- Xiaomi 12 - az izmos 12
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #257972 üzenetére
De számít bármit a sebesség? Tegyük fel, hogy emberünk 40-el jött lefelé, na most szerintem egy lejtőről egy nyolcadrendű elhagyatott úton bárki lecsapat innen 40-el, na jó, talán a kanyarban az emberek fele belefékez.
De láttátok azt a SUV-ot a képen? Beteszem ide:
Ez k.rvára nem 40-el ment felfelé, mert akkor egy fékezés, és már majdnemhogy meg is állt. A jogsi nélküli parasztja valószínűleg tolta 100-al, ott meg aztán már zsírmindegy, hogy a két szerencsétlen 40-el vagy 15-el ereszkedik, mert az ő sebességük az ütközésnél felszabaduló erőkhöz már arányaiban nem sokat tett hozzá.És amúgy, ha nem volt korlátozás, a Hyundai-os simán mehetett 90-el is. Én is szoktam erdőben csapatni 90-el kocsival, és nem számítok rá, hogy a kanyarban szembejön egy bringás vagy motoros. Ahogy a motoros sem számít rá, hogy a kanyarban szembejön egy autós. És megtörténik a baleset, még akár a legjobb szándékkal is. Vannak persze szűk szakaszok szerpentinnel, ahogy 1 autó fér el, jobbról szikla, balról szakadék, ott azért senki sem nyomja, de itt?
Ez egy rendkívül szomorú baleset, és nagyon sajnálom a hozzátartozókat, mert ezt a legnehezebb feldolgozni, hogy "ha 1 mp-el később érkezik, megússza". De nekik sajnos ezt dobta a gép. És mellesleg aki bringára ül, úgyis tudja, hogy egy balesetben sokkal nagyobb eséllyel nyomorodik vagy hal meg, mint egy autóban. De az autók is iszonyú biztonságosak lettek, és majd 20-30 év múlva valószínűleg már teljesen alap felszereltség lesz autóban és biciklin is a radar, ami azonnal sípol, ha veszélyt érzékel, az autók önvezetési képességei meg simán lefékezik ilyen helyzetben őket. Ez persze ezen a két szerencsétlenen már nem segít, de sokakon másokon fog.
Egy dolgot lehet tenni: óvatosnak lenni. De mindent akkor sem lehet kivédeni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs