- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #267149 üzenetére
Hát ja, én simán bevállalnám a mostani alu cross race-em helyett. Csak pénzem nincs rá Vagyis, ha eladnám a mostani szintén tiagra-s hidrós, dtswiss kerekes bringám a különbözetre lenne, de hát ki tudja mikorra tudnám eladni Azt nem tudom, hogy az az 1200g-os váz M-es méretben, mennyire számít rossznak
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz semmiho #267147 üzenetére
Szerintem ez már rég nem azoknak az elkötelezett kerékpárosoknak szól akik sportszerűen használják kerékpárjaikat, ez egy másik generáció (réteg?) igényeinek szól.
#267151szimpláncsak...én csak azt nem értem hogyan lehet a Bükk lábánál másra ácsingózni mint montira?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz szimpláncsak #267151 üzenetére
Karbon közt nem kiemelkedő, könnyebb alu váz súlyában van. Viszont ennyiért árulnak alu bicókat is, akkor már inkább karbon. Kell bele egy jó kerékszett, aztán go.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #267137 üzenetére
Hihetetlen ez az egész és szerintem nem csak te jártál így . Nem is értem, hogy 2023-ban miért nem szabványosították még azokat az alkatrészeket, ahogy a váltófüllel tették korábban (UDH). Ha azok a kis bizbaszok tönkremennek, elhagyod, meg vagy lőve.
szerk: ha hardtailra váltasz és hiányzik a hátsó csillapítás, lehet szétnéznék softail fronton. Persze azok sem fully-k, de valszeg legalább nem ütnek annyira. Haverom Trek bringáján pl. az isospeed meglepően mozgékony.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
Hja, fiatalon így voltam ezzel. Meg haverom most is akinek 20 alatti átlagsebessége van.
De így 40 körül a sokadik sérüléssel, 1-2 egyszerű bringának az árát otthagyva 2-3 év alatt orvosoknál, nagyobb szükségem van már az adatokra mint régebben, meg amikor a fejlődés nem volt szempont.
SPD meg egy könnyű kerék/jó gumi amúgy sokat tud hozni időben, plusz erdőben nem fosik vele az ember hanem élvezi.De gyorsuláshoz edzeni kell, sokat. Én 6-8 éves ellustulást dolgoztam le szisztematikusan az idei szezonra, volt benne meló.
De kinek a pap, kinek a papné, szerintem nem fekete meg fehér azért.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #267152 üzenetére
En 36 eves vagyok, mondhatni nem a 20 eves generacio, de amikor megvettem a hibrid automat (es azota is) mindig mosolygok oromomben ahogy az e-cvt mukodik, es megkonnyiti a vezetest.
Ha vegre kiadjak (lehet mar azota kijott), hogy a Di2 vagy Axs figyeli a pedalfordulatot es felvalt levalt automatan hogy egy ertekre (mondjuk 85) essen, bitang jo lesz a normal emberek szamara, akik nem akarnak valtogatni, csak menni orszagutin, esetleg a montin. -
Ixion77
őstag
válasz jjeahh #267154 üzenetére
"Nem is értem, hogy 2023-ban miért nem szabványosították"
De hiszen meg is válaszoltad a kérdést:
"Ha azok a kis bizbaszok tönkremennek, elhagyod, meg vagy lőve."
Hagyd el, menjen tönkre, vegyél másikat. Lehetőleg meg se vedd, hanem fizess rá elő. Fizess érte minden évben annyit, mintha egyszer megvetted volna. Üdv a 21. században!
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz MC Pite #267155 üzenetére
"SPD meg ... plusz erdőben nem fosik vele az ember hanem élvezi."
Mostanában kezdtem SPD-zni, és egyelőre pont ezért fosok, sokkal kevésbé merek bármit csinálni mint enélkül. Attól tartok, hogy ha gáz van, hirtelen fékezni kell, akkor nincs idő/lélekjelenlét kioldani és megyek a bringával együtt az árokba/bokorba/szakadékba.
Hogy kerülitek ezt el? Idővel annyira rutinszerűvé és gyorssá válik a kioldás hogy még vészhelyzetben is biztosan sikerül?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ringman
nagyúr
válasz Ixion77 #267159 üzenetére
Idővel annyira rutinszerűvé és gyorssá válik a kioldás hogy még vészhelyzetben is biztosan sikerül
kb ez, de én a könnyen kicsatolható stoplit használom napi közlekedéshez (meg minden máshoz), ez a különbség a 2 között
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #267148 üzenetére
Ez valami olyan cucc, mint amit én használok alá. Egy próbát megérhet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #267141 üzenetére
Igen, két fiatal lány volt, a 17 éves korosztályban indultak, és csak a végén verődtünk így össze a Cézáron. A rövidgatyás úgy ment el mellettem felfele hogy konkrétan becsippant a radar
A lefelén aztán elmentem mellettük mert nem fogott a fékem, a síkon pedig szépen beálltak a nagy szélárnyékomba (volt hova lol), aztán lehajráztak.
Igazából nekik megy a max respect hogy fiatalon ilyen marhaságokra hajlandóak, és ebben a rossz időben is kitartottak végig.
A kabát (régi triban) meg meglepően sokat megfogott az esőből, a táv feléig egész szárazon tartott és a szelet is kivette.
A decathlonos téli gatya és az 575 vastag mez is bírta, nem fáztam tekerés közben egyszer sem, pedig csavarni lehetett már a vizet belőlük a végén.Jövőre lehet a Börzsöny ringre megyek inkább, ugyanakkor van a kettő, csak az egyik ingyenes, én ezért meg pénzt is adtam
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ixion77 #267159 üzenetére
"Idővel annyira rutinszerűvé és gyorssá válik a kioldás hogy még vészhelyzetben is biztosan sikerül?"
Igen, én 4 éve váltottam, az elején kb. fél évig multi release stoplival használtam, aztán amikor elég magabiztos voltam már, kicseréltem az 51-es normál stoplira, mert jobban tart. 5-6 hónap után éreztem azt, hogy az esetek 75-80%-ában ugyanolyan biztonságban érzem magam spd-vel, mint platform pedállal és kb. 2 év után éreztem úgy, hogy az spd már soha, sehol nem akadály, szinte kizárólag csak előnye van. Pl. durvább lejtőkön, vagy 25%-nál meredekebb emelkedőn eszembe sem jut már, hogy ha gebasz van, nem lesz időm kicsatolni, sőt, 2 éve már lazán trackstandelek spd-vel is . De azt vedd figyelembe, hogy én az átlagnál sokkal nehezebben barátkoztam meg az spd-vel, az elején maga volt a pokol .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #267152 üzenetére
Jó lenne a monti, ha nem panelban laknék és minden saras/poros tekerés után le tudnám mosni rendesen vagy nem kéne lemosni, mert lenne hova rakni dzsuvásan is . Meg karbantartás igényesebb és most nem csak az első villára gondolok, hanem sokkal hamarabb kell rajta bármit is cserélni, mint országútin. De majd jönnek a hidegebb idők és megyek montival is, bár már fontolgattam, hogy eladom és veszek egy másik kerékszettet az országútiba, ami amúgy cyclocross és 40-es gumi is belemegy és cserélgetem Azzal döngölt, erdei földúton is ellenék. Pont múltkor találkoztam egy sráccal aki carbon cyclocrossal nyomult, mondta, hogy világ életében montizott, de ezzel a bicóval tök jól elvan az erdőben Sajnos ilyen sziklás terepre nincsen meg a technikai tudásom
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #267163 üzenetére
Nekem is már könnyen megy a kikattintás, ha érzem, hogy dőlök, de azért homokos útszakasz előtt inkább kikattintok, és próbálok lábujjhegyen vagy teli talppal tekerni
Az is igaz, hogy az tud alattomos lenni, és akár azonnal megállít.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz MC Pite #267155 üzenetére
Ez egy félig szarkasztikus komment volt, amivel senkit nem akartam megbántani. De egyébként hasonló korú vagyok hozzád, és nem kihagyás, hanem 20 év után kezdtem biciklizni.
Nem arra céloztam, hogy ezek feleslegesek, hanem arra, hogy ezek egy része csak céleszköz, és nem szükséges a biciklizéshez. A gyorsuláshoz lehet az, az edzéshez szintén lehet, hiszen én is használok órát a HR méréshez, és tervezem a pántot is, ahogy cadence szenzort is, miért ne alapon, de összességében egyik sem feltétele a fejlődésnek (egy bizonyos szintig). Inkább hobbi, amivel nincs semmi baj.
Csak arra akartam célozni, hogy a bringán kívül mennyi cucc kell ahhoz, hogy bringázhass, és hogy valóban kell-e ezek közül bármi is a bringázáshoz.
#267142 dom1n0: szóval hobbi, de annak teljesen rendben van. Mindenki másra költ, mást tart fontosnak. Egy részük meg persze szükséges és kell.
-
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz Ixion77 #267159 üzenetére
Mimumra tekerd a kioldási erőt, meg gyakorolj .
Aztán nemsokára az lesz a rossz érzés ha nincs becsatolva.Rég nem volt gond kioldásból - amikor igen, túl lassan gurultam (<5km/h) és hirtelen megakadt a kerék, későn vettem észre.
Maratonokon amíg zúzda/rolleretés van a startnál és sokan körülöttem (bár ezt kerülöm) addig kiakasztva megyek.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Kelleni csak a bukó, szemcsi, pótcucok kellenek.
A bringás öltözet sokat segít a komfortban, hogy jól érezd magad. És a kiegészítők egy része szintén.
Nyilván hobbi, ha szeretjük ezt csinálni, borul rá forint.
Gumik kivételével minden alkatrésznél sóherkodok (jó, meg fék, mert első simanyó fékem a sok avid után, és sokat kellett rá áldozni hogy legalább közepes legyen ez a ***.)Van pár dolog amit 17 év tekerés után szereztem be/tartok be, és kiderült, hogy hú, ez jó .
Eleinte csak tekertem a világba oszt kész. Pl ennek eredményeként lettek frankó strihák a combomon, ami egy életen át emléleztet, hogy ésszel kellene csinálni a dolgokat inkább .
Friczy: +1
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #267169 üzenetére
Te is keményen nyomod, 100 km esőben az brutális lehetett
13 fok volt Strava szerint 26.6 km/h-ás széllel ami elég sokat szemből is fújt, de az igazi vicc az volt amikor oldalról kapott meg, mondjuk egy fasor takarásából kiérve.
Az néha arrébb rakott engem is 1-1 métert, pedig 100 kg vagyok.@vallas, neked tök jó mert ott laksz nem messze, szép időben is ezeken a tájakon mehetsz, amik egyébként tényleg gyönyörűek! Én meg évente csak ezen a napon megyek, ha pont esik akkor így jártam
-
Tin
veterán
válasz Friczy #267171 üzenetére
Igen, de valójában a bringán és rajtad kívül semmi sem "kell" a bringázáshoz. Még szemüveg vagy sisak sem. Persze hogy hülyeség sisak vagy szemüveg nélkül menni, persze hogy jobb az öltözet mint a melegítő, nyilván kell a láncot olajozni, de ha "jóska" bemegy a bringaboltba, akkor a felsoroltak egyiket sem kell ahhoz, hogy a kihozott bringára felülve hazatekerhessen.
#267172 MC Pite: bringázásról beszéltem, nem arról, hogy feledzed magad.
-
őstag
válasz zsocy #267173 üzenetére
Hát ez ilyen, ez közel van tényleg.... de biztos arra is vannak jó helyek ahol te tekersz...
Tavaly voltam a céges csapatidőfutamon előtte évben rövidtávon... meg letekertem idén is a rendes útvonalat, de gondolkodok változtatott útvonal letekerésében is még amíg lehet....
Sőt jövőre indulhatunk PH-s csapatként a csapatidőfutamon is... de én csak a lassú csapatba fogok beférni.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
válasz zsocy #267173 üzenetére
Még a focis múltam miatt én Imike ellentéte vagyok, ha kell kb bármilyen körülményt, fájdalmat el tudok viselni.
Amúgy még a tavalyi nem is volt annyira vészes. Néhány éve mikor mmég jobb kondim volt letoltam a Bakony200-at valami nagyon tré szeles, hideg időben. Ott nem esett az eső végül de mégis sokkal rosszabb volt a hideg, erős szél. Volt hogy lejtőn lefelé kistányéron keleltt küzdeni. Na meg a 200km táv és 2200m szint is megkóstolt rendesen.Amúgy már valamikor tényleg össze kéne futnunk (képletesen).
Més que un club!
-
addikt
válasz szimpláncsak #267145 üzenetére
Ebből nincs endurance verzió?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
avl
aktív tag
nna, ma elmentem a Kerekmaniahoz Szentendren; tegnap ugye:
- Balazs Kerekpar Szentendre: huu nagyon beesik a nyulasmerö, azonnali csere, hatso sor is (lasd #266991 - ben a kepeket), söt, lehet az elsö 3 lanckerek is
- Annyira Mas Bringabolt Budakalasz es Szentendre között: a 0.75-öst csak erövel lehet benyomni, nyugodtan menjek még vele, de majd hatso sort es lancot egyszerre csereljek
- ma KerekMania Szentendre: a nyulasmerö nem megy bele, a lanc nem kopott, inkabb a hatso sor legnagyobb kereke, a lanccal nyugodtan menjek még, szerinte a sor kopottabb, mint a lánc
a biciklit ~1 éve használtan, de allitolag, es magam is ugy lattam: igen keves km-rel (<200) vettem, azota ~2500km került bele, NEM HIGH TECH agyonféltett, hanem városi csalinkázós, boltba menös ...de siman bemegyek vele Bp.-re, ami ~50 km oda-vissza
en magam tolomerövel 6-7 hely atlagakent 120.25-120.30 mm-t mérek, ami 0.5-0.6% lehet
https://radtechnik.2ix.de/chain.php szerint
Eine neue Kette hat ca. 119.5mm (Campa 119.4mm, SRAM 119.6-119.75mm, Shimano 119.7mm und sogar teilweise bis 119.85mm bei 12fach) und kann bei Stahlritzeln bis max. 120.5mm verwendet werden. Meine Verschleisslehre gibt 120.3mm bei Aluritzel und 120.6mm bei Stahlritzel vor. Wenn man kleine Kettenblätter aus Alu hat oder teure Narrow Wide Kettenblätter, würde ich die Kette auch nicht länger als 120.3mm fahren, was bei vielen Ketten etwa 0.5% Gesamtlängung entspricht. Spätestens ab 121mm sind Kettenblätter und Ritzel in Gefahr
elméleti ember vagyok :-)ki mit tenne ?
nincs valaki, aki már rengeteg sort es lancot cserélt és mért szuper lancnyulasmerövel és valamikor Szentendre felé jár ? (hogy Ö mit mérne, mit lát, mit gondol mit csinálna)
vagy egy prohardver szerviz ??
-
addikt
válasz mauimagic #267137 üzenetére
Ha a menetméret és a menetemelkedés szabvány, még lehet esélyed gyártatni. Ezt könnyű kideríteni, ha rámérsz tolómérővel, és egész szám közeli, akkor metrikus menet. Ki is próbálhatod, hogy rátekersz egy anyát. Ha nem, akkor sem kell kétségbe esni, csak itthon nehezebb beszerezni az inch-es menetű anyákat.
Nem tudom, hol van ez az alkatrész, miért nem jó egy hétköznapi hatlapú anya? Nem lesz szép, de fillérekből meg van.
De amúgy nem nagy kunszt egy donor htl. anyából esztergáltatni. De akkor csináltass már 10-et
A Fabory holnapján próbáld megkeresni, de így első blikkre nem tűnik DIN / ISO szabványú anyának.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-=RelakS=-
veterán
Hááátőő..
A gatyára nyúlt láncaim:
Park Tool szerint 1%-on vannak, kuka
Shimano szerint jóvanazmég
Mérőszalaggal nézegetve 0.25%Szóval lehet, hogy ezzel csak annyira kéne törődni, hogy ha több láncot használsz, kb azonos mértékben legyenek nyúlva, és ha már rosszul vált, itt-ott ugrál, akkor láncok és sor csere.
Egy láncnál esetleg érdemes odafigyelni a nyúlásra, hogy ha rakod fel az új láncot a régi sorra, ne nagyon ugráljon. Ugye, egy sornak több láncot kéne kibírnia.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
avl
aktív tag
válasz -=RelakS=- #267182 üzenetére
vágom, hogy igy lenne jo
1 lancot hasznalok, ugy lenne jo cserelni, hogy a sor egy masodik lancot ne rögtön önmagahoz nagyon nyujtson, ne is ugorjon rajta, es a 2. lanc eleg hosszat birjon, es utana egyszerre uj sor es uj lanc
a kerdes: hogyan lehet ezt elerni, mert lasd 3 szerviz (+ itthoni tolomerösöm) nem ugyanaz
azt gondolom, hogy a - nem direkt draga, precizios- lancmérök is szornak, nem egyformák
fogalmam sincs, hogyan lehet elerni az optimalis csereidöpontjat az elsö lancnak, mi alapjan
nincs szerszamom, nem en cserelek lancot ...ez szervizdij, ami nyilvan nem olcso
...persze ha valaki a forumrol tutti jol megcsinalna :-)))
sima 7-es sor, arra lanc, nem hipermodern 12.5 kerekes hatso sor
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #267149 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz Jester01 #267184 üzenetére
mihez kepest milyen ?
[continental-grand-prix-5000-2018-vs-pirelli-p-zero-road] szerintük ilyen, azaz csak árban jobb, mint Conti GP5000 (?)
az ára nekem szimpatikusabbá teszi
-
őstag
válasz dom1n0 #267178 üzenetére
Jester01, fulton, és a T-1000 -s kolléga tuti a gyorsban lenne, meg akit még kihagytam bocsi , nem mindenkiről vágom, hogy ki tud 30 feletti átlagot 40 kilométeren, kb 150 méter szinttel. 4-5 fős csapat kell asszem a 3. idejét nézik....
Napfénysüti, zsocy, én, és aki még akar jöhet a lassú fun- ride csapatba
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #267187 üzenetére
köszi.
még valami, tudtok olyan online felületet ahol "benne" minden geó a bringákról, és ha beírok egy adott értéket, kidobja a a megfelelőket. https://geometrygeeks.bike/ tudja de előfizus.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz lsebestyen #267187 üzenetére
? nekem megy előfizu nélkül is, az aktuálist hasonlítja a saját legjobbhoz, legyen az saját, vagy másé.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #267191 üzenetére
Akkor bocs, ugy emlekeztem az is elofizetos funkcio.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz lsebestyen #267192 üzenetére
np
más: gumi oldalfalán megjelentek kis repedések, ez ott normális? a feliratos rész alatti perem alatt a sötétebb sávon. gumikban kb 3500 km van, azért nem lenne szép, ha már váltani kéne, még ha ez a 6500/db árával elég olcsó darab is volt. nem tudom, mióta ilyen, csak most vettem észre, szóval nem feltétlenül újkeletű dolog...
a mocskot nézzétek el, a kép a börzsöny ring végén készült.#267169Napfénysüti: hehe, ismerős. végignézve a börzsöny ring rajtjánál készült képeket, azt hiszem egy kicsit alulöltöztem a többiekhez képest. de amúgy nem volt belőle probléma, kellemes volt így. a kölcsön szélmellény azért nem jött rosszul, még ha kicsit hülyén is nézett ki, egy olyat veszek is majd szerintem.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
válasz vallas #267190 üzenetére
Napi tizenhét geót hasonlítgat össze, ha valakinek megéri, akkor neki. Szerk.: Ha csak egyszeri, akkor meg pláne. 2x, hogy legyen egy tartalék.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
Működik ez: [link] Egyébként állítólag a budapestiek szavazták, hogy legyen.
Amúgy jómagam nem igazán szeretnék a büdös autók közt tekerni ... -
-
-
ZavaBalazs
őstag
válasz parandroid #267199 üzenetére
sajnos egyébként tényleg, a vitatott kerékpársáv tesójánál, a váci út nyugati pályaudvari végénél van az irodám, az aldi előtt nem lepollerezett 20-30 méteren minden egyes alkalommal parkol valami félkegyelmű, még nem láttam üresen azt a szakaszt (mondjuk ritkán járok be )
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Milyen notebookot vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen