- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Ez Pesten merre található? Redditen tették fel a bycicling csoportba.
Még hogy nem kell fully a városba. -
-
Jester01
veterán
-
mauimagic
aktív tag
Nagyon kellemes csalódás volt a Börzsönyring, Esztergomból indultunk, 2.5 perccel indulás után éreztem, hogy átázott a cipő, én Szobnál úgy voltam vele, hogy haggyuk a p.csába ezt az egészet, de szerencsére akivel mentem, addigra felspanolta magát.
Szervezők előtt le a kalappal, gyakorlatilag 10+ rongyos nevezési díjú verseny szint volt, rengeteg segítővel, sok frissítési ponttal.
Az elején a bojban haladás nekem teljesen új volt, simán olyan tempót megy a másik szélárnyékában az ember, mintha tudna bringázni
A gravel rész tetszett a legjobban, gondolom a pár év(tized) monti miatt itt tudtam szépen előzgetni, a mászások is jól mentek, aztán a második frissítési ponttól egyedül mentem, ez hiba volt, a sík szakaszokon a végén egymás után hagyták le a bojok, az utolsó előzésnél aztán beálltam a vonat végére bliccelni.
Úgy tudom volt egy komoly sérülés is a végén, nem tudok pontos infót, csak hogy mentőhelikopter jött...remélem minden ok a sporival...
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Ma alaposan lemostam a család bringáit. Autósampon, zsíroldós APC is ment rá.
Viszont nincs itthon semmi kenőanyagom. Mivel érdemes kicsit bekenni a láncot, amit holnap is meg tudok venni? Obi, praktiker pl.Valamint valami jó féle pumpát tudtok ajánlani?
[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
itouchfan
senior tag
válasz ZavaBalazs #266358 üzenetére
Uhh, ez szomorú, de mi történt vagy hogy lett ilyen súlyos?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Tin
veterán
Amolyan CGN-tudományos videó arról, hogy ülve vagy állva hatékonyabb-e menni. Nem lövöm le a poént, de számomra volt benne hasznos információ.
-
jjeahh
nagyúr
Ronda az a Leon88, de érdekes. Titánium xc fully csapágymentes hátsó felsüggesztéssel, 50 év garanciával. Elvileg az elődje 9.8kg volt kashima foxokkal, valszeg ez is könnyű.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
AAntii
őstag
Ebben az esős szutyok időben ti, mint jó értelemben vett fanatikus hogy oldjátok meg a napi kilométermennyiséget? Mentek kint, ha esik ha fúj, vagy marad a görgő, esetleg ha hisztek az agykontrollban, akkor fejben bicikliztek?
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz -=RelakS=- #266367 üzenetére
Az a felfogás, hogy nem eshet örökké?
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
Tin
veterán
válasz AAntii #266366 üzenetére
Részemről sajnos sehogy. Olyankor maradnak a bicajos videók.
De ma szerencsére csak hűvösebb volt (kb 15 fok), eső nem. Botor módon nekivágtam egy vegyes körnek, hát a mászást még jócskán kell tanulnom. 400m lett harminc pár kilométeren (asszem 5 vagy 6 szakasz), de ez egyelőre nagyon nem az én terepem szerencsémre itt síkot nehezebb találni mint dombot.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz AAntii #266366 üzenetére
Nagyon ritka mikor több napig esik, 1-2 esős nap pedig kibírható....én legrosszabb esetben kínomban már futok, arra egy órácska szünetet csak találok az esőben is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz AAntii #266366 üzenetére
Nekem ma menni kellett, el is áztam rendesen. De a bosszantóbb az volt, hogy úgy felverte a vizet a kerék, hogy teljesen átázott a(z elvileg vízálló) nadrágom, aztán az alsógatyám. Ami aztán igen kellemetlenül hűtött órákig, hiába állt el az eső 20 perc után. Pedig direkt nem betétesben mentem. Aki bringázik itt esőben, az hogy szokta ezt ezt megelőzni? Sárvédővel? Goretex nadrággal?
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Sleek
senior tag
válasz ZavaBalazs #266358 üzenetére
Sajnos sok esetben ha nincs ismert szívbetegség, akkor is megállhat az ember motorja minden jel nélkül . Lehet ott bármennyi orvos. Mindenkinek nem tudnak génkutatást készíteni. Én idéző jelben abban a szerencsés esetben vagyok ,hogy van egy ritka szívizom betegségem , amit kutatnak , így odafigyelnek rám és sok szűrő vizsgálatra eljutok. Persze nekem is megmondta a doki ,hogy nem tudja megmondani mikor áll meg a motor. Sajnálom a sport társat és a családját.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
ZavaBalazs
őstag
válasz ZavaBalazs #266358 üzenetére
na, röviden:
elején a vízmennyiség elég para volt, ha rendszeresebben járnék esőben, most kezdenék keresni valami tárcsás országútit borzasztó gyengén fogott a patkófék, számítottam rá, de még így is meglepett. de azt hiszem inkább azt a megoldást választom, amit eddig is: nem megyek esőben biciklizni. (ugyanezért nem fogok venni esőkabátot-nadrágot, vízálló kamáslit, 50 ropi ki az ablakon olyan cuccokra, amiket nem is fogok használni. teljesen jól elvoltam a rövidgatyában, rövidujjú mezben)
nagyon profi volt, hogy kb minden kanyarnál, ahol el tudtál tévedni, állt egy rendőr, erdész, önkéntes, stb, a frissítőpontokon (4 helyen) teljes kiszolgálószemélyzet, tonnaszámra sport szelet, banán, pogi, nápolyi, puszedli, pepsi, gatorade kitöltve pohárba, igazi terülj-terülj volt. az is nagyon jó ötlet volt, hogy két lépcsőben volt a rajt, először a főutas gyorsan haladóknak, aztán a bicikliutas nyugisabbaknak. alapvetően én bicikliutas vagyok, de ez nagyon szűk lett volna, főleg a fent említett fékerővel, úgyhogy mentünk az úton. bicikliúton szerintem kismarosig elforrt agyvízzel megőszültem volna.
nekem a kis gravelszakasz elején az emelkedőn kipörögtek a virsligumik, úgyhogy nem erőltettem, felsétáltam utána kicsit tojásokon lépkedve, de járható volt. a hegymászós szakasz közepén menetrend szerint jött a defekt, szóval a szegmens a maga 40 perces idejével értékelhetetlen lett (na jó, amúgy is, nettó 13 perc volt, a single speedes 52-18 kiosztású útitársnak 11 ). utána kellemes lecsorgás a lejtőn, sporttárs nem akarta erőltetni. kemence után azért kicsit tekertünk is, érzésre olyan 32 körüli átlag volt az uccsó 30 km-n. a vége 3:25 nettó - 4:18 bruttó lett, ebből 27 perc a kerék (nem tudom, hogy sikerült ennyit szöszölni vele, gyorsabbnak éreztem. )baleset: amikor odaértünk, már ott volt a mentős, 15-15 autó állt mindkét irányból, és vagy 30 biciklis is feltorlódott már (mentő mellé nyilván senki nem mehetett be). autósok közt volt egy fasz, aki nagyon felhúzott minket, a várakozásból adódó frusztráltságában elkezdett fennhangon arról beszélni, hogy ezek a biciklisek hogy közlekednek itt, fel kéne őket venni videóra, meg feltenni az internetre - miközben a sporttársat állítólag épp újraélesztették tőlünk kb 30 méterre. kedvesen felhívtuk a figyelmét rá, hogy nem viccből van itt épp 30 lycrafetisiszta rajtszámmal, erre már nem nagyon volt válasz. minket aztán átengedtek a szántóföldön kerülve, amikor átértünk, pont akkor érkezett a mentőhelikopter. ha ugyanaz volt, vissza kb másfél órával később láttuk jönni, amikor pakoltunk be a kocsiba, szóval nem volt váratlan a hír. szerencsétlen, csak el akart menni tekerni egy jót.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
6030D
Ármester
válasz ZavaBalazs #266375 üzenetére
Gratula mindenkinek, aki teljesítette.
52 éves váci sporttárs volt, aki rosszul lett és meghalt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #266376 üzenetére
Lehet morbidnak fog hangzani, de azt gondolom, hogy szebb halált nem is kívánhat magának egy szenvedélyes kerékpáros és eme meggyőződésem csak megerősödött minapi húzós darázsafférom óta.🤔 Részvét a családnak és tényleg még nagyon korán halt meg szegény, de ha már mindenképp menni kell akkor inkább így mint legalább 1000 más, sokkal xarabb módon. Vélemény hangzott el!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz AAntii #266368 üzenetére
Inkább az, hogy nekem még a vacak 20km-eim után is kell egy nap pihi, különben másnap érezhetően szenvedősebben tekerek.
Meg amúgy is próbálok a combjaimból pár marék görcsöt kidolgozni, amit a bringázással hoztam össze.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
válasz Ixion77 #266372 üzenetére
pálcás sárvédő (szerencsére bicajhoz van hozzá gyártott pálcás);
esődzseki [link].
hátizsákra: [link]
sisakra is van valami, de most nem találom a linket
+ kamásli. ha nem esik nagyon, akkor ezt el lehet hagyni, a pálcás sárvédő miatt alulról nem nagyon jön fel cucc.
sajnos egyébként szügyig és hátközépig retkes leszek.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #266377 üzenetére
Teljes mértékben egyet értek veled
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
nemeth989
senior tag
Üdv.
Montire kellene nekem egy platform pedál. Ebben a témában kicsit vakon vagyok. Ugyanaz, mint az spd sl-nél látom a végtelenig lehet itt is elmenni, valami emberi áron van ajánlott és megbízható taposó?
KöszönömRideMyStyle "LoveMyWilier"
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #266377 üzenetére
+1
sajnos legtobbunknek ez nem adatik meg, hanem valami szenvedos, elevenen szetrohados halal lesz, elotte egy kis demenciaval, hogy igazan jo legyen a buli -
A Zéé
addikt
Helló!
Karbon első villás használt bringától mennyire kell tartani?
Van 1-2 olyan fitness-hibrid gép, ami tetszene. Horgászbotokból valamennyire ismerős az anyag. Ott van olyan tapasztalatom, hogy látszólag minden előjel nélkül durrant el az évek óta használt bot, meg van olyan is, ami 20 éve kapja az ívet, és bírja...
Konkrétan ez a bicikli tetszett meg nagyon. Ezzel valami kisebb esés lehetett, mert a bal oldalán van 1-2 karcolás, festék hiba. De amúgy a külalakja/színe bejön, úgy nézem, hogy 37-mm széles gumik is elfér rajta. Ezzel már az ilyen vagy ilyen nehézségű nem burkolt utak megoldhatóak, nem?Just a simple Lineman...
-
andrisbandi
őstag
The reason you can't buy frame only
https://www.youtube.com/watch?v=FPEv4k-TSVoA tizenéves Shimano-s hajtókaros hazudozás után már nem is tűnik vad ötletnek, h egyszerűen át vagyunk vágva a palánkon.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz A Zéé #266384 üzenetére
Én nem tartanék tőle. Viszont ha nagyrészt ilyen utakon tekernél, akkor inkább gravel vagy merevfarú monti, mert ezzel a crosstrekkingel nem lesz annyira jó élmény, elgurulni elgurul ott is, de valszeg alig várod majd, hogy újra aszfaltra érj. Ha csak néha tévednél földutakra, akkor okés. Persze nagyon egyén függő is a dolog, én nem vennék fitnesst-crosstrekkinget laza terepre sem, de van olyan haverom, aki évekig kemény terepen is crosstrekkinggel járt. Persze lassabban, mint a montisok és a kerék, váltó nem igazán bírta a kiképzést, de elvolt vele a srác.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
A Zéé
addikt
válasz jjeahh #266386 üzenetére
Nem ez a kimondott célterep, az elején legalábbis tuti nem. Elsődleges a szilárd burkolat lenne, de ilyesmi jellegű utakra el szoktam keveredni 1x 2x motorral is, biciklivel is biztos előfordulna.
Nincs komolyabb célkitűzés amúgy a bicajjal, csak annyi, hogy a 115 kilóról le kellene mennem 100 környékére, futni meg sosem szerettem/tudtam
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Amikor heti 6 napon volt edzésem, akkor is 92-95 kg voltam. Amikor az edzések teljesen abbamaradtak, akkor voltam 135 kiló is. Na akkor változtattam sokat a kaján, vissza is jöttem erre a 115kg környékére, de innen már nem tudok lejjebb menni csak a kajával. 3 éve vagyok ezen a környéken 110 és 115 kg között billegek folyamatosan.
Tavaly volt egy nagyon stresszes időszak, akkor voltam 107 is, de annak a "csúcspontját" majdnem a mentő vitt el, 36 évesen.Just a simple Lineman...
-
Maximum1
őstag
Orbea Orca M30i teszt
1,3M villany 105-el, 100al több mint a TCR, bajban lennék ha döntenem kéne. -
6030D
Ármester
válasz A Zéé #266384 üzenetére
Szerintem teljesen jó ez a bringa a felhasználásra és a súlyodhoz. Utóbbi mellé fontos, hogy Shimano fék és integrált hajtókar van rajta. Karbon villától nem kell félni, sokkal jobban jársz, mintha egy rugós teló lenne benne (szintén a súlyod miatt). Én venném. (Még magamnak is, gyerekhordó bringának , amit úgyse fogok sose venni )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Maximum1 #266391 üzenetére
Mindig azon sírtam, hogy a hátsó támvilla nem megy fel az enyémen (2020-as M30) a felsőcsőhöz, de most, hogy ugyanezt a modellt látom úgy, hogy igen, már annyira nem is bánt a dolog. Az elektromos 105 viszont jöhetne. Meg egy jobb kerékszett, ahogy a cikkben is írják, bár kár lenne belém (alám).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #266393 üzenetére
Szomorú hogy ennyiért lenne mit lerúgni róla, kezdeném a 20forintos féktárcsával, de a TCR-en is saját márkás van.
Nekem nagyon bántja a szememet, de lehet csak én vagyok ezzel így.
Ráadásul hűtőbordás betéttel adják amit a tárcsa nem is tud./icetech/[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #266393 üzenetére
Nekem is jobban tetszik a tiéd, szerintem arányosabb, mert a támvilla egy síkban van az alsó csővel, így "rendezettebb", egységesebb az összhatás. Az új támvilla csatlakozása a nyeregvázcsőhöz is furcsa, esetlen. A vékony felsőcső viszont menő, a Mondrakerek évek óta ilyenek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Maximum1 #266395 üzenetére
Jó, hát ez így konkréan 1,5x annyiba kerül, mint amennyiért én vettem vadas újan, mechanikus 105-tel, meg szintén alap kerekekkel, szóval ennyit szerintem sem ér csak az elektromos váltás, meg a modellfrissítés. Pláne most, hogy amúgy kicsit elindultak az árak a normalitás irányába (már ha az inflációval is számolunk, meg figyelembe vesszük a magyar játékpénz konvertibilitását).
Szerk.: Anno ennyibe került volna a di2 ultegra verzió, csak sajnáltam rá annyit kiadni. A karbon kerékszett már akkor is méregdrága volt, alapból valami 1000 eur felár.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #266399 üzenetére
A Tied nem alu?
Színe az beéget, NER színekben pompázik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest