- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz velizare #259374 üzenetére
nekem is ijesztő, hová vezetne ez...
van, aki eddig se, van aki eddig is, de van egy középmezőny, aki lehet, hogy inna. csak picit. vagy csak most óvatos leszek, és belefér a második is... ehh, nem való ez nekünkmondom ezt úgy, hogy néha mondjuk éjszakai vezetéskor simán voltam rosszabb állapotban, az álmosságtól, mint máskor egy vagy 2 sör után, de akkor is. fölösleges feszegetni ezt a határt...
szerk. - a cikkből: "Folyamatosan csökken az ittasan okozott balesetek száma"
BM: Figyeljetek már! Nem kéne valamit tenni?! Lefelé mutat a grafikon![ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
Mi van itt kérem, tényleg hülyék az emberek,nagyon vonzza az idiótákat az Árpád híd.
Ittasan száguldozott, majd szalagkorlátnak csapódott
Mondjuk ezt a szerencsétlent belehajszolták a rendőrök.
A diletációk is életveszélyesek, perelnék....[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Jöttök itt a BalatonFondós doppinggal, hát azt én is végig doppingoltam! Megettem menet közben egy zacsi szőlőcukrot, és a vége felé amikor már eléggé elfáradtam találtam egy hölgyet aki mögé beálltam. Na az a látvány, az doppingolt rendesen, nem akartam lemaradni róla egy percre sem
Én kérek elnézést
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #259349 üzenetére
Ennyi dolgot egy "hétköznapi" ember is simán fel tud áldozni az élete során, csak más területeken.
World Tour, Pro Conti szinten versenyzők mondjuk a felső 0,05%-ba tartoznak, ugyanúgy mint a topmenedzserek. Egy multis vezető ugyanúgy feláldozza a családját, szabadidejét, egészségét a karrierje érdekében. Persze vannak kivételek, akik nem a meritokrácia oltárán jutnak be felügyelő bizottságokba, de profi sportolóknál is sokan szarnak bele az egészbe, ahhoz képest, hogy elvileg ez az életük. Vingegaard, Atti, meg nagyon sokan nem ilyenek, de a legtöbb versenyzőnél simán belefér a pia, junk food, kamu sick day, de sok esetben még a drogok is.
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #259401 üzenetére
Én legegyszerűbben azt írnám, hogy olyan teljesítményfokozó (mód)szer amit tiltólisták szabályoznak, időről-időre vizsgálva őket.
Ez egy nagyon tág fogalom, de Jonas idén egész jól megfogalmazta: Semmi olyat nem szed, amit a gyerekének sem adna oda. -
andrisbandi
őstag
válasz zsamiatt #259408 üzenetére
Logikátlan, h nálunk egy friss jogsis bármekkora teljesítményű vasat guríthat. Elsősorban hosszú gyakorlati, és szigorú alkalmassági típusvizsgához kellene kötni. Ahol az agyilag zoknikat kiszűrik.
Valamelyik szomszédban akkora a szigorúság, h friss papírhoz, fix böri és pénzbünti jár elrettentésképp. Teljesítmény maximalizálva x évig, este csak 1 személyt szállíthat, rá más sebességkorlátozások vonatkoznak. Talán 10%-al kevesebbel mehet. Bocskoros rádióban meséltek a környező országok kreszéről.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
balintbaba
tag
válasz andrisbandi #259410 üzenetére
Lehet jól hangzanak ezek a nagyon szigorú büntetések, de ettől nem lesz kevesebb halálos baleset az utakon. Kriminológiai kutatások már régóta arról szólnak, hogy a potenciális bűnelkövetőket nem a büntetés mértéke, hanem sokkal inkább a lebukás kockázata tartja vissza a bűnelkövetéstől. Sokkal inkább morális alapja van a büntetésnek, de erkölcsi kérdésekről annyira nincs értelme vitatkozni egy kerékpáros topikban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #259403 üzenetére
2 dolog van az Árpád hídon, dilatáció és dilettáns, az utóbbiból minden jel szerint több.
#259409dom1n0...vérlibsi, együtt iszik füvezik a gyerekeivel.
#259411balintbaba...erkölcsi kérdésekről annyira nincs értelme vitatkozni egy kerékpáros topikban. Te is szeretsz keréken pározni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz balintbaba #259411 üzenetére
Autós szemszögből a kerékpárosnak nem lenne joga közúti forgalomban résztvenni, hiszen nem kell hozzá jogsi, nem ismeri a kreszt.
Nem kötelező a bukó, sokak szerint még a zenehallgatás is belefér. Álbiztonságban suhanunk a soktonnás vasak között.Az autósnak ez annyit jelent, a kerékpárosnak nincs felelősége, az is az autósé, hisz neki papírja is van róla.
Ilyesmi indokokkal szokták a szigorítást indokolni. Németben pl nem gatyáznak. Gépek intézik a büntetést. Mindenben kamera, pl közvilágítás. Úgy rémlik a harmadik bírság havi fizetés szerű összeg. Nagyon nem éri meg.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
lsebestyen
addikt
Ha már felelősség: meglepően sok outis ismerősömnek nincsen biztosítása, pedig fillérekért lehet kapni. Én egy már megszűnt csomagot kötök újra (ezért irreleváns, hogy melyik biztosítónál) minden évben, 2500ft és 3 millió forintig állják a kárösszeget, ha én lennék a hunyó.
-
6030D
Ármester
válasz andrisbandi #259410 üzenetére
egy friss jogsis bármekkora teljesítményű vasat guríthat
Mennyi legyen? Mondj egy számot. 75-90 lovas autók mennek 150+-t. Városban a 100 is sok, azt meg a Trabant is tudja.
Az autó értéke után fizetni is vicces. Van két család, az egyiknek van 4 ingatlanja 200M Ft értékben, meg egy 6 millás Swiftjük. A másik családnak van egy 156 M-s háza, meg egy 50M-s kocsi (legyen akár céges, úgyis az a lényeg ki vezeti). Lehet, hogy egyforma a vagyonuk, csak mindenki másra költötte el. Utóbbi fizessen egy gyorshajtásért 8x annyit?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
orbano
félisten
Na köszi mindenkinek, felszereltem az első hajtást. Leszámítva, hogy a lánckerék rögzítéséhez nem volt szerszámom, gond nélkül ment
Kicsit aggódom a láncvonal miatt, hogy nem-e a boost-os M7120-at kellett volna megvenni. Nálam a 3-4. fokozat környékén van a láncvonal, nézem egy gyári 1x12-t, ott az első fokozaton. Kérdés, hogy ez pl. nem okozhat-e problémát, ha hátra mondjuk agyváltót akarok. Vagy nem okoz-e problémát a váltásnál, hogy kifelé áll keresztbe a váltás, nem befelé.A vér nem válik VAZZE!™
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259385 üzenetére
Az az igazság, hogy pont manapság olyan fejlett a technika, hogy nehéz vagy nem lehet egyáltalán kimutatni az új szereket. Jó példa M. Phelps rekorddöntései sorban, meg az olimpiai lebukások. Érdekes módon csak a fejletlen országok (poszt- Szofvet országok, Magyarország is) buktak le, USA, Kína stb. nem. Vannak összehasonlítások is, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit csökkentek a szintidők.
L. Armstrong is ha egyedül cuccolt volna akkor már rég a vetélytársak megbuktatták volna, csak mivel mindenki sáros - ahogy írtad is - senki érdeke sem volt, hogy vizsgálódjanak.
Egyedül egy sport van ahol nagyon látványos a szteroid használata és fejlődése, ez a Mr. Olympia és a testépítés. Ott esélytelen indulni máshogy olyan irreális elvárások vannak. Rá is megy ez életük, korán halnak. Állóképesség sportokban nem ennyire drasztikus a helyzet.
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #259395 üzenetére
Nem, doppingnak az számít, amit a Nemzetközi Doppingellenes Szövetség meghatároz. Nem csak szteroid lehet dopping. Vannak sima vényköteles köhögés elleni gyógyszerek, a cukorbetegeknek adott inzulin is nagy divat volt sokáig, csak nagyon veszélyes, könnyen halál lett belőle. Fociban az Efedrin volt népszerű, amitől voltak a hirtelen szívhalálok, be is tiltották (fogyasztó szer is volt). Mindig előrébb jár a gyógyszeripar.
Egyébként nem gondolnátok hány amatőr ember szed hiúságból ilyen szarokat, nem biciklisekre értem, így nem hinném hogy nincs pár fanatikus aki nem próbálta már ki aki teker. Biztos van natural is, de a profi versenyen kábé esélytelen. Nem véletlenül nincsenek nagy magyar sportolóink különböző sportágakban, ami régen viszont volt.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #259414 üzenetére
melyik biztosítónál? (lehet privátban is)
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #259420 üzenetére
Uniqa. Ez volt az, de már jó pár éve nem köthető új ügyfélnek.
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #259062 üzenetére
A láncszakadás is olyan, mint a láncnyúlás Egy meglehetősen pontatlan kifejezés. Meglehetősen ritka, hogy egy lánc elszakad (bár nekem volt erre példa), a gyakorlatban az szokott történni, hogy egyszerűen szétnyílik a szem a csapnál (akár rosszul összerakott lánc is lehet oka, vagy egy gyengébb szem és néhányszori keresztbeváltás oldalra megfeszíti, és ha szerencsétlen esetben pont akkor terhelsz rá, akkor lehet probléma.
Nekem kétszer 'szakadt' láncom, egyszer a szem nyílt szét minden előjel nélkül - szerencsére nem estem el, de ha hirtelen üresben kezd pörögni a hajtókar, az tud komoly meglepetéseket okozni , volt nálam patentszem, szóval kb. öt perces megállást okozott.
A másik viszont valóban szakadás volt, az egyik láncszem anyaghibás volt, és szimplán kettéhasadt. Ennek volt előjele, egyszer-kétszer szalajtott, sajnos későn találtam meg a hiba forrását, onnantól már csak az volt a cél, hogy hazaérjek, roppant óvatosan tekertem, nem jött össze.De az, hogy valaki egy láncot tényleg széttépjen a nagy erővel, úgy, hogy annak egyébként semmi baja ... nos, nem valószínű. És akkor nagyon finoman fogalmaztam.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #259421 üzenetére
köszi, én másik biztosítónál vagyok, ott rákérdezek majd, hogy milyen opciók vannak.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz MPowerPH #259377 üzenetére
nem az eleve hülyék hülyülnek meg, hanem azok közül is sokan, akik elvileg nem azok. de a tévében bemondták, a haveri közeg meg bíztatja, hogy lehet inni két sört, szóval az az öt sör, meg a három kilépő feles biztosan nem árthat neki, mert ő bírja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-=RelakS=-
veterán
Keresd a hibát! [kép]
"A papa megcsinálta, mert régen Ő még bringaszerelő is volt."Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Toobee
veterán
Outisok, vigyázzatok magatokra! Közúton motorozás már rég elengedtem és ez a pár km munkába menet is frusztráló, néha pedig egyenesen necces bicajjal
https://barbieripnk.hu/
-
válasz Maximum1 #259400 üzenetére
Semmi baj nincs a büntetési tételekkel, csak neki kéne állni betartatni a meglévő szabályokat. Igen, akár 1 kmph túllépéstől mehet automatikusan a csekk. Mondjuk annyi kiegészítéssel, hogy jogsi nélküli vezetésnél azonnali rendszámlevétel + autólefoglalás a következő műszakiig + forgalomba helyezésig, visszaesőknek meg véglegesen, aztán lehet elárverezni a nav oldalán a begyűjtött flottát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #259431 üzenetére
Te hol élsz?
A max. büntetés 300.000,- forint gyorshajtás esetén.
Ma Magyarországon csak 2 esetben lehet az autóst megbüntetni kamera alapján, (úgy hogy a rendőr nem állít meg) az a gyorshajtás és a piroson való áthaladás.
Arról ne is beszéljünk a rendőr inkább félrenéz és nem érdekli a szabályszegés, mert még őt fogja esetleg a szabályszegő feljelenteni.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz parandroid #259431 üzenetére
nincs túl sok köze a jogsi nélküli vezetésnek az autó műszaki állapotához, azt nyugodtan lehet külön vizsgálni, viszont lefoglalása és saját költségén történő őrzése már inkább tetszene. nem saját tulajdonú járműnél pedig nyugodtan be lehetne vonni a tulajdonost is az eljárásba, mint tettestársat. nem kell bevont jogsis embernek kocsit kölcsönadni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
arcitec
addikt
No emberek, ne keltsük már ittennek a pánikot! Mit hergelitek itt a jónépet?
Pont mostanság amikor hamarosan inni is lehet?
Léteznek normálisan közlekedők is és nagy létszámmal vannak ők![ Szerkesztve ]
-
PartyShan
aktív tag
Akkor úgy kérdezem, hogy az ebben a hozzászólásban leírtak szerint...
1. [opció1]2. [opció 2]
Jók lehetnek a mostani kerékszett kiváltására?
QR 5X100mm front
QR 5X135mm rear -
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #259323 üzenetére
Nagyon szuper ilyesmire gondoltam Köszönöm szépen
-
Ringman
nagyúr
válasz -=RelakS=- #259428 üzenetére
neee, ráadásul (vsz. galvanizált, kép csalóka lehet) fa/pozdorjacsavarral.
-
Bennyboy
őstag
Üdv, a segítségeteket kérném. Szeretnék venni egy Cross Trekking vagy trekking bringát mert a mostani dh, freeride és már csak főleg városban vagy lájtosabb terepen használom amire kb teljesen rossz. A keret kb 300-400k lenne. Attól is függ mennyiért tudom majd eladni a mostanit. 175cm és 70kg vagyok. Szempontok számomra: legyen viszonylag könnyű, kényelmes és szolgáljon ki sok évig. Nem ragaszkodom újhoz de használtan csak nagyon jó állapotút vennék. Specialized Sirrus 3.0 vagy 4.0 ami hirtelen megtetszett. 4-et használtan tudnék 400 körül (lehet van olcsóbban is, még nem kerestem túl sokat). Azt nem tudom mennyire lenne overkill számomra mert hobbi bringás vagyok de ha megtetszik a dolog akkor lehet gyakrabban előveszem majd. Mit gondoltok a 2 típusról és mit ajánlanátok nekem ha nem ezeket? Köszi előre is
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
válasz Mezga Aladár #259432 üzenetére
Tudod, hogy hol élek. Nálunk 4 kmph a hibahatár, afölött jön a csekk, meg járnak a pontok, illetve a jogsielvétel. Pontokat is hamar össze lehet szedni a bevonáshoz. A sofőrről, és a rendszámról is készül kép. Ha az előbbi nem beazonosítható, akkor nem tudom pontosan, mi történik, de gyanítom, hogy extra bünti a tulajdonosnak. Hogy mennyire könnyű lebukni, arról meg annyit, hogy kényszeresen odafigyelek, és mindig max a megengedett legnagyobb sebességre teszem a tempomatot, de így is összeszedtem 3 büntit 10 év alatt (asszony meg egyet, meg a vőnk egyet a mi autónkkal). Annyira mindenesetre mindig sikerült figyelni, hogy büntetőpontunk egyikünknek sincs, nem is volt sose. És egyik sem szándékos gyorshajtás volt, egyszerűen csak sikerült benézni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #259442 üzenetére
pár hete volt hír, hogy fontolóra veszik az átlagsebesség-mérést is, gondolom első körben az autópályákon.
felénk van egy "vegyes" felhasználású új új - biciklivel lehet behajtani vagy csak célforgalom és 30 km/h a sebességhatár (na jó, ezt én is túl szoktam helyenként lépni bringával), de rendszeresen van áthajtó forgalom és előzések is. 1 sávos gyak. az út, kb 1 bringás és egy autó között marad max 1 méter. (de lehet kevesebb)
na itt is lehetne az út mind2 végén kamera és mérés.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #259439 üzenetére
Annyi hátránya van ,hogy ez szerszámacél és ha mondjuk izzadt mezed zsebében hordod (mint jómagam) akkor pl. fóliázni kell mert kikezdi a sós nedvesség.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vans?
őstag
sziasztok,
ezen talaltok olyan alkatreszt, ami kimondottan tre, es egybol cserelnetek? Szerintem ar/ertek aranyban rendben van.
Gondolkodom, hogy a gravelbike helyett maradnek MTB vonalon, neha az erdobe is kimennek vele.hábm bábm
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #259442 üzenetére
Itt is már szogorítittak rajta és elég ha 54-55 km/h-val megy valaki 50 helyett. Ez a pénzről szól, 10 % "gyors" hajtás nem a világ vége, de a 150-160 már más.
vans?: Szerintem teljesen jó alap bicikli. Normális Deore váltás és MT200 fék van, egyedül a kerékszett saját márkás.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
remélem nem érint senkit a topikból, de:
PIRELLI: VOLUNTARY RECALL OF BICYCLE TYRES P ZERO RACE TLR SIZE 28-622
The tyres recalled were produced between the tenth week of 2023 and the 24th week of 2023 -
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #259444 üzenetére
Erre jó lesz odafigyelni, köszönöm szépen a hasznos tanácsot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen