- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
szerintem csütörtökön hivatalosan is megnyitom a hosszú ujjú kestyűs szezont.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #267577 üzenetére
Cube használók, milyen tapasztalatotok van a garanciával kapcsolatban?
Van itt aki netán külföldről vett cube gépet gariztatott, hogy ment a boltal a történet?
Érdekelne mit tudtok, tapasztaltatok, hallottatok erről a Cube-ról e tekintetben.
Olvastam olyat hogy bekérte a cube a számlát!! a szervizelésekről, és mivel nem volt számla, megtagadta a garit....
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
Felsültem a négyszögcsapágyas hajtómű leszedésével. Szerintem nem én vagyok a hibás, hanem a szerszám. Én beletettem (a Sio2-es csavarlazító után) annyi erőt amennyit tudtam, de ahelyett hogy a hajtómű jött volna le, a szerszám vége kezdett lehámozódni, a közepe meg behatolni a négyszögcsapágyban levő lyukba...
Gondoltam hogy akár vennék is valami jobb minőségű szerszámot, de úgy látom, hogy mindegyiknek ilyen sima kör a vége. Amit totál nem értek. Legalább adnának hozzá egy négyszögletes alátétet, ami meg tud támaszkodni a csapágy végén, ahelyett hogy a kb. 1 mm peremen fejt ki minden erőt.
Van valakinek ötlete, hogy mit tegyek? Hogyan lehetne leszedni ezt a hajtóművet? Bicikliműhelyben hogy oldják ezt meg?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Tin
veterán
válasz parandroid #267701 üzenetére
Ha van értelme, szoktam, de az inkább csak messziről jó, azt meg főleg a gyalogosok hallják. Közeli csengőnél vegyes, amit kapok: félreugrás, megijedés, néha anyázás. Inkább elslisszanok vagy lelassítok. Néha segít a köhögés, esetleg az óvatos "elnézést-köszönöm" kombó. Bringásoknál inkább csak szólok hogy maradjon vagy jövök balról. Múltkor a csaj a bringaút bal oldalán fordul majdnem nekem a kanyarban, aztán meg anyázik. Tudod milyenek...
-
Ixion77
őstag
válasz Ringman #267708 üzenetére
Nézd meg a neten: van egy lyuk a közepén. Abban ráadásul menet, amibe beletekeredik a csavar, amelyik a hajtókart tartja a blokkon.
#267711 Because: Néztem én is, de úgy láttam hogy azt csak olyanokhoz adják, amelyek nem csak a négyszögcsapágyakhoz valók. Az enyémhez biztosan nem adtak.
De ez így meg egy annyira degenerált megoldás, hogy nem akarom elhinni hogy ez tényleg ilyen kell legyen. Egy fél-egy milliméteres perem persze hogy nem tud ellentartani jelentősebb erőnek. Anélkül meg nem jön le ez a nyomorult hajtás.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
6030D
Ármester
-
Ixion77
őstag
válasz 6030D #267714 üzenetére
"ha zsírral van összerakva"
De úgy tűnik, nem úgy van. Pedig (állítólag) gyári állapot. Biztos drága a zsír.
A másik oldal lejött, én mielőtt visszaraktam, raktam rá egy kicsit, mert nekem is logikusnak tűnt.
Szerintem amikor az imbusszal rátekerik a hajtókart, akkor feszül ilyen irgalmatlanul az össze a középcsapággyal.
De ettől még mindig nem értem hogy miért nem adnak a leszedőhöz egy négyszög formájú alátétet, amin rendesen tudna erőt kifejteni.
Ha ezt a sz*t nem tudom valahogy leszedni, nem tudok fogaskerekeket cserélni. Előbb-utóbb elkopnak, és kampec a biciklinek. Persze gondolom, hogy a gyártókat ez a legkevésbé sem zavarja.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #267707 üzenetére
Ez még a jobbik eset, leginkább a leszedő nagyobbik menete nyalja el a hajtókarban lévőt (nincs rendesen beletekerve és csak a vége fogja) és akkor annak xarral meszeltek. Melegítsd meg és úgy próbáld...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz Ringman #267716 üzenetére
Próbáltam. Ez lett az eredmény. Eredetileg persze lapos volt.
Próbáltam azt is hogy hármat rakok egymásra. Úgy kettő beleragadt a hajtókarba, egy "hozzánőtt" a szerszámhoz..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Because #267712 üzenetére
Hoppá: A Shimano ad hozzá még valamit, ami ugyan nem alátét, de gyanúsan pont akként funkcionál.
De lehet, hogy ők is csak az oktalink miatt adják, és négyszögleteshez használhatatlan, mivel túl magas.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #267715 üzenetére
Én egyetlen egyszer szereltem a négyszögtengelyes hajtóművet, méghozzá lefelé és ment a helyére az integrált. Egy idióta megoldás a múltból. Cseréld le ha van rá keret. Tele van az apró alig használt darabokkal, ha drágállod az újat. Ha nem jön le, akkor a flex leszedi. Amúgy sokszor az a megoldás egyedül, úgy össze tud korrodálni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #267722 üzenetére
+1, úgy kell melegíteni, hogy leginkább a kar melegedjen, körbe az a rész ami fogja a tengely végét...vagy le kell szépen fűrészelni, majd kiütni a karból hisz a végében a rögzítőanya menete már úgy is valszeg. kuka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz 6030D #267714 üzenetére
Kerékpárszervizes ismerős írta többször, hogy az egyetlen olyan hely, ahová nem szabad zsírt rakni, az pont a négyszögtengely, annak olyan stabilan kell összepréselődni, hogy minimális mozgás, elcsúszás se lehessen, különben elkezd kikopni a hajtókar. Cserébe roppant nehezen lehet leszedni, valamit valamiért. A leszedésnél arra kell nagyon figyelni, hogy a leszedőszerszám teljes hosszban be legyen hajtva, mert ha nincs elég menet, akkor legyalulódik.
-
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #267722 üzenetére
A kar alu, a négyszög vas, az eltérő hőtágulás sokat segít.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #266621 üzenetére
Felkerült a bringára.
Szerelő még outi kuplungos váltóval nem csak monti és gravel kuplungos váltóval találkozott. Azt mondta, meglepődött mennyire precíz a cucc. Használva, semmi különbséget nem érzek a váltásminőségével kapcsolatban.
Így nem ver le a láncvillára. Lehet, hogy egy picit még feszítek rajta.
Tetszik.Ugyan itt eladó hibátlan állapotú használt RD-R7000 GS váltó.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
Érdekesség képen.
Bringázás sík úton szélmentes időben 200w körüli átlaggal tekerve 35km/h a sebesség.
Én ezt 50/17 nem tudtam megcsinálni, elérem a lábfordulatomat és visszaesik a leadott watt szám, ezért 50/15 csinálom az ideálisnál alacsonyabb lábfordulattal.
Síkon a nagyobb wattokat sokkal nehezebben tudom kitekerni mint emelkedőn.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rétisün
veterán
úgy tűnik,a bike24.de is kezd úgy működni, mint a bikeinn. még mindig ülnek a vasárnapi, csak raktáron lévő cuccokból álló rendelésemen.
kiváncsi vagyok, ha kértem volna rá egy DHL Expreses, másnapos kiszállítást, akkor már itt lenne-e. egyszer működött, +10 ueróért.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #267729 üzenetére
Szerintem ezzel sokan vannak/vagyunk így.
Más téma aki zwiftezik: Lenyomtam a Col des Aravist, egész jól bírtam, igaz ennél jóval durvábbak is vannak, edzésnek mindenesetre biztos jó volt, kb kiizzadtam 1l vizet biztosan
[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
innen esetleg rendelt már valaki? ha igen, mi a tapasztalat? ruhák minősége? bolt megbízhatósága?
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #267728 üzenetére
Szépen kicsavarod a 3 rögzítőcsavart a kuplung fedelén, leveszed a fedőt vigyázva az alatta levő gumitömítésre, húzol hangyányit (~negyed fordulatot) a fémheveder szorítócsavarján majd, esetleg ujjal rátarva nehogy fedő nélkül szétessen a kuplung, rápróbálsz a kanál feszességére, lásd elég-e. Ha beállítottad fedő vissza és voilá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #267729 üzenetére
mintha 165 mm-es hajtókarral érzékenyebb lennék a megfelelő pf-re - 90 alatt - már a 80-85-öt (!) is kevésnek érzem és a soron a kettes ugrás van ahol sok, eddig nem nagyon volt ilyen.
furcsa mód terepen meg kényelmesebbnek tűnik a hosszabb - 170 mm-es hajtókar
-
Mezga Aladár
veterán
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #267729 üzenetére
nálad mennyinél forog le az 50/17? ezzel az áttéttellel ~95nél van meg a 35km/h.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #267572 üzenetére
akkor lenne teljes, ha megmértem volna, mennyi nyúlást mutat a műszer... de egyelőre annyit észleltem csak, hogy a 3500 Km után (sor is, lánc is ennyit ment) semmi gondot, vagy zajt nem tapasztaltam most az új lánccal. Sram 1150 sor, és KMC X11 lánc volt eddig. Ja, tudom, nem így szokás a láncokat váltogatni, de eddig nem is terveztem ilyet, és fogalmam sem volt, mennyi is volt ezekben az alkatrészekben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Decathlonos merino zoknija van valakinek? Vajon vastagabb, mint egy normál zokni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Friczy #267725 üzenetére
Ez egyébként egy hitvita a szerelők között is, hogy kell e a négyszögtengelyre zsír vagy sem. Én azt gondolom, hogy egy kicsi azért kell, ahol fém a fémmel érintkezik, oda nem árt. A lelazulás nem amiatt szokott lenni, hogy van e ott zsír vagy nincs, hanem mert például egy új bringa esetén vagy új monoblokk/hajtómű esetén nem húznak utána. Vagy eleve nincs is ráhúzva rendesen. Nagyjából egy 100km használat után rá kell nézni azokra a rögzítő csavarokra és szinte biztos, hogy tudsz még rajta húzni. Utána már aligha lazul le. Ha ez elmarad akkor sem törvényszerű, de esetleg lelazulhat annyira, hogy elnyalódik a hajtómű. Egyébként a kerékpárokra a garancia is csak úgy érvényes ha megtörtént a 100km-es ellenőrzés. Nem mindenhol hívják fel erre a figyelmet, de fontos.
-
dom1n0
senior tag
Átmeneti időre (+10 fokig) melyik decathlonos hosszúújjú felsőt ajánljátok, melyik vált be?
Legjobb olyan lenne esetleg amire nem kell + kabát, egyéb, csak az az egy lenne rajtam.
Másik kérdés, eddig nem használtam aláöltözetet, Ti használtok? Pro-Kontra miért jó/nem jó? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #267739 üzenetére
Nekem valami ilyen van (nemtom milyen gyapjú a talpa ) de szeretem, ajánlom...mondjuk lábam nem főtt meg benne, de hát a CB cipőben teleltem ki.
Runner...én mindig tettem kis zsírt (úgy éreztem szárazon fel sem megy rendesen ) és sosem lazult le...csak egyszer, de az octalink volt.🤭
dom1n0...ezt. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz dom1n0 #267744 üzenetére
Ha nem ugrálsz, bunnyzol terepen, akkor rc100, rc500. Aláöltöző:
Pro: hidegben sokkal jobban működik, mint a több réteg normál mez, ráadásul az aláöltözőből is fel lehet venni két réteget . Amióta aláöltözőt használok, nekem pl. sokkal vékonyabb kesztyű is elég, mert a karjaimat melegebben tartja és ha a karom meleg, a kezeim és melegebbek.
Kontra: talán csak annyi, hogy ha ősszel hosszú mez helyett aláöltözőre veszel fel rövid mezt, ahogy én meg Zoliwrc szoktuk, ha felmelegedik az idő pár fokot, belerohadsz, mert nem tudod levetni, mint a hossú mezt. Illetve le tudod, de le kell vetkőznöd derékig pucérra és összehajtogatva nem fér el a mez zsebében. Nekem ezért van már picire hajtogatható széldzsekim is, karmelegítőm is, aláöltözőm is és most rendeltem hosszú mezt is, így kb. bármilyen időjáráshoz tudok majd alkalmazkodni.Hasaggymeg, Ringman . Nekem az lenne a lényeg, hogy legyen egy-két pár olyan téli zoknim is, ami valamivel melegebben tartja a lábamat, mint a normál zoknik, de ne legyen sokkal vastagabb. Vastag primaloftos zoknijaim már vannak.
Más: ma a házban próbálgattam a csajna cipőt softshell nadrággal, elég melegnek tűnik, de valamelyik reggel is kipróbálom. Sajnos nálunk már ki lehet, reggelente itt akár -5 fokig is lemegy a hőmérséklet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZavaBalazs
őstag
válasz dom1n0 #267744 üzenetére
nekem az RC100 teljesen jó volt erre, ezzel az aláöltözővel télen is jó volt pár órára.
nemrég beszereztem egy RC500-at, esténként szoktam benne karikázni, de még nincs vele rendes tapasztalatom.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
ZavaBalazs
őstag
válasz dom1n0 #267748 üzenetére
szerintem jjeahh is arra gondol, mint én, amit linkeltél az szerintem vékony, csak az UV miatt hosszúujjú. az enyém hasonló az RC100-hoz, csak kb mintha egy szélmellény is bele lenne építve. de igazából én nem fáztam a 100-asban sem, csak ebből pont volt kifutó bordó-feketében, nagyon megtetszett, 11-ért meg nem akartam ott hagyni.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest