- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #259048 üzenetére
nincs nagy különbség, de pont azért kell (szerintem is) a leggyakrabban használt áttételeknél a fogankénti váltás lehetősége.
én is úgy raktam össze a fogaskoszorút, hogy 12-19 között egyesével meglegyen minden fogszám.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
balintbaba
tag
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
Rosszul karbantartott, viseltes hajtásnál könnyebb elszakítani a láncot. Tönkretenni meg igazából bármit tönkre lehet. 60 kilós hegyimakik nem nagyon fognak sprintnél láncot szakítani, de akinek megvan a súlya meg a lába is hozzá, könnyen előfordulhat.
Fehérváron gyerekeknek szánt kis KRESZ körön rugdostam, harmadiknál elszakadt a lánc én meg át a kormányon.fulton kollégának meg másik kerékpár a dekából, van hátul 16-os is.
[ Szerkesztve ]
-
Mclovin
senior tag
Sziasztok,
700c-32mm széles GP5000-t vadászok...kb 80-85 eur/2db + szállítás a legjobb ajánlat amit találtam. Érdemes valami külföldi oldal akcióját megvárni vagy ez már korrekt ár?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #259052 üzenetére
hangos a hátsó agy
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #259052 üzenetére
komoly kis verseny gép es versenyképes áron tolják. Geot nézve agresszívebb mint a scultura. Hajtás pont nekem való
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz balintbaba #259052 üzenetére
az jo musor lehetett gondolom ki voltal allva a nyeregbol, lett valami bajod?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz ReFleXx #259057 üzenetére
Kamaszkoromban nekem kiállva tekerésnél a középtengely tört tőből, hajtókarostul, mindestül a Csepel Apolló ‘versenybiciklin’. Komoly mennyiségű hámszövetet hagytam ott az aszfalton. Aztán egy hét múlva áttekertem a szomszéd faluba a szervízbe - egy hajtókarral.
Ja, természetesen volt egy levegőzárvány a fémben, az még ilyen szocialista minőségellenőrzéses cucc volt az éppencsak posztszocialista időkben. Szóval a Csepellel kicsit előítéletes is vagyok azóta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
orbano
félisten
válasz parandroid #259058 üzenetére
Fú nekem ilyen élményem pont a szoci után beáramló kínai villáskulcsokkal volt. Azóta zabszem van a s3ggemben, ha valamit izomból meg kell húzni
A vér nem válik VAZZE!™
-
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #259051 üzenetére
én annyira komolyan nem tekerek, meg földutakon kezdtem el biciklizni, így annyira nem vagyok érzékeny a pf-ra, a mostani 11-13-15-17-19-21-24-28-32-36-nál is van néha olyan, hogy jó lenne néha köztes lépés a fogak között, de kibírható.
a linkelt bringa kb. mindenre jó lenne nekem (aztán 1000eur körül néznék egy karbon kerékszettet hozzá), jobb földutakra elég a 35-36c, a 32c-s külsővel azért ráz a kormány (a nuroadon meg maradna a 40c-s külső, amíg el nem kopik, esetleg megnézném milyen egyeneskormányosan)
---
na most már csak többet kell majd bicikliznem, karoo és radar is úton, jövő hét végén vagy azutáni hét elején megérkezik mindkettő (ehelyett ma is 8-11 között futárt várok ) -
flash-
veterán
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
nekem még sose volt lánc szakadás, szerintem ha a world tour versenyzők másodpercekre kb 2000 wattokat tudnak leadni és általában nem szakad el ettől nekik a lánc, akkor egy 100 kilós hobbistának sem kell félnie , hiába túlsúly nem fog ilyen wattot beletenni, a váltás közbeni terhelés mindenképpen jobban igénybe veszi(olyankoat tudok többet akiknek akkor szakadt), azt mindenképpen kerülni kell (gondolom egy versenyen ahol 5cm dönt és nem szempont a bringa megóvása, ott gondolom váltanak terhelés közben is, senki sem fog emiatt elbukni egy végső sprintet mert inkább nem vált sprint közen stb,
de ez csak feltevés, ezt nem figyeltem eddig sosem, aki járatos itt a versenyzésben az majd fogja megerősiteni vagy cáfolni[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
Meglehet ez csak lábaim erejét minősíti, de nekem olyan sosem volt a ~45 év kerékpározásom alatt. Gyári hiba, korábbi ütés (durván felütöd az első tányért a lánccal rajta), extrém elhanyagolás (kenés hiánya, rozsda, lenyúlás stb.), esetleg erőteljes, alacsony csapásszámon történő megindulások erős lábakkal és nagy súllyal lehetnek az okok, másképp láncot el nem nagyon szakítasz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ebbe mi a trükk? Mit nem veszek észre? Ez gyerekméret? Vagy lyukas? [link]
Mert ennyiért nem hagyhatom ott.
Ez kicsit más, már is 90€: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz szuszinho #259066 üzenetére
Szerintem, ami nekem van Santini, az is Classic, az UCI-s. És hát be kell vallanom, picit indokolt is.
A zöld is akciós: [link] És ez a tavalyi zöld. Lehet, hogy a fehér is azért akciós, mert a tavalyi.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259064 üzenetére
+1
Hétköznapokban a gazdaságos láncokat gyanúsítanám meg, h esetleg (nagyon kicsit) hajlamosabbak lehetnek szakadni, pl minőségellenőrzési hiányosság miatt.Mert nekem sem sikerült eltépni, power ebike-al se. Annyi, h olcsó láncom még nem volt. Csak márkás, amit a bicóhoz adtak. Utólag meg nem mertem mást venni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz szuszinho #259069 üzenetére
Amint hazaér a párom, és megírja, hogy milyen méret az otthoni Santini mezem. Mert nem emlékszem. Szerintem XL-es, de tutira akarok menni. És, hogy tuti Classic fit-e. Akkor megrendelem.
Pogi is ebbe nyomta, ez plusz Watt! Repülni fogok fel benne a Dobogókőre! Nekem mindig is álmom volt egy jóféle TdF mez. Ez ráadásul megy a bingához is.Egyébként hiába fogytam le 80 alá már, a 184cm-es magasságommal. Ez a Pro fit ez nagyon durván nem illik rám. Pici pocak van, aztán meg is öli az összképet.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #259043 üzenetére
Ugyanúgy DHRII ment fel, volt még egy, amivel eredetileg jött a bringa elől (ott most Assegai van).
-
addikt
-
Toobee
veterán
válasz Dark Archon #259074 üzenetére
#import
#vám
#150 EUR értékhatár
#kína
#aliexpress
#ÁFAhttps://barbieripnk.hu/
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #259074 üzenetére
A tetemes áfa mellett, azt is kalkuláld bele, h valószínűleg nem tudod visszaküldeni.
Ha sikerül is beleférni méretben a maximumba, az ártól ledobod az ékszíjat garantáltan.https://furgefutar.hu/csomagkuldes-kulfoldre/csomagkuldes-kinaba
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #259074 üzenetére
ez pont jó lenne majd hozzá: [link]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #259078 üzenetére
Ne végy semmi helyette, azon még jó sok bütyök van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
hambini és a gravel: [link]
-
Ejj, ebből valószínűleg nem lesz rendelés. Mert semmi infó a mezemen arról, hogy milyen fit lenne. Ergo nem biztos, hogy az Classic ami van. Így meg nem vállalom be ezt a rendelést szerintem. Még próbálok kutatni, hátha kiderül valahogy.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz szuszinho #259082 üzenetére
Majd megnézem ha hazaértem. Engem a váll/ujj része zavar össze. Nekem az passzentos. De a leírás szerint ott bő a Classic.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
andrisbandi
őstag
Santini UCI Rainbow jersey
Relaxed classic fit: classic fit, not too tight on the body.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #259085 üzenetére
Lehet inkább a Sensah-ra próbálnék rá.
Egyébként ezek a kínai váltások nekem is mozgatják a fantáziámat, azért nem gondolom, hogy egy machanikus váltás űrtechnológia lenne.Mondjuk azt simán el tudom képzelni, hogy az anyaghasználat miatt később jelentősen romlik a váltásminőség.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #259085 üzenetére
vannak tesztek ltwoo-ról és sensah-ról is, ajánlom pl. trace velot
megvárnám az új microshift szett árát, az jól néz ki, szerintem pár nap és arról is lesz első benyomás/tesztvideo -
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #259086 üzenetére
Egyébként ezek a kínai váltások nekem is mozgatják a fantáziámat, azért nem gondolom, hogy egy machanikus váltás űrtechnológia lenne.
igazából az elektronikus váltás egyszerűbben gyártható, csak sok szabadalmat kell "kerülgetni". (mechanikus váltásnál is) -
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ringman #259088 üzenetére
Ott inkább az akkuval (vagyis a csatlakozásával és vízvédettségével) lehet gond szerintem.
AXS-nél is lehetett hallani, hogy bizonyos körülmények között beázott vagy nagyon gyorsan merült az aksi. Az új verzióban át is tervezték a helyét.Szóval én abból nem vállalnék Kínait.
Egyébként meg az elektromos váltás nehéz
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Csokicsibesz #259090 üzenetére
az Ltwoo pl pont a shimano féle, nyeregcsőben eldugott módszert alkalmazza, nem a sram félét, ahol a váltón közvetlenül van rajta az akku. azt nem csodálom hogy beázik. ha nyeregcsőbe eldugott akku ázik be, ott már jó nagy baj lenne
engem az elektronikus váltásban az húz fel hogy valszeg olcsóbb gyártani mint a mechanikust, mégis drágábban adják a bling faktor miatt
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
dom1n0
senior tag
válasz FireKeeper #259091 üzenetére
Miért lenne olcsóbb?
Az elektromosnál eleve kell egy precíz léptetőmotor. -
addikt
válasz Csokicsibesz #259086 üzenetére
Nem űrtechnológia, de olvastam olyan véleményeket, hogy menet közben pl. vált egyet a váltó csak úgy hobbiból, de neki ettől még tetszik. Hát, oké, hogy olcsó, de ne csináljon már ilyeneket, ha nem muszáj.
Ringman: ki van zárva, hogy egy új, gravel cucc annyira olcsó legyen. Ezzel a gravel építéssel is azért játszom, mert egyrész unom magam, másrészt jó volna kihozni félmillió alatt vagy 200-zal, de ezt Shimano cuccokkal nem fogom. Akkor már legyen kínai az egész. Kivéve a hátsó sort, mert olyanom van 10 sebességesben, meg lánc is. Meg kerekek is... főleg, ha nem tudom eladni a crossomat. Kösz a linket!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gaben92
őstag
Srácok, kéne egy kis ajánlás.
Anutám a mindenem, meglepném valamivel. Pár hónap múlva megy nyugdíjba és szeretne biciklizni. Bükkben él, sok a hegy-domb de 99%-ban bicikliutas történet lenne. (Most épül Miskolc - Kisgyőr - Borsodgeszt - Bogács útvonalon). Néha azért lehet akadna minimális földút is. Én első körben valami szíjhajtásos pedelecre gondoltam de túra bringa vonalon nagyon nem mozgok.
Valakinek valami tipp?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #259093 üzenetére
Mennyire játszanak elvetemültebb/gettó megoldások?
Ha alacsonyan kell tartani az árat, a fékváltókarokon lehet sokat spórolni, meg azon, ami már megvan otthon
Szóval ha sima fék + MTB váltókar felbarácsolva (léteznek erre azért viszonylag gyári megoldások is, nem mondom, hogy olyan kényelmes használni a külön váltókart, mint a FVK lenne...) is játszik, netán 1x a rendszer, és jobb oldalra egy kormányvégbe dugható időfutam-karocska... 10 sebishez szerintem még értelmes árban van sokminden, ja, és használt nem tudom, játszik-e.
Szubjektív vélemény, hogy én is vállalkozó kedvűnek tartom magam, de lehet hogy előbb vennék ronggyá haszált shimanót, vagy sramot, mint új kínai váltást. Váz, meg egyebek az valahogy kevésbé riaszt el. Még a fogaskoszorúktól is félek... bár ott nem is akkora az árkülönbség, hogy igazán csábítson.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ZolkoW #259095 üzenetére
Ltwoo-t és Sensah-t még nem próbáltam, de a Microshift-ről én csak jókat tudok nyilatkozni. Ami főleg tetszik rajtuk hogy az országutis cuccaik Shimano kompatiblisek, így lehet öszvér megoldásokat használni (pl nekem Centos 11 váltókarok egy GRX első és egy 105 R7000 hátsó váltót működtetnek, hibátlanul). Egyedül az újabb cuccaikkal kell vigyázni (Advent, Acolyte, meg most a sword) mert azok azt hiszem már csak a saját cuccaikkal működnek. illetve a másik dolog, bár ez nagyon szubjektív, de nekem preferált, hogy az Ltwoo-t és Campát leszámítva én csak Microshiftből találtam olyan fékváltókar rendszert ahol a fékkar csak fékez (ellentétben a Shimanoval és Sensah-val), illetve külön gomb/kar van a le és felváltáshoz (ellentétben a Srammal és a Sensah-val). ez utóbbi persze mechanikusra vontakozik tudom elektronikusnál már külön gombok vannak mindenkinél.
balintbaba: na igen, maga a váltó tuti drágább az elektronikus esetében de a fékváltó meg jóval olcsóbb. csak két (vagy 1X-nál egy) kis PCB meg gombelem kell bele, ami nagy tételben filléres.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
balintbaba
tag
-
FireKeeper
nagyúr
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
addikt
válasz ZolkoW #259095 üzenetére
Azért a végén szeretném, ha kinézne valahogy, az MTB karok koskormányon... áhh 1x rendszer szerintem nekem nem jönne be, ahhoz túl kényelmes vagyok, 2x10-ben gondolkozom.
Mondjuk használtan Shimano fvk-okat, váltókat venni jó ötlet, biztosabb, mint az adott esetben kilapátolt pénz az ablakon. A hajtóművet nem úszom meg, mivel 3*10-esem van. XT váltó kompatibilis a fékváltókarokkal?
Meg ugye ott vannak a fékek is. Shimano BR-MT200 van most, amit a kínai fékkarok, gondolom, nem kezelnek.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #259099 üzenetére
Hidralikus fékhez olyan Fvk-kell ami hidralikus féket kezel. Amikről eddig beszéltünk azok mechanikus fékeket kezelnek.
Ha olcsósítás a projekt, akkor mechanikus Fvk-nál maradnék olyan hibrid megoldásnál, aminél a kábel húzza meg a hidralikus részt.
Trp-nek van ilyen féke, de létezik kínai kivitelben is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs