ha eltörik, akkor eltörik ez van
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #241987 üzenetére
Én azt olvastam itt a fórumon, hogy a karbon az törik.
De már úgy vagyok vele, hogy ha eltörik, akkor eltörik ez van
Így jártál az ujjaddal is.Nem hinném, hogy lesz új Merida 96 váz, én inkább arra leszek kíváncsi, hogy megindul-e az áruk lefelé, mint a webshopos márkáké. Mondjuk egy 40 %-ot eshetne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zanik
addikt
válasz Csokicsibesz #241987 üzenetére
Én ugye az acél gravel mellé keresek második bicót, hogy ahová már nem vinném be jó szívvel a gravelt, oda kéne egy jó kis hardtail XC.
Aztán nézelődés közben az alu+Deore, 500-700ezres sávot elhagyva pár hónap alatt hirtelen már az 1.2millás carbonokat nézegettem (pl. Scalpel HT Carbon 4), de basszus, második bringára ennyit?!
Szóval észbe kaptam, nem kéne veréblövészethez minigun-t vennem.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Csokicsibesz
tag
válasz Zanik #241989 üzenetére
Tök őszintén megmondom: teljesen jó ez az alu váz. Nincs az égvilágon semmi baja.
Bevallom nekem nem volt még karbon gépem, az első új bringámat is felnőtként vettem
Szertném kipróbálni, hogy van-e valami különbség a karbonnál az aluhoz képest. Aztán lehet arra jutok majd magamban, hogy nekem ez nem számítSzerencsére már tudok nagyobb összegeket áldozni a hobbimra probléma nélkül. Nekem itt inkább inkább az ésszerűség a korlát. Ezért is van a montim mellett egy Triban 500-as bicóm, mert amire én azt használom arra teljesen jó.
Én szeretnék egy jó ár érték arányú montit venni, amit megint használnék legalá 5-6 évig.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz szimpláncsak #241986 üzenetére
De most miért keveritek a Tektrót a Shimanoval. Na meg az sem, hogy az Alivio van felemlegetve. Egyébiránt a Tektrónál valóban csak jobbak vannak(azt ismerem), de azé nem vetném össze az MT200-al. Na meg az egér topik pláne nem, inkább no comment.
Hol van ócsó Logitech egér Nekem azok vannak(ja nem ócsók) és teljesen jók. Kinek mi. Ez megint olyan, hogy valaki elkezdte terjeszteni az olcsóbb és talán még jó cuccot is és a falka megy utána. Szóval mint írtam no comment. Minden gyártónak vannak közepes és nagyon jó termékei. De az MT200-at továbbra is tartom, persze lehet nem lefelé zúzós gépen, de csak körbe kell nézni, milyen árkategóriájú gépeken van.[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
Nekem MT200 van a trekkingen, más hidrós tárcsafékkel nincsen tapasztalatom, de a felnifékes öreg, 26-os mtb után meglepődtem, hogy csak ennyit tud? Az öreg mtb-vel és ezzel is jöttem le aszfalton többek között a Kékesről is és bizony volt különbség a retró kecske javára.
Átlagos, városi körülmények között a 160-as tárcsával elég az MT200. Én a helyén tudom kezelni, ezért nem is panaszkodok rá, de túrázáskor az egyel nagyobb, elöl-hátul 180-as tárcsával (shimi RT-10 és B05S gyantás betét) hozza azt, amit elfogadhatónak tartok és persze mindig vágyik jobbra az ember.
Ehhez képest sok ebikeon is csak 160-as tárcsával szerelik, nem, hogy egyéb mtb-n.
Nem mondom, hogy nincs létjogosultsága, de a helyén kell kezelni és annak megfelelően kezelni. -
arcitec
addikt
válasz wetomi #241993 üzenetére
Létezik 180-as tárcsával is MT200, de a kollégával nem vitatkozom, mert az igaza bizonygatására, tuti egy ratyi példát keres meg. Nem korrekt. szvsz.
Egyébiránt trekkingre gondoltam, szóval mtb-re lehet mások a jellemzőek.
Véleményem a trekking kategóriában miért is változna. Szóval célszerű hozzátenni a kategóriát is, mert muglik is vannak itt...
Bizton van sokkal jobb, de akkor sem Tektró kategória.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #241996 üzenetére
180 -as tarcsaval boven jo a QR villa. En karbon DT teloval hasznaltam 180 -as tarcsat, MT8 -al.
Az MT200 -nak kell egy normalis tarcsa normalis betettel, es boven jo lesz hobbi celra, egy konnyu riderrel.
Ami annyira nem szeretheto benne, hogy nincs modularitasa, nem tudod szepen szabalyozni a fekerot. De akkor ez az osszes Shimano fekre igaz, on-off.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
RexpecT
addikt
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #241997 üzenetére
180-as tárcsa M615 fékekkel nekem is tökéletesen működött QR villával.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy nem lehet szabályozni a shimano fékeket, szimplán máshogy kell, mint pl egy régi clio vs régi honda, az egyiken alig mozog a fékpedál, és jobban kell figyelni arra, milyen erővel nyomod, míg a másiknak hosszú úton jár a pedál. Shimano után az összes Sram olyan érzés, mintha gyenge lenne, epdig nem, csak más felfogással kell használni.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen