- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #241156 üzenetére
Na vagyok, végiggörgettem a térképet, az összes elág és út a szemem előtt volt közben.
Minden részén jártam már, egyedüli tolós rész NHH-Csóványos között van, de ott jó sok, nem értem miért a kék jelzésen mentek át oda és miért nem a piros háromszögön (ott lett volna 900méter oda-vissza rész de ha erős vagy akkor ott nem kell tolni)
A kéken 20-30% közötti gyökeres-sziklás meredek részek vannak, ott szoktam mostanában futni, bringával eszembe sem jutna....Gravellel meg főleg nem, az csak egy divatbicikli, terepre monti kell!!!
Sok benne az aszfalt és sotteres rész, oda elmegy a gravel, de amúgy nem.
Az útvonal alkotóját ismerem, itt lakik a szomszéd faluban. -
peetie1
aktív tag
válasz Dark Archon #241198 üzenetére
Köszi és Hasaggymegnek is köszi! Jó gagyi ez így, azt se leltem meg, hogy legalább az oldal akkor alapból euróban írná ki az árat. De mindegy revoval kifizettem.
Rendeltem pár túrázós cuccot és akkor jutott eszembe hogy kéne smoove is onnan meg akkor már Bár van még Squirt lubeom de annyira jókat írtatok itt a smooverol hogy kiprobalom azt is.
-
Jester01
veterán
válasz Mezga Aladár #241202 üzenetére
Csak nem tudod olyan pontosan beállítani és abban is van hiba pl. ha csúszik a kerék vagy átugratsz a fekvőrendőrön. Szerintem hosszabb távon a gps pontossága százalékosan jobb lesz mint a sebességjeladó (ha nem mész alagútban vagy ilyesmi).
Na de az egész csak arra irányult, hogy nem kell fulton eredményeit megkérdőjelezni csak mert esetleg nincs jeladója vagy rosszul van beállítva mivel a teljes útra a strava hihető adatokat számolt és az független a jeladótól.
Jester
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #241194 üzenetére
Át van allítva kerekmeret. Van sebesség szenzorom igen (Nekem ne lenne ) 2125mm en van, magam mértem le terhelve a kereket. Ennyire nem vagyok amatör.
Annyira kételkedve veszitek ezt az egészet pedig nincs ebben semmi, jobban guruló kerék jobban tudom hajtani Nekem meg ennyi kellett ahhoz hogy egy magasabb tartományt komfortosnak érezzek ilyen egyszerű a képlet. Jöttök itt a széllel meg a kutya füle..
Megígértem egy topik társnak meglessük milyen lesz egy út 140 es pulzusra beállva(ahogy regen mentem többségiben) megpróbálom ott tartani és megnézzük mi lesz az eredmény. Van egy kör pályám amin szintén többször mentem már, olyan 45 km. Én is kíváncsi vagyok milyen különbség lesz[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Mezga Aladár #241202 üzenetére
straván a sima GPS-alapú mérés lehet offos, viszont a szegmensekben nyugodtan meg lehet bízni, mert ott, ha jól sejtem, csak a szegmens távján eltöltött időt figyeli.
év elején nálam valami be volt akadva a telefon GPS-én, rendre 5-10%-kal rövidebbnek mérte a futásaimat. van nálunk helyben minden hónapban ilyen kis erdei közösségi futóesemény, ahol az útvonal be van regisztrálva stravára szegmensként - telefonom a full távra 3,6 km-t mért, de közben megjeleníti teljesítve a 4,13 km hosszúságú szegmenst.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Mezga Aladár
veterán
válasz fulton #241206 üzenetére
Egy számodra kicsi bringa, borzasztó ülés pozíció, tragikus pedálhasználat és, fogadjuk el, ilyen tempót tudsz.
El kellene menned kerékpárosklubba ahol kapsz bringát és megtanítják a használatát.
Addig sem a fárasztod topikot.
Legközelebb dobhatnál Garmin Connect képet.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #241203 üzenetére
Igen látom, köszönöm mindkettőtöknek.
Nincs előttem térkép de ha jól rémlik a piros háromszög lemegy az Oltárkőhöz és Magosfa felől jön fel Csovira, a másik vége meg mintha Djenőre menne, otthon ránézek.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
-
őstag
válasz Mezga Aladár #241208 üzenetére
gondold el, mi lenne, ha megfelelő lenne a vázméret? egy aero országútin?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #241208 üzenetére
Valahogy úgy. Normális váz vásárlással kellett volna kezdeni, ezzel szemben mindent lecserélt csak azt nem.
Egyébként hogy lehetne jobb eredményt elérni, "hogy komfortosabb az új kerék"? A sport nem a komfortról szól, vagy ha igen akkor nem kell teljesítményt elvárni.
-
TheBigM
csendes tag
Van valakinek tapasztalata ShockStop Suspension Stem-mel?
Találtam alin egy store-t, ahol valszeg a selejteket árulják féláron [link] , de nem merek onnan rendelni@MPowerPH nem nekünk tört el a felnink szerencsére a Mecsekbe, ha ránk gondoltál, tesómmal szoktam menni.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #241193 üzenetére
Nem én voltam. A Tiebao-kat [link] nézegettem, de aztán nem mertem bevállalni .
-
Fall-N
veterán
válasz TheBigM #241213 üzenetére
Én nem sok reményt fűznék hozzá. Még egy gyenge pont egy olyan alkatrésznél, aminek stabilnak kell lennie. Az állítható stucnik is egy idő után kotyogóssá válnak mert kikopnak. Szerintem egy karbon szár többet érhet. De ha megfelelő a villa/teló akkor szerintem holt fölösleges.
-
addikt
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #241217 üzenetére
Már van 3 ( FLR, Mavic, NW Corsair ), ezt most kihagyom .
MPowerPH-nak van asszem Tiebao cipője, vagy csak akart venni, már nem emlékszem .
Amit linkeltem, az ránézésre nem tűnik rossznak, szerintem vedd meg ( veddmegveddmegveddmeg ) nyugodtan . -
TheBigM
csendes tag
válasz Fall-N #241216 üzenetére
Ezt direkt úgy reklámozzák, hogy nem lesz ezzel gond, és van aki már több 10 ezer km-t beletett és nem lett szar. Van karbon villám, de van hogy jól jönne még egy kis csillapítás terepen gravellel, ebből úgyis xc lesz a végén .
@Dark Archon nekem van Tiebao télim: [link] , egy szezont mentem vele, nem ment szét, és a nyári cipőknél melegebb volt.
-
TheBigM
csendes tag
válasz andrisbandi #241223 üzenetére
Adnám, csak kicsit drága egy ilyen, meg kicsit nagy a szervízigénye egy ilyennek.
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #241208 üzenetére
értelek. oké.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #241221 üzenetére
Igen. Régen volt nekem is, a sok rezgés miatt a csavarnál kopik és oldalra kotyog.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #241223 üzenetére
sajnos majdnem 500 € egy gravel-specifikus teleszkóp.
-
Ringman
nagyúr
válasz TheBigM #241213 üzenetére
youtube-on van pár teszt, a linkelt alis oldalon az egyik a shockstop, a másik a Cirrus Cycles Kinekt suspension stem, a 3. meg a cane creek eesilk suspension stem
-
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #241186 üzenetére
Es a lockot hogy erdemes hasznalni? Koszonom a helpet
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
fulton
addikt
válasz peetie1 #240978 üzenetére
#241208Mezga Aladár: itt a strava link.
Elugrottam erre a körre, én is kíváncsi voltam. Majd megyek még a jövőben ezen a pályán, és ha itt megyek akkor ezt a 140 pulzusos tempót megpróbálom tartani. Engem is érdekel milyen szám lesz úgy 3 ilyen körre majd. Ma voltam úszni is egy folyamatos majdnem 1.5 órást, azért lefárasztott így nem igazán voltam formában..üsse kő...
Annyi különbséget éreztem hajtásilag, hogy régebben úgy volt végére elfogytam ingadoztam..beletekertem aztán elfáradtam visza le esett stb stb.. most egy teljesen egyenletes tempón tudtam menni megint csak ismételni tudom magam, "könnyebb" tekerni a kerékpárt érzetre, mindig figyelni kellett mert ment volna fentebb a történet.
Nem írkálok már, itt a stravám, és akkor akit érdekel meg tudja nézni amit szeretne rajta
A mai ilyen lett: [link]
és itt van két régebbi: [link] [link]
E meg a tegnapi szeles köröm: [link]
Aztán Mindenki levonja mit gondol a fejlsztésről.ja és az érzékeny "lelkűeknek írom" : ugyan olyan szél irány volt , azaz észak keleti, mint a korábbi körömnél. (már ha lehet hinni a graminnak).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Előre elnézést a noob kérdésért. Mi a helyzet a hátsó csomagtartókkal? Őszintén nem tetszik a bicikli dizájnjához. Nem szeretném a biciklimen. Viszont kellene akkor, amikor munkába járok vele. Máskor inkább leszedném.
Biciklinek egy Cube Nuroad Pro vagy hasonló van kinézve. Gondolom gyárilag nincs hozzá csomagtartó, de ha szereznék hozzá, az vajon egy könnyen gyakran le-és felszerelhető cucc, vagy ha egyszer ráteszem, akkor maradjon is rajta?
-
fulton
addikt
válasz bardi #241232 üzenetére
Lehet, pas. Most ennek is örülök hogy ilyen kényelmesen tudok haladni magasabb tempón ha akarok anélkül hogy "összeesnék" pár perc után. . ez tök jó
Megnéztem, ez is ott van sacra mint én, annyi hogy én csepelen
Majd erre a körre elmegyek a mostani idális tempómban is, meglesem miyen lesz, kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Citroware #241231 üzenetére
A gyári Cube csomagtartó nem az a fajta, amit könnyű fel / le szerelgetni. Eleve speciálisabb, mint a többi, mert rejtett tartója van - legalábbis, ha van fent sárvédő is. Hátul mindkét csavar belülről csavarozható, szóval csak a kerék kiszedésével lehet szerelni. Ezen a képen talán látszik a lényeg: egy ívelt profil tartja a csomagtartót.
De persze vehetsz nyeregcsöves rögzítésűt is, de nekem azzal meg az volt a bajom, hogy nehezebb csomagnál elfordul.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz fulton #241230 üzenetére
Ez meg az első köröm a pirelli gumikkal a hétfői: [link]
itt lett meg először az áhitatott 30 as átlgom , de ha nem poroszkálok a városban az elején, akkor jobb is lett volna
és itt egy korábbi ugyan az az útvonl, meglestem a garmint, a hétfői körömnél azt írja DélNy szél volt
a korábbi körömnél pedig DélK szél, annyi hogy akkor vissza is tekertem nem csak oda út volt, így az út feléig illő összevetni, így aszerint linkelem: [link]
végeredményben, ezt csak érdekességként számoltam be róla, ahogy igértem. Szerintem jót tett én esetemben ez a fejlesztés .[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Citroware #241231 üzenetére
sajnos nem, ki kell szedni hozzá a hátsó kereket, mert a belső oldalról tudod rácsavarozni a csomagtartót, ráadásul a támvilla tetejénél olyan a rögzítési pont, hogy szinte csak a saját csomagtartójával tudod használni.
ha nem lesz karbon nyeregcsöved, akkor vannak a nyeregcsőre rakható, kis teherbírású csomagtartók is.
vagy van még a támvillára rögzíthető megoldás, a topeak tetrarack, de az elég drága. [link]
a tailfin is jó dolog, de 100 rongy egy csomagtartóért?
szerk:
a cube pont nem jó ilyen szempontból, ahol van rendes szem, ott 4 csavar tartja a csomagtartót, a cube gondolom a saját drága rendszere miatt vette le 2021-ben ezeket a bicikliről (nekem van csomagtartó + sárvédő is, bánom hogy megvettem, nem olyan minőség, amiért érdemes lett volna)[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
na erre én is azt mondom hogy ezért pénzt elkérni... vázon kívül szinte minden cserés vagy erősen foglalkozós. [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Dark Archon #241235 üzenetére
Ennek a csomagtartónak és sárvédőnek amúgy van bármi hátránya azon kívül, hogy inkább bolti talicska benyomását kelti kinézetre mintsem egy szép túrabicikliét?
-
addikt
válasz Ringman #241237 üzenetére
Szóval mindig rajta lesz. Már kezdek megbarátkozni vele, ha egyébként kinézeten kívül más hátránya nincs.
Melyik opciót javasolnátok?
Cube-hoz szerezzek gyári felszerelést?
Vagy inkább a Cube FE verziót, ami már gyárilag fel van öltöztetve?
Vagy mivel ebben nem olyan jó a Cube, inkább nézzek másik márkájú biciklit?Szerintem nem gond az FE-verziónál, hogy csak oldaltáskával használható, mert eleve az tűnt a legjobb csomagtípusnak.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #241239 üzenetére
lehet de még projekthez képest is irreális az ára. akkor inkább ez inkább [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz Citroware #241243 üzenetére
a cube FE verzióban agydinamós az első kerék (és van dinamóról hajtott első+hátsó lámpa, de ez lakott területen belül jó kb, hogy téged lássanak, nem hogy te láss valamit), meg van kitámasztó is, szerintem átlag usernek nem kell kitámasztó és agydinamó egy gravelre.
36 eur a csomagtartó és 30 a sárvédő szett, emiatt felesleges alapból megvenni az FE-t szerintem.
szerk:
ha néztél mást is a nuroadon kívül, akkor azt dobd be árral együtt.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz fulton #241230 üzenetére
Most ha jól nézem, a két 46 km körön, a korábbi, január 3-hoz képest ma 2-3 ütéssel magasabb átlagpulzuson mentél egy 0,9 km/h-val gyorsabb átlagsebességet, úgy, hogy azóta az edzettséged is fejlődött, kevesebb ruha is volt rajtad most, mint január elején. Szóval ennek a csoda guminak nem tulajdonítanék akkora jelentőséget, mert az objektív tények olyan hű de durva "2-3 km/h" átlag sebesség növekedést nem mutatnak. Az lehet, hogy jobb tekerni, könnyebben gördül a kerék mivel könnyebb és kisebb az ellenállása, de ennyi.
Az meg, hogy 155-160-as pulzuson kb nyélen jobbat mész, mint 140 környékén az szintén nem a bicikli fejlesztése miatt van, hanem mert, ahogy a pulzus is jelzi, jelentősen nagyobb teljesítményt adsz le (aminek hatására a szervezetedben az anyagcsere folyamatok megváltoznak, ezért magasabb a pulzus). Lehet, hogy régebben erre nem voltál képes, hogy huzamosabb ideig tartsd ezt az erőkifejtést, de ez is az edzettség növekedése miatt fejlődik, nem az új külső miatt.
És tényleg, sokan leírták már, le a kalappal, hogy miket mész azzal a Csepellel, vegyél egy jó outit és azzal tényleg gyorsulni fogsz, ha ez a cél. De ezeket a bullshit elméleteket, amik a sporttudományt (tanultam összesen egy 8.5 évet egyetemi szinten + egyéb helyeken is) és az élettant teljesen megcáfolják (hogy egy új kör alakú műanyag vagy kaucsuk vagy mi a t*köm darab) miatt lettél te képes 20 ütéssel magasabb átlagpulzuson tekerni, azaz kb nyélen menni egy órát, ezeket hagyjuk már. Vagy ha igényed van rá, nemtom írj egy blogot és olvassa az akit ez érdekel, de ez a sok áltudományosság baromira megtévesztő annak, aki nem tudja kiszűrni az információkat, és frusztáló annak, akinek erről szól a topik napi 40 hozzászólásban.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
zsamiatt
őstag
válasz Citroware #241231 üzenetére
En ilyet vettem nagyobb szallitmanyokhoz. Most fogom felszerelni. Konnyen le es fel.
[link]KKisebb ruha, felszereles stbhez pedig ezt.
[link][ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
addikt
válasz Ringman #241245 üzenetére
Nekem kell kitámasztó, eddig mindig volt, el sem tudom képzelni nélküle a biciklit, hogy teszik le az emberek.
Láttam pár mást, de a Cube-felé hajlok, mert az tetszik a leginkább, ráadásul itt jóval olcsóbb, mint Magyarországon... Ausztriában valahogy a német termékek egy jó kb 20%-kal általában olcsóbbak.
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #241246 üzenetére
Ezt írjuk neki ezer éve. A sok fölösleges kör helyett kellett volna venni egy használt jó állapotú outit. Később vagy fejleszteni lehetett volna vagy venni még jobbat újan.
Az én XC MTB-m sem versenygép, de ha odalépek neki akkor tudok gyorsan is menni vele, de nem ez a cél. Főleg, hogy városban megyek leginkább, így a forgalom és a sok rossz út is akadályoz. De ha a sebesség lenne a lényeges, akkor outit építenék. Gondoltam rá régebben, de elvetettem az ötletet. Egyrészt sokkal drágább a megépítése, másrészt a rossz utakra nem lenne jó választás (Rengeteget dolgozik a teló a csodálatos utakon). Elég lenne nekem egy Csepel TorpedAL + 105 hajtás, de nem kell inkább.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs