- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsohi
őstag
válasz Zsohi #126882 üzenetére
Elkészültem a kerekekkel és a narancs NS is újra testet öltött, már csak a tavasznak kellene megérkeznie...
Egy hikomat kukabúvár megtudná építeni ezeket a szénszálas felniket, hihetetlenül masszívak. Azonban sikerült jó alaposan megnehezíteni a munkámat a DT Competition küllőkkel, úgy tekerednek mint a főtt spagettitészta és akkor sikerült még ezt is megfejelnem a Squorx anyákkal, igazán rühellem ezeket a thread lock-kal ellátott csodákat, még olajjal is problémásak. Azonban két délután alatt sikerült valami igazán jót kihoznom belőlük, radiálisan és laterálisan is sikerült 0,5mm-es hibahatáron belül maradni szinte teljesen megegyező küllőfeszesség mellett, Cushcore is a helyére ment hátul, szóval bódóg' vagyok. A vas is teljes elkészült, SLX hajtást kapott a már meglévő Zee hajtókarokkal karöltve, egy Sunrace CSMX8 fogaskoszorúval hátul ami nem mellesleg nem éppen B kategóriás, mint ahogy arra számítottam volna az SLX váltókarral egyetemben, ami legalább 15x jobb érzésre, mint a papíron magasabban jegyzett M8000-es XT... Az M7000 jóval simábban és finomabban vált, míg az XT durván és nehezen jár amint totál nem tudok hova tenni. Majd elfelejtettem: az első kerék 822g lett, míg hátul 940g, D-light küllőkkel, alu anyákkal, alátététek nélkül és könnyebb kerékagyakkal ebből még szépen lehetne faragni, de azért így se lettek rosszak.
A másik, a DH gép is kapott egy kis TLC-t. Új felnik, új ESI markolat és egy új pár csapágy a fő forgásponton megfejelve egy szett SKF szimeringgel a villában. Természetesen szét is lett bombázva minden eleme, megzsírozva és megtisztítva minden elemében.
Néhány szót ez az új SKF tömítésszett is megérdemel. A villában eredetileg a régi típusú szürke tömítések voltak amik a port kint az olajat bent tartották, szóval tették a dolgukat. A villát korábban már többször is szétszedtem, de komolyabb figyelmet sose szenteltem ezekre a tömítésekre, így fel se tűnt, hogy milyen komolyan akadályozzák a villaszárak mozgását, most azonban a cserével realizálódott a dolog bennem és hát ez a zöld szett legalább 4x drágább, de legalább 40x jobb is. Erősen ajánlom mindenkinek a cserét.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs