- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Vettem új gumi belsőt 1500 forintért. Most akartam feltenni a kerékre. Úgy emlékszem a régi hagyományos szelepen (Dunlop szelep) a gumi cső a vékonyabbik oldalon végig ért. Erre csak egy gyűrűt húztak nem gumicsövet. Ez hibás termék vagy ez egy továbbfejlesztett Dunlop szelep?
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #258802 üzenetére
Ha jól tévedek ebben golyó van.
Varia...olvasgatok és szinte csak jót hallok erről a radarról, így a (főleg ára láttán) Mi vaaan?! kategóriából egyértelműen az Ennyiért is ajánlott. kategóriává avanzsált.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #258805 üzenetére
Múltkor 70 Km/h sebességgel gurigáztam lefelé Dobogóköröl.
Akárhogy forgattam a fejem a közeledő autók egy részét már csak akkor észleltem amikor az már előzött. Én a lámpával egybeépített cuccot választottam, így legalább az autóst is figyelmezteti a kütyü, hogy ott vagyok.
Egyébként meg nagyon drága, a Dechatlonban a listaárhoz képest - 15 e forint.
Így már kevésbé fáj!
Én megvettem az elsőt is, tök jó mindent a 830-ról lehet irányítani.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #258805 üzenetére
Autós szemmel is nagyon szeretem, tényleg jó ahogy változtatja a villogást amikor “meglát”.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Zoliwrc #258808 üzenetére
Én most a Squirttel kipróbálom, hogy mi van akkor, ha csak 200km-enként kenem. 100km-es etapokon elég jól működik.
Persze, a láncot nem zsírtalanítom, csak levakarom róla a felesleget, és mehet a kenés.Jó ez a csepegtetős vaxolás, mert egyrészt nem kopik a rendszer, másrészt rossz, mert így sokkal többet kell tekernem, hogy végre elkopjon, és felrakassam a cserének szánt hajtóművet
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz -=RelakS=- #258811 üzenetére
Használom a Soudal mellett a Squirtet is. A squirt-el egy fokkal "piszkosabb" lesz a hajtás, valamilyen szinten nyomot hagy.
Nekem az országútin 2018 óta a gyári hajtás van évente új lánccal, a montin meg 2020 óta, azon kb. 5 láncot forgatok és megkapja az országútiról levett láncokat is.
Ultegra R8000 szett így örökéletűnek tűnik meg a montin az XT szett is, bár úgy látom az igazából az első lánctányérokat "eszi" -
arcitec
addikt
válasz t420s #258781 üzenetére
Rakjad vissza a régi gumikat és ha jó és ha az új gumi tuti a helyén van, akkor adjad vissza. Nekem is volt olyan gumi anno a Cube-on gyárilag, hogy időnként előjött egy folyamatos rezgés, a kormányon lehetett érezni. Majd elhagyta és időnként rájött.
Azt meg ha a szerelő sem tudja, hogy a helyén van vagy sem, az azért elég gáz. -
Tin
veterán
válasz Zoliwrc #258812 üzenetére
Én szabi után akarom hadrendbe állítani a második láncot forgatáshoz (1150 km van az elsőben), és elgondolkoztam ezen a csepegtetős waxon, de ha ezt így ugyanúgy 100-150 km-enként kell csepegtetni, akkor nem annyira látom értelmét. Az olaj is jó, csak most a vége felé már hetente kellett tisztítani meg olajozni, ami bár csak 20p, de akkor is unalmas. Rendes waxot (főzni) nem akarok.
Ez a csepegtetős miből áll kezelés-ügyileg? Mennyit bír, és miből áll egy "újrakenés"? És akkor előtte megint zsírtalanítani kell, vagy hogy zajlik ez? -
Zoliwrc
aktív tag
A vadonatúj láncot kimosod benzinnel, megszárad, 2rétegben bekened, megszárad és mehetsz.
Tekerés után vagy a következő tekerés előtt egy rongyra fújsz féktisztító spray-t, körbefogod a láncot vele és pár fordulatot tekersz hátra rajta. Majd mehet a csepegtetés. Évek óta csak ezt a 2 waxot használom, olaj nem kerülhet egyik bringám láncára sem.
A fogaskeréksor egy száraz fogkefével 1 perc alatt csili-vilire sikálható. -
Tin
veterán
válasz Zoliwrc #258817 üzenetére
Eddig oké, de milyen gyakran kell a fogaskereket pucolni, vagy a láncot jobban megpucolni annál, minthogy féktisztítós ronggyal végig törlöm?
Merthogy ugyanez olajjal is működik, annyi hogy én minden olajozás előtt megtisztítom. De ha csak minden második alkalommal tisztítom meg teljesen, közben meg "csak" áttörlöm tisztítós ronggyal olajozás előtt, akkor ugyanott vagyok.
A km-t meg azért kérdeztem, mert te 100-akat mész, én meg a harmadát. De akkor ahogy lejön, ezt se kell ritkábban csinálni, mint az olajozást.
-
Zoliwrc
aktív tag
Max ha bántja a szemed a fogaskeréksorra rárakódott wax szmötyi akkor 1 perc alatt lejön, a láncot jobban nem kell takarítani, az úgyis lekerül a montiról 1000-1500km-ként és ki van mosva. Országúti láncára meg semmilyen formában nem kerül kosz, mert rendes úton megyek vele és esőben biztosan nem (ha mégis esőt kapna akkor le kell venni azt is és kimosni)
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #258804 üzenetére
Nekem a 130 nem akarta az igazságot, igaz, hogy már tekerés közben nyomkodtam, ráadásul valami lámpa kikapcsol/bekapcsol villogott még akkor is, amikor kikapcsoltam. Ki kellett törölni a sensorlistából. De másnak tudom, hogy jól működött több Garminnal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
Aki elégedett az olaj teljesítményével (mármint ragaszkodik hozzá, mert bevált egy),
és pl kertesházban nem gond az olajos dzsuva takarítása, annak teljesen fölösleges a waxolás bármelyik formája.Wax annak jó, aki kicsit gyengébb teljesítménnyel is beéri, de a takarítást szinte elhagyná.
Waxok között is van különbség, a legtöbb eléggé kiszárad, alig koszol.
Montin ezek kb fele km-re elegek (kb 60 km), utána egyre zajosabb lesz.
Nem, vagy alig kell takarítani.Smoove Universal Chain Lube
- Ez a kivétel waxok között.
Tudja a legjobb olajok teljesítményét. Montin simán 150-200 km, aszfatoson úgy írták kb duplája.
Ez kicsit nedves marad, komoly waxréteged ad száradás után. A többihez képest jobban koszolódik, de nem vészes az olajoshoz képest, annak a töredéke. Újracsöpizés elött le kell kefélni, vagy tiszta ronggyal törölni a port, és a waxmaradékot. Pár perc.Bármelyik wax letisztítható forró vízzel. Van aki a mechanikus lánctisztítóba önti, és úgy.
Ha vegyszerezni akar az ember a legjobb a rongyra fontbenzin (ez petróleum párlat, a petró is jó lehet gondolom).【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #258821 üzenetére
Valahogy az olajat nem tudtam soha annyira kipucolni, hogy ne halljam a retek recsegését a láncban. Nem tekerés közben, természetesen, hanem az állványon
Amíóta a Squirtet használom, azóta csöndben van a lánc.
Úgy néz ki, hogy a squirt zsírtalanítójával kívűlről nem árt áttörölni, illetve csepegtetés után ezentúl letörlöm a felesleget, hátha úgy kevesebb lerakódás lesz. Főleg az aliexpresses váltógörgők szeretik vastagon összegyűjteni a vaxot.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #258822 üzenetére
Ez érdekes megfigyelés, tényleg így van nálam is!
Igaz csak akkor darálódott a homok az olajos takarítás után pár percig, amikor nagyon ki akartam tisztítani a láncot, és a belsejét is kezelésbe vettem. Pl féktisztítóval kifújtam, lánc alá tartott rongyra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #258823 üzenetére
Én benzinben áztattam, illetve láncmosót is használtam benzinnel. Addig cseréltem benne, amíg viszonylag változatlanul öntöttem ki belőle a benzint.
A műanyag valahogy nem szereti, repedezni kezd egy idő utánItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #258821 üzenetére
Köszi, ezt észben tartom. Tapasztalat?
Mivel kell lekefélni? Vagy mennyire macerás ez a maradék eltávolítás? És aszfalton meddig marad vele olyan, mint mondjuk egy frissen olajozott lánc?
Az olaj úgy 50 km-ig nagyon finom, de 100-ig is nagyjából rendben van, felette már érezni, hogy megjön a hangja még nyers lesz a váltás, így legkésőbb 150 körül szoktam újraolajozni.
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #258821 üzenetére
Én úgy látom, hogy wax inkább a montisoknak jó. Ott jó sok dzsuvàt össze tud gyűjteni az olaj a fogaskerekeken is. Országútin én annyira nem látom értelmét. Amikor takarítom elég a láncot àttörölni, fogaskerekeken szinte semmi olajsàr nem szokott lenni
-
Tin
veterán
válasz szimpláncsak #258831 üzenetére
Lehet, hogy én egyszerűen túlpucolom a láncot. Kipróbálom, hogy milyen, ha csak simán áttörlöm tisztítós ronggyal és megolajozom. Mert olajsár nekem sincs. Csak fekete az olaj a begyűjtött portól.
-
stickermajom
addikt
válasz szimpláncsak #258829 üzenetére
-
Karoo 2-ről lenne egy kérdésem. Hogy ha van két strava szegmens (mindkettő csillagozva van) amiknek az eleje fedik egymást, de egy idő után ketté ágazik, és lehet menni jobbra vagy balra is, akkor ő átvált az egyikről a másikra? Vagy a korábbit dobja csak be? Vagy olyankor mi van?
A másik kérdésem bonyolultabb. Vagyis számomra mindenképp, mert ezek az útvonalak nekem még újdonságok lesznek. De ha beimportálok egy *.gpx file-t, például ezt: [link]
És én teljesen máshonnan, más irányból kezdeném a tekerést, akkor mi van? Ez esetben ez a gpx számomra teljesen használhatatlan?
És leginkább itt a kezdő, kiindulási pontra lennék kíváncsi. Hogy elnavigál az útvonalra a computer és onnan kezdem, amikor rátérek? (És nem csak a Karoo 2-re gondolok. )
Vagy jobb ha mindig magamnak tervezek útvonalat, a starttól a célig, hogy stimmeljen a körbejárás iránya is, a kiindulási pont is?!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
totron
addikt
Hagyományos anyás konstrukció átalakítható-e gyorszárassá? Pár fényévvel egyszerűbb lenne az élet.
-
válasz dom1n0 #258742 üzenetére
Tour de France 2023 szerintem:
Örülhetünk, jó három hetünk volt. És szerencsére ha belegondolok, nem az marad meg, hogy sima volt. Pedig az lett a végére nagyon. 7:29 az rengeteg!
Én Pogacart tippeltem győztesnek. Azt mondtam, hogy ösztönös állat, és behúzza a kissé gépies, minden dekára kimért Vingegaard-dal szemben. Hát nem így lett. Nagyon nem.
A Jumbo ezt borzasztóan kitervelte. Annyira tudták, hogy mikor mi fog történni, mintha lenne egy időgépük.
Pedig az UAE mint csapat, nagyon sokat fejlődött. Aktívabbak is voltak, ők mindent megtettek. Elég volt egy rossz nap. Vagy kettő, ki hogy nézi..
De két hétig 10mp körül tekertek. Az nagyon extra volt. Az erősebb győzött, legalább nem maradt ez ügyben kérdés.
A legnagyobb meglepetés számomra Felix Gall volt, a "szomszéd". Úristen az az ember miket ment néha?! Elvitte a király szakaszt, és szombaton is ő maradt ott a két naggyal.
Kicsit csalódás viszont Wout van Aert, Mathieu van der Poel. Wout legalább próbálkozott. MvP viszont egy sima segítő szerepében tisztelgett. Ami azért szerintem elég durva pazarlás. Mondjuk betegeskedett is.
Akiktől azt kaptam, amit vártam az Bernal, Sagan, és Alaphilippe. Julien-t én nagyon csípem, de elúszni látszik ez a hajó neki. Sagan meg még nagyobb kedvencem volt. De ott fejben, fizikálisan is bajok vannak. Sajnos. Nem ilyen befejezést érdemelt az a karrier.
Pinot amilyen búcsút kapott, én még olyat sosem láttam. Pedig nézem már egy ideje ezt a sportot. Nagyon megható volt. És az egész Tour egyik legszebb jelenete az a 2km.Vuelta:
Én egyre jobban félek, hogy így Atti-t nem fogják betenni a csapatba. Ne legyen igazam, mert nagyon szorítok érte! Úgy néz ki, hogy a Jumbo rámegy a triplára. Ami nagyon durva lenne. Sose csinálta még meg egy csapat sem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
őstag
Na haladva az itteni árral, én is berendeltem a Karoo2-t BikeINN-ről, mellé Garmin Speed és Cadence szenzor párossal.
Kellően jó áron volt, meg régóta vágytam hasonló kütyüre, továbbá nagy volt innen a hype isViszont a BikeINN-es csomagpontos megoldás nagyon szimpatikus, nem kell figyelgetni a futárt.
Ha megjön majd én is beszámolok első tapasztalatokról. -
szimpláncsak
tag
válasz totron #258836 üzenetére
Lehet majd kijavítanak, de én úgy tudom, hogy egész tengelyt kell cserélned, mert a csavarosnál nincsen lyuk, ahová a gyorszárat bele tudod rakni. Szóval szét kell szedni az agyat és tengelyt cserélni, de az agyaknak amúgy sem árt a karbantartás, szóval legalább az is megtörténik
-
jjeahh
nagyúr
válasz koxkids #258839 üzenetére
Anno amikor újdonság volt és be mertem linkelni, a Karoo 2 miatt is hogy le lettem oltva, hogy minek azt, ha létezik kiforrott Garmin. Aztán most, hogy akciós és kifutó modell, a fél topiknak Karoo-ja lett, megérjük még azt is, hogy szitokszó lesz a Garmin.
# kamuhumbug placebo[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #258840 üzenetére
+1, tömör tengely helyett csőtengely és egy pár gyors zár.
#258842jjeahh...a fél topiknak Karoo-ja lett...erre mondják egy bolond százat csinál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz jjeahh #258842 üzenetére
Iszonyat ára van a Garminnak. [link] És nem is feltétlenül a 1040 a durva, hanem az a Edge 130 Plus.
Azért a Varia 80 ezres árát is emésztgetni kell. Vagy lehet csak nekem, biztos én vagyok csak csóró.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #258834 üzenetére
A híres érdi emelkedő
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
-
Csokicsibesz
tag
A válasz kettős:
1. a Garmin elég erősen túl van árazva
2. nyugathoz képest mi csórók vagyunkSzoktam olvasgatni angol nyelvű fórumokat is, ott simán veszi a full kezdő az 5 ezer dollaros santa cruz blurt és kérdezi, hogy mikor kell lockolni meg ilyesmik. Szóval jobb helyeken nem akkora probléma drága dolgokat venni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Amikor megjelent ez a komputer, akkor még Garmin fronton a régi 20-as vagy 30-as széria futott és azoknak eredeti áron is komoly, sok szempontból jobb, modernebb alternatívájuk volt a Karoo. Azóta már más a helyzet, de ennyiért nagyon ott van és gondolom pár szkeptikus bizalmát is elnyerték azzal, hogy felkarolta őket az Sram.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
Szerintem én csóróbb vagyok Ilyen kell nekünk, nem varia
nmate91: Azért megnéztem volna Roglic fejét amikor elmondták neki, hogy megy Vingegaard is. Persze az is lehet, hogy segítőnek megy és most visszaadja Jonas amit tavaly kapott Roglictól
Szerintem is jó volt a TDF, főleg, hogy Jonas behúzta. A kritikusait nem értem amúgy. Szombati napon is végig ott volt Pogival, tudni lehetett, hogy a végén Pogi behúzza, mert sprintben sokkal jobb. Meg őszintén, 7 perces előnynél minek fárassza magát? Két teljesen más típusú versenyző, mind stílusra, mind személyiségileg, hogy ki kinek szurkol csak szimpátia kérdése.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen