- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz user2 #258400 üzenetére
It’s appalling if public and industry perception is such that a typical service life of a bike is considered to be less than 10,000km, but it makes the corrosion question moot given that a good steel frame will last decades if not left to rot.
Elég érdekes és részletes cikk(egyelőre csak átfutottam és beleolvasgattam).[ Szerkesztve ]
-
sepyi
aktív tag
válasz ZavaBalazs #258368 üzenetére
Ez volt a bűnös https://bikepro.hu/alkatresz_001/kerek_elemei_130/kulso_gumi_158/orszaguti_164/michelin_dynamic_classic_translucent_622-28_700x28c_kulso_gumi_kopeny_30tpi_330g_barna_oldalfallal
Bocsi valamiért nem működött link-ként
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
dom1n0
senior tag
Wout van Aert hazautazott a szülésre, ma már nem lesz a csapattal tdf-en.
Megmondom őszintén, nem tudom pontosan Valter Atival összehasonlítani őket, de lehet jobban járt volna a Jumbo Atit hozza a hegyeken segíteni Jonast a sárgára végig aki motívált hogy bizonyítson, mint van Aert-al aki nyilván fél fejjel mindig a szülésben volt már...
Mit gondoltok? -
válasz dom1n0 #258405 üzenetére
Azt, hogy bár honfitársunk Atti, és szeretjük. De ez egy nagyon-nagyon erős kijelentés.
van Aert még így is, hogy nincs akkora formában mint tavaly, egy akkora név, akihez képest Atti még közel sincs. Ráadásul Wout nem csak egy segítő, hanem sok típusú szakaszon, egyenesen esélyes a győzelemre. Míg Atti csak segítő lett volna. Jonas után, Wout van Aert a Jumbo arca. Ezt ne felejtsük el.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Ringman #258392 üzenetére
Gondoltam, hogy a kerekek ennyiért nem DT Swiss minőségűek Viszont most befékeztettél... a Decathlon oldalán 164 cm magassághoz ajánlja az XS-t, S-t a 166 cm-hez, amekkora vagyok. Szóval határeset, ja...
A cipők mennek vissza, egyik se jó A Shimano abszolút hosszúkás lábra van, a Pearl Izumi határeset, de kemény az oldala, így is összenyomja a lábujjaimat, meg felülről is nyomja a kislábujjam, nem hagytak elég helyet.
Megrendeltem az MX 201-et.
chubby2o6: sajnos pont ez a két kopipaszte hozta elő az ínhüvelygyulladásom, de nem baj, a kényelmedért bármit
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Dark Archon #258407 üzenetére
ui.: ezt sosem értettem: "Ha 2 méret között állsz és a kisebbet veszed, akkor egy sportosabb pozícióban tekerhetsz, ha pedig a nagyobbat, akkor kényelmesebb lesz az üléspozíció."
Mitől lenne kényelmesebb, ha nem érem el a kormányt?Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ne vegyél semmit, a tartóhoz adnak 3 különböző vastagságú, egyik oldalán nyitott gumihengert, amit a műanyag adapter és a kormány közé teszel. Gyakorlatilag bármilyen kormányvastagsághoz fel tudod tenni ezek egyikével, és tök stabil lesz.
Hm, a linken valamiért csak kettőt mutat, nekem 3 réémlik, de nem csinálnék gondot belőle, kiválóan rá lehet szortani a gumira a tartót: [link].
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Dark Archon #258408 üzenetére
Szerintem pont fordítva, merthogy jobban előre kell hajolni, ha hosszabb a bringa, nem?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #258408 üzenetére
Ha kisebb a bringa akkor nagyobb dropot tudsz csinálni a kormány és az ülés között, ilyen egyszerű. Ha pedig nagyobb vázat veszel, akkor mivel a nyerget nem kell annyira felemelned, a kormány is közelebb lesz. Tehát ez így igaz, ahogy az idézett szöveg szól.
Múltkor már linkeltem Asgreen bicóját mint extrém példa, akit érdekel majd visszakeresi. -
orbano
félisten
válasz user2 #258400 üzenetére
Szerintem ez az egész CO2 lábnyom kalkuláció az eneriga szükséglet alapján egy ótvar nagy b*romság. Alapvetően az energiatermelést kéne fosszilis vonalról egyszer s mindekorra elvinni nukleáris és megújuló irányba. Ez-a-megoldás, nem pedig az, hogy a fogyasztókaat gyötörjük a karbon lábnyomukkal. Ezt a koncepciót amúgy az olajtársaságok marketingesei találták ki, így mindenkinek lelkiismeret furdalása van inkább ahelyett, hogy az olajtársaságokat gyűlölnék, és politikai nyomást gyakorolnának a döntéshozókra.
A galvániszap és társai természetesen más tészta, de nagyságrendekkel kisebb probléma (jelenleg) a talajszennyezés, vagy bármi, ahhoz képest, hogy kukták csinálunk a bolygónkból.
Emellett pedig egyetértek abban, hogy tartós, jó minőségű termékek vásárlásával a piacot legalább tudjuk befolyásolni. Csak ugye 8 milliárd ember, mindenki bringát akar, ennyi bringát pedig csak a bolygó kizsákmányolásával tudunk előállítani. Persze ez igaz minden fogyasztói cikkre.A vér nem válik VAZZE!™
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #258313 üzenetére
Mikor megyünk?
Ha nem piszkálom előző nap, akkor elvileg semmi baja nem lehet -
andrisbandi
őstag
válasz eddie1978 #258412 üzenetére
Lehet tl szeleptől is függ.
Egyszer kíváncsiságból kézben kipróbáltam műhelypumpával, presta maggal, és anélkül. Semmi különbséget nem éreztem a szelep végén kifújt levegőmennyiségben. Dt tl szelep volt úgy emlékszem.high flow/volume tubeless valve
Jjeahh szokta néha említeni a tuning szelepeket, nagyon sokkal vastagabb a belső átmérőjük.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
dom1n0
senior tag
Értem én, egyet is értek, de lehet Atinak nagyobb hasznát vették volna, de ez már csak ilyen feltételezés részemről.
De amit Jonas csinál egyedül, az kegyetlen, tényleg egy gép a srác.
Több helyen is írták hogy Pogi nem töltött el elég időt magaslati táborokban és ez köszön vissza most, én inkább úgy írnám, hogy Jonas töltött el reneteget ott és élete formájában van most is. -
cSuwwi
aktív tag
Arra jó, hogy ha eltévedsz a balatonkörön, akkor benyomva a layert látszik merre megy a többség, így ott az instant megerősítés, hogy eltévedtél.
Jó a magyar térkép, a stava-n is van heatmap, kb. hasonló (lehet onnan szedi, ki tudja), de van rajta adat.
450mb körül van a magyar basemap, a suunto meg 600 körül, összesen kb. 1gb-ot eszik (32 van a karoo2-ben)[ Szerkesztve ]
-
válasz cSuwwi #258419 üzenetére
Az egész Karoo 2 vásárlását az az eltévedés táplálja! Még ott a Balatonon megfogadtam, hogy lecserélem a Bryton-t.
Rengeteget utána olvastam/néztem meg minden most.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abszolút. Egyre jobban.
Egyedül az akku idő aggaszt. De ez is csak 8 óra feletti tekerés alatt jelenthet gondot. Most ami érdekelt, hogy ez az akku kímélő mód mit is jelent konkrétan? De úgy olvastam, hogy kikapcsolgatja a képernyőt. És amit még írnak, hogy a csatlakoztatott érzékelőket ne BT-tal, hanem Ant+-szal érdemes csatlakoztatni.Nagyon sokan dicsérik a Karoo 2-t. Pedig direkt a negatív véleményekre is kíváncsi voltam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz lsebestyen #258411 üzenetére
Hát, ehhez nincs valami vizuális illusztráció?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
orbano
félisten
válasz parandroid #258410 üzenetére
Én sajnos a nagyobbat vettem, mert sokkal kényelmesebb volt (Cube Nature 2022 54 vs 58 méret). Cserébe kevésbé agilis és nem tudok róla leugrani anélkül, hogy a leendő gyerekeim megszenvednék.
A vér nem válik VAZZE!™
-
nagyúr
válasz 6030D #258401 üzenetére
nem kell tiltani táblával, mert nincs ott út, amin járművel közlekedni lehetne.
ez a néprajzi múzeum teteje a városligetben.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #258423 üzenetére
Ilyesmi képem nekem is van . A következő lépés, hogy legurulsz a vízeséshez is, aztán ha az megtetszik, lehet már a kopjafákhoz ki sem tekersz többé: [link] [link] . Odáig a rövid gyökeres ösvény is nagyon király a végén:
De gondolom idén többet nem tekertek ki (?), szal marad jövőre. Rövid kitérő amúgy, ha már ott vagy és még nem voltál, tényleg megéri megejteni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
Pár videót néztem róla én is, jónak tűnik. Bár én onnan közelítettem meg, hogy valaki kell, ami trackel és kezel szenzorokat, plusz van benne valódi navigáció, és azok közül messze ez a legolcsóbb - ha meg jön belőle új modell, az úgyis drágább lesz. Számomra az a szint, ami tudásban megfelelne, az a 400€ árkategória, azt meg kicsit sokallottam, de így, hogy ez féláron van, legjobb.
Az akku miatt én nem aggódom, szerintem az maximum egy városi futárnak okozhat problémát. Ha 8 óra feletti útra mész, akkor nem fogsz percenként kanyarogni, és valószínűleg a mérési adatokat sem nézni, szóval ott bekapcsolod a batter save mode-ot, és mész kikapcsolt kijelzővel. Úgyis visszakapcsolja a navigáció a kanyarok előtt a képernyőt, szóval nem maradsz le semmiről. De szerintem ezt amúgy is csak az út végén érdemes aktiválni, vagy egy olyan szakaszon, ahol biztosan nincs esemény, így az elején és a végén látsz mindent.
Meg azért vegyük hozzá ehhez, hogy hányszor tekersz egyben 8 órát. Évente párszor? Ott meg van oldva a helyzet vagy power bankkal, vagy pedig a battery save mode-al. Én pl. ilyen max 2 órákat megyek, és még ha majd elmegyek csak úgy kirándulgatni, azok sem lesznek pár óránál hosszabbak, időm sincs rá. Ha meg egyszer majd egész- vagy többnapos útra megyek, úgyis viszek hátizsákot, abban meg elfér egy powerbank.
Ha hetente mész 10-12 órás utakat, akkor ne ezt vedd, mert csak idegeskedni fogsz az üzemidő miatt. Ez a mobiloknál is megfigyelhető, hogy az ember akkor is mennyire előtérbe helyezi az akkuidőt, ha közben évente legfeljebb 3x kerül olyan helyzetbe, hogy esetleg lemerülhet a telefonja.
-
RexpecT
addikt
-
gergo5991
őstag
[link] adrenalin az erdőben, SK-ban történt
chargolt eggyet a medve -
_drk
őstag
Sziasztok
Asszonynak kéne egy bicikli munkába járás és ide-oda elszaladgálásra városban.
Igény nem sok van, csak hogy normálisan használható legyen.
Én teljesen hülye vagyok a témához és keret se sok van rá.
50-60ból jó lenne kihozni.
Hol érdemes ezt elkezdeni?
Valami jó gagyit is mondhattok.
Használtan látjuk hogy sok van olcson, de mit érdemes nagyon elkerülni?Köszönöm
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #258424 üzenetére
Biztos van a youtube-on, mert van egy rakás bikefit videó. Egyébként sokáig 57-es vázat használtam, most 59-est (Rose mindkettő), az 57-esen már nem tudtam hova felhúzni a nyeregcsövet, viszont a derekam már fájt. Az 59-est sokkal jobbnak érzem, pedig azért ezen is van drop (van aki az én magasságommal az ennél eggyel nagyobb vázat használja, szóval ja az 57-es egyértelműen kicsi volt), majd lövök képet, utóbbi időben azért állítgattam a nyeregmagasságon, azt most fixnek érzem, jövőre lehet kicsit lentebb teszem a kormányt, van most alatta egész sok hézagoló (stucni mondjuk negatívban áll).
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #258427 üzenetére
Kitekerés a kopjafákhoz inkább amolyan metafora, sem fel, de még le sem tudok végig a nyeregben maradni. ...nejem jött autóval hozta anyósom, így oda kellett menni a műsor szerint...mennyi onnan a vízesés le-fel km és főleg szintben? Tekerhető végig? Csak mert mire ide felérek az aszfalton már eléggé kész szoktam lenni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
Ja amúgy találtam megoldást az akku parádra. Valami reddites posztban írták, és nem is hülyeség. Veszel egy kicsi és könnyű powerbankot, mondjuk 5000 mAh, azok ilyen 150g körül mennek, és vagy rágumizod a Karoo aljára, vagy pedig valami ehhez hasonló módon (a lámpa helyére) felfogatod. Aztán már csak egy nagyon rövid USB kábel kell, és máris van minimum 20 órányi használatod.
Nem tudom mi a legkisebb méretű powerbank, de ezt általában nem szokták számításba venni. Pedig vannak egész kicsik, könnyűek, igazából egy 3000 mAh-s mini powerbank is megduplázza a készülék akku-kapacitását, azt meg akárhova felrakhatod a vázra, mert könnyű. Például ez csak 98g.
#258437.LnB: persze hogy onnan, a gyártónál 60€-val drágább. bár most ők meg fél áron adják hozzá a HR szenzort, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #258440 üzenetére
Simán megtudtam nézni olyan böngészőből ahová nem vagyok bejelentkezve.
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #258441 üzenetére
Nálam homályos. ...faxom roaming.😬 Amúgy láttam a lényeget, és a videó tanúsága szerint sem szabad meghátrálni, ha már megindult terepen úgyis lefutja Usein Boltot is így össze kell állni ahányan vagytok és szembefordulni vele bringákkal védekezve pajzsként. Legtöbb ilyen kirohanásuk csak blöff, ők sem akarják a konfliktust így jó eséllyel meghátrál mielőtt elérne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #258443 üzenetére
Nekem kölyöknek tűnt a maci.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #258443 üzenetére
Akkor is pixeles lenne, ha be lennél jelentkezve. Évek óta egy hulladék a FB videólejátszója, egy 5 perces videónál kb 2 perc után képes FHD-ra váltani gigabites netkapcsolattal. De nem csak ez a baj vele, hanem prosztó módon erőlteti rád a következő videót már akkor, amikor még azt sem nézted végig, amit szerettél volna stb stb.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #258438 üzenetére
Nagyon kevés szint és talán 4-5km oda-vissza. A végén van úgy 5-10 méter, ami nem tekerhető, de ott tolni sem kell a bringát, hanem egyszerűen ott szoktuk hagyni. Kevés a turista, általában nincs is senki és a vízeséstől rá lehet látni a bringákra... A medve úgysem viszi el . Ahol elkezdel a kövesen mászni a kopjafák fele, ott van egy tábla, amin írja, hogy jobbra van a szökő vízesés.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz lsebestyen #258445 üzenetére
10 éve nem láttam facebookot, de az egész user interface egy 90-es években is ciki prosztó szar volt már akkor is. Amikor meg bevezették, hogy a posztok nem kronológiai sorrendben jönnek, hanem azt tol a pofádba, ami szerinte érdekel + minden 3. reklám, akkor töröltem az akkomat. Ami azóta is létezik, egyszer beléptem, hogy töröljem megint, de az sem segített. Instagram dettó, csak ott pár év csúszással jöttek ugyanezek a folyamatok. Alig várom ezt az új platformjukat, hogy ki se próbáljam!
Ja, jutub ugyanez pepitában.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #258424 üzenetére
bikegeocalc vagy bikeinsight és beírod/kitallózod a geometriát
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen