- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #202647 üzenetére
Wexl: a bikelift az ahova felvisz abból a körből egy nap 12 kört meg lehet csinálni (nagyon edzetteknek 15-öt is). Hidd el nem az idő lesz a limit, hanem a fizikai erőtök mennyit bírtok. Fontos tudni, mikor kell abbahagyni, fáradtan nekiindulni abból csak esés lesz.
Az eredeti flow tail és single tetejére a bikelist sajnos nem visz fel (rémelem tovább építik, mert nagyon jó részek maradnak ezért ki). A pálya teljes tetejére így fel lehet tekerni (további 120m szint), vagy a napi jegyen kívül busszal fel lehet vitetni magatokat, de arra nincs napi jegy, ott menetenként kell fizetni az eur-ót, így az már nem igazán éri meg.
Ahova felvisz a bilkelift, onnan indul az új jumpline és a most már elkészült dh line is (ez utóbbi feledhető, nem túl átgondolt).
Maga Wexl nyomok nem fék intenzívek, nem olyan nagy a lejtésük, hogy itt kéne félni a fékek elmelegedésétől.
Ha erősebbre akarod cserélni a Level féket és 4 dugósra váltanál, akkor a trail vonalon inkább a G2 felé nézelődni, jobb illetve a javított konstrukció a guide-hoz képest, erősebb is. Nagyobb féknek nem hinném, hogy lenne értelme egy olyan gépre, amit gyárilag level-el (XC fék) szereltek. Fékerőben még nagyobb változást hoznak a nagyobb tárcsák én azzal kezdenék és csak utána ha még kell, akkor mennék a drágább upgrade-re. Ezekhez a 4 dugós fékekhez meg minimum dukál a 180-as tárcsa, de 200/180-tól kezd igazivá válni.
+1 tanács: azoknak szokott jobban fáradni az ujjuk fékezésnél, akik azt "szeretik" ha nagyon kint van a fék fogáspontja, azaz hamar harap. Az mutatóujj viszont nem így működik. A nyújtotthoz közelebbi ujj kisebb erőt tud kifejteni mint a már behajlított mutatóujj. Ebből következik, hogy mélyebben a kormányhoz közelebbi fogáspont és beljebb állított fékkar távolság esetén erősebben és kevésbé fárasztó a fékezés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest