- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #259310 üzenetére
ugyanúgy Mavic esetleg, csak feljebb lépve? én 27.5-ösben vettem nemrég Crossmaxot, járt (volna) hozzá az átalakító szett.
Amit linkeltél, nem ismerem, de jó cuccnak tűnnek azok is.
A crossmax kicsit olcsóbb, kicsit nehezebb.
Ja, a felhasználás mi?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
Sziasztok
Szerintetek mikor x idövel ki ki old az spd, ha húzok rugó feszítésén orvosolja a problémát de idővel mindig erősebbet és erősebbet kell rajta állítani, viszont így a rugó ereje gyengül majd kicsi beállításon ha majd új stoplit cserélek, gondolom. Vagy érdemesebb pár után húzás után lecserélni a stoplit? Ti hogy szoktátok ? Mi a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem fog az gyengülni szerintem, meg általában nem szokták visszafelé könnyíteni a kilépést, ha már megszokták az erősebbet...
Sima SPD stopli az kb örök élet... de ha nem is éveket kibír...
Én meg beneveztem egy garvel "versenyre" 70 kili 800 méter szint jövő héten... [link] ha jönne még valaki... én a szombatira megyek, itt van a szomszédba...
elő kell túrnom a gravel kereket...
a cél, nem utolsónak lenni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem olyan rég, hogy spd-re váltottál, kizárt, hogy elkopott a stoplid. Szerintem én valamelyik cipőmön még olyan stoplit is használok, amelyik a pedállal egy idős és hát a pedálomban strava szerint 19664 km van, + a városi tekerések .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fifaisshit
őstag
válasz Fifaisshit #259456 üzenetére
Herceghalomnál ütközött kerékpáros és motoros.
Adataink szerint 2023. július 27-én délelőtt egy 57 éves tárnoki férfi közlekedett kerékpárjával Herceghalom irányába a 1101-es úton, amikor balra kanyarodása közben összeütközött a 33 éves kesztölci illetőségű motorossal.
A balesetben mindkét férfi meghalt.
A Budaörsi Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztálya megkezdte a baleset körülményeinek vizsgálatát. -
Friczy
senior tag
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem igazán értem a kérdést, de ha úgy gondolod, hogy az SPD pedál rugója idővel fárad, akkor szerintem ezzel ne foglalkozz. A stopli cseréjéről annyit, hogy volt olyan SPD cipőm, amiből már nem is tudnám kiszedni a stoplit, mert néha gyalogoltam is benne, és kicsit lekopott a csavar feje, nem fogná meg az imbusz. Szóval a gyakorlatban nem szokott túl gyorsan elkopni a stopli ahhoz, hogy cserélni kelljen.
Egy érdekes jelenséggel találkoztam SPD-vel egyszer: a kopott SPD stopli nem működött jól egy új pedállal. A régi pedálból simán ki tudtam dokkolni, de az új pedálból (másik bringán) kifejezetten nehezen jött ki. Úgy jött ki a lépés, hogy a cipőm bélése is már foszlott, úgyhogy új cipő, abba új stopli, azzal a régi és az új pedál is gond nélkül működött. De stoplicserét nem kellett elkövetnem úgy, hogy ugyanahhoz a cipőhöz új stopli. Hamarabb elkopott a cipő
-
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #259391 üzenetére
Köszi! Én csak bicajozok, igaz kell hozzá, hogy a pulzusmérőt jó messzire elhajítsd a francba, mert attól biza erős nem leszel. El kell menni futni hegyre, na az nagyot lök a bringán is...
Tök jó domborzati viszonyok vannak itt a környéken, én célzottan síkot nem is megyek, nincs értelme.
A minőségi frissítés az kell igen, (Sponser, SIS, Nduranz). -
PartyShan
aktív tag
válasz ZolkoW #259451 üzenetére
"ugyanúgy Mavic esetleg" nem vagyok benne biztos hogy 29"-ban át lehet-e alakítani a hátsó tengelyt 135mm-es QR-re.
Igazából azt sem értem, hogy a a 2 kinézett keréknél miként oldják meg ezt.Ja, a felhasználás mi? A felhasználás vegyes, aszfalt, földút és el akarok kezdeni erdőben túrázni. Semmi durvulás DH vagy ilyenek csak szeretnék minőségi alkatrészeket használni.
@robee19: Sajnos vagy nem sajnos a legutóbbi történések miatt ez elkerülhetetlen.
@chubby2o6: én is hajlok a DT-swiss agyas kerekek felé, bár egy kicsit a budget felett van.
Az meg hogy 36T vagy 54T nem szempont a választásnál, mert a mostani kerekem 2 kalapácsos, még csak nem is ratchet system. -
Maximum1
őstag
válasz fulton #259467 üzenetére
Gondolom 54-es stopli és teljesen kilazítva kezdted, normális hogy húzni kell utána ahogy fejlődsz.
Eleinte többször kellett nekem is, lassan be merem vállalni az 51-est.
A lényeg hogy nem kopik, hanem Te ficánkolsz és az 54 elég érzékeny az oldal mozgásra, húzd amíg engedi, utána csere 51-re.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #259472 üzenetére
Na jó te 661 m tszf-ről indulsz, ami olyan mintha itt egy közepesen magas hegy tetején laknál (Naszály csúcs 652 m).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vlevi
nagyúr
válasz Hasaggymeg #259473 üzenetére
Tegnap éjszaka, hajnalban valahol Nógrád megyében is volt valami 5 fok
[link] -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #259473 üzenetére
Azért így is beteg ez az időjárás, pár napja 40 fokos kánikula volt. Németben 2200 méteren, ami nem olyan nagyon sokkal több, mint a Hargita, meg le is havazott .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
orbano
félisten
válasz Bennyboy #259441 üzenetére
Én hasonló megfontolásból vettem a Giant Toughroad-ot. Egy slr2-t találtam olcsón, kapott egy karbon nyeregcsovet (alapból csak az slr1-hez jár) 30 ezerért, ez a gyári karbon villával elég kényelmessé teszi a 45-os gravel gumikkal, ezzel nekem városban járkálni is megfelelő. Alapból 12 kilós kb, amiből még egy kiló lejott az 1x átalakítással.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #259475 üzenetére
Az, hogy régen több volt a hó télen, vagy nem volt ennyire meleg nyáron még ráfogható a "régen minden jobb volt" szindrómára, de ezek a hirtelen és drasztikus hőmérsékletváltozások biztosan nem voltak. Pl. itt is látható, hogy 07.24-07.26 között mindössze 2 nap alatt 12°C -t esett a maximális hőmérséklet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
janakbacsi
őstag
defekt után javított/ragasztott belsőt érdemes még visszaszerelni? vagy dobjam ki és csak újat használjak?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
balintbaba
tag
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Használd, nekem hátul nyeregtáskámban a pótbelsőm is foltozott már.
-
Ringman
nagyúr
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
ha nem ereszt gyorsan (pl. 3 naponta pumpálni kell, a másikat meg havonta), akkor jól sikerült a javítás és nyugodtan használhatod.
-
vlevi
nagyúr
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Felhasználás függő. Ha városban, nagyfater bringajaval,, 1-2km-re, ott simán. De, ha orszagutival 80-al tepsz lefelé a grossglocknerről, akkor inkább ne és persze a kettő között is vannak fokozatok.
Ha jól sikerült a javítás, akkor persze megint más, akkor azzal nem lesz gond.
De egy új belső azért még olcsónak mondható, én inkább cseréltem.
Legfeljebb arra tartogatom meg, ha vegszukseg esetén, otthon nem tudnám másra cserélni. Aztán pár év múlva jó lesz az befőttesüvegre[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Én korábban amíg nem tejjel mentem úgy csináltam, hogy mindig az éppen foltozott belsőt tettem tartaléknak (az frissen foltozva és kipróbálva biztonságosabb mint az x ideig a nyeregtáskában zötykölődő tartalék) és a tartalékot helyeztem fel a gumiba, így biztosítva a körforgást is. Volt olyan, hogy a zsír új gumit foltozhatatlanul lyukasra dörzsölve vettem elő a nyeregtáskából. Egy ideig 3 folt volt a maximum, a harmadik utáni defektnél eldobtam a gumit, de egy időszakban, mikor 3 hónap alatt 9 (!) defektem lett volt 5 folttal rendelkező gumim is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #259482 üzenetére
Régi szép idők
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vlevi #259481 üzenetére
Egy rendesen foltozott gumi melyen pl. egy tűhegynyi szúrás volt legalább olyan biztonságos mint egy új...egyetlen hátránya talán az, hogy a foltozásoknál vastagabb, ami egy keményre fújt országúti guminál érezhető lehet, de montinál semmi hátránya, sőt, ha már ment valamennyit akkor talán gyári hibától mentesnek is bizonyult ami egy új, sosem használtnál nem mondható el. Igaz sosem a legdrágább belsőket vásároltam, de volt olyan mely a toldásnál eresztett és olyan is mely a szelep körül volt xarul vulkanizálva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #259482 üzenetére
Én - hacsak lehet - ragasztok. Így már a defekt keletkezésekor meg kell keresni a lyukat, így megvan a defekt helye, és azt a részt sokkal intenzívebben tudom átnézni a külsőn, hogy nem maradt-e benne az, ami a defektet okozta. Sokszor volt már, hogy a végigtapogatás során nem találtam meg az idegen anyagot, de amikor jobban tudtam, hogy hol kell keresni, megvolt.
Volt nekem 7-8 folttal javított belsőm is, nem volt vele gondom. Mostanában ritkán kapok defektet, éveken át csak másoknak segítettem defektszerelésben, idén megtört a jég, hétfőn jöttunk haza Balatonfőkajárról, és már majdnem hazaértem, amikor az első leeresztett. Ezzel a bringával ez volt az első defektem (másfél év, >3000 km).
-
-
-=RelakS=-
veterán
Egyik belsőmön volt Slime öntapadós folt. Ugyan teljesen össze lett gyűrve (mintha kicsit merev lenne a műanyag, amiből van), de nem szivárgott
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Csápájev
őstag
Tudnátok valakit ajánlani Budapesten vagy környékén,aki bringák hegesztésével foglalkozik?
-
robee19
tag
Világosítsatok fel kérlek, egy sima rugós villánál, RS Judy TK Coil, mi a jelentősége a szerviznek a tisztításon kívül? Azt hittem az olaj cseréje a lényeg, de a sokadik videó után rá kell jönnöm, hogy az csak a lock működéséhez szükséges. Amennyiben ez utóbbi tökéletesen teszi a dolgát, van értelme szétszedni egy kb 1000km-t futott villát? Kéz alól vettem a bringát, garantált km-el, ismerőstől 2 évesen, de szerintem szervizt sosem látott. Probléma nincs vele, csak kíváncsi lennék szebben mozogna e egy friss szerviz után?
-
-
Csápájev
őstag
válasz -=RelakS=- #259495 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #259493 üzenetére
Próbáld ki, nézd meg lesz-e változás. Én azt tapasztaltam, hogy ha hanyagolod még akkor is elveszíted a rugózás érzékenységét (vagyis könnyen megindul kisebb útegyenetlenségeknél, leköveti a gyors egymásutáni puklit stb.) ha amúgy szétszedéskor minden pöpec benne. Korábban 2 évente vittem Manitou Marvel telómat nagyszervizre (igaz akkor kevesebbet is terepeztem), és mindig büszke voltam mikor azt hallottam minden pöpec benne ( rendszeresen töröltem, kentem a becsúszókat) Aztán mikor ~5 év után eladtam a bringát és az új, elvileg alacsonyabb kategóriás Judyval jött, csak csodálkoztam mégis mennyivel jobban mozog. Tisztítás, kenés, szimeringek cseréje mind hozzájárulnak a finom mozgáshoz, akár rugós akár levegős, ugyanakkor persze egy alap rugós Suntour villát mely még 50e forint sincs újan aligha éri meg tízezerért szervizeltetni. ...de városi felhasználásnál sem biztos érezni fogsz bármit, az a rugóút alapos igénybevételénél érződik leginkább.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #259493 üzenetére
Brunox Fork Deo
A csoda olaj tényleg jó ápoláshoz【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
robee19
tag
válasz Hasaggymeg #259497 üzenetére
Akkor elsőre lehet elviszem majd egy szervizbe, hogy meglássam a változást, ha van (kizárhassam, hogy én nem jól csináltam meg valamit), aztán legközelebb szétszedem magam.
Ebből adódó kérdésem a következő:
Debrecen-Hajdúszoboszló körzetében egy olyan szervizt tud valaki ajánlani, aki érti is mit csinál, megbízható és gyors? Kb minden nap használom a bringát, szóval előny lenne ha azonnal megcsinálnák :DFalusi gyerek vagyok, rengeteg gazdasági döngölt, poros úttal előttem és utánam :)
Andrisbandi: megrendeltem, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest