- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Maximum1 #259947 üzenetére
Butaságot írtam előbb, nincs meg 2000m szint. Te írtad jól.
Nem baj az ha másabb pont azért szeretném megmászni azt is. Az még hiányzik a "listámról". A Dobogókő tripla után nem igazán félek tőle.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259917 üzenetére
Sokkal jobban nézne ki, ha a felsőcső végét nem kanyarintották volna fel az üléscsőhöz. Kinézete ellenére sokkal jobb bicikli, mint a többi linkelt. Most komolyan kinek kell manapság racsnis hátsó kerék, meg Tourney váltó? Minimum egy Altus váltó lehetne, az sem sokkal drágább, mint a Tourney. A tripla tányér is no comment inkább.
parandroid: Franciáknak jobban megy az építészet és az ipari formatervezés. Például La Corbusier [link] vagy Philip Starck [link] . Az autókkal egyetértek. Rengeteg gusztustalan Citroen lett megtervezve. Bár ha már olasz a Fiat Multipla az bizony olasz.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz orbano #259943 üzenetére
Ha hátul a nyereg akkor kevésbé terheled a tenyered, könnyebb a bringa eleje és úgy érzed előrefelé "rúgod" a pedált és esel hanyatt ha nagyon meredeken mászol, ki kell csússz a nyereg orrára, hogy lent tartsd az első kereket. Ha elől van akkor jobban terheled a tenyered, jobb érzés hajtani mert jobban a hajtómű fölé kerülsz. Ha csúszol előre akkor billentsd kicsit hátra a nyerget. Apránként állítsd és egyenként, talán úgy jobb eséllyel megtalálod az ideális pozíciót.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
Köszönöm mindenkinek, lassan szokjuk egymást a géppel.
Országúti a másik, lehet azért zavar a széles kormány, de ezért sem estem neki még nehogy túl sokat vágjak le belőle. Alapvetően jó, csak azt vettem észre hogy alapból beljebb fogom pár centivel és eléggé érzem a könyököm és a vállam.
M-es a bringa, a tubeless pedig a tervek közt van, de egyelőre ezzel a setuppal sincs bajom, nálam többet tud még bőven.mauimagic, stickermajom, sajnos ez a teló egyik sem azok közül, ez egy Judy Silver TK
Ez az első levegős telóm, tuti nem állítottam még be jól, de rugózik így is szépen és legalább átütős. Én elleszek ezzel is úgy érzem. Ja, és a bringa sem a Scale, ez egy Trail 3 SL.Hasaggymeg, én is szeretem ha tiszta a bringa, ezen pl. a képen is állt a finom fehér por, otthon le is törölgettem gyorsan Ha tiszta a gép, jobban is működik
-
dom1n0
senior tag
válasz Fall-N #259958 üzenetére
Igazából ezeket roncsolásmentes vizsgálattal lehet megnézni jóóó sok pénzért, hogy nincs-e anyagszinten elfáradva, ez nyilván ideig-óráig megnyugtató lehet, illetve első crashig.
Nekem megjött az outi integrált kormány, frankó minőségnek tűnik, hétvégén felrakom majd megnézni bicón mennyire biztató -
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #259934 üzenetére
Ki kell tapasztalni milyen a jó. Magasabb építésű comfort vázas lehet jobb lenne neked. Egyébként szép fokozatosan lehet szoktatni az embernek a hasalós pózt. Legalábbis én így raktam egyre lejjebb a kormányt. A koskormány miatt amúgy is több fogási lehetőség van, az a zsibbadás ellen is jobb. Elsőre (meg másodikra is) nekem is furcsa lenne, mert nem sokat mentem koskormanyos biciklivel.
Néha elkap engem is a kísértés, hogy kellene egy gravelt vagy outit építeni, de eddig ellenálltam. Mondjuk most a hidraulikus fék is kísért a mecha helyett.
-
zolikaDB
veterán
válasz Friczy #259938 üzenetére
Köszönöm!
1, Decathlonban kapható ilyen pofa? Ami jobb minőségű? Pl ez?
2, Agydinamó, és levehető lámpa nem opció. Előbbi az ára, utóbbi meg azért, mert nem az enyém a bringa, nem az én szokásaimnak kell megfelelni. Jó és kényelmes a dinamós megoldás.
A rajta levő helyett mit ajánlasz? Ami elérhető, megvásárolható, nem lesz kuka egyhamarm, tartós, jó cucc.Illetve hogyan tudott a nem használt dinamón a forgórész úgy beállni, hogy fogóval sem mozdítható??
*(#259944) Hasaggymeg: nem Mátra, csak Debrecen. A bicikli minden nap van használva, esőben, hóban (ha van), melegben, reggel gyerek ül hátul gyerekülésben, elöl a kosárban cuccok vannak.
Persze, le van takarítva rendszeresen, csak ettől fura, hogy aránylag gyorsan kopik.[ Szerkesztve ]
-
válasz Maximum1 #259954 üzenetére
Pont ez a lényeg, én ezt keresem. Aztán majd utána ráérek sírni, ha túlvállaltam magam.
Most nézem Szlovákiát, hát ott is vannak csodák: Strava szegmens: [link] Google: [link] (Itt vannak képek)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #259946 üzenetére
Fordítva. A széles kormány miatt kell a rövid stucni, mert baromi lassú lesz tőle a kormányzás. Én is amikor váltottam 600 mm szélesről 740-re a stucni ideiglenesen maradt 90 mm és baromira lassú lett tőle a kormányzás. Le is cseréltem egy 70 mm-esre. Rövidebbet akartam, csak akkor meg a váz lett volna a szűk keresztmetszet. Ha megnézed a 800 mm széles DH bickliken a stucni 35 mm általában.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Mi ezt a kört csináltuk meg 2 éve, és a végén másztunk fel a Kékesre. Lehetett volna több csúcs is benne, kibővíthető a Galya-tetővel, de ennyi is elég volt. Az útminőség mindenhol elfogadható volt, én legalábbis nem emlékszem hogy nagyon zötykölődtem volna a Wilieren.
75 km volt az egész, a Parádsasvártól Mátraházáig tartó folyamatosan emelkedőn mászás pedig szépen megágyazott a Kékestetői csúcstámadásnak
-
Ringman
nagyúr
beszéljetek le a decathlonos NCR CF APEX "S" méretű bringáról [link] - ez a jó leírás az alkatrészekről: [link]
nagyjából ez lenne a geo a jelenlegihez képest, a nuroad M-es (56 cm-es felsőcső) + 70 mm-es -17 fokos stucni, az decásnál ha benne hagyom a hézagolókat, akkor a 80 mm-es 6 fokos stucnit felfelé fordítva ~ azonos a stack, lefelé fordítva kb 18 mm-rel mennék lejjebb (ami akár egy speci hover kormánnyal visszaemelhető)
kép a 2 georól, háttérben/fakóban a nuroad. a kép kattintva nagyobb, pár mm-es pontatlanság lehet a mért értékekben:
-
Maximum1
őstag
Oh fuck! de lecsövesítette ezt a szörnyet.
Nagyobb méret lenne megmenteném. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #259949 üzenetére
A 200 km Balaton körüli szinte síkon fél fékpofa?! Jézus ereje! ...talán ha nagyon erős lennék és minden kanyar előtt kihajtanám, hogy majd fékezhessek. ...amíg aszfaltoztam 2 évente kellett (16e km) betétet cserélnem.
#259947
Maximum1...én voltam a Mátrában is (Bükkben, Örség stb.), de egetrengető különbséget nem tapasztaltam ezek és Pilis, Börzsöny, vagy a Budai hegyek között, hacsak a hosszát az útnak nem. Erdélyben a Madarasi hargita meredeksége volt kiugróan más, a Transzfogaras meg az egymást követő hajtűkanyarjaival megint más, ott ereszkedni szédületes élmény, az erre-arra dőlésbe beleszédülsz...mászni mindenhol 1forma xar, itt is, ott is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
a mátraháza-recsk kékestető nélkül a mátra ring útvonala, azon jártam idén. a hegyi szakasz nagyon jó, végig sima aszfalt, szép táj, kb parádtól átlag vidéki útminőség, de teljesíthető virsligumival. a nehezéről nem tudok nyilatkozni
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #259970 üzenetére
Montin ne is várjál különbséget, főleg ha 2x hajtásod van.
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #259965 üzenetére
stucni ideiglenesen maradt 90 mm
Nem régi geós montikról volt szó, hanem az ellenkezőjéről! Az újaknál hosszabb a gép első fele, így a stucni nem maradhat hosszú, sőt sokszor már nullás. Ezekhez csak széles kormány jó.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Maximum1 #259969 üzenetére
van még ott, ahonnan ez jött
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
őstag
válasz Fall-N #259958 üzenetére
tudom, hogy úgy tűnik kipécézlek, de sokszor látszik, hogy milyen magabiztossággal osztod az észt dolgokról úgy, hogy megközelítőleg sincs igazad. vannak fél-igazságaid meg prekoncepcióid, és ebből örök érvényű igazságokat kreálsz. (v.ö.: a föld lapos, mert a balaton túlpartját látom tehát egyenes)
ez a karbon kormány dolog is ilyen, azt is elmondom miért: az általad felhozott "jó" példák (Funn, RaceFace) között az a különbség, hogy a RF is kínában gyártat, meg a Funn is, csak az RF motyóját nem lehet megvenni mástól, míg a Funn-ét igen* (úgynevezett open mold)
tehát elképzelhető, hogy egy random, általad lenézett kínai "noname" kormány egyébként 1:1-ben ugyan az, amit itthon Funn néven megveszel.
*nem mind, de van átfedésabban egyet értünk, hogy a minőségbiztosítás a kulcsa mindennek, és minél több szem/gép vizsgálja a terméket a gyártás helyén (előtte-utána), annál nagyobb az esélye, hogy nem lesz vele baj.
amit viszont elfelejtesz, hogy ne keverd az általad ismert "márkanevet" a valódi kutatás-fejlesztéssel.
a márkanév az az, amit bármire rászitáznak amiből elég darabszámot veszel. a termék azonban nem a marketingtől lesz jó.
persze egyszeri júzertől nem elvárható, hogy tisztában legyen egy termék gyártásának körülményeivel, de akkor nem is kellene igazságot osztani róla...attól, hogy valamit meg lehet venni aliexpresszen, még nem jelenti egyből azt, hogy az sz*r
és attól, hogy valamit nem lehet megvenni alin csak európai webshopban, nem lesz a termék automatikusan jó[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz ZavaBalazs #259973 üzenetére
és zsocy
Köszi. Ezek a körök se rosszak, amiket mentetek. Én ezt az oda-vissza mászást gondoltam. Nem tudom melyik megoldás lesz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Friczy
senior tag
válasz zolikaDB #259963 üzenetére
1. Igen, ez olyan, hogy cserélhető a betét, és ha mégse lenne jó, később tuddsz keresni jobb betétet is, maga a pofa viszont maradhat. Nekem jó tapasztalatom van ezzel a megoldással, korábbról, most már nincs felnifékes biciklim.
2. Semmit, a dörzsölős dinamó esküdt ellenségem. Negyvenvalahány éve volt egy érdekes balesetem a hagyományos dinamóval, azóta nem vagyok hajlandó ilyen biciklit használni, amikor a feleségemnek egyszer olyan trekkinget vettünk, ami dinamós világítású volt, még a boltban leszereltettem. (Az agydinamót viszont szeretem, de ez más kérdés) Ha ehhez ragaszkodsz, akkor nem én vagyok az, aki ebben bármit is tudna segíteni.
-
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #259982 üzenetére
No pressure, nincs direkt vélemény. Csak a tudatalattira kell hatni, úgyis ott dőlnek el ezek a kérdések.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Csokicsibesz
tag
Aki használta már a Canyon méretezőjét, mennyire megbízható?
175 cm-hez meg 78cm belső lábhosszhoz XS-es bringát javasol ez így wtf? Világ életemben mindenből M volt a méretem, a jelenlegi bringáim is M-sek. Nem igazán értem most ezt. -
-
ZavaBalazs
őstag
válasz ZavaBalazs #259976 üzenetére
itt van a topicban a tulaj? kb 10 perccel a hozzászólásom után ez a bringa újra lett hirdetve egy adok-veszek csoportban, testvérével együtt
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Csokicsibesz
tag
válasz Csokicsibesz #259985 üzenetére
A Nagy Geo szakértőktől erre kérnék megfejtés:
A Merida a jelenlegi bringám, ami jó nekem. A méreteim ugyan azok. A kinézett bringa szintén M-es az alábbi eltéresekkel:Ez így nagy?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gergo5991
őstag
válasz zsocy #259918 üzenetére
jó bringa
szerintem ennek amúgy ugyan az a geoja mint a karbon változatnaknekem a széles kormánnyal az volt a bajom hogy már annyira széles volt, nem is tudtam úgy megmarkolni a tenyerem fele külső fele már hozzá se ért a grip-hez csak a belső fele, szóval mindkét kézfejem kifele fordult fogás közben, és a kormányrúd baszott egyenes volt a bicajon nem pedig egy picit feléd hajlitva
hozok két képet mire is gondolok, maradt még itthon egy cube analog de az tesómé és nem használhatom
[link] szóval igy kéne fogni, ez igy a kényelmes
[link] a cannondalen meg igy állt a kezem a széles kormány miatt, a kezem belső részével tudtam csak ráfogni, a kezem a szélén a levegőben volt nem a kormányon
mivel széles volt könyökböl is be kellett hajolni meg úgy komplette jobban ráhajolt/nehezedett az ember a kormányra ezáltal több súlyt is vittem előre, emiatt is fájdulhatot meg a nyakam,vállam,könyököm,csuklóm főleg emiatt a kormányfogás miatt.
mindenki azt mondja hosszú a kezem a testemhez képest, na itt meg pont az ellenkezője mutatkozik meg, mert ha hosszú lenne nem lenne ez a probléma, inkább rövidebb
[ Szerkesztve ]
-
válasz -=RelakS=- #259989 üzenetére
Tériszonyosként "értékelnék" egy ilyen helyet. Nem is tudom mit csinálnék ilyen helyzetben. Szerintem összekuporodva zokognék, hogy vigyen onnan valaki.
Vannak ott golyók kérem. Kemények a srácok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz itouchfan #259992 üzenetére
Tegnap mutattam barátomnak Redbull Rampage, Urban DH videókat. És feldobta ezt is.
Haver, már a Rampage-től is teljesen kivolt. Ő friss bringás (nem is szeretnék beszélni róla, mert Enduro e-bike-ot vett... ) és sokkolta már az is.
De én valahol értékelem ezeket az extrém sportolókat, mert ez már simán az. Csak hát nem csinálnám.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #259984 üzenetére
Amúgy nekem is tetszik.
#259988
Csokicsibesz...a standover hight-ot érzem neccesnek, kérdés +4 cm nem sok-e neked ott, lehet ezért is ajánl kisebbet. Bár szakértő nem vagyok, a többi szerintem stimmel, kisebb stack, nagyobb reach és hosszabb bringa, tehát modernebb, talán ezért is érthetetlen számomra a magasabb felső cső.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hivatalos, hangulatos ki összefoglaló az idei Tour de France-ról:
[link]„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #258940 üzenetére
Egy kis update: mászásokat végig jól méri, fullyt teljesen jól méri. Egyedül a gravelnél sok a szint, amikor lejtőzünk is vele, sok fel-le stb. Egy rövid szakaszon összenéztük az epix-szel, még a karoo2 8 méter szintemelkedést adott hozzá, addig az epix csak 3 métert. Ebből jönnek össze a különbséget, de csak merevnél. Lehet már egy XC-nél sem jelentkezik ez. Szerintem a sok finom, csillapítás nélküli ütéseket számolhatja hozzá.
https://barbieripnk.hu/
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #259994 üzenetére
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #258592 üzenetére
@jjeahh
Sokkal jobb minőség, mint a korábbi scvcn szemüvegeim. Más anyag a szár is, kapott nagyon finom méhsejtmintát a zár vége, gondolom a tapadás miatt, teljesen új forma és anyag az orrnyereg is (nem állítható), maga a lencse is egyel jobb kategóriába került (3-as) a fotokromatikus skálán, tehát nagyobb az áteresztőképessége. Ma megyek is vele egyet, megnézzük milyen élesben.https://barbieripnk.hu/
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #259944 üzenetére
És lerakhatom az outit csóványos felé kistányérra vagy 52T-n kell kitekerjem?
Viccet félretéve oda még gravel sem való.
Szombaton eléggé meghajtottam magamat ott a környéken és a Julianusnál.
Csóványosra felérve pont egy gravel-os csaj volt ott nagy pakokkal a biciklin és azt mondta Magosfa felé megy, jó séta lehetett a nemodavaló biciklit tolva.
Terepre kell a minimum 54mm gumiszélesség. -
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #259970 üzenetére
Csak valami aliekszpresszes "tuning" fékpofa lehetett. Az országútimon 2019 óta a gyári Fulcrum karbonfelnihez járó piros fékpofa van (felnifék)
Montin 2017-ben Salz A távon a 8-9 órán keresztül zuhogó esőben teljesen "normális" volt hogy elkopott a fémes Shimi G04S elöl-hátul, de abban volt 7ezer méter szint a 210km-hez.
De az volt a legkevesebb gond, mert a vizes sotterpor és sár megevett mindent....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest