- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
avl
aktív tag
-
válasz szimpláncsak #262784 üzenetére
Ezek már távok..
Én úgy vagyok vele, hogy heti egy 100km+ legyen meg. De az se kell minden áron. Ma meglett. Kerek 100km. Nem is volt vészes. És marha szép környékén jártam.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szimpláncsak
tag
válasz 6030D #262790 üzenetére
Bocsi, mindig elfelejtem,hogy a strava elé rakja a hülye szöveget. Szóval strava link (ez a tavalyi, ez "csak" 320, viszont az átlag az kemény tavaly 6-an mentek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #262772 üzenetére
Nagy pénz, nagy foci.
#262805szimpláncsak...szívemhez kaptam, hogy via Bükk-Mátra lesz a Miskolc-Balaton vagy 3000 szinttel! 😵...mondjuk így sem kutya.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #262795 üzenetére
https://axs.sram.com/guides/tire/pressure
Először csekkold a nyomást. Jón a mostani külsőd is jobbnak tűnhet.
Terepen egy kicsit laposabban sokkal ügyesebbet lehet csapatni technikás részeken.
Főleg kezdőként óriási segítség a nagyobb tapadás, ha kipróbálnád a határon kanyargást.A Mezcal-hoz hasonló apró mintás mindenesből sokfajta van.
Nem hiszem hogy túl nagy különbségek lennének köztük.
Próbáltam pár fajtát, azért gondolom.
Szerintem ezekből egyik sem való fiatal, nagyon erős pilótának, vagy gyakorlatlan terepezőnek, aki meggondolatlanul gyors lenne. Oda tökéletesebbek a traktor gumik. Nehezebben kapar el, csúszik ki kanyarban, és fékezéskor.Inkább haladóknak jobb (száraz időre valók).
A nagyrücskűektől gyorsabbak. Értelem szerűen tapadásban gyengébbek.
Pl ha már kicsit unalmas az erdőzés, a legtöbb helyen fék nélkül száguldozol a nagyrücskűvel, jól jöhet egy kis kihívás.Más nyomvonalakat kell választani, más lesz a sebesség, ügyesebben kell fékezni, kanyarodni, ilyesmik.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz dom1n0 #262801 üzenetére
Most pótlom a csapatbemutatót. Nevetséges ez a Jumbo. Ahogy felálltak itt a színpadra, elnevettem magamat, hogy mennyire erősek. Így együtt látni őket..
Én is Roglára tennék. De nekem mindegy csak legyen meg nekik a tripla.
Mekkora trollkodás lenne, ha Kuss-ért dolgozna mindenki? Ő már dolgozott a két nagyért idén. Ki tudja..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #262809 üzenetére
Fiatalnak nem mondanám magam, lassan de biztosan közelítek a 40-hez. Őrült száguldozónak meg mégúgysem :D Erdők helyett maradnak a gazdasági utak az Alföldön többnyire.
Csak a kinézete fogott meg. Egyébként amire használom tökéletesen megteszi a meglévő Rapid Rob is :) Ami egy picit hiányzik az outi után az a minimum 25ös átlag
A nyomást belsős rendszerrel az ajánlott minimumon tartom (1.8 bar), néha még így is úgy érzem pattog a hátulja.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
-
balintbaba
tag
Ma véletlenül rákeveredtem az iszkaszentgyörgyi pumpapályára:
Azt hiszem tavaly ősszel adták át, elég kulturált, vannak mosdók, kosár, - és focipálya, mellette féltetővel, hogy legyen valamennyi árnyék. Kíváncsi vagyok meddig marad ilyen, mert amortizálódik az idők alatt. Ja, és jelezhetné ezt valamilyen tábla, mert aki nem célirányosan jön ide, nem fog rátalálni.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Jonast még senki nem mondta, úgyhogy én ráteszem a zizit. TdF-en is már a Vueltára spórolt.
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #262809 üzenetére
1,68-1,78 bar-ra jött ki a kalkuláció. Szóval kb jól használom. De köszi, jó ez a kalkulátor, még nem láttam idáig.
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #262811 üzenetére
KENDA SABER PRO
The Saber Pro is designed to be the fastest and lightest cross country tire on the market.
https://www.bike-components.de/en/s/?keywords=KENDA+SABER+PROEzzel kacérkodtam, de végül nem kellett onnan semmit rendelnem, így megvárom a te teszted
Ennél tuti nics hibajavítási lehetőség technikai bakinál, főleg merev, vagy félmerev vason. Benéz az ember valamit és zakó. Jelképes tapadása lehet.
--
Egyszer kíváncsiságból dobtam fel majdnem minta nélküli aszfat gumikat a régi fullyra.
[kép] Maxxis HookWorm
Városi parkokban, meg aszfalton mentem vele. Halk és gyors, nagyon bírja a gyűrődést. De még össztelóson sem életbiztosítás. Majdnem mindenen elkapartam, a tiszta aszfalton kívül. Kisújnyi vastag ágakra ha rámész hosszába, pl kanyarban, azonnal kicsúszik a kerék. Füvön szintén, ahogy homokos, sóderos részeken is. Terepen ki sem mertem próbálni, oda inkább a traktoros másik géppel merészkedtem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Grave_444
nagyúr
Sziasztok!
Viszonylag egyszerű kérdésem lenne, adott 2 típus, ami közül választani kéne.
Cross GRX 827, alumínium vázas.
29", hidraulikus tárcsafék, pillangó váltó.
Pár éves, nem sokat használt, egy karbantartás lehet ráférne.
Apró kiegészítők kellenek hozzá (kitámasztó, lámpák stb..)
Árban kb 100k + amit venni kell hozzá.vagy
Capriolo Oxigen 29", tárcsafék, pillangó váltó.
Nagyon szép állapot, 300km van csak benne.
Új gél ülés, markolat, lámpa, zár, kulacstartó, kitámasztó, tehát ezen minden megvan.
Árban ez ~85k.Ti melyiket választanátok a kettő közül?
Nincs nagy árkülönbség, de szervizeléssel talán az első 120-130k vagy több is lenne.
Ha a minőséget nézzük a Cross jobb kategóriába esik?
Főleg bicikliúton használnám, szerintem nem sokat, heti/havi 1-2 alkalom max és nem több száz kilóméretes távokkal. Egyben max ilyen 40-60km/nap.
Nincsenek nagy igényeim ilyen téren, ezért feleslegesen nem költenék sokat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Grave_444 #262818 üzenetére
Egyik sem nagy durranás, ugyanakkor a fék és Al váz miatt egyértelműen az első...bár mostanában a Cross sem remekel, az a Capriolo csakis alsó polcos kerékpárokat gyárt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Grave_444
nagyúr
válasz Hasaggymeg #262820 üzenetére
A GRX újonnan 200-250k volt 2017-ben, a másik most kb 110-120.
Ebből kiindulva is az első felé billen a mérleg.
Alsó polcos is megteszi nekem, igazából csak a 29" és az MTB miatt "kell" kiadnom ennyit, amúgy 50-ért is simán lenne, ami kiszolgálna csak azok kisebbek. -
robee19
tag
válasz andrisbandi #262816 üzenetére
Rám ne várj, ez még kinézetre sem tetszik. Olvasgattam, hogy mostanában többen dícséritek a Kendát.... számomra sarki vasműszakis márka még mindig
Fall-N: ezt MTB-al? A számok inkább valami trekking felhasználást sugallnak.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #262811 üzenetére
Rapid Rob ... hiányzik az outi után ... 25ös átlag
A nyomást ... ajánlott minimumon tartom (1.8 bar)Ilyen igénynél jóval mélyebbre kell nyúlni.
Sőt, ezek nem is szoktak tartósak lenni, hátul semmiképp.Maxxis Rekon-onom volt szélesben, az érezhetően gyorsabb azonos nyomáson a versenytársaknál.
Vittoria Mezcal, Specialized Fast Trak, Continental Cross King - ezekbe többet kellett nyomni kicsivel.Ha kipróbálnál ilyesmit, a Rekon Race-t szokták itt ajánlani.
Nagyon könnyen gurul.
Az nincs szélesben, azért nem próbáltam, nálunk szükséges a nagy homok miatt. A Rekon abban is remekel.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #262823 üzenetére
Hú, ezt nem jól tippeltem.
Nekem széles volt, abba jó az alacsony bar.
REKON 27,5 | 650B x 2,60
Air pressure: 1.2 - 2.5 bar (17-35 PSI)A race verziókba dupla nyomás kell.
REKON Race 29 x 2,25 recommended air pressure: 2.4 - 4.1 bar (34-60 PSI)Gondoltam, hogy a keskenyebbekbe más a minimum, de ennyire durva különbségre nem számítottam.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
Van itt valaki aki a garminját sebesség szenzorral használja?
Azt figyeltem meg ha megállok, bekapcsol ahogy kell az autostop. Kis idő elteltével azonban (gondolom energiahatékonyság címszóval) lekapcsol a szenzor, na és ilyenkor jön az anomália. A garmin530 sebessége ugrál falsul aztán hol elindítja az órát hol megáll. Természetesen hazavágja a mérést. Ha átállítom gps alapúra nincs semmi ugrálás.
Nalatok is így van? -
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #262824 üzenetére
Ettől függetlenül talonba teszem, mert ez elsőre tetszik. És még barna oldalfallal is van, ami a szememnek előny ;) Nem tudom 1,8 és 2,4 között mennyire brutális a különbség, és hogy valójában mennyire illik betartani az ajánlott minimumot. Mindenesetre, köszönöm!
jjeahh: értem, sőt olvastam az összes hozzászólásodat róla, de ezek a nyomorult berögződések
[ Szerkesztve ]
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #262827 üzenetére
A gumira írt ajánlott minimum szerintem általában marhaság, a 2.25" Schwalbe gumikon 1.8 bart ír, a Maxxisokon asszem 2.2 bar-t, a Kendán meg sem néztem . Inkább a kalkulátorokból kell kiindulni, ha terepen a legjobb nyomásra akarod beállítani, aszfalton meg mehet magasabb nyomásra is, belsővel 3 - 3.5 bar, belső nélkül 2.5 bar környékére. A gumigyártók ajánlásairól annyit, hogy a világbajnok xc versenyzők sem tartják be, ők 2.4" gumikkal lemennek 1.1 - 1.2 bar környékére is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ha már gumik, Chaoyang nem hagy nyugodni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
robee19
tag
jjeahh: pár hete rendeltem egy SKS Rocky xs minipumpát, defekt esetére. Majd miután megjött (mint ahogy kell) rákerestem a véleményekre. :D
Tegnap kipróbáltam. Lehet csak nekem van szerencsém, de ez se nem csörög a vázon, se nem nehéz a szelepen tartani, sőt inkább arról levenni volt nehéz, és olyan szinten gyorsan tudtam ezzel az apró vacakkal felpumpálni a kereket, hogy még én is meglepődtem. -
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #262831 üzenetére
Minden viszonyítás kérdése, valszeg azért nem tetszett, mert jobbhoz szoktam, vagy másak az igényeim. Nálam (csak terepen!) mindegyik minipumpa zörgött amúgy, amelyiknek a konzoljába nem lehetett belepattintani külön a pumpa markolatát is. Persze ahány ember, annyiféle igény és elvárás, ezért ami nekem nem vált be, másnak még simán jó lehet. Emiatt én Lezyne pumpát vettem anno, ők megoldották ezt a problémát (?), így nem zörög a markolat:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=1vPuR4AISIw
TriRig SL. Building the lightest bike possible.
3.54 kgAgymenésnek érdekes megnézni, miket el lehet adni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz parandroid #262828 üzenetére
hát igen akinek nincs 530 meg seb szenzor annak nem is csinálhatja
#262836mauimagic: az megvolt, feleslegesen ha a csere is ilyen nem küldeném vissza, ezért érdeklődöm. Volt egy levél váltásom a Garminnal, ott azt írták: "ilyet akkor csinál ha a szenzor nem csatlakozik az 530-hoz, és a gps jel meg ugrál". hát igen ez az hogy ugrál, kérdés ez "üzemszerű" e vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz parandroid #262828 üzenetére
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fulton #262840 üzenetére
ezt mindenhol csinálja, vagy csak bizonyos helyeken? nekem a bryton + magene szenzor valamiért a megyeri hídon teljesen meghülyül (ezt mástól is hallottam), de ezt leszámítva probléma nélkül megy.
-----------
#262781ZavaBalazs erre valaki?[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #262841 üzenetére
Mindenütt. Megállok a bringával, és hallom hogy elindul az autostop majd megáll tök random, onnan hogy a sebesség szenzor lekapcsolódott. Ha fentebb venném a autostop sebesség határt az megoldás, mert általában max ilyen 2-9 km/h közt ugrál a fals sebesség álló helyzetben. Mégegyszer mondom ha a szenzort kiveszem az egyenletből és átállítom az 530-at hogy sebesség mérés GPS alapon történjen, akkor nincs ez. Akkor tökéletes minden.
Volt már olyan hogy megálltam pizzázni, mondjuk volt 20 as átlag, mire kijöttem 16
Végülis min1, tudok élni vele, am már lejárt az 1 év garija szóval, épp meg lehet kérdezni a garmint lehet segítenek, de ha a másik készülék is csinálja, akkor semmi kedvem ismét beállítgatni letöltögetni dolgokat rá feleslegesen.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #262781 üzenetére
uh nyereg szótól már rosszul vagyok mostanság nekem a kérdésedben nincs sajna tapasztalatom.
Most rendeltem be 4 nyerget tesztelésre, tegnap voltam egy kirándulós ride-n, én annyit életembe nem fészkelődtem biciklin összesen mint ezen az egy út alatt. Dörzsölt ülőcsontnál, diszkomfort.. minden volt csak jó nem. Borzalmas. már a második órától ez volt...és egy cirka7-8 órás kis kiruccanás volt. Itt van egy 40k s gatya, állitólag jó betét, és a viszonylag párnás 150mm széles nyergemmel szar ahogy van.
A hokedli 17e forintos géles 185mm széles nyergemmel semmi panasz e tekintetben. vicc.
De hátha csak a nyereg rossz hozzá alapon adok esélyt neki más féle ülőcsönt szélességem alapján vett géles nyergekkel is, ezek után full szkeptukus vagyok ha más nem a dörzsölés miatt...[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz fulton #262825 üzenetére
Azt még a Bryton is tudja, hogy visszakapcsol.
Nekem Bryton órához Bryton sebesség szenzor van.
Ha megállok, akkor pause-ol az óra, és egy idő után kikapcsol a sebesség szenzor is. Természetesen.
De, amint elindulok, nagyon hamar feléled a szenzor, és működik normálisan."nyereg szótól már rosszul vagyok"
Hát, ez eg ilyen dolog
Nem az számít, hogy ki gyártja, vagy milyen szépeket írnak róla, hanem az, hogy a formája, de legfőképp a szélessége te hozzád lett-e szabva.
És ehhez nem kell feltétlenül zselés betét.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #262830 üzenetére
Női gumit akarsz feltenni?! ...ami a minimális nyomást illeti, szerintem sem lehet sok értelme, hisz van 60 és van 120 kg-os kerékpáros, aligha lehet ugyanaz a minimum mind2nek.
...és ha már nyereg...tegnap elindultam és újra előjött ez a fura kopogás, tudtam 3+ órára megyek, így kaptam a stroke-ot mennyire hosszú lesz a nap úgy.😖😖😖...húztam-lazítottam a nyeregcsőbilincsen, a nyeregrögzítésen (minden faxán nyomatékon előtte ), de semmi, ha kiálltam, elengedtem a kormányt, nem hajtottam csend lett, de ha normális póziban ültem és hajtottam is (csak előre!) kattogott. Leöntöttem drága vitaminos vízzel a nyeregcsőbilincset, hajtóműcsapágyakat egyenként, hátha különbséget hallok, végül kínomban megálltam, és felköptem (!) kis vizet számból a nyeregpálca fészkekbe és láss csodát...csend lett a következő 2,5 órára! Húzza a Cube a f@szára az összes kiegészítőjét (Cube Natural Fit Venec nyeregről beszélünk) , nem tudom kivel készítteti őket, de jóval csakis kivételesen találkozni!😬😬😬 Vége...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #262848 üzenetére
Cube a f@szára az összes kiegészítőjét
+1a saját csomagtartójuk olyan csálén áll (vsz elhúzta hegesztéskor a varrat a csöveket), hogy keresztirányban oválfuratokkal kell játszani a sárvédőn, hogy legalább nagyjából jó legyen.
és ahogy korábban is szóba került, legalább minden sajátmárkás alkatrész nehéz (nyeregcső, stucni, kormány, etc)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest