Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz parandroid #203922 üzenetére

    Igaz ez is, tényleg fárasztó hosszút menni miközben folyton máshoz kell igazodni, de az is igaz, hogy én lassan csak Zasszonyos tekeréseknél vagyok képes nyugodtan, magamra és a kerékpárra figyelve tekerni. Olyankor veszem észre a bringán is a kisebb zajokat, zörejeket, hibákat (ha vannak), és tudok figyelni másra is mint időmre és a tempóra. :F

    rétisün...mit vásárolsz (már megint ;] )?

    sebgutkopf...2 dologra tudok gondolni, egyik a "klasszikus" váltófül görbülés/csavarodás, melyet a láncvonalba hátulról belekukkantva hamar kizárhatsz. A másik amit te is mondasz, az a kerék számottevően kopottabb a többinél. Nálam is van egy sebesség (pontosan még nem figyeltem meg melyik, de valahol a közepétől picit fentebb) ahol a már egy láncot elnyújtott sor egyik kereke előtt (4500+km) az új lánc tizedmásodperccel többet "időzik" (bár az időzés kissé túlzó, de mégis érezhető/hallható) mielőtt még felmenne rá. Mivel mindenhol máshol gyorsan műxik, és hátulról belenézve is tökéletesnek látom a váltó pozícióját, nem marad más mint a lánckerék eltérő, erőteljesebb kopottságát okolni ezért. :F Észreveszem, nem mondom, hogy teljesen közömbös nekem, hisz elméxem hogyan ment új sor, új lánccal, de megkockáztatom, hogy sokan észre sem vennék, tehát a használat minőségét aligha befolyásolja számottevően...legalábbis 1előre.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák