- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sepyi
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #266050 üzenetére
Tudsz valami kici ócó kínai fotochromatikus (ugye fényre sötétedő) napszemüveget női (vagy gyerek) méretben (zasszony feje elég pici...de kemény! ) ami esetleg ki is volt próbálva és érdemes megvenni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #266032 üzenetére
ez jópofa téma, tudnék olyan terméket mondani, amt Kínában már régóta gyártanak, és ki tudja, miért, de a gyártó (mi szempontunkból: vevő) elhozta Mo-ra IS. Mint szép apránként kiderült, a kínaiak is elvégzik a szükséges lépéseket (programozás, szerelés, bizonyos tesztek, például gombnyomkodás ellenőrzése, ledek), de nem automatizálva, hanem valahogy kézzel. Nem túlzok, hogy nem is hónapok, de inkább több mint egy év ment rá, mire a (mellesleg ilyen téren elég kezdő) vevővel kisakkoztuk, hogy a tesztek menjenek automatikusan is, még a terméket is kellett hozzá módosítani. Ugyanis a kínaiak kézzel dugják rá az elképzelhetetlenül ebszabott csatlakozót, amit aztán max kicsit máshogy tartanak, ha nem érintkezik. mi drága egyedi megoldásokkal játszottunk, hogy eltalálja amit kell, és tartós is legyen. A gomboknál ugyanez: kézzel az ember végignyomkodja a tapipadot, ha valami nem szólal meg, megnyomja másodszor is, és örül, ha elaludt az összes led. Adaptálódik. Biztos hogy nagyon kevés selejt került a szemétbe, az meg a másik része, hogy mit engedélyez a vevő (javítás, hányszor szabad tesztelni, vagy a mérési határértékek), és mit vall be a gyártó .
Szóval biztos mentalitás, kultúra kérdése is. Csak néztünk, mikor kérdeztük, hogy oké, de erre az értékre a kínaiak mennyit szoktak mérni? válasz: nem tudjuk.... így elhiszem, hogy nem problémás ott gyártani, meg hozni a darabszámot..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Lacerta
aktív tag
válasz sepyi #266051 üzenetére
A minőségellenőrzés az kb. 50 éve elavult dolog, csak mondom. Van, ahol van ( mert muszáj ), de a XX. század utolsó harmadától a minőségbiztosítás nevű filozófia játszik elsősorban.
A minőségellenőrzés maga rohadt drága mulatság amúgy, ezért soha nem is működött tömegtermelésben jól, csak spéci területeken, ahol nem annyira számítanak a költségek. -
őstag
válasz sepyi #266051 üzenetére
fékbetétet (vagy más autóalkatrészt) gyártatni és az EU-ban eladni pl úgy lehet, hogy itt kiválasztasz egy országot, majd odaviszed és bevizsgáltatod a termékedet, ebből lesz az E szám jelölés (E13 Luxemburg, ott a legkönnyebb papírt kapni) tehát effektíve te magad, a gyártó vagy kénytelen teszteltetni, ha a piacra akarod küldeni.
a kínainak is érdeke, hogy sikerüljön, tehát igyekszik jót csinálni, de ő maga nem fogja idehozni és tesztelni, ha a kedves vevőnek kell, majd megoldja. ő csak elmondja, hogy ha akarod, akkor tud E13 szabványosat gyártani, te meg eldöntöd, hogy kell-e“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sepyi
aktív tag
válasz Lacerta #266054 üzenetére
Én értem, de a fogalmak összemosódnak. Akkor tudsz biztosítani, ha ellenőrzöd.
2008-ban dolgoztam egy autóipari beszállítónál. Üzemanyagpumpát, common raileket, injektorokat gyártottak különböző tipusú autókhoz. Öntéstől a beszerelésre kész állapotig. Minden munkafolyamat végén MEO. Minden egyes darabot. Az üzemanyagpumpa egyik munkafolyamatában különböző gépek kb 20 lyukat fúrtak a házba. A sor végén egy vizuális ellenőr minden darab minden lyukát egy kamerával megnézte. A cég saját iskolájában egy hónapig képezte ezeket az embereket. És mondom minden munkafolyamatnál ez volt. Az már csak hab a tortán, hogy a kész darabok nyomáspróbára mentek. Na ez minőségbiztosítás!
Nem mellesleg mindenki egy hónapig képzésre járt.[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #266023 üzenetére
“főleg nem 19 mm-es belső felniszélességgel, ezt a szettet lelépte már a technológia,”
Pedig aki 25-28-30mm gumival akar továbbra is menni az 19mm vesz.
Kijöttek az endurence gépek 35 mm fogadó gumikkal, ezért vannak most 21-23mm szerelve.
Pont az outis társadalom korcsosítása megy most végbe, akkor lesz teljes amikor az endurance vonal egybe ér a gravellel, kerékügyileg már megvan.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, olyanoktól kérdezem, akiknek van friss/aktuális tapasztalata kerékpár szerviz árakról.
Szóval adott egy 16-os Btwin bringája a Decathlonból, amelyikkel a fiam valami tüskébe hajtott és defektes lett a hátsó kerék. A feleségem egyből elvitte egy 18. kerületi bringa szervizbe, ahol pár nap múlva lett kész és 5000 Ft-ot kértek a belső cserére (tehát nem javítás, hanem új belső + munkadíj).
A kérdésem, hogy ez kb. reális ár? Csak kíváncsiságból kérdezem, én egy kicsi sokallom.
-
dom1n0
senior tag
válasz Maximum1 #266057 üzenetére
Neked errol mi a tapasztalatod?
En annyit olvastam, hogy 28 gumi folott komfortosabbak a szelesebb felnik.
Pro-Kontra ez hogy van?
Nalam 28-as gumi van, ez a meret maradna is hosszutavon szerintem.Mas: Kimentem letekerni a mai etapot, vegul Outi mellett dontottem, de lehet hiba volt, eleg nagy szel volt, el is szartam a kajalast, alug vartam letekerjem a 30kilit, egy kolara meg is kellett allni egy kuton, kulonben leestem volna a biciklirol.
Kezdek rajonni a fogyizas meg a rendszeres sport nehezen jar kez-a-kezben :/ -
válasz Mauzes #266058 üzenetére
Abból az 5000-ből 1063-at eleve az államnak fizettél, nem a szerviznek (áfa), az új belső meg alsó hangon megintcsak olyan 1500 Forint (amiből kb 320 megint az államé). A maradékból (ami már kevesebb, mint a fele annak, amit fizettél) kell kigazdálkodnia a saját bérét, az alkolmazottat, pótlékokkal, adókkal, járulékokkal (na, ez utóbbiak vajon kihez kerülnek), a helyiségbérletet, a rezsit, a szerszámokat, a költségeket, mint a könyvelő, meg a kötelező kamarai tagság, meg amit még nem látsz. Szerinted? Ok, csak egy 10 perces munka, + az a 10 perc, amit munkafelvétellel töltött, meg az a 10 perc, amit a bicaj visszaadására, számlaadással, meg válaszolva a kérdésre, hogy ez miért ennyi…
Szóval ha olcsóbban meg akarod úszni, akkor vegyél egy belsőt, és csináld meg otthon. Mondjuk nem 10 perc lesz, meg nem is fél óra, pláne az első próbálkozásnál, meg ugye benne van a pakliban, hogy kicsíped az új belsőt. De amúgy tényleg nem nagy ügy, még én is meg tudom csinálni, pedig én tényleg annyira gyűlölök szerelni, hogy minden szir-szarral szervízbe rohangálok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #266061 üzenetére
Kb olyan, mint számtekboltban/szervízben a "5000 ft ez a két kattintás?"
Nem, hanem az általad leírtak, illetve az, hogy tudja, higy hova kell azt a kettőt kattintani = képzés költsége.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Mauzes
őstag
válasz parandroid #266061 üzenetére
Köszi, de nem arra irányult a kérdésem, hogy mennyi profit marad a vállalkozásnak, meg hogy kell-e egy akár egyszerű szakmunkáért fizetni. Hanem egyszerűen hogy ezt a szolgáltatást, ami egy belső csere, annak manapság 5000 Ft-e az átlag ára a kerékpár szervizekben vagy kevesebb/több.
A válaszokból arra következtetek, hogy igen, kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
-
dom1n0
senior tag
válasz 6030D #266066 üzenetére
3 órával kb.
Formakenyér volt ez, elvileg 500 kaloria ez így reggelire, ebédre szoktam egy normál adag valamit enni (Bolognai, rántott hús, főzelék, vegyesen) ez 1000-1200kaloria korul van, este megint hideget ott hasonlóan mint reggel kb 500-600 kaloria, egy pici nasi, így jövök ki 2300 kaloriára.
De lehet át kellene alakítanom a rendszert, mert fogyni se fogyok (legalábbis súly alapján), cserébe erőtlenebb vagyok érezhetően...Maximus: Wow, köszi, ezt nézegetem, de így megborítottátok az egész elképzelést, mert pl. ez alapján a tc40 is teljesen jó.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #266064 üzenetére
Saztán nemvót egy kájefcé, mekdonác, vagy valami az úton?!
#266068Mauzes...ha körbenézel 2-3000 forint a belsőcsere itt Budapest körül, erre jön az anyagár és így lesz 4-5000 körül a vége. Pl. [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #266071 üzenetére
Nem járok ilyen helyekre 10 éve, a gyerekeim legnagyobb bánatára
-
válasz Mauzes #266068 üzenetére
Már rég nem 2012 van, 5000 alatt egy csavart nem fognak neked meghúzni semmilyen hivatalosan működő helyen. És az egy dolog, hogy milyen vállalkozóbarát az üzleti környezet (nemigen), a nagyobb baj az, hogy ennek az összegnek nem szabadna, hogy soknak számítson (pedig sajna az).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #266074 üzenetére
Pedig egy jó finomfőzelék bolognaival, hmmm
-
6030D
Ármester
válasz dom1n0 #266070 üzenetére
Én mindenképpen szétbontanám minimum 5 evésre, meg azért lehetne finomítani az összetételen. Sőt, ha nem tudsz délután bringázni menni, akkor lehet, hogy a tekerés előtti mennyiséget tolnám meg jobban. Én mindig délután mentem tekerni, így délben és 3kor ettem fél/fél adag főtt téelt, és az pont jó volt az 5kor kezdődő edzésekre. Reggel meg max regenerálót mentem, azt éhgyomorra is lehet, de mindig ettem valamit (+kv).
Ha nagyon nem tudsz előtte enni, akkor meg nyilván lehet közben is, nem egy atomfizika, a napi össz kcal legyen jó, abból vonódik le a tekerés. Én látatlanban is azt mondom, hogy bemehetsz nyugodtan 1700-1800 kcalra.
Dehát én nem ezt olvastam az nlcafé-n hozzászólások... 3...2...1...parandroid: egy jó generálszósszal mindent fel lehet ütni, nem?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #266076 üzenetére
De hát én nem ezt... Tekerés előtt (munka után) nem nagyon eszek mert úgy nem tudok bringázni. Reggel 5,30 reggeli (~800-1000kcal), 9,30 tízórai (~500-700kcal) majd 14 körül egy alma, esetleg magvak (100-200kcal). Na ez miJen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz 6030D #266076 üzenetére
Hmm, a példa kedvéért: mai tekerésre ír a garmin 756 kaloriát, abból bement iso-ban 120+a kóla még 120m ergo van 500 kalóriám és erre megy még rá a 1700-1800 ugye?
Ergo a 2300 kalóriámat így megtudom zabálni
Egyébként szerintem az adagokon kéne csökkentenem, főleg ebédkor... -
válasz 6030D #266076 üzenetére
Nem hiszem, hogy itt az nlcafés hivatkozások jönnek, sokkal gyakoribb, hogy elkezdenek röpködni a (mili)grammok, meg a grammpertesttömegkilók a mindenféle táplálékkiegészítők vonatkozásában. Amúgy az ember egyszer-kétszer ledől a bicikliről, utána érzésre elég jól be lehet lőni az ilyesmit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lacerta
aktív tag
válasz sepyi #266056 üzenetére
De nem szabad összemosni, mert az a MEO amit itt rendszeresen elhangzik, sem európában, sem amerikában, de még japánban sem létezik már régóta.
A kínaiaknál meg soha nem is volt, a nyugati értelemben vett minőségbiztosítási rendszerek pedig pénzbe kerülnek, és ott is igaz, hogy lehet sokat, gyorsan, olcsón, de egyszerre csak kettőt választhatsz.
Én lassan negyedszázada mozgok minőségbiztosítás vonalon, és volt benne autóipar is.
Amit te írsz, az létezik, és azt jelenti, hogy relatíve alacsony a hozzáadott értéke a munkának, vagy kicsi a darabszám / rövid a termék életciklus, és jobban megéri a végén megnézni, hogy jó lett-e a termék, mint úgy kialakítani a folyamatot, hogy ne lehessen rossz.
A 100% sori ellenőrzés egyébként nem MEO, hanem a minőségbiztosítási rendszer része. -
orbano
félisten
válasz dom1n0 #266064 üzenetére
3 toast kenyer felvagottal es sajttal az jo sok gagyi (magas GI) szenhidrat, relaíve kevés fehérjével. Nem csoda, ha leesik a vércukrod menet közben.
Ha ennyi kalóriával nem fogysz, és régebben fogytál, akkor belassítottad az anyagcseréd sikeresen. Az jó nagy szopó, mert nehéz kijönni. Amúgy ha nem fogysz, akkor szimplán kevesebb kalóriát kell egyél, miközben az anyagcseréd magasan tartod. Túledzettségnél menj enyhe kalóriatöbbletbe, és egyél sok sok fehérjét. Nagy csodák nincsenek ebben.
Tekerés előtt (meg minden étkezésre) kell minimum 20g fehérje, de inkább 30-40, plusz jó minőségű szénhidrát. Én pl. tejsavófehérjével ízesített zabkását eszem magasabb intenzitású edzések előtt (plusz gyümölcsöket, magokat), 4-600 kalória között.
A kólából ítélve pedig érzékeny vagy az inzulin ingadozásra, erre nagyon jó az intermittent fasting, anna kis az a verziója, amikor 16 órán keresztül nem eszel, aztán 8 órában megoldod a napi bevitelt. Illetve ennél hosszabb böjtöket is meg lehet próbálni alkalmanként. Ezzel edzed az tested, hogy ne essen pánikba, ha kicsit esik a vércukrod.A vér nem válik VAZZE!™
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #266052 üzenetére
NRC: [link] [link] . Ilyenem is van a full keretmentes fotochromatikus, de ez már macerább, anno leírtam miért. Ha pont ez tetszene neki, akkor leírom majd mégegyszer, de amúgy ez szélesebb is, mint az első kettő. Arra figyeljetek, hogy a fotochromatikus lencse ne legyen színes, elvileg az nagyon tükröződik. Szal a víztiszta a tuti.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dom1n0
senior tag
válasz orbano #266081 üzenetére
Ebben az anyagcsere dologban belegondolva lehet valami simán, a baleset miatt jópár héten keresztül kb feküdtem csak, 2 hónapig nagyon keveset mozogtam sajnos.
Akkor felpörgetjük újra
Fehérje van otthon, zab-ot veszek, kipróbálom legközelebbi tekerés előtt ahpgy írtátok 1.5 órával betolni egy adagot, Köszi!zsola32: Köszi, milyen gumival használod?
-
Ringman
nagyúr
-
haiduo82
aktív tag
válasz jjeahh #266082 üzenetére
Néhány napja jött meg nekem is az első linken található verzió közül a teljesen fekete keretes kék lencsével. Igaz nem jött hozzá pótlencse, viszont mindössze 970,- Ft-ot fizettem érte ja és nagyon elégedett vagyok vele, igaz még csak 2 futás alkalmával teszteltem.
"Együtt vagyunk senkik"
-
jjeahh
nagyúr
válasz haiduo82 #266086 üzenetére
Lehet külön is kapni hozzá fotochromatikus lencsét, de arra számíts, hogy első alkalommal marha nehéz kicserélni. 970ft-ért mondjuk nem értem hogy jött össze, valami akció volt?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
őstag
válasz Mauzes #266068 üzenetére
egy valamire való szervizben az óradíj 12-15 ezer forint
egy belső csere 10 perc, az munkadíjban 2-2,5 ezer önmagában
egy rendes belső meg simán 2 ezer felett van (ismétlem, rendes, mint Schwalbe vagy Conti)
az 5 ezer szerintem is teljesen korrekt az elvégzett munkáért, anyaggal“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
-
-=RelakS=-
veterán
jjeahh
Neked a takarítás nélkül főzött láncodon milyen mocsok keletkezett? Nekem 60km után ilyen száraz fekete trutyi van rajta, mintha már rég squirttel használnám. Meg mintha elkezdett volna csörögni
Szaftos fekete trutyi, amire számítottam, egyáltalán nem volt.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz Mauzes #266058 üzenetére
Én 10 rongyot kértem volna érte. Komolyan, ilyenért szervizbe menni... de már levezették, miért ennyi, ami igazából nem is drága.
Ha viszont olcsóbban akarod megúszni, veszek 2 ILYET, beletöltöd a belsőbe (vagy kifizetsz érte a szerviznek (vagy nekem) ezért is 5-6 ezret / kerék), és elfelejted a defekteket.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Dark Archon #266094 üzenetére
Ha addig nem vág eret magán, amilyen faszán sikerül itt egyeseknek a tubelessesítés.
Várj, belsőbe? Mit linkeltél? Ja, hogy ez csak defektjavító. Működik ez amúgy?p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #266093 üzenetére
NEm főztem még soha zsíros láncot, én olyant csináltam, amit Toobee is, türelem hiány miatt a gyári zsíros láncra csepegtettem Squirt waxot . Na az olyan fekete lett, hogy végül inkább mégis kimostam a láncot.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #266095 üzenetére
Szoktak működni, csak egy bibi van velük. A Slime-nak legalábbis a szelep is csak egy lyuk volt a sok közül.
Illetve 2-3 évente kuka a belső. A Slime-os belsőre legalábbis mintha lett volna ilyen írva, hogy olyan 2 és fél évet szavatolnak a lötyire.jjeahh
Jahogy, akkor rosszul emlékeztem. Úgy elhiszem, hogy minden fekete iszappal lett tele[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Mauzes
őstag
válasz Dark Archon #266094 üzenetére
Mint írtam, a feleségem egyből elvitte a gyerekem defektje után. De akkor végül is spórolt, mert 10 helyett csak 5 volt.
-
addikt
válasz parandroid #266095 üzenetére
Jó, ez magas labda volt
Amikor eret akartam vágni magamon a tubelessítés miatt, akkor vettem én is 2 tubussal ezt a Tufo Tubular Sealant-et (belsőkkel együtt), de végül nem használtam, mivel másodszorra sikerült boostert fabrikálnom Meg addigra már egyébként is messziről integettek a kutakon, mikor megjelentem 1-1 bringakerékkel.
Az belsőbe való, ja, és elvileg elég akkor is betölteni, ha defekted van. Gondolom, ugyanúgy működik, mint a tubeless tej. Én Slime-ot használtam addig, amíg belsős rendszerem volt. Az annyira nem működött.
Mauzes: bevallom, életemben 2x én is szervizben javíttattam defektet, és erre nincs mentség, legfeljebb a lustaság Ja, nem, egyszer nem volt nálam vulkanizáló
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Wombath
HÁZIGAZDA
láncfőzés: Ne főzzetek zsíros láncot, mert tönkreteszitek a waxot. Nemcsak azért kell tisztára pucolni a láncot, hogy jól tapadjon rá a viasz, hanem hogy ami szenny van benne, azt ne főzzétek bele a viaszba. A por, sár még csak-csak oké, mert az lesüllyed a wax aljára, aztán ki lehet kaparni, amikor megszilárdult, de az olaj, zsír az belekeveredik, és a jól csúszó, koszt nem vonzó viaszból egy ragacsos masszát csinál. Nagyobb lesz a hajtási veszteség, cserébe még a koszt is összeszedi. Ezért nem érdemes nagyon a paraffinolajos keverékkel sem kísérletezni, én szórakoztam OZ Cycle-s emberünk nyomán vele, és azt találtam, hogy ha nem raksz bele sok olajat (tehát folyamatosan ellenőrizgeted az eredményt), akkor lehet egy nagyon vízálló keveréket kapni, ami ugyan annyira nem csúszik szépen, mintha teljesen "száraz" lenne a viasz, cserébe a fatbike-on hóban, sárban, lucsokban is sokáig fent maradhat, nem rozsdásodik a lánc és le lehet vízzel mosni róla a sarat egyszerűen. De ott aztán végképp nem érdekel senki a hajtás hatásfoka . De kicsit több paraffinolajat löttyintesz bele, és máris ragad az egész, olyan lesz, mint valami nagyon sűrű és tapadós gépzsír.
Új hozzászólás Aktív témák
- Női városi bringa (Sierra City)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen