Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz Dark Archon #277990 üzenetére

    hm..lehet nem jól álltam az egész kerékhez, nincs tapasztalatom még az új géppel :U ... most van egy ötlet amit még nem próbáltam ki, ha otthon leszek megnézem.. hátha!
    A többi már rendben van, apróságok lesznek csak, mint lámpa konzol előre hátra..váztáska felöltése és lehet csapatni (szigorúan csak száraz időben):) mindent átnéztem rajta, csavarokat is. Voltak kisebb apróságok...érdemes átnézni egy új gépet ez kétségtelen hiába szerelik össze.
    ----
    És akkor egy kis Cube C62 élmény beszámoló:
    Tegnap elugrottam egy karikára ki akartam már próbálni, korai bármit levonni még, mert dolgozott az adrenalin :D csak egy új élmény csepel után a "saját" útjaimon (azt is nagyon szeretem, ez más).

    - A lényeg: a kerékpár nagyon jó, kényelmes, a méret tökéletes, a fogás drop-on, hood , sőt középen fogva a kormányt azt gondoltam leírások alapján milyen ideges lesz, ellenkezőleg- stabilnak érezni, ezen meglepődtem.
    Azért ez a méret mizéria nyomta a vállam próba nélkül egy ilyen értékű kerékpárnál...
    - A váz- most hogy azokon az utakon mentem amivel már a csepel-el milliószor, bennem van annak a viselkedése, érzete stb...azt kell mondjam, érezni hogy "más". a karbon váz-t. Valahogy érezhetően finomabb, vajasabb érzet ahogy megy (úthibák stb..), pedig ugyan az külső van mind a két bringámon mostmár.
    Nagyon tetszik hogy merev a nyeregcső, nem hajlik nyeklik mint a defy volt (arra csak felültem) vagy mint a merida-n volt. Úgy merev hogy mégis finoman megy át a hibákon, jó az arány sztem. Teszteken azt olvastam elég merev a kormány, nem tudom, nekem ezzel a karbon kormánnyal tökéletes az érzet menet közben.
    - Ami legjobban tetszik (a kerékpár mellett) a vezethetősége. Olyan kis fürge, fiatalos érzete van az egész vezetésnek. Ez nagyon megfogott. Néztem nagyobb sebességen, semmi idegességet nem tapasztaltam 40-nél. kopkopkop. Meridánál emlékszem volt esetemben.
    - Egy valami nekem hiányzik, a 16-os fog. Ahogy azt előzőleg kalkuláltam is, valóságban is kell. Szóval nem tudom még mikor de le fogom cserélni a sort egy 11-30 ra (lehet az is elég lenne ha csak a 11-30 sor elejét venném meg) így megmaradna a 34/34 mászáshoz Nem tudom hogy abszolválná a váltó azt a nagy ugrást hátul.. Engem zavar ott az a "lyuk".
    - A Di2 váltás. Vaj. Ha nem lesz semmi baj vele, akkor etalon cucc. teljesen más mint a deorom.. ég és föld.
    - Nem érzem hogy gyorsabb lennék, de ezzel kapcsolatban még korai bármit ... talán-talán mintha jobban ki tudnám pörgetni magam pulzusilag
    Vannak érdekes megoldásai, ilyen ez a váltófülnél lazított csavar hogy a tengely finoman bekapjon a helyére, vagy a kormány elforgást gátló csavar (óvja a fékkábeleket a vázban) az sem lesz hosszú életű valószínüleg. A kormány magasság állítása nagyon praktikus, stucni leemelése nélkül(csak lazításával és záró kupak leszedésével), ki lehet szedni az alátéteket alóla.

    Summa: Nagyon elégedett vagyok a kerékpárral, hátha még ezt a kerék mizériát is sikerül megoldani..garanciás dolgok nélkül :B
    Ígértem képet is ha kész leszek vele, hajtás felől :

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák