- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Hasaggymeg, még itt vagy? Mondjuk sajnos semmi új a nap alatt
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz Napfénysüti #258652 üzenetére
Az előbb felraktam, sima liba, nyugodtan használható a gyári adapter. Van hely ráfogni, és oldalra kioldani úgy, hogy ne törjön semmi. Nem mertem nagyon meghúzni, de elviszem magammal az imbuszkulcsot.
-
andrisbandi
őstag
Karoo 2 - Compatible Aero/Non-standard handlebar mounts
https://support.hammerhead.ioKicsit legurítva, mutatnak érdekes alternatívákat tartóra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #258590 üzenetére
Ilyen nem történhet, én szakemberhez vinném.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Maximum1 #258495 üzenetére
“A képen is látni hogy ez anyjáig le van nyúlva.”
Ma letakarítottam, aztán letoltam szervízbe (vagy 100m-re van tőlünk). Nem volt lenyúlva a lánc, fogaskerekek is rendben vannak elsőre. Ott hagytam, átnézik rendesen, kap egy éves szervízt, inkluzíve teleszkóp, fékek, hajtás, agyak, minden, ami kell. Ha minden jól megy, akkor ezeken kívül csak lánccsere.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #258657 üzenetére
Szar volt a láncnyúlásmérő, fotó van?
-
Csápájev
őstag
SCOTT SUB CROSS 50-ről mi a véleményetek? 250-300 környékén van.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na itt a medvebocsos videó...szerintem olyan 2+ éves lehet, (2 éves korukban hajtják el az anyjuk maguk mellől és muszáj nekik saját lábra állni ) néhány 100m-el lentebb egy másik ilyen parkolóban talán pont az anyját filmezhettem le, azt már autóból, mert lefelé ereszkedve autóval újra lekaptam a bocsot is ugyanott fentebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz mauimagic #258660 üzenetére
137-150?! Hogy van ez számolva százalékokban?
Ha a 123-mas pulzus lenne az 50%-od, akkor 67 lenne a nyugalmi pulzusod a 60%-70% közötti részhez pedig 134-145-ös pulzus tartozna.Amúgy meg valaki úgy jellemezte a zóna2-t, hogy ha szakad rólad a víz, de közben egész mondatokban tudsz emiatt panaszkodni, akkor jó helyen vagy
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz Maximum1 #258658 üzenetére
Szerelő nézte, amikor átvette a biciklit szervízre. 100%-ig megbízok benne. Ez pedig egy jelentősen nagyobb szám, mint amit a te véleményedről el tudok mondani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
senior tag
válasz -=RelakS=- #258662 üzenetére
A % gondolom azt jelzi, hogy mennyi időt töltött abban a zónában a teljes időtartamból
Путин, иди нахуй!
-
zsamiatt
őstag
válasz -=RelakS=- #258662 üzenetére
Az a zone 3. A 2. Inkabb laza gurulas. A garmin a zonakat pedig az eletkorod alapjan lovi be. Minnel idosebb vagy annal lejebb kerulnek a zonak.
Nekem 108-125 2. Szint.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #258654 üzenetére
Jó a gyári tartója, kibírta simán, és nem vészes kivenni belőle.
A készülék is jó, bruttó 1.5 óra, 50% fényerő, szenzor nincs, 12%-ot merült.
Pár dolog azért van, ami lehetne jobb, de nincs összehasonlítási alapom. Majd leírom később. De összességében elégedett vagyok vele.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Atti777 #258665 üzenetére
Amit én használtam, ott a zóna2 a 60-70%-os zóna lenne.
A korábbi hozzászólásomban említett módon számolva ez mauimagic-nál 134-145-ös pulzus lenne.
A grafikonján a zóna 2-höz 137-150-es pulzus tartozik.Teccikérteni? A 49%-hoz nincs köze
Amúgy is egy rendes zóna 2 edzés-nél szerintem inkább a 70%-hoz kellene közelebb lennie, vagy még több-nek. Újra kéne néznem a videókat év elejéről/tavalyról (GCN, és társai)
zsamiatt
Csináltad-e? Én a télen görgőn csináltam 130-142 között tartottam a pulzusomat. Nem lihegtem, akármiről is el tudtam volna diskurálni, a km óra szerint egy laza 13-15km/h-s menet volt, de úgy szakadt rólam a víz, mintha nem lenne holnap.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zsamiatt
őstag
válasz -=RelakS=- #258668 üzenetére
Igen, nezem edzeskor panttal es hellyel kozel pontosan lovi a garmin.
Az hogy meleged van es hut a szervezeted nem egyenlo azzal hogy a terhelodik a szervezet.
Ahogy nyaron is ulve is szakadhat rolad a viz mozgas nelkul is.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz zsamiatt #258669 üzenetére
A probléma, hogy a 12-14 fokos pincében volt melegem XD Jó, két melegítőben, de akkor is.
Viszont épp ez az, hogy ha mozogsz, az hőt termel. Ha úgy mozogsz, hogy már a szíved is nekilódul, (60-70%-os pulzus azért már nekilódulás, még ha nem is annyira, hogy érezd), akkor fogsz izzadni.
Én legalábbis mindenképp.
Az ülve izzadás is vicces Pár éve volt egy augusztusi 40 fok, és a szállást, ahol voltam, széééépen körbesütötte a nap. Képzelheted, milyen meleg volt bent is. Mikor ittam pár deci vizet, hirtelen elkezdtem kiizzadni az egészet. Köszönöm, nem kérem még egyszer az élményt, bár lehet, hogy 5-10 éven belül már ez lesz az általánosItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
Hejj, megjött a külső, negyed 12-re értem haza asszony már a csomaggal fogadott. Felhívtam a szerelőm, 12-ig volt ma így le is adtam a bringát. Ha mákom van jövő héten vihetem Somogyba és tesztelhetem hátul a GP5000 AS TR-t.
Més que un club!
-
dom1n0
senior tag
válasz -=RelakS=- #258668 üzenetére
Görgőn rajtam ugyanolyan tempónál mint kint sokkal jobban szakad a víz, emiatt sokkal jobban le is fáradok.. Ilynen szempontból (is) sokkal jobb a kinti tekerés nekem
-
flash-
veterán
válasz dom1n0 #258673 üzenetére
ami jó a téli görgőzésben az az hogy utána amikor kiszabadul végre az ember mert megjön a tavasz vagy legalábbis az elfogadható idő és tudja nyomni kint az valami megváltás tényleg már azért az érzésért megéri
egyébként erőben is sokat hoz ám a görgőzés más az egésznek a dinamikája - nehezebb sokkal görgőzni akkor is ha 0 ellenállásra van állítva a gép akkor is a láb már 160 pulzusnál (kb z4 intenzitás ha az erőkifejtést nézzük) "fáj" nekem az első 15-30 percben, kint ez kb 10-el feljebb - 170en jelentkezik.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
avl
aktív tag
válasz -=RelakS=- #258668 üzenetére
"Amit én használtam, ott a zóna2 a 60-70%-os zóna lenne"
megoszlanak a dumák, pl. #248783
#258669 : nyár, tél, ...
XXXXXXXXXX
erre mik a gondolatok ? #258280
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz flash- #258674 üzenetére
Jaja, nekem Zwift hub van, a többit nem ismerem, de azért pl. a sima gurulás fizikája, messze nem olyan mint kint élőben.
Kint ha kigyorsít az ember síkon nagyobb tempóra, ott azért lehet gurulgatni is bele, görgőn konstans tekerni kell megállás nélkül.
Illetve amit írsz pl. ugyanaz a tempó élőben nekem könnyebbnek tűnik jóval.
Én is leginkább télire vettem, futópadot is egyedül ezért szeretnék, hogy ha csökken is a forma, ne teljesen , meg nekem már most 1 hónap kihagyás után is nagyon hiányzik a tekerés, futás... -
jjeahh
nagyúr
Újabb elborult Chisel build insta link . Szép még mindíg az a váz...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
Üdv! Az MO 94 hasznos vagy inkább túlértékelt?
Videókban láttam, hogy magasnyomású mosóval lemosták a mosószert a kerékpárról. De az egész kerékpárt végigverették vízzel. Ronggyal letörölték és akkor jött a water/moisture displacer. MO 94-t használtak. Volt olyan videó, még a fékkarokba és a váltókarokba is belefújtak vele.
Ez tényleg kiszorítja a vizet onnan, ahova nem lehet ronggyal betörölni? emag-on találtam, ott azt írták 100%-ban biológiailag lebomló. Egy másik oldalon viszont azt írták PTFE-t/Teflont tartalmaz és csodaszer.
A google szerint a Teflon 4.4 millió év alatt bomlik le, szóval soha.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
flash-
veterán
válasz tknof1871 #258678 üzenetére
nekem bike protect van az outira( gyongyhaz fenyezes,legalabbis lakkos-szemcses csillogó ,aztán hogy az mi azt nem tudom nem vagyok festő )
es a matte finish a párom matt világos szurke cube nature trekkingre.előbbi csodát nem tesz, valamivel nehezebben koszolodik talán de inkább az hogy kicsit olyan zsir szeru de fenyes reteget kap a bicó persze ez nem tart örökké , nehany tekeres erejéig, legalább sokaig elég egy flakon.(azért az autós bringaszállitás után ugyanugy felragadnak a bogarak)
elvileg mindent lehet vele kenni kiveve a teleszkóp es fek-féktarcsa, en azért a waxolt láncot sem teszem vele tönkre de a többi fém részre viszont szuper csak úgy csillog minden utána(legalábbis egy kis ideig 😃)Matte finish az pedig ad a matt váznak egy enyhén csillogó fényt ami azért egész tartós, és az ujjlenyomatot, kosz foltokat szerintem érezhetően távol tartja (enélkül ez a matt alu cube festés már attól koszolódott ha ránéztem)es egy flakon kb örökkévalóságig elég.bogaras dolog azért itt is megvan sajna az ellen valószínűleg semmi szer nem véd
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
kattog a ker
friss újonc
Tudnátok segíteni hibakeresésben?
Arra kérnék tippeket, hogy ha valami kattog a biciklin és a kattanás mindig a pedál azonos állásában jön elő, akkor hol érdemes a forrását keresni?
1. Pedálok ✔️
2. Lánckerék ✔️
3. Nyeregcső ✔️
4. Középső agy ✔️
5. ??Szervizes sráctól hallottam olyat is, hogy a hátsó agy is okozhat ilyet, de ehhez kevés a fantáziám: mi lehet ott, ami mindig azonos pedálállásnál kattan, váltóállástól függetlenül?
Most nincs ilyen problémám, szervizben szétszedték, összerakták, azóta ninját is játszhatok vele, olyan csendes, de szeretnék felkészülni a későbbiekre.
-
Tin
veterán
Első benyomások a Karoo2-ről
(nyilván jobb lenne ezt pár hét használat után leírni, de a készülék most akciósan 200€ a bikeinn-en, és ha valaki ezen gondolkozna, talán jól jön neki még egy vélemény)
Nem volt még bike computerem, így csak önmagához tudom hasonlítani. Írták többen, hogy hatalmas, hát nem az: 10x6 centi, de kis duci, vagy 2 centi vastag. Miattam nyugodtan lehetne nagyobb is, úgy még jobban lehetne látni a térképet. A hozzá tartozó felfogató elég stabil, de nem szabad túlhúzni a csavart a kormányon, és ahol már szoros a tartó, ott a csavart még lazán lehet húzni, szóval óvatosan! Elvileg annyira kell szoros legyen, hogy ujjal ne legyen lenyomható a készülék, ha rajta van. A bepattintás egyszerű, a kivételt kicsit gyakorolni kell, mert eléggé szorosan tartja. De ha a tartó előrenyúló műnyag száránál és a készülék jobb alsó sarkánál ráfog az ember, és erősen összenyomja, akkor kiold, és kivehető. Csak meg kell szokni.
A kijelzőről is sokan áradoznak, de igazából ez egy sima háttérvilágításos színes LCD kijelző, mobiltelefonba az abszolút alsó kategóriába kerül ilyen. Felbontása a méretéhez képest teljesen rendben van. Nincs vele baj, és el tudom képzelni, hogy a többi navigáció kijelzője még ennyire sem jó. Én 50% fényerőn mentem vele ma, napsütésben, némileg sötétített szemüveggel, és nem volt gond a láthatósággal. 100% fényerőt csak itthon próbáltam, de azért az se csapja ki a szemet.
A felhasználói interfész nem lassú, de nem is villámgyors. Éppen elfogadható. Egy mai modern mobilhoz képest lassú, de nem éreztem azt, hogy ne reagálna valamire - csak komótosan. Az érintőkijelzője is rendben van, a gombokat még nem annyira használtam, a felső kettőnek meg szerintem kicsit erős a nyomáspontja.
Elég jól testreszabható, viszont van pár idegesítő dolog benne. Először is, ne indulj el dobozból kivéve vele egy hosszabb túrára, hanem állíts be előre mindent, és tapasztald ki, milyen adatokra van szükséged. Minden profilhoz külön állíthatóak az adatképernyők, amiből 3 típus van (adat, térkép, workout), millió féle elrendezéssel és mezővel. Egy a gond: ha már úton vagy, ezeket nem lehet testreszabni, hanem az utat lezárni, aztán testreszabni, és újat indítani. Nyilván ez csak az elején gond, utána az ember már tudja, mit akar nézni, de én szívtam ezzel. Ugyanez igaz a navigációs beállításokra, menet közben nem lehet állítani, mert magát a profilt nem lehet közben testreszabni. Van például a navigáción belül az "automatic turn cues" lehetőség, ami alulról feldob egy sárga ablakot, jelzi a kanyar távolságát, még az utca nevét is, csak éppen letakarja a térképen azt, ahol tartok, és 'rvára nem látszik a lényeg - na emiatt az út közepén lezártam a ride-ot, kikapcsolam, és indítanom kellett egy újabbat. Így is jelzi a távolságot, de csak kicsiben. Nem mondom hogy nem én vagyok a hülye, és van rá valami lehetőség, hogy profilt állítson az ember egy aktív úton, de én nem találtam meg.
A navigációja amúgy elég jó, a térképet néztem szenzorok híján, az utat jól jelöli, időben csipog, de azért pár dolog nem tetszett. Egyrészt címre nem tudtam navigálni, ahhoz elvileg netkapcsolat kell. Másrészt eltartott egy ideig, amíg rájöttem, hogyan tudom törölni a ride-ból a navigációt, de amikor meglett, ez már nem volt gond. A pontra navigálást POI-nak veszi, és lila színnel jelöli, a beállított utat sárgával, ha pedig letérek róla, az piros. Az újratervezése villámgyors, de tényleg pikkpakk tervez, és általában a sárgára próbál visszavinni, de nem buta módon, tehát ha párhuzamos után mész, nem a következő sarkon akar egyből ráfordítani, hanem ahol értelme van. Navigálás nélkül is mentem, csak a térképet nézve, ott az zavart, hogy beállítottam egy zoom-ot, de amikor elnavigáltam a képernyőről és vissza, akkor az alapbeállítás állt vissza (ebből 3 van: a madártávlat, ami több kilométeres sugarú kör, a normál utcanézet, és van egy zoomolt utcanézet is - ezek gombbal válthatóak). Ha nincs beállítva út, nem navigál és nem csipog. A térképe amúgy jó, részletes, pontos is volt, és a színek is eltaláltak, jól követhetőek.
A Climber része viszont baromi jó. Szól, ha jön, rajzolja a zónákat, én meg rájövök, hogy nyaralás után erre kell gyúrnom, mert 185-ig felment a pulzusom a 8%-os emelkedőn
Az akkuról még annyit, hogy előzetesen azt hittem, hogy ha elmegyek másfél órára, hazajövök 70% akkuval, ehelyett 88%-al jöttem haza. Oké, nem volt aktív netkapcsolata, nem jelenítette meg a telefon értesítéseit, és most még nincs hozzá szenzor sem csatlakoztatva, de semmi akkukímélő mód nem volt bekapcsolva, és meglepődtem, mert az elmondások alapján rosszabbra számítottam. Az 50% fényerő már nem olyan alacsony, és bár nyilván a 100% még jobb, de így is simán látható volt napfényben. Ez a kb 2 órás időtartam az, amiben a legtöbbet mozgok, így nekem az akku nem téma. Egész napos túrán, sok szenzorral, live trackinggel lehet, hogy elkél mellé egy powerbank, de az nálam nem lesz gyakori.
A felhős szinkronizációja is nagyon jó, megtervezem az utat a böngészőben, és amint rányomok a mentésre, máris a készüléken van. Ugyanez fordítva az utakkal, azonnal felszinkronizálja, amint netre csatlakozik. Mivel SIM kártyát is fogad, és kétlem, hogy bazi sok adatot fogyasztana, így ha valakinek fontos, folyton lehet online is, bár ez gondolom valamivel több akkut fogyaszt. Én lehet, hogy beledobok egy Domino kártyát majd, de a mobilos netet megosztva is működnek ezek. De az, hogy nulla szarakodással meg kábelezgetés nélkül működik minden, az nálam mindent visz.
Összességében fasza kis készülék. Ami hibákat felsoroltam feljebb, azok inkább alkalmazkodást, megszokást, és némi előre gondolkodást igényelnek. Nagyon sok lehetőség van a készülékben, én most még csak kis részét használtam ki, így az edzés részéről nem tudok nyilatkozni, de az biztos, hogy most egy darabig ezzel fogok nyomulni, mert nem tudok felsorolni egy olyan dolgot se, amit hiányolnék belőle. Biztos jobb a Garmin az apróságokban vagy akkuidőben, de ennyi pénzért ez egy fullos készülék, a kompromisszumokat meg csak akkor tudnám, ha próbáltam volna másikat.
-
nagyúr
-
-
emilll
tag
válasz tknof1871 #258678 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen, de a honlapján dícsérik az értékelők. Az, hogy "zöld" azt mindenre rá kell ma írni, ennél a terméknél (is) ez megtévesztés. A honlapján írják, hogy "zöld", majd odaírják csillaggal, hogy ez azt jelenti, hogy biológiailag lebomló vagy(!) utántölthető vagy újrahasználható vagy mindhárom. Aztán találd ki, hogy ennél épp melyik...
Csodák nincsenek 100%-ban környezetbarát összetevőkből nem fognak víz- és kosztaszító cuccot előállítani.
Egyébként a MO-94-re azt írják, hogy PTFE-mentes. Attól még van benne más környezetre káros anyag. Nagyon gyúlékony, szédülést, kábaságot okozhat, sok használat meg bőrszárazságot (a honlapról)[ Szerkesztve ]
-
Talala
senior tag
válasz kattog a ker #258680 üzenetére
Ugyan nem kattanásnak nevezném, de nálam hasolnót produkált a nyeregpálca. Mindig ugyan akkor (terhelés alatt, taposás közben) adott hangot, és a pedál/hajtókar felöl hallatszott, jól félre is vitt. Nyeregcső megtakarítás, ülés leszerelés + takarítás és kenés minden érintkező felületem. Én valami időjárás álló kenőanyag spray-vel fújtam a pálcák tövébe és ahol felfogatom a nyerget. Nálam ez hozott eredményt.
-
őstag
válasz parandroid #258604 üzenetére
-
fulton
addikt
Sziasztok
Akinek Garmin Connect fent van a telóján, lessen már rá, ha megnyitja a "felszerelések" menüpontot, összeomlik-e az app. ?
-
válasz koxkids #258688 üzenetére
Jaja, nagy haverok lettek az asszonnyal.
Amúgy ma meg is járattuk a narancs flottát:
Kemény dolog ez az e-bike, rá kellett éreznie, de hamar belejött. 27 strava szegmensből 26-ra kapott valamilyen pr plecsnit, egyre azért nem, mert arra most mentünk először. Emelkedőn tudom tartani, emelkedő + szembeszél kombón most így a nyomorék lábammal, meg a szar kardiómmal esélyem sincs. Szerencsére ez javulni fog, ha sikerül újra beedzenem magam, de nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz gond az együtt tekerés. Egyelőre továbbra is szerelmes az új biciklibe. Most a szomszédoknak kell majd kipróbálós nyílt napot szervezni, mert nem akarják elhinni, hogy ez e-bike. Pedig némelyiknek van, de a babetta-vázas, 20+ kilós verziók… Mondjuk a karbon országúti után ezt a 14 kilót is szar arrébb emelni.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz kattog a ker #258680 üzenetére
Nekem volt most hasonló és a hátsó kerék küllői voltak lazák, azt kellett meghúzni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
andrisbandi
őstag
válasz kattog a ker #258687 üzenetére
Semmit nem jelent honnan hallani menet közben a fura zajokat. A váz elviszi, a karbon is.
Szerencsés esetben reprodulálható álló helyzetben.Xatkás volt a váltópapucs lelazulása nálam. Menet közben kattant néha, a nyerecsőre tippeltem, esetleg a pedálra. Megtisztítottam őket, nem lett jobb. Akkor átnéztem minden csavart, úgy derült ki, és sikerült meghúzással/menetrögzítővel orvosolni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz fulton #258690 üzenetére
Természetesen nem. Mondjuk nekem ios verzió van, nem android. Ja, ma gondoltam rád, olyan szépen kattogott egész úton az országúti. Szerintem nyereg, vagy nyeregcső, de fene tudja. Az az igazi, karbonos, nyekergős kattogás. Szerintem 2 perc után sírva leültél volna az árokpartra. De ahogy a másik beszélgetést nézem, tipikus probléma. Szerencsére engem nem zavar, hadd kattogjon.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #258691 üzenetére
De hol van az akksi és hogy lehet kivenni? Gondolnám az alsó vázcsőben, mert az vastagabb, de azon nem látszik semmi.
Most találtam egy robbantott ábrát, azon mintha alulról jönne ki, ami nem lehet túl egyszerű, de nem is nagyon kell azt onnan kivenni, max szálításkor, meg télen.[ Szerkesztve ]
-
kattog a ker
friss újonc
válasz andrisbandi #258693 üzenetére
Hogy honnan hallani, arról egy szót se szóltam.
A pedál állása volt azonos minden kattanásnál.
Esetemben a jobb pedál 12-1, a bal 6-7 óra közt.
És csak ha rajta ültem. Állványon csendben volt.itouchfan: a küllő az kerékfordulatonként kattan, ami nagyon ritkán egyezik meg a pedál forgásával, ahhoz 1:1 áttétel kellene a hajtáson.
Ami még eszembe jutott:
5. Cipőfűző ha hajtás közben rácsapódik a hajtókarr ✔️
6. Kulcs vagy más csörgős tárgy a zsebben ✔️
7. Bár nem függ a pedálfordulattól: szeleprögzítő anya ✔️
8. Kulacs(!) - ez hetekig ment az agyamra. Az egyik kulacsom volt olyan, hogy teli állapotban valami pattogó zajt produkált, ahogy lötyögött benne a víz, főleg akkor, mikor gyorsításkor erővel tapostam a pedálokat. ✔️
9. ?? -
mauimagic
aktív tag
válasz -=RelakS=- #258662 üzenetére
Heart Rate Reserve szerint kalkulálja, 194 a max (ennél egyébként biztosan magasabb, mert ez mért adat), 49-50 pedig a resting HR, amit egy Garmin Instinct mér, hónapok óta ennyi, ez tényleg baromi alacsony, pedig nem vagyok egy Nino
Lehet hülyeséget mér, nemtom. -
Tin
veterán
válasz jjeahh #258689 üzenetére
Gondolom azért, mert ez olcsó. A benne lévő SOC is vagy 10 éves technológia, elég bevett szokás, hogy a céleszközökbe a szükséges minimumot rakják. Mondom, nem próbáltam más komputert, de ha igaz, amiket írnak, akkor a többség ennél még olcsóbb kijelzővel meg hardverrel rendelkezik. De nyilván ezen az Android (ráadásul a 8-as verzió, ami 2017-ben jött ki) is rendesen beleharap a teljesítménybe és az akkuba, cserébe azért, hogy a rá való fejlesztés könnyebb lehessen.
Csak tudod fura látni az eszközt, ami a régi Galaxy S7 telefonom (ami 2016-ban jött ki) oda-vissza lever, hogy ez most az egyik "csúcs" bike computer. Oké, annak az akkuja azon a teljesítményen és főleg ekkora méretben nem bírna 8 órát, csak hát ez jól mutatja, hogy a bike computerek hol tartanak mondjuk egy mobiltelefonhoz képest. De nem azt mondom, hogy ebbe ennél több tudás kell, mert nem igazán.
Amikor megjött és kibontottam, direkt nem léptem fel vele wifire, hogy megnézzem, milyen szoftver van rajta, és gyárilag a 2022 februári firmware volt fent. Frissítettem a legújabbra (pár hetes), és ég és föld a megjelenés és funkcionalitás, szóval azért ezt a kütyüt nagyon nem hanyagolta el a gyártó, és baromira nem sajnálták a folyamatos fejlesztést, amit mondjuk egy nagyobb gyártó általában megtart az új modellre.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #258691 üzenetére
Stravan e-bike ride-ra kell állítani az aktivitást és rögtön kevesebb lesz a pr. Sőt, ajánlott is, különben zászlózzák, vagy akár jelenthetik, sőt, törölhetik is a profilját.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen