Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bardi #202647 üzenetére

    Wexl: a bikelift az ahova felvisz abból a körből egy nap 12 kört meg lehet csinálni (nagyon edzetteknek 15-öt is). Hidd el nem az idő lesz a limit, hanem a fizikai erőtök mennyit bírtok. Fontos tudni, mikor kell abbahagyni, fáradtan nekiindulni abból csak esés lesz.

    Az eredeti flow tail és single tetejére a bikelist sajnos nem visz fel (rémelem tovább építik, mert nagyon jó részek maradnak ezért ki). A pálya teljes tetejére így fel lehet tekerni (további 120m szint), vagy a napi jegyen kívül busszal fel lehet vitetni magatokat, de arra nincs napi jegy, ott menetenként kell fizetni az eur-ót, így az már nem igazán éri meg.

    Ahova felvisz a bilkelift, onnan indul az új jumpline és a most már elkészült dh line is (ez utóbbi feledhető, nem túl átgondolt).

    Maga Wexl nyomok nem fék intenzívek, nem olyan nagy a lejtésük, hogy itt kéne félni a fékek elmelegedésétől.

    Ha erősebbre akarod cserélni a Level féket és 4 dugósra váltanál, akkor a trail vonalon inkább a G2 felé nézelődni, jobb illetve a javított konstrukció a guide-hoz képest, erősebb is. Nagyobb féknek nem hinném, hogy lenne értelme egy olyan gépre, amit gyárilag level-el (XC fék) szereltek. Fékerőben még nagyobb változást hoznak a nagyobb tárcsák én azzal kezdenék és csak utána ha még kell, akkor mennék a drágább upgrade-re. Ezekhez a 4 dugós fékekhez meg minimum dukál a 180-as tárcsa, de 200/180-tól kezd igazivá válni.

    +1 tanács: azoknak szokott jobban fáradni az ujjuk fékezésnél, akik azt "szeretik" ha nagyon kint van a fék fogáspontja, azaz hamar harap. Az mutatóujj viszont nem így működik. A nyújtotthoz közelebbi ujj kisebb erőt tud kifejteni mint a már behajlított mutatóujj. Ebből következik, hogy mélyebben a kormányhoz közelebbi fogáspont és beljebb állított fékkar távolság esetén erősebben és kevésbé fárasztó a fékezés. ;)

Új hozzászólás Aktív témák