- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
abéla
senior tag
válasz ZolkoW #215786 üzenetére
Nna igen most már máshogy csinálnék ezt-azt ... de hát ez volt a tanulópénz, ugye .
Mondjuk kell még egy normális kerék/agypár és ránthatom át az egészet egy fasza (használt)vázra, akkor kb egy jó-közép bicó megvan 500-ból. De akkor már persze jönne egy f.koszorú, meg váltó, meg váltókar, meg jobb bowden, meg ez, meg az ...szóval most ez így marad egy ideig.
Ez így sok nyilván, ezért is nem így csinálnám már most, de akkor egyrészt vitt a lendület, meg ugye ott volt az ilyen-olyan árúhiány.Egyébként a hajtóműnél HTII-t szerettem volna és tavaly nyáron ebből sem nagyon volt választék (most nézem, hogy rx-600 nem HT, az ezért is nem volt alt.);
meg előtte a gyári nyavaja után egy Sunrace fcmx0 is kinyiffant alattam, így gondoltam, tolok egy all-in-t , eddig bejött (kb 600-700km, ilyen 30-as köröket mentem heti 1-2x tavaly ősszel pár hónapig, meg idén párszor, szóval tartós-tesztről azért még nem beszélnék).Az asszimetrikus BB (jobban mondva a peremvastagságok eltérőek, a többi 1:1 megegyező) meg a rx810 road Q-faktora miatt kellett, hogy a hajtókarok elférjenek a mtb láncvillájától, szűkös a hely egy kicsit így is .
A road BB peremvastagságával beleért a hajtókar vagy szorulásig kellett volna húzni, vagy kicsit lelógott a HT hajtókar a tengelyről;
ezeket elkerülendő, lett egy vastagabb peremű BB a másik oldalra.szerk: itt leírtam hogysmint
[ Szerkesztve ]
hootka!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen