- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyde
aktív tag
válasz Dark Archon #267590 üzenetére
Köszi a tippeket, és neked is #267587 A Zéé, hát igen amint egyre többet olvasgatok egyre rosszabb a helyzet... Igazából kicsit pontosítok, agglomerációban használnám, járdán, gyerek után rohangálva, aszfalton ahol az út azért nem a legjobb tehát patkán nem szeretnék leszállni hanem mint régen átveretni rajta Ilyen Tiszta-tó, balaton később jönne szerintem képben, kisebb túrák is, de nem montis terep az biztos hanem könnyű terep. Erre a felhasználásra is inkább fitness legyen mint trekking? Vagyis azt mondjátok el kérlek miért jobb a fitness mint a trekking? Kevesebb macera ha elromlana a teleszkóp, vagy gyorsabb? (ugye a cube nature-t pl lehet lockolni, akkor nem hasonló a két bicikli)? Jó lenne letisztáznom az irányt, mert így túl bő a kínálat, és árban viszont 250 felé nem szívesen mennék, mert elég hobbi szint lenne.
-
addikt
A fitness könnyebb, gyorsabb. Vékonyabb külsőkkel jön, amiket nyilván a trekkingre is lehet venni, de attól még egy tank marad. Egyúttal a fitness viszont valamivel sportosabb testhelyzetet kíván. Bár mondjuk pont a Cube-nál ezt cáfolnám, olyan rohadt hosszúra csinálják a reach-et egy trekkingen is.
A teleszkóp karbantartása és meghibásodása ezen a belépő szinten nem igazán mérvadó, az már inkább, hogy olyan túl sokat nem ér. Inkább csak egy holtsúly, amit cipelsz, ha ki van lockolva, ha nem. Többet ér a testúlyodnak megfelelően belőtt nyomás a külsőkben.
250 ezerért viszont szvsz épkézláb fitnesst nem fogsz kapni, legfeljebb használtan. A tucatjával gyártott alibi teleszkópok ugyanis olcsóbbak, mint a karbon villa. Alumínium villával meg nem érdemes kísérletezni, mert a karbon jobban csillapít. Amúgy meg mindkét típust fel lehet szerelni sárvédővel, csomagtartóval, amivel akarod.
A fentiek fényében a döntés a tiéd
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Dyde
aktív tag
válasz Dark Archon #267654 üzenetére
Értem, köszi! Igen, azt észrevettem hogy hiába nincs benne teló, még így is drágább hasonló felszereltséggel mint pl a Kellys, vagy akár a Cube. Ez miért van, annyival jobb a váz meg drágább? Szerinted akkor pl egy ilyen [link] jobb választás mint ez [link] ? Árban ugyanaz... annak tükrében hogy valahol ez a keret, vagy igazából egyik sem érné meg és próbáljak vadászni használtan, csak ott meg ismerős és hozzáértés nélkül parázok
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem, nem jobb választás Ezért írtam, hogy ennyiért nem fogsz hasonló szintű alkatrészekkel szerelt fitnesst kapni. Leírtam miért, a karbon villa drágább, mint a teleszkóp. Ezen a Giant-on ráadásul még az sincs, hanem acél villa. Pff.
A Giant elfekvő készletéből kukázott 3*7 Tourney váltóról nem is beszélve. A Kelly's-étől sem kell csodákat várni, de egy fél fokkal meg egy sebességgel jobb.
Talán egy Decathlonos jobb választás lenne amúgy, de majd beleszól valaki, aki jobban vágja azokat.Mégse, mert nincs a dekának ilyen típus, a Giant szállítja De talán EZ (Giant Escape 1 Disc) jobb választás. Az Alivio hátsó váltóval már érdemes elindulni legalábbis, és a villája is karbon.[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
giant escape disc 2-t kellene megcélozni, jobb váltó, hidrós fék, persze ez túl mutat a kereteded, 300-ért mondjuk sárvédőt és csomagtartót is kapsz.
vagy marad a használt.
szerk:
314-ért már karbon villát is kapsz, ahogy #267656 Dark Archon írja, de ott már a 220k-n egy százassal vagyunk túl :/[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #267643 üzenetére
Nekem az XLC van, amit tavaly vettem, azt hiszem 35-ért. Szerintem az kb. ugyanez, a külsején van pár változtatás De a belső része 1v1-ben ugyanilyen, még a bolyhos talpbetét is Viszont azt nézem, hogy ennek a neoprén felső része nincs bevonva ilyen vízlepergető cuccal?
Amúgy amire nekem kellett arra jó, mínusz fokokban kb. 2 órát kint lenni. Montin többet bír benne a lábam, egyrészt kisebb jóval a menetszél, másrészt arról le-le száll az ember -
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #267658 üzenetére
Van ezen is vízlepergető cucc, kíváncsi vagyok mennyire tartja melegen a lábat. Tényleg nagyon hasonló az XLC-hez, bár nem teljesen ugyanolyan. Nem lepődnék meg, ha az XLC-nek is bérgyártanának, a videójukban FOX, JITSIE, Northwave, IXS, Merida, Garneau, Kailas van többek között felsorolva, de a gyártósoron egy pillanatra felvillan egy Force cipő is, szal kitudja, lehet ez egy átcímkézett minimál XLC. Nyáron szokott lenni 45 eur körül alltricks-en is saját márkás téli cipő, de sajnos arról lemaradtam, már drágábban adják. Amíg ezek az 50-100 eurós téli cipők is tökéletesen ellátják a feladatukat, addig nem látom értelmét drágábbat venni, ezek amúgy is mind nehezebbek egy normál mtb cipőnél, karbon talpas sincs belőlük, ami extrát nyújthat egy drágább verzió, az általában a BOA, Gore-Tex. A régi Diadorám ezeket is tudta, de a Diadora jó szokásához híven a talpa állandóan levált .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Dyde
aktív tag
válasz Dark Archon #267656 üzenetére
-
semmiho
tag
válasz Csokicsibesz #267638 üzenetére
Itt van élet, az már biztos!
-
fulton
addikt
válasz zsola32 #267644 üzenetére
Hát az teny h nem jó sokat kutakodni olvasni mert kiabrandulsz amit kinéztem bringa (mivel nincs raktár) így olvasgatok utána..de ah. Amennyi bajt olvasok a di2 rol is... tény ami tény tudjuk hogy senki nem fog feljönni magától a netre megírni hogy milyen tokéletesen üzemel a di2, az emberek akkor bukkannak fel leginkább ha problémájuk van a sys el - így elég árnyalt a kép
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz semmiho #267629 üzenetére
Amit én észrevettem és most inkább direkt a negatív dolgokra térek ki pozitívat mindenki tudja ..
Mikor probaltam a di 105, és egy régebbi ultegra di 8050 tán, mindkettőnél megfigyeltem mikor nagyobb huppanóban, lehet véletlenül hozzáütődött a kisujjam nincs kizárva de váltott egyet magától.
Illetve ami kifejezetten zavaró volt nekem így elsőre, hogy olykor nem tudtam hogy most váltott vagy nem váltott az áttéten meg annyira nem éreztem meg épp.Nem tudom az az egy tényleg nagyon frankó hogy kisujjal lehet kényelmesen tudod pöccintgetni. De egyben hatranya is olykor.
Őszintén megmondva Én szeretem a mechanikus váltás egyszerűségét azt hogy meg tudom javítani tudom kezelni a bajait. Ez a di2 most egyelore kicsit tartok tőle, + hibafaktor.. de remélem pozitiv élmenyeket gyűjtök majd a megtett km-ek alatt.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
Vagyis azt mondjátok el kérlek miért jobb a fitness mint a trekking?
amit én leszűrtem, hogy:
- merev első villa miatt kevesebb a "veszteség" a hajtásban, nem nyomódik állandóan össze a teleszkóp, ha erőből akarsz tekerni pl.
- kisebb a súlya akár 1,5 kilóval is könnyebb a karbon villa
- fitness bringákra keskenyebb, kevésbé ballonos gumik mennek alapból, emiatt a gördülési ellenállása is kisebb, gyorsabban lehet menni vele
- igen, a teleszkóp plusz hibaforrás.
- hátránya a fitnessnek, hogy a crosstrekking azért komfortosabb ha nem egyenes az út.
- illetve a választék is nagyobb crosstrekkingből, mint fitnessből.szerk: közben túlhaladt a beszélgetés, de hát ha már egyszer legépeltem, és lenyomtam az entert, nem törlöm vissza
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
simonjoe
őstag
válasz zsola32 #267644 üzenetére
Én a megjelenése óta használom a Garmin-t, először a "kocka" több ledest, majd most az első szériás állót RTL-510-est. Azt kell hogy írjam, a legelső fénye gyalázatos volt, viszont messzebbről jelzett. Az újabb fénye brutál, semmi nem veszi fel vele a versenyt, még nappal is Q...va jó. Viszont szerintem túl közel engedi hozzám az autókat mire látom. EDGE-1000-el hasznom. A közeledő jármű sebesség jelzése sem mindig egyértelmű. Összességében én inkább a lámpa funkcióját emelném ki, ami tényleg parádés.
Joe
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #267663 üzenetére
Hibikeon én is nézegettem a NW cipőket, mert akciósak voltak, mind 80-90 eur körül volt +10 eur posta. De nekem ez a NW dolog soha nem akar összejönni. A Magma XC Core-ről nem valami jók a vélemények, Asszem a Celsius XC GTX-ről is olvastam rosszakat, a Celsius XC Arctic GTX elvileg jó is, szép is, de pont a méretemben nem volt... aztán szembejött ez a kínai cipő az NW-hez képest féláron és nem bírtam kihagyni. Szeretek kisérletezni és van annál nagyobb zsákbamacska, mint kínából megrendelni az első igazi alis téli cipőt, ami ráadásul annyira új modell, hogy asszem 23-ik vásárló voltam? . Én azt nem értem amúgy, hogy a Decathlon miért nem veszi észre még mindíg, hogy nekük nincs téli cipőjük? Ha csinálnának valami Atop-os deca-tex membrános filléres Rockrider cipőt, valszeg már lecsaptam volna rá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #267659 üzenetére
Az xlc szerintem tuti, hogy begyártatja valakivel Szerintem ők cimkéznek mindent. Ettől függetlenül nincs vele bajom, mert ami van tőlünk az ár/érték arányban jó, pl a nyeregcső a cube cross race-en, ami 27.2/350mm-es méretben valami 70grammal könnyebb, mint a gyári(talán 225gramm),mindez bikeinn-en 8600ft
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Khelben #267671 üzenetére
...azt tudom, h a kabát egyforma. Nekem hosszú évek után sincs panaszom az üzemidőre, igaz paralel használok egy Knog Blinder Road Rear-t is. Az Edge 1000-est kellene már eldobnom. Sajnos híztam 30kg-ot két baleset után, és így az outi szögre van akasztva, ritkán megyek már, mert rohadt nehéz nagy tömeggel tekerni, van egy CUBE fitness, azt sanyargatom időnként, viszont a kiegészítők arra is kellenek.
Joe
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
ma még él a deca 10%-os kedvezménye nem akciós termékekre.
-
-=RelakS=-
veterán
Vajon ha megy folyton az ész osztás, hogy az autós másfél méterre kerülje ki a bringást, akkor a bringás miért megy el mellettem olyan közel, hogy simán hátbaverhettem volna? Kíváncsi vagyok, látszik-e majd a felvételen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
chubby2o6
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
-
chubby2o6
senior tag
válasz szimpláncsak #267680 üzenetére
Ééééés, már meg is van indokolva. Akciós volt, tehát kell
-
Dyde
aktív tag
válasz Dark Archon #267676 üzenetére
184 cm vagyok szóval L-es kell elvileg. Gondolom te ránézésre már tudod a felszereltségét, ez karbon villás már?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #267675 üzenetére
Szóval csak én érzem úgy, hogy a bringás koma kicsit közel jött?
[kép]Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #267683 üzenetére
Castelli az új BMW?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stargazer
senior tag
Sziasztok.
Van egy Rock Machine Stampede 70-em. (Vettem rá egy kínai motort, ezzel kicsit kijjebb került az első fogaskerék.)
A váltókarom elkezdett vacakolni (hol kapcsolt hol nem, próbáltam tisztítani, kenni, nem javult), így gondoltam lecserélem. Mivel az első fogaskerék kijjebb került, szerettem volna az eddigi 9 sebességes váltó helyett egy 7 sebességessel megoldani azt, hogy hátul ne tudjunk a két legnagyobb fogaskerékre váltani, hogy ne álljon túlságosan keresztbe a lánc (a motor miatt nem is kell). Vettem egy Shimano rapidfire 7 sebességes hátsó váltókart, és megőrülök hogy nem tudom beállítani, pedig hát nem egy rakétatudomány. Vagy felül jó, és nem zörög, de akkor nem hajlandó a legalsót kapcsolni, vagy alul jó, de akkor nem tudom a legfelsőt. Illetve azt hiszem akkor az van hogy már 6-ban felugrik a 7-es fogaskerékre. de azt nem tudom sehogy összehozni hogy mindenhol jó legyen.
Már kezdek azon gyanakodni hogy valami (más) gond van (a váltóval). Létezhet hogy a rugó van elfáradva? Olyan mintha nem húzna eléggé, már tök laza az egész huzal és még mindig nem akar leugrani a legkisebb fogaskerékre... volt vkinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a megoldás? Próbáljak rugót szerezni és kicserélni? (ha egyáltalán én ki tudom) Vagy (mondjuk furcsa lenne, de) lehet hogy ezzel a váltókarral ezt így nem is lehet valamiért megoldani...?[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
addikt
Ránézésre nem, meg ez számomra is ismeretlen márka. De utánanézve ez sajna bizony alu villás.
Keresgélj, ha találsz valamit, és belinkeled, megmondjuk, hogy jó-e
EZ viszont jó gép!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #267683 üzenetére
Melyik vagy te? Te videóztál és ő ment el melletted
Dark Archon: új ára most 800€...
[ Szerkesztve ]
-
nemeth989
senior tag
jjeahh köszönöm a HT pedál ajánlást, tényleg jó kis taposó. Tegnap jött meg, ma sikerült kipróbálni.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Ixion77
őstag
Szerintetek ez a távolság normális a legalsó fokozatban? Állítólag gyári lánc. Csináltam róla közelebbi fotót is.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
-=RelakS=-
veterán
Ezt most tényleg kérdezni kell, hogy melyik vagyok én?
Szerinted a kamerás bringás mennyire látszódik a videókon?
Ixion77
Mi a gond vele? A görgő meg a lánckerék nagyon közelebb nem lehet, mert a láncnak kell hely, hogy váltás közben fel/le tudjon ugrani a lánckerékre.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ixion77
őstag
válasz -=RelakS=- #267691 üzenetére
"Mi a gond vele? A görgő meg a lánckerék nagyon közelebb nem lehet, mert a láncnak kell hely, hogy váltás közben fel/le tudjon ugrani a lánckerékre."
Pont azt furcsállom, hogy túl közel van. Egyetlen láncszemnyi hely sincs köztük.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #267691 üzenetére
Hát ugye egyrészt nem ismerlek, tehát ennyire erővel te is lehetnél a képen, és ő csinálta a videót amit feltöltött YT-ra, te pedig abból vágtad ki a képet, és a néznivaló az, hogy jobbról közelről előzött. Vagy te csináltad a videót, és ő ment el közel hozzád, és ahogy érzem, ez a megfejtés. De mivel nem hátulról készült a videó, amin mindketten rajta vagytok, a képen meg a kereked sem látszik (gondolom a sisakon volt a kamera), az úttest viszont eléggé jó minőségűnek tűnik, így hát azt se tudni, hol mentél. Nincs viszonyítási alap, de a sáv közepén azért tényleg közel lehetett.
Velem is előfordult már, hogy közelebb kellett elmennem, mert nem volt több hely, bár ennyire közel nem szoktam. Viszont sajnos, főleg kevésbé forgalmas úton gyakran mennek a bringások egymás mellett, és kolbászolva. A mai top egy idős ebike-os házaspár volt, az üres úton kacsáztak egymás mellett, teljesen elfoglalva azt. Vagy 300m-en át néztem, hol menjek majd el mellettük, de ahogy figyeltem, a nő és a faszi is folyamatosan kacsázott. Végül odaéréskor az út legbaloldalát választottam, de előtte rákiáltottam az öregre, hogy most maradjon ott, ahol van Mentek vagy 15-el, én meg 35-el.
-
nemeth989
senior tag
válasz jjeahh #267692 üzenetére
Egész jó páros a fiveten-nel. Előkaptam azt is. Most, hogy ismerkedek a Cannondallel, eddig úgy érzem, jó döntés volt a gravel helyett xc-t venni. Olyan gyönyörűen száguldok végig a murvás utakon, nagyon élvezem. Ezek a 2,25ös gumik, nem gondoltam, hogy így csillapítanak. Tetszik az érzés, országúti mellett, nagyon jó szórakozás lesz. Most már tényleg el kellene jutni, valami dimbes dombos erdei ösvényre.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
jjeahh
nagyúr
válasz nemeth989 #267696 üzenetére
Na ott lesz az igazi szórakozás, főleg ha pár sziklakert és gyökés is kerül . Spd előtt én is ezt a pedált használtam, trialboj szintén, az enyém lestrapálva egy haveromhoz került, azóta is teszi a dolgát. Ritka az ennyire strapabíró platform pedál és még olcsó is. A kompozit platformtól sokan tartanak, de igazából ha jól meg van csinálva előny, mert nem kopik és könnyebb. Asszem még a crankbrothers a topikban nagy sláger.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #267699 üzenetére
De, lehet, viszont zárójelben megjegyezném, hogy én próbálok nem belekötni a fórumozókba, szóval ezt most elengedem a fülem mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest