- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Engedd el a kilókat, 100 kilósan is lehetsz egészséges, erős és mozgékony, és érezheted jól magad a bőrödben, meg fordítva, nádszál vékonyan is betegeskedhetsz havonta valamivel mert a soványság sem egszerűen = az egészségességgel.
#266444parandroid...bírod a monotóniát és vasakarattal rendelkezel...nem mindenki ilyen, én elsőt nem sokáig viselem, ezért gyakran keresnem kell a "lökést" ahhoz, hogy pl. 40°C melegben, tűző napon, vagy éppen a sötétedő nyirkos hidegben is kerékpárra üljek ötkor kelés és 9-10 óra munka után is. Ez lehet egy bringa mosás, lánckenés, vagy kisebb beállítástól alkatrészcserén át új körön tekerésig, vagy éppen a régi kör átrajzolásáig bármi, de gyakran az ittlét a fórumon, vagy éppen a Strava is motivációt tud biztosítani. Még a pulzusöv néhanapi felbiggyesztése is amolyan újdonság erejével hat, aztán meg itthon 3 nap múlva jut eszembe meg sem néztem milyen lett a grafikon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #266449 üzenetére
Na kiszámoltam a mai kaját. Még 500 kCal-t ehetek, de ma sokat ettem, igaz le is tekertem. De köszi az oldalt, mert tényleg jó a keresője és így látni a számokat is. Felhasználom a következő diétához.
Lehet hogy nem jól csináltam, de amúgy de, hiszen fogytam. Csak az élet jön, az ember még ellustul. Inkább a kitartás volt a probléma, gondolom erre írtad az életmódváltást.
-
dom1n0
senior tag
Ha ram hallgatsz, ki kell tuzni rovid es hosszabb tavu celokat magadnak, rovid lehet hogy menjen 25 atlag 140-es pulzus alatt, hosszu pedig ugyanez 100kilin, vagy 200-on, de akar indulni akar csak a moka kedveert egy versenyen.
Persze ha talalsz tarsasagot, az meg jobban stuffolja az embert, en e-sportot (nemrohog ) ujrakezdtem 1 eve, es napi 8 ora IT munka utan este meg jatszunk 3 orat mert szeretjuk, es stuffoljuk a masikat vele ha nem akar jonni.
En most ugynez ki, talaltam helyi futos, bringas sracokat, mar hivtak is jovo vasarnapra egy komolyabb tekeresre, nagyon varom.
Szoval, celok, tarsasag szerintem segitenek.
Mondjuk en szerelni is szeretem a bicokat, nem viszem szervizbe oket ha lehet. (Eddig mindent megoldottam.) -
Tin
veterán
válasz dom1n0 #266453 üzenetére
Ezt csináltam eddig is... néztem az átlagot, a kilométereket, egy időben a pulzust, pedálfordulatot, ja meg a kilókat, de ezt unom. Április óta "edzek" azért, hogy jobban és gyorsabban menjek, másszak, de egy kezemen meg tudom számolni az utakat, amikor azért mentem, hogy élvezzem, mindenféle "terv" meg cél nélkül. Távolság növelése, mászás , ezekben kell fejlődnöm, ha már cél kell.
Hasaggymegnek van valahol igaza, el kéne ezt engednem és csak menni. De a társaság keresést megfogadom, sokan írtátok.
-
6030D
Ármester
de egy kezemen meg tudom számolni az utakat, amikor azért mentem, hogy élvezzem, mindenféle "terv" meg cél nélkül.
Itt bukik el minden, amit írtál. Ha nem cél a fogyás, csak jó lenne, akkor nem fog menni. Ha nem cél a gyorsulás, csak jó lenne, akkor nem leszel gyorsabb. Ha többet tekernék, de nincs kivel, de jó lenne, akkor meg keresni kell. Célok kellenek, valós célok, utána meg terv, amit betartasz. Aki nem tud fogyni 25% testzsír felett heti 1 kg-t, az nem akar.Ja, múltkor volt egy testzsír%-os kalkulátor itt linkelve, amin nekem valami 15-20 közötti érték jött ki. Hétvégén mértem egy sokezres Omronnal, 18,5 % lett. Szóval az közelítésnek jó lehet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
mauimagic
aktív tag
Orbea Oiz FB csoportból:
A trendi 2023-as bowdenvezetés nem csak a szerelök rémálma, de egy idözített bomba is -
Letöltöttem innen a Börzsönyring útvonalát: [link] Majd tervezném letekerni. De olvastam, hogy van benne 3km murvás rész. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hol? Mert ha lehet, én azt elkerülném.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kábé a 2 nyíl közötti rész, de...1. nem vészes és akár országútival is teljesíthető. 2. csak jó nagy kerülővel lehet kihagyni aszfalton.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
válasz Hasaggymeg #266458 üzenetére
Köszönöm. Na igen, ez szép kerülő lenne. Szóval valószínűleg ráveszem majd magam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #266456 üzenetére
Úgy látszik még gyerekcipőben jár a projekt és ki kell találni hogyan lehet a kormány mozgatásával el nem dörzsölni a bowdenházat...majd megoldják ezt is, mert ha már elhúzták a mézes madzagot a mugli orra előtt és a rejtett bowdenezés a modern design egyik szinonimája lett amit keres a vásárló, muszáj nekik haladni a korral.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #266462 üzenetére
Van néhány elvetemült véroutis aki Dobogókőn is a hátán viszi bringáját azon a 30m földúton a padokig, hogy ott ehessen egy zsíros deszkát, de a Párizs-Roubaix távot sem DH gumikkal szokták lenyomni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz szuszinho #266462 üzenetére
Ohh, ha tudnád, hogy milyen terepen mentem én, amikor eltévedtem a balcsin...
De azért ez nem nyugtató.. Néztem most képet Google Street-tel, és hát "szo-szo"-nak tűnik. 50-50. Vagy kapsz defektet, vagy nem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #266456 üzenetére
Amikor ilyesmit látok, mindíg az ugrik be, hogy az átlagjóskának tervezett termékeket már rég nem tesztelik hosszú távon a gyártók, kvázi béta, prototípus cuccokat használunk. Ha valami gebasz van, aztán a következő modellen javítják... vagy nem . Szerintem ez a probléma is elég egyszerűen elkerülhető lenne, de olyan érzésem van, hogy a legtöbb gyártó le fogja sz*rni. Olyasmi ez, mint a hátsó tag csatlakozásánál lévő gödör, sok panaszt láttam már neten, hogy ott a víz, sár meg tud gyűlni és takarítani is marha nehéz, ennek ellenére máig sok bringa jön ki ezzel a megoldással...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
válasz 6030D #266455 üzenetére
"Aki nem tud fogyni 25% testzsír felett heti 1 kg-t, az nem akar. "
Na persze. Eleinte mehet is ennyi. Közben belassul a fogyásod és az izmaid is felzabáltatod. Ráadásul ha elkezdesz edzeni nőni fog az étvágyad is a terheléstől. Inkább reálisan a heti 0.5 kg tartható.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Bedobom ide is, bár én kételkedek, viszont vannak furcsa "jelek" arra, hogy talán nem is kamu.
"Egyesülni fog a Jumbo-Visma és a Soudal Quick-Step csapat." [link] (angol: [link] )„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Igaz nem tudom milyen defektállók a "nagyon" országúti gumik és ez egy gravel gumi, de nejem egyszerűen képtelen kilyukasztani, pedig aztán árkon-bokron keresztül viszem szegényt vele. ...voltunk a Kevélyben is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #266463 üzenetére
Ezt csak a montisok nem értik.
6-8 báros gumikon mikro vágásokat csinálnak az éles kis kövek, ami csak hetek múlva a nyomás miatt lesz nagyobb.
Legtöbb outin csak a gumi annyi mint egy mtb.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #266470 üzenetére
Eddig sem volt fényes a véleményem az országútizásról és hát ezen most csak tovább rontottál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz dom1n0 #266450 üzenetére
Na én amikor már nem fogom élvezni a tekerést, el is adom a bringát . Ez az egyik oka annak is, hogy tervben van egy outi, de nem prioritás, mert csak edzeni kéne és néha outis haverokhoz csatlakozni, de élményt számomra a terep ad. Majd ha már nem kapom meg az élmény adagomat, keresek valami más sportot, hobbyt . Mert valszeg én is kiégek egyszer, semmi sem tart örökké... vagy az egészségem tesz keresztbe, mert jelenleg is azért hanyagolom a tekerést. Ha a "kötelező" monotóm sport adagom adhat élményt és örömet is, akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Maximum1 #266470 üzenetére
Most esik csak le, hogy gonoszan beküldött volna, hogy kapjak defektet!!? A galád!
El is felejtettem, hogy nem outizik. Gondoltam azért írja, hogy "nem vészes", mert ő is azzal ment ott.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
válasz jjeahh #266472 üzenetére
Én élvezem hálistennek, a kerek 30km edzőkört is, ha azt megyek duplán azt is, ha kimegyek a montival azt is, sőt ha kimegyek futni azt is, szerintem inkább a testmozgást élvezem a sok gépezés miatt
Tin-nek szerintem inkább az lehet a problémája ahogy leírta, hogy nem mennek le a kilók ahogy gondolta, de az ennél árnyaltabb dolog, kezdve azzal nem túl ideális zónákban teker a fogyáshoz. Ahol ő teker nagyrészt szénhidrátból látja el a szervezet az energialeadást nem zsírból... Sok-sok Z2-Z3 kellene inkább, de az meg egyedül ugyanott tényleg unalmas lehet...
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Menj át eggyel feljebb a hadi úton.
2000 ember ment át ott, köztük mindenféle agyonkönnyített gumival és géppel, és nem attól zeng az esemény fb oldala, hogy mindenki defektet szerelt Nógrádon. De ja, köves. Mondjuk én egy hétig tuti nem mennék arra, mert sár lesz.Ha szépet akarsz látni, akkor 12-es út, Kóspallag, Nagyirtás puszta, Nagybörzsöny... utóbbiig nem tudsz elmenni, mert mtb az út vége, hogy ne menjenek keresztbe autóval, de érdemes legurulni majd visszamászni a látványért. Nagyirtás után van egy 200 m gravel szakasz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #266456 üzenetére
Sajnos a kinézet miatt felülírja a könnyű szervizelhetőséget az ipar. Outinál még elhiszem, hogy pár %-ot jelent placeboban, amivel áramvonalasabb lesz a bicikli, meg tényleg jól néz ki, hogy kábelmentesnek néz ki (ha nincs elektromos váltás, de akkor is ott vannak a fék kábelek), de ha valamit cserélni kell, akkor jön a szívás.
Szerintem az arany középút MTB-nél az amikor a vázban van elvezetve a vezetékek és, de előbukkan a fejcsőnél, meg az alsó részen a váltóhoz meg a tárcsafékhez. Azt még nem annyira szívás szerelni (persze az össztelósnál lehetnek meglepetések) és jól is néz ki. Csak nem a mai divatos kilométer hosszúra hagyott vezetlkekkel a kormány körül, mert mindegyik gyártó túl hosszúra hagyja manapság.
Másrészt engem az sem zavar ha külső elvezetésű, legalább két perc kábelt cserélni és 100 %, hogy nem csörög belül a vázban semmi. Tök egyszerű volt például a hidrós fékeket is felszerelni, mert a féktest rögzítése után csak oda kellett kötegelni a tartószemekhez és kész is volt. Persze ebben is vannak hülye megoldások, például a múltkor említett szomszéd Stevens Tongája. A hátsó váltó bowdenháza bal oldalt van elvezetve és a hátsó kerék előtt (!) van elvezetve a jobb oldalt lévő hátsó váltóhoz. Nem tudom mi értelme, de randa és ha felkap valamit a kerék, akkor biztos jót tesz neki. Majd lefotózom, itt van a bicikli a lépcsőházban.
Hasaggymeg: Meg lehetne oldani, elég lenne egy béléscső, amibe el lenne vezetve, akár fémből. De valószínűleg a drágább bicikliknél is jobban van megoldva, például Scott Spark.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szuszinho #266475 üzenetére
Akkor leteszek erről. Úgy is előbb Dobogókőre kell mennem "mezavató tekerésre".
Ez a hétvégi rossz idő most jól is jött nekem, mert nem nagyon tudtam volna egyébként sem bringázni. Olyan vesegörcsöm volt péntek hajnalban, hogy injekciót kaptam. Volt már vesekövem kétszer, szóval valószínűleg az lesz megint. Most már elég jól vagyok, holnap szerintem megpróbálok tekerni is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #266465 üzenetére
Ne is mondd... a Tisztelt gyartok szervizhattere, alkatreszellatasa is kivalo... emiatt varok egy honapja egy k.va csavarra az Orbeatol, potom 15 rongyert...
Multok osszefutottam egy Cotic HT-s arccal bringazas soran, egy szenhidrattolto depo kozben, annyira fasza bringa, hogy lehet nekem is az kell.
Acelvaz kb orokelet, kulso bowdenezes, HT, ugyhogy nincs benne 6-8-10 forgaspont.Gyart valaki acel HT-t nem kokain arban?
-
lionskull
tag
válasz Maximum1 #266470 üzenetére
Lehet drágának nevezni a 10k-s gumit is, meg ott van például a Gatorskin, abból is 3-4 féle változat, a GP 5000, akkor üzlettől függően 50-60k összegről beszélünk amire sokan csak a fejüket fogják hogy ennyiért felnit vesznek... De ilyen gumikon előbb kell belső hogy rossz nyomásérték miatt felütöd mintsem hogy defektet kapj vele, amúgy meg, nem sóderen-salakon, hegyi ösvényen célszerű őket használni. Ja kicsit de, a Gatort pont ezért látták el oldalfal védelemmel is. Amúgy meg Magyarországon, ha valaki vidéki és országútizni akar akkor kösse fel a gatyát, mert kb az összes út tele van tankcsapdákkal.
Trekkingen, C/T-n is el lehet gurulgatni 6000 forintos Mitas V66 gumikon, de a jobb ott is 12-20k-t kóstál, az élmény nem lesz ugyanaz.
Igazi montis gumiknál megint más a preferencia, ott egy Schwalbe Marathon szisztémájú defektvédelem csak útban van, marad a lötyi, ha szerencséd van a bütyök megfogja a tüskét. Nem is nagyon alkalmaznak a gyártók ilyesmit.
Amúgy úgy néz ki, saját problémámra nincs értelmes megoldás, bár még ausztriai rokonnal beszélek, hátha tud beszélni az eladó csajjal és ő fel tudja adni nekem a bringát, akkor 300k körül kijön egy, az én preferenciáim szerint bőven jó gép.
Buycycle oldalt nézegetem még, szerintem onnan jöhet a megoldás végső esetben, jóval drágábban. -
mauimagic
aktív tag
Crossride FTS-X vallalhato kerekszett? Gravel felhasznalas, szal sarat, mocskot kapna boven.
-
mauimagic
aktív tag
válasz lionskull #266480 üzenetére
Asszem Andrasbandi linkelt multkor valami nemet csomagtovabbito szolgaltatast, veluk meg lehet oldani, ha a webshop nem kuldene Mutyisztanba valamit.
Buycycle is teljesen jo, en ugyan csak eladokent bizniszeltem veluk, de ott le van vedve a vevo elvileg
[ Szerkesztve ]
-
válasz dom1n0 #266482 üzenetére
Köszi. Most már jobban vagyok. Már csak kicsit érzem. Szerdán majd megyek dokihoz, vele.
Én is mennék, de nem kockáztatok. Szerdán tekertem. Akkor kezdett el fájni. De azt hittem, hogy a derekam. Aztán péntek hajnalban biztos lett, hogy ez nem a derekam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #266479 üzenetére
Bike24-en néha vannak jó áron acél vázak, Alpkit eu raktárán szintén. Szerintem ha rendszeresen feltúrod a netet, kutakodsz, acél-alu trail-downcountry vázakat néha nagyon olcsón ki lehet fogni, xc-t is ritkábban. Bike-componentsen a BC Podsol jó áron megy amikor éppen lehet kapni, Salsa Timberjack szintén, bike-discounton asszem most a Radon Jealous AL váz is jó árban megy, ami a geo alapján talán elbírna egy 120mm telót is, kár, hogy csak 57mm gumi fér bele .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #266481 üzenetére
Nálam legalább 25.000km van benne, még centírozni sem kellett, egy csapágy egyszer mosás közben beázott, azt cseréltem és kb. ennyi gondozást kapott. Két haverom szintén ezt használja xc-n... Egy baja van szerintem: ugyan a gyártó nem írja, de a felni tubeless kompatibilis, viszont elég nehéz felrakni a gumikat, mindenképp kell booster vagy kompresszor. Kicsit ijesztő, hogy autó szelep furat van rajta és gyárilag adapterezve van prestára, de működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz stickermajom #266488 üzenetére
Hát ezt jobban oldották meg a Luxon ott szinte nem is látom, hol megy el alul a kábel.
Bár a csapágyban való elvezetés az sajnos itt is játszik. Az egyetlen dolog ami még megmentheti, hogy az Across megoldása talán kicsit jobban működik. De valószínűleg felesleges ebben bizakodni.[ Szerkesztve ]
-
válasz f4lcon #266489 üzenetére
WoW! És Castelli...na tessék!
Mi a sztorija? Mert ilyen FDJ nyomott maglia rosa-t gondolom nem dobnak utánad minden sarkon.#2664906030D
Vélhetően ő nem hordja, szétlyuggatta rajzssöggel.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Volt ilyen nekem is, hogy 500 vagy 1000 kcal-t ehettem volna, de nem tettem. A sportolási plusznak úgy a felét ettem vissza általában, kivéve, amikor nem Amennyire éhes voltam, vagy épp úgy gondoltam, hogy most megjutalmazom magam egy mekivel.
Pulzust én nem nézem most sem. Idővel egyébként is gyorsulsz, illetve hullámzó az egész, sok mindentől függ. Volt, hogy 15-18-cal karistoltam 5°C-ban pofaszélben, és rohadtul nem volt kedvem hozzá, de mentem. De nekem ezek ilyen 15-20 km távok voltak, melóba. Szóval az is jó tud lenni, ha kisebb távokat mész.
Sokáig voltam én is úgy, hogy tolom kötelességből, de kiégsz tőle. El kell engedni, és inkább lazábban tekerni. Vagy éppen társasággal, mert pl. én sem vagyok nagyon társasági lény, de a nemrégi fórumos tekerés nagyon feldobott, sokat jelent egy csapat, még úgy is, hogy lényegében vadidegenek.
Versenyek vagy teljesítménytúrák is jó ötlet amúgy. Jót tesz az ember közérzetének, még akkor is, ha nincs tétje. Idén 3*100+ km-ért kaptam egy műanyag kupát, ami jól esik, hogy idén is megcsináltam, jobb időkkel, mint tavaly.
Ha meg végképp úgy érzi az ember, hogy megakadt, akkor kell másik bringát venni, akár másik kategóriában
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #266476 üzenetére
Nagyirtás után van egy 200 m gravel szakasz....ide monti kell, mese nincs!
#266478
.LnB...jobbulást és...ismer valaki olyan rendszeresen merevfarúzót akinek veseköve van/volt közben? Csak mert ha rendesen rázatod magad aligha marad bármi benned ami egyszer majd kővé állhatna össze.
Many different studies have shown that vibration is a natural and enjoyable way to break up and pass kidney stones. The results showed that the forces and vibrations encountered did indeed cause the kidney stones to dislodge and that there was less ongoing hematuria and urinary leukocytosis after the kidney stone passed due to accelerated stone passage and fewer fragments left to cause symptoms.
...vagyis csak ismételni tudom magam,ide monti kell, mese nincs!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #266494 üzenetére
Szerintem outi és macskakő kombónál, nehéz jobbat kitalálni erre.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tisn
addikt
amire figyelj, ha annyit eszel, mint amit a kcal bazis ir a sporttal egyutt, akkor nem fogsz fogyni. nekem nem sikerult
altalaban belovom max 2500kcal-ra a napi kajat, es probalok az alap 2000 kcalra egy napi 1000-2000kcal sportot ratolni, igy szep lassan megy a fogyas.
es sajna a kajakat is erdemes ha te fozod reszletesen felvenni, plusz minden adagot merni is kell.
ha nem ehezek, az mindig azt jelenti, hogy tul sokat ettem es 0 lesz a fogyas. szoval az a jo, ha kicsit mindig ehes vagy.
sok sok ev fogyokuras tapasztalat.
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #266488 üzenetére
Ez is:
Nesze neked német precizitás. Bár látszik a képen, hogy inkább aszfaltra való, a középcsapágy mögötti merevítés miatt sem sok a sárférőhely. -
ZavaBalazs
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DIGI kábel TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen