- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Dark Archon #266250 üzenetére
Nekem is ez jutott eszembe, mi meg úgy néz ki Zalakaroson fogunk úszni
Tegnap is eláztam mint a kutya, nem volt jó érzés. -
szuszinho
őstag
válasz Dark Archon #266250 üzenetére
Mi nem is megyünk úgy néz ki
-
őstag
válasz Napfénysüti #266225 üzenetére
azt olvastam (Facebook, tehát érdemes fenntartásokkal kezelni) hogy mivel a Simano állítása szerint "csupán" az összes hibás termékek 0,47%-át érinti a leválás (ez azért még mindig ezres darabszám lehet, ha csak az amerikai piacra saccolnak 760 ezret totál eladottban) szóval ha a tied éppen nem mutat hibajelenséget, lehet nem is történik semmi.
állítólag itthoni SSC boltok már kaptak infót, esetleg érdemes lenne őket megkérdezni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fulton
addikt
Megvan a nyereg ami bevált, Pro Stelath Curved ez marad. Teszteltem párat míg eljutottam ide
Ha érdekel valakit írok részleteket, egyébként nem fárasztom a topikot vele.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz szuszinho #266252 üzenetére
Annyira én sem vagyok mazochista, hogy 4-5 órát tekerjek (zuhogó) esőben. Vízálló nadrágom nincs is. Csak a szervezőket sajnálom, kib***tt nagy pech kiválasztani a legesősebb napot egy hónapban.
Ha már reggel esik, el sem indulok. Ha még nem, akkor talán elindulok Szob felé. De nem dőlök a kardomba, le tudom tekerni jövő hétvégén is, vagy, amikor nem esik.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Toobee
veterán
A sok kínai szemcsi után gondoltam meg kellene nézni egy márkásabb darabot is.
Eyerise-ra esett a választásom, EVO-19 tükrös lencsével + vettem hozzá egy photochromatic lencsét is.https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #266252 üzenetére
+#266250Dark Archon...nektek semmi sem jó?!...egyik azért búsul mert megy, másik meg azért mert nem megy. Amúgy meg ilyenkor tényleg csak a mazochista indul, olyan mm-eket ír ide középre, hogy ha annak csak fele jön le is elég lesz a "boldogsághoz"...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz zsamiatt #266246 üzenetére
Ahogy ZolkoW is írta, az első fékkel sokkal erősebben fékezel, nem véletlenül nagyobb elől a tárcsa/erősebb a fék, bármilyen kerekeken guruló járművön.
A súlypontod pedig nagy mértékben előrebillen minden lassításnál, azért ülsz be a nyereg mögé, hogy ezt ellensúlyozd és maradjon valamennyi súly a hátsó keréken az irányíthatóság miatt.Nem bántásból, de amíg a 80/20 arányt nem látja be valaki, addig nem fog tudni normálisan fékezni bringán, az nem autó, hogy az elektronika megoldja a user helyett.
-
őstag
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #266258 üzenetére
engem nem érdekel, én megyek, max ha tényleg úszós idő lesz, biciklis helyett a triatlonos mezt veszem fel.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
zsocy
őstag
válasz vallas #266260 üzenetére
Középtávon terveztem, engem is meglepett hogy mennyire átírták az utolsó pillanatban. De ahogy írják, még mindig jobb az új útvonal mint a felújítás alatt álló régi.
A szőlőhegyet a végén bezzeg benthagyták
Tavaly kihagytam a Covid miatt, idén szerintem akkor is megyek ha fürdőgatyában kell végigtekernem. Az a tervem hogyha olyan eső lesz hogy egyedül indulok akkor én leszek az első -
-
flash-
veterán
aki ismeri Budapestet -1 kerületet, az tudna adni tippet hogy a 9. kerületből hogy lehetne bringával áttekerni a halászbástyához hogy a lehető legkevésbé legyen meredek? ( nem nekem kell a dolog,egy koleginának 😃)
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #266256 üzenetére
Csak a szervezőket sajnálom, kib***tt nagy pech kiválasztani a legesősebb napot egy hónapban.
Ő szervezi a Dunacsúszást is, amit el kellett halasztani 1 héttel, mert egész nyáron pont azon a hétvégén esett (másnap volt a Bükk maraton, amire nem mentünk).
3 vagy 4 éve volt ugyanilyen idő, akkor még csak pár induló volt, sokan mosolyogtak. Szerdán azt mondta, 2100 fő feletti a regisztráltak száma, szóval jó móka lesz ez esőben is.ZavaBalazs: lámpákat vigyél/vigyetek, esőben nem baj ha látnak az autósok a Kemence - Szob szakaszon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #266259 üzenetére
Ja, most már mivel megtudtam azt is, hogy ez az arány 80,00000% és 20,00000% máris megtanultam tökéletesen fékezni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #266268 üzenetére
Megint jól meg lett rágva a téma.
Igazából ezt nem lehet elmagyarázni.
A bringásnak ki kell menni és használni próbálgatni kell a fékezési technikáját.
Menet közben pl. egy vészhelyzetben nincs arra idő, hogy kimatekozza hogyan kell a fékkarokat húzni.
Azután ha már 1-2 éve nem perecelt akkor elmondhatja sikerült megtanulni.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
ZolkoW
őstag
válasz zsamiatt #266246 üzenetére
én nem satuzásról írtam amúgy, hanem minden normál fékezésre.
De -bocs- komoly kételyeim támadnak, hogy valaki, aki vitatja ezt, az ült-e biciklin életében...
én sem satuzok, ha csúszik a kerék, azt hibának fogom fel, de elöl van 4 dugattyú, nagyobb tárcsa, ott kopik előbb a betét, stb.. ahogy mauimagic is írta. hátsó fék nélkül valszeg mennék túrázni, ha nem lenne más, de első nélkül nem hiszem. még a Vértesben sem tudnék lejönni egy lejtőn, csak gyökkettővel.azt hiszem, ez volt a cikk (2 részes), de most nem sok időm van csekkolni: [link]
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #266269 üzenetére
"Menet közben pl. egy vészhelyzetben nincs arra idő, hogy kimatekozza hogyan kell a fékkarokat húzni" - azért kell gyakorolni, hogy ösztönös legyen, mint az spd kioldás. Ha nincs begyakorolva és vészhelyzetben tökig rántja valaki az első féket, úgy elrepül, mint Superman .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #266271 üzenetére
ez olyan, hogy direkt alig-alig sikerül egyáltalán felemeltetni a hátsó kerekem, annyira be van kódolva, hogy ésszel fékezek az elsővel. Tehát amikor valaki átesett a kormányán a kölcsönadott biciklimnek, pedig azon még sokkal-sokkal gyengébb fékek voltak, most utólag sem értem, hogy volt lehetséges.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tin
veterán
Kb hány 30->0 satuféket bír egymás után az MT200 anélkül, hogy elmelegedne, felégne a betét, hullámos lenne a tárcsa, vagy a fék folyadéknak baja lenne? Tehát nagy hosszú lejtő, satu, kienged, felgyorsul, satu, kienged felgyorsul és így tovább.
(csak nem akarom leamortizálni a féket)
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Aszfaltozol és nem svájcban tekersz, szerintem nem fogod leamortizálni. Satufékkel én nem is tudom elképzelni, szerintem inkább akkor hevül túl, ha sokáig folyamatosan lassítasz felengedés nélkül.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
semmiho
tag
Kis érdekesség, ha már fék!
A Magura MT8 Pro most mindössze ~210 EUR magyar áfával az R2-bike-on. Mint tapasztalt magurás, berendeltem egy szettet és mivel van/volt hozzá rengeteg alkatrészem, megtuningoltam pár dologgal:
- alu fékkarok karbon egyujjasokra cserélve
- alu bilincs karbonra cserélve
- acél bilincscsavarok Ti-csavarokra cserélve
- fékbetétek a gyáriról Trickstuff 830 Power-A-ra cserélve (25g/fék -->l 11g/fék)Vágatlan, 2200mm-es csövekkel 428 gramm (~490g volt), a csövek méretre vágása után becsúszhat a szett akár 400g alá.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #266235 üzenetére
Igen, ha terepen kéne állandóan fékezni, akkor biztos megfőne. De nem is arra van tervezve. Mivel nem járok terepre, ezért lett MT200, amúgy szívem szerint inkább Deore vagy SLX-et vettem volna, csak tök fölösleges lett volna. Amennyibe kerül egy szett MT200, annyiért ajándék, egy drágább fékkar kerül annyiba, mint itt a komplett fék. Úgy voltam vele, kipróbálom, ha nem jön be eladom és veszek helyette jobbat, de elég lesz. Azért ha szétkopik a gyári betét akkor veszek jobbat, már csak a próba kedvéért is.
Amit megspóroltam úgymond a drágább fék árán, majd veszek helyette váltót+ kart. Egyelőre képlékeny mi lesz (Deore 10s, microSHIFT Advent 1x9 vagy Advent X 1x10).
Maximum1: Minek kép, ez nem társkereső. Egyébként sokkal előbb jött a testépítés (béna egy szó, nem szeretem használni, már csak a koxos Békák miatt sem), mint sport (14 évesen), biciklizés sokkal később jött, kábé 24-25 éves koromban. Nyilván így 37 évesen már nem feszegetem a határaim, mint 10 éve, de azért odateszem amit tudok. Biciklizés meg kiló kardió mellé.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Nem tudod kinyírni városi felhasználásnál, semmit nem számít a 100 kilód, egy sima párszáz méteres (szint) DH montinál jobban odab@sz a féknek, mint egy hónap városi felhasználás, egyszerű matek, ott gyorsít a gravitáció, nem aszfalton kell 30-ról megállni 2mp alatt.
szerk. de a gravel szaromon hidromechanikus TRP van 160-as tárcsákkal, azzal jöttem le lightos XC helyeken is, húztam a féket, mint az állat, mégsem égett el, pedig szarabb, mint az MT200.
Ok, csak 83kg vagyok, de nem ezen múlik.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #266280 üzenetére
Microshift nem tudom mennyire lehet tartós és alkatrészt, pl váltógörgőket nem tudom lehet-e kapni hozzá, a 10 sebességes Deore meg valszeg ki lesz nyírva, hosszú távon nem biztos jó befektetés. Persze lehet tévedek, nem árt ezeknek alaposabban utánnanézni. A Cues-re nem gondoltál? Mert a 4100, 5100-as Deore szetteket a Cues váltja le, annak van jövője, évek múlva is találsz majd hozzájuk pl. fogaskoszorút. Bike-discounton van már minden, ami kellhet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ReFleXx
addikt
Most vettem eszre hogy megkotlott a valtobowden hatul.
Lehet kapni ilyen keszreszerelt meretezett bowdenhazakat lezarokkal vagy nekem kell megvennem kulon a hazat, meretre szabni tenni ra lezarot (atrakhato a regirol vagy uj kell?), stb?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz jjeahh #266283 üzenetére
a Shimano 5 évig fog még a most "leváltott" aftermarket termékeket (közte Deore-t is) gyártani és árusítani, tehát 2028-ban még lesznek a boltok polcain Alivio, Acera, Altus meg Deore cuccok, párhuzamosan a Cues-el.
ami történik, hogy a gyártók már nem vehetnek, csak Cues-t, de dobozos az lesz minden egyelőre
szóval aki átállást fontolgatja, annak nem kell sietnie[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
na nyanyák, rettegjetek!!!
MUHAHAHAHAHAHHAA
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
toth_janika
őstag
Hello,
Segítsetek nekem! Van olyan bringaszállító, amit hátulra lehet felszerelni, de nem vonóhorogra, hanem egy "konzolba" csatlakozik? Nem szeretnék az autóra vonóhorgot (de, ha minden kötél szakad, ez lesz), tetőcsomagtartó kizárva, és hallottam, hogy ilyen megoldás is van, de sehol nem találok róla infót? Phaszság lenne és nincs ilyen?
Kinek milyen kerékpárszállító vált be? (Autócsere, kombi és SUV és a többi nem opció! )Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Toobee
veterán
válasz toth_janika #266287 üzenetére
Egy bringát kell szállítani? Ezek a beakasztós cuccok szerintem nem túl jók, nekem Saris Bones volt, de nem szerettem. Sokkal hamarabb vennék egy vákuumost, ha nem jöhet szóba a vonóhorog, se a tetőcsomagtartó.
Treefrog
Seasuckerhttps://barbieripnk.hu/
-
őstag
válasz toth_janika #266287 üzenetére
Tree Frog mount sem játszik?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-=RelakS=-
veterán
válasz toth_janika #266287 üzenetére
Nekem hátsó ajtóra szerelhető bringaputtony van, de azt meg nem feltétlenül díjazza minden hátsó ajtó.
Az enyémnél is kellett maszekolni egy extra gurtnival, hogy rögzíteni lehessen, olyan hülye alakja van az ajtónak.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fall-N
veterán
válasz zsamiatt #266241 üzenetére
Külön nem érdemes egyikkel sem satuzni. Ahogy írták, ha a hátsót blokkolod hirtelen, akkor kifarol (lásd ABS az autóknál, motoroknál).
Pont a városi DH versenyen a junior versenyző így farolt ki a vizes macskaköves úton és volt is belőle kulcscsont-törés. Ilyenkor célszerű lenne mindkét féket használni. Elég szívás ha megelőz hirtelen a hátsó kerék és lesz egy 360°-os keringő jobb esetben. Rosszabb esetben meg nagy zakózás.
-
Tin
veterán
válasz mauimagic #266282 üzenetére
Köszi, akkor bátrabban (tovább) fogok fékezni. Fogalmam sincs mit bírnak ezek, ezért általában nagyot fékezek, aztán hagyom hűlni. De ha azt mondjátok, hogy bírja, akkor bírja. 50-100m-nél nagyobb lejtőkön úgyse megyek, a max 200m, de azt az utat egyelőre még csak tervezem.
-
toth_janika
őstag
válasz Toobee #266288 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat sajnos ezek a tappancsosok sem az igaziak, mert egy kabrióról van szó és max 2 bicajról
Állítólag olyan cuccról van szó, amit az autó aljára szerelnek, mint a vonóhorgot, de nem áll ki az autó síkjából, ezáltal nem lesz hosszabb az autó, így nem kell újravizsgáztatni, és egy konzol segítségével kell rögzíteni a tárolót...Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
6030D
Ármester
válasz toth_janika #266293 üzenetére
Ez ott bukik meg, hogy bármit ráraksz az autóra, annak kell hogy legyen valamilyen engedélye. Nagyon leegyszerűsítve, nem rakhatsz egy zártszelvény keretet lentre, mert ráfutásnál nem gyűrődik, hanem nyársal. Az adott típus fórumain keresgélnék megoldást. Pl MX5-re van a koffertartó hátra, mintha bringatartó is rémlene (ehhez nyilván fúrni kell a csomit, de csak egy példát hoztam fel). Amúgy ha hardtop, akkor a treefrog jó rá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #266283 üzenetére
Néztem a Cues 1x9-est, a LinkGlide miatt jegeltem, bár állítólag a 11s HG-X láncokkal is elmegy. Na meg amikor néztem váltókart még nem lehett kapni hozzá.
Viszont ahogy írod, olvastam, hogy könnyű átjárás van a Cues cuccok között, így lehet az lesz.
Tin: Testbikeon egy Makky nevű versenyző írta, hogy még lightos XC versenyen is látott itthon, nem egy-két MT200-at, így én nem félnék, hogy el tudod rontani. Erős terepre nyilván nem való, oda amúgy sem árt egy 4 dugattyús jobb fék.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz toth_janika #266293 üzenetére
Kabrióba minden befér, csak le kell dobni a tetőt
De olyan horog vagy konzol tuti nincs autóhoz amihez nem kell vizsgáztatni a kocsit.
Olyan van amivel már a gyárban szerelik fel az autót, kihúzható a lökhárító egy darabja, és abból lesz a bringaszállító, Opel Corsán tuti volt ilyen csoda megoldás, de szerintem mások is csinálták. Az nem is látszik ha be van csukva.Treefrog felmegy kabrióra is, az tényleg egy jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Napfénysüti #266225 üzenetére
megvan a hivatalos infó:
Shimano 11-Speed Hollowtech II Crankset Inspection and Replacement Program | SHIMANO - YouTube
azaz ha nincs repedve, akkor egyelőre nincs csere sem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #266268 üzenetére
A napokban valami lódarázs csípett meg igaz? ilyen böszme nagy..annál olvastam most hogy képes aki nem is alergiás rá, a szúrása előidézni ...
Most ilyen bogár rajzás féle van, út felett lebegnek köröznek bolyban. Tegnap telibe kaptam 2 őt is, olyan volt mint valami lövedékkel soroztak volna meg Szárnyas hangyáknak láttam...kincset ér a szemüveg. "Desszertnek" még azért egy darazsat is "benyaltam"... meglátszik hogy még jó idő van, na majd jön már a hideg, eltűnnek.#266285f4lcon: Hát akkor lehet egyszer még a Csepelen Di2 fog verdesni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen