Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • abéla

    senior tag

    válasz ZolkoW #215786 üzenetére

    Nna igen most már máshogy csinálnék ezt-azt ... de hát ez volt a tanulópénz, ugye :DDD .
    Mondjuk kell még egy normális kerék/agypár és ránthatom át az egészet egy fasza (használt)vázra, akkor kb egy jó-közép bicó megvan 500-ból. De akkor már persze jönne egy f.koszorú, meg váltó, meg váltókar, meg jobb bowden, meg ez, meg az ...szóval most ez így marad egy ideig.
    Ez így sok nyilván, ezért is nem így csinálnám már most, de akkor egyrészt vitt a lendület, meg ugye ott volt az ilyen-olyan árúhiány.

    Egyébként a hajtóműnél HTII-t szerettem volna és tavaly nyáron ebből sem nagyon volt választék (most nézem, hogy rx-600 nem HT, az ezért is nem volt alt.);
    meg előtte a gyári nyavaja után egy Sunrace fcmx0 is kinyiffant alattam, így gondoltam, tolok egy all-in-t :)) , eddig bejött (kb 600-700km, ilyen 30-as köröket mentem heti 1-2x tavaly ősszel pár hónapig, meg idén párszor, szóval tartós-tesztről azért még nem beszélnék).

    Az asszimetrikus BB (jobban mondva a peremvastagságok eltérőek, a többi 1:1 megegyező) meg a rx810 road Q-faktora miatt kellett, hogy a hajtókarok elférjenek a mtb láncvillájától, szűkös a hely egy kicsit így is :B .
    A road BB peremvastagságával beleért a hajtókar vagy szorulásig kellett volna húzni, vagy kicsit lelógott a HT hajtókar a tengelyről;
    ezeket elkerülendő, lett egy vastagabb peremű BB a másik oldalra.

    szerk: itt leírtam hogysmint

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

Új hozzászólás Aktív témák