- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz haiduo82 #261794 üzenetére
Fasza kis belépő kategóriás cucc. Minden lehetne jobb, de akkor nem ennyibe kerülne, illetve ezek is márteljesen rendben vannak kezdésnek. Asszonynak hasonló Orbeája van, csak az Alma.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz peetie1 #261791 üzenetére
Ahogy írták, bike fitting. De én se mentem el egyelőre, mert a netes videók és egy adag próbálkozással is beállítható. Csak az ökölszabályokat kell tudni, meg persze kell türelem és próbálkozás. Mondjuk egy profira szívesen rábíznám magam, csak az a gondom, hogy nem bízom benne, hogy megkapnám a szükséges figyelmet - és türelmet
-
szimpláncsak
tag
válasz haiduo82 #261794 üzenetére
Ennyiért lehet inkább a radon zr team 8.0-t venném a rock shox judy teló miatt ,
-
andrisbandi
őstag
válasz kuntics #261803 üzenetére
A legtöbb ember szerintem nincs tisztában vele mennyire gyenge. Főleg a hát van elsatnyulva. Sok mai bicót előredőlősnek álmodnak meg, sportosabbak a modernebb geósok, montin mindenképp.
- Lehet a fittingesek csak segíteni próbálnak, de lehetetlen a küldetés, ugyanis a pilóta nem elég edzett a geóhoz. Ez lehet még, de már is.BMXesítettem az egyik montim még újonan nagy emelkedésű kormánnyal. Könnyebb legyen felkapni. Meglátta a szerelő; kép wtf Alig tudta abbahagyni a röhögést. Árul bicókat, ő is teker, harminvalahány éves. Eredeti kormánnyal (most) ilyen a vas.
- Aztán kipróbálta, és rájött hogy le kell cserélnie az egyenes kormányát, valami normálisabb, kisebb raiser-esre. Ennyit gyengült, ráfanyalodik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #261764 üzenetére
Ha van kedved újat tanulni a fékbeállításhoz;
#246177Ez a yt-os Garage 31 jókat mutat.
A féknyereg középre húzásához, a dugattyúk átpozicionálása is kell.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #261808 üzenetére
Mindig lehet újat tanulni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #261765 üzenetére
Normális kínai gyártónak van alkatrésze, kazettateste az agyaihoz, vállalható áron.
Mondjuk én montin pont megszívtam a Ryet hátsó aggyal, de küldtek cserealkatrészt hamar, azóta jó.Nekem kínai karbon kerékre 4-500 usd lenne a lélektani határ, mert beleszámolom, hogy a gyári csapágyakat nagy eséllyel hamar kell cserélni, meg akár a komplett hátsó agyat is.
Mondjuk ezeket megoldom magamnak, ha valaki nem szeret mókolni, annak más a matek.
Resale value meg kb nulla -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #261810 üzenetére
Pedig itt keleten inkább a néhány hetes, hónapos projekt az életszerűbb, ami szerintem a vásárlóerővel függ össze. Van ahol autót is a kolléga által leírt módon vásárolnak, de mikor a kerékpár 2-3-4, vagy még több hónapos átlagbér ára bizony nem a beugrunkésveszünkegyetazasszonynakmemegérdemli esete a kerékpárvásárlás sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #261812 üzenetére
Ha mindenki 1 hónapot vár, és agyalással tölt, attól még lehet ugyanannyi az eladott bicikli, matematikailag.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dom1n0
senior tag
Kerek 2 hónap kihagyás után végre felengedtek a bicóra, igaz csak görgőre tesztelni, mennyire van oda a test
2 hónap alatt a kajálásra szó-szó probáltam odafigyelni, nyomattam a kollagént a gyorsabb regeneráció miatt, de bőven ment a fagyi-grill kombó.
Óvatos 30W terheléssel kezdtem, megnézni a csontok (főleg a szeméremcsont, ami 2 helyen tört, és elég kritikus helyen van az ülés szempontjából..).
Meglepődtem, de nem kicsit. 0 fájdalom, de még a combközelítő izom se fájt, ami azért néha még sajnos alaphelyzetben is szokott...
20 percet tekertem, nagy unalmamban 2x belesprinteltem, 350+W kijött arra a 15-20 másodpercre, pozitív csalódás, de ez a gyógytornász előtt titok marad
Mindent összegezve eddig nagyon biztató a szitu, egyedül sajnos a könyököm, alkarom fáj (az sajnos rendesen..), az is tört 2 helyen, reméljük hamar magázhoz tér az is. -
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #261815 üzenetére
Defekt miatt borultam egyet, 2x szeméremcsont törés és alkar-könyök is 2 helyen tört, és minden valószínűség szerint a csukló is repedt, csak arról nem csináltak röntgent...
De már hálistennek alakul a dolog, most azért nagy kő esett le a szívemről, hogy nem vert oda a bicónak a jövőt tekintve, ezzel riogattak sokan, hogy szeméremcsonttöréssel már nem biztos hogy bícóra ülök. -
Ringman
nagyúr
válasz mauimagic #261811 üzenetére
a 830€-ba kerülő zipp 303s az csalogató, elvileg gariban cserélik/javítják, ha valami baj van, de nem akarok outi gumival hooklesst használni.
a "noname" zweirados kerékszettben lévő agyakhoz - aivee - is vannak cserealkatrészek és rendesnek tűnő gari: [link]
itt annyi még a kis bökkenő, hogy 26 mm belső szélességű a felni (de rendes, nem hookless), a continál elvileg 25 mm a max belső szélesség, ez a +1 mm nem tudom mennyire problémás a való életben. -
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
A raiseres nem feltétlenül amiatt kell, hogy magasabb legyen a komány, hanem azért, mert az valamennyire hajlított is.
A bringáim többsége országúti kormányos, volt, hogy csak az volt. Az ebike viszont hajlított, de úgy volt állítva, hogy a kormánymarkolat nagyjából úgy állt, mint az egyenes kormányon, és hosszú távon (>80 km) már fájt a csuklóm, ami részben azért volt, mert ez full alu (szemben a gravellel, ami karbonvillás, az országúti meg fullkarbon), másrészt viszont azért, mert az egyenes kormány fogásához szinte ki kell tekerni a csuklót, és ez kényelmetlen. A kormány döntésével viszont állítható a markolat szöge is, így lehet jobb pozíciót találni a kéznek. -
Toobee
veterán
4000 szint után azt kell mondanom, hogy jó kis bicaj ez a Ghost. A fara túl merev nekem, azt ma már sokkal ügyesebben csinálják a gyártók, de ezen kívül nem igazán tudok belekötni. Szerintem nem hirdetem meg, jó is, hogy itt van, így végre le tudtam adni a TREK-et egy szervizre
https://barbieripnk.hu/
-
addikt
válasz Fall-N #261818 üzenetére
A túlagyalást is csak azok bagatellizálják el, akik konfekcióméretek, és nincs semmi EÜ bajuk. Vagy, ha van pénz lóvéra, ilyen bemegyek és megveszem az első gépet, amit meglátok típus, nem számítanak a milliók.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
Főleg a hát van elsatnyulva
ez nálam is így van, a múlt heti 70 km-es körön is az állt be, abban volt izomlázam, meg a nyakamban. a lábam persze kész volt a tekerés végére, de másnap már nem volt problémás. -
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #261822 üzenetére
Nem azzal van a gond, hogy valaki utánanéz a dolgoknak, hanem ő rendesen túlaggódik mindent.
Természetesen csak a személyes próba, ami ad támpontot, ezért nem lehet otthon a fotelből eldönteni melyik a jó. Ha kellene vennem outit vagy gravelt, én sem tudnám melyik lenne a jó, mert más a geometria mint egy montinál, ott nagyjából tisztában vagyok vele. Utána kell járni, tesztelni, mert tényleg nem szabad elhamarkodottan megvenni, mert utána csak bukik az ember rajta, ha el kell adni. Az sem könnyíti meg a dolgokat, hogy nagyon szabadon értelmezik a gyártók a méretet, és amelyik például XS-es méret, az lehet hogy a Meridánál S. Az üléscső mérete, meg semmit sem mond régóta, szerencsére kezd kikopni, bár outinál még 51, 54 stb méret van.
A végén még ha megvette az ember akkor meg lehet tesztelgetni, hogy mit kell átállítani, jó-e a kormány magassága, elég hosszú vagy rövidebb stucni kell stb.
Más: Tegnap esett az eső munkába menet és kicsúszott a bicikli oldalt alólam (víz + macskakő). Természetesen az ESI Chunky kapta az ívet (a kormányvég dugót ledarálta a beton) és le is szakadt. 😭 Semmi más nem lett a biciklivel, még egy karcolás sem. A láncot leadobta a hajtómű, azt csak vissza kellett tennem.
Vettem ma egy szintén szilikon markolatot, sajnos nem volt már helyben ESI, így teszt lesz belőle. Ha nem válik be rendelek újra Chunkyt, addig egy KTM Prime Silicon Air Grip lett narancs színben [link] , nem is volt túl olcsó (8ezres). Mellé vettem egy BBB Screwton BHT-96 csavaros kormányvég-dugót. [link]
Remélem beválik, akkor legalább lesz egy vélemény róla. Eddig fogásra hasonló az ESI-hez. Volt még BBB szilikon markokat is, kiköpött Chunky, még fogásra is, de 11ezer Forintért kenjék a hajukra.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #261826 üzenetére
Más kategóriába váltáskor ezért szokták ajánlani a használtat. Mint neki is itt mindenki
Ha újat vesz az ember és nem jön be, az a legnagyobb bukta.
Használtnál ez minden értelemben töredék veszteség lesz. Következőre már nyugodtan vehet újat, tud mindent.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Sordoran
addikt
Van esetleg valakinak tapasztalata a Lidl-s nyereggel és sisakkal kapcsolatban? A gyári KTM elég kemény és keskeny, bár az 1 órás napi tekeréseket kibírom rajta, de a hétvégi nagyobb tekerés alatt és után sajog a hátsóm. Unokatesóm egy ilyen nyereggel tekerte körbe a Balatont 3 nap alatt, és erre pont nem panaszkodott. Mivel mindkettő elég jó áron van, próbát megérhetnek, de ha valakinak van valós tapasztalata róluk azt szívesen venném.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
addikt
válasz Fall-N #261826 üzenetére
De legalább már eljutott oda, hogy ténylegesen felül bringákra Meg aztán nem tudom, mióta kapja az ívet, hogy kicsi kerékpáron ül, gondolom, nem akar megint így járni. Én meg úgy nem akarok járni, hogy túl kicsit veszek: 2XS-nek már a kerekei is 650b-sek. Más gyártó meg nem nagyon foglalkozik ezzel, mindenbe 700c-t rak. Fene tudja, mi lenne jobb, leginkább hosszú távon derül ki.
Én EZT fogom megnézni, ha minden jól megy.
Szigorúan elméleti alapon egyébként inkább kisebb bringát vegyen az ember, nem? Abból lehet stucni cserével hosszabb fogást csinálni, de fordítva erősen limites a dolog.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261831 üzenetére
https://www.canyon.com/en-hu/productpdf/geometry/?pid=2733
Ha nem elírás, még a kormánymagasságal is mákod lenne.
"D"Elvileg a nagyobb méreteken a kormány is magasabban van, én úgy értettem.
Ha kisebb vázon jobban föl kell húzni az ülést, nagyobb a drop, nagyobbat kell hajolni.
Emiatt van aki mérethatáron a nagyobb vázat ajánja kényelmesebbnek, kisebb lesz a szintkülönbség a nyereg és a kormány között.Aztán volt már olyan outis is itt aki az ellenkezőjét vallja. Mint montin, a kisebb kényelmesebb, próbálta is, nem csak fotelszakértés.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz andrisbandi #261832 üzenetére
A középcsapágyhoz képest ugyanoda kell húzni az ülést szvsz. Hogy ahhoz képest hova esik a kormány, más kérdés. Kisebb váznál ugye hátrébb - lejjebb kerül, ha nem figyelnek arra, hogy "vízszintesen" tolják el.
Chateltem a Canyonnal, 2XS-t ajánlják. De úgyis az dönt, ha ráülök végre.
Találtam már 1-2 elírást PDF-eken, szóval nem lehetetlen, eléggé kilóg a sorból az a 139 mm. Mondjuk a holnapon is ez van.
Ringman: 17°-ot azért csak nem lehet tévedni, meg ritka hülyén nézne ki outin. Inkább akkor egy riser koskormány.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #261831 üzenetére
Szigorúan elméleti alapon egyébként inkább kisebb bringát vegyen az ember, nem? Abból lehet stucni cserével hosszabb fogást csinálni, de fordítva erősen limites a dolog.
szerintem igen, kivéve, ha úgy túl alacsony a stack, azon nem igazán tudsz változtatni (jó, lehet +17 fokos stucnit rátenni)
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #261831 üzenetére
Azt szokták általában ajánlani, hogy inkább kisebb legyen, akkor komfortosabb, ha nagyobb akkor sportosabb. Outinál a fene tudja, mert bezavar a koskormány, ott nem lehet szabadon variálni a stucni hosszával, mint montinál. Simán lehet 35-110 mm között variálni, főleg a mostani széles 700+ mm-es kormányok korában. Outinál ha rövidebb a stucni akkor ideges lesz a kormányzás és nagyobb váznál az játszik kompenzálni.
Azért is nehéz kérdés, mert outinál nem annyira lenne jó az egyenes(ebb) hát. Tényleg a próba dönti inkább el, én magam részéről a nagyobb vázat venném, de nekem hosszabbak a végtagjaim az átlagnál.
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #261835 üzenetére
Bergnél csak minimálisan drágább a Darimo, nekem az szimpibb. Gelu még (Combo K), ami iszonyat jó lehet, de ez meg már bringa árban megy. Mondjuk a 30,9 mm-es 350 hosszal pont akciós, ha esetleg valaki nézegette
Berg első szériás nyeregcsöve egyébként kicsit félrement, de már az újat árulják. Úgy néz ki a dolog, hogy elkészülnek a nyeregcsövek, aztán mennek németországba anyagvizsgálatra, majd vissza belgiumba. Ott került még rá utólag a logó, amit hőlégfúvóval tettek fel. Az összes nyeregcső, ami eltört, az ugyanott tört el, ezeket gariban cserélték és most már valami másik módszerrel kerül rá.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
Magasabb embereknél szerintem nincs ezzel semmi gond. Volt itt a topikban nem egy bringáról kép, ami alacsony emberé volt, és a kormány ránézésre vagy 10 centivel volt az ülés felett, hiába monti. Tudom ott más opció nincsen, de akkor nagy váznál magas embernek miért lenne gond.
Én rájöttem, hogy nekem valami jobban hátrahajló kormány kéne. Motoron mentem mostanában többet, amin a csutka kormány eléggé hátrahajlik, de mégis nagyon kényelmes a szög, amiben áll, és utána bringán azt éreztem, hogy túlzottan ki kell tekernem a csuklóm, hogy jó legyen. Főleg síkon rossz, lejtőn veretve, vagy emelkedőn felfelé tekerve nem vészes.
Egy karbon kormányt szeretnék, de marhára nincs kedvem végigpróbálni egy rakás kormányt, hogy megtudjam melyik méret a jó.'92 Honda VFR 750
-
dom1n0
senior tag
válasz fulton #261841 üzenetére
Megpörgettem a lúzerszámlálót 2 hónapja
Elmentem a Jászságba tekerni egyet, már nagyon közel voltam a célhoz amikor éreztem hogy defektes a hátsó, de hát jampinak éreztem magam a maradék 3km-re a kocsiig..
Párszáz méterrel utána keresztbeállt alattam a bringa én meg nekivertem magam a betonnak.
De már hálég lassan teljesen rendben vagyok, mostmár elkezdhetem nézegetni a bringákat őszre -
csurgoi
aktív tag
Mennyire macerás egy Acera hátsó váltósor beállítása.
Egy ideje átugrál a lánc a kerekekről és 30-35 km körzetben nincs szervíz.
A váltókarnál próbáltam állítani a bowden feszességén de semmi sem változott, sőt talán elq..tam .https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
semmiho
tag
válasz Toobee #261837 üzenetére
Darimo kormánya és nyeregcső egyaránt akad 1-2 ismerősnél, ilyen tömeg mellett már-már hihetetlen, hogy lehet ennyire megbízható.
Csak érdekességképpen, ez a fully (Trek Supercaliber) magyar építés és 8.8 kg, Darimo és Schmolke cuccok, Gemini kormány, stb. https://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=163462
-
Toobee
veterán
válasz semmiho #261844 üzenetére
Köszönöm szépen, ez igazán jól hangzik! Darimo madzagos nem tudom mennyire macerás. Végülis egyszer kell jól beállítani, utána nem kell piszkálni. Brutál, hogy mennyire ki van húzva ez a nyeregcső, egyáltalán milyen hosszú ez, 500-as? Igényes build, gyönyörű lett! Szívesen nézegetném, használni nem merném
https://barbieripnk.hu/
-
haiduo82
aktív tag
válasz szimpláncsak #261806 üzenetére
És Parandroid
Köszönöm szépen a segítséget
"Együtt vagyunk senkik"
-
andrisbandi
őstag
válasz csurgoi #261843 üzenetére
Kerékpár hátsó váltó állítás
https://www.youtube.com/watch?v=WwDyEiUlja0
Az elv ugyan az ezeknél.A legegyszerűbb hiba ilyenkor a bowden pici nyúlása.
Típusfüggő; a fékkarnál, van amelyiknél a váltón is, a ki-be menő dróton, van egy müa tekerhető hordócska. Ezzel lehet állítani a feszességen, szétszedés nélkül.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
tegnapi burgost amin Atiék mentek hogy lehetne visszanézni teljes egészében?
eurosport előfizm nincs..
torrent esetleg v egyéb?
tvgo-n en nem találtamdom1n0:ó basszus jobbulást!azert az nagyon durva
én csak már 4-ik hete kulcscsonttöréssel ,és azóta még mozdulatlan kézzel fekszem(azt hittem ebből hamar fel lehet gyógyulni de igy haladok, ebből karcsonyra se lesz semmi) nem értem mások hogy épülnek fel ebből pár hét alatt..gondolom a szteroid ebben is "segit" nekik... lehet szerzek valamit én is[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen