- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asike
csendes tag
Sziasztok! Páromnak keresünk Trekking/cross trekking biciklit. Max 350.000Ft. határig.
Tudnátok segíteni, hogy mely márkákat és típusokat érdemes fontolóra venni? Csak új jöhet szóba. -
Friczy
senior tag
válasz fulton #260346 üzenetére
Nekem a gravelen, országútin és most az ebike-on is vázon belüli bowdenvezetés van, még nem kellett hozzányúlni, néhányszor kellett finomhangolni a váltón, de a bowdeneket nem kellett még cserélni. A gravel a legrégebbi ezek közül, az már több, mint négy éves, 10-15ekm lehet benne.
-
fulton
addikt
válasz Friczy #260352 üzenetére
Mindenkinek köszonom a válaszokat . Ezt a rival Axs nezegettem még, talan még jobb mint a Di2 105. Leveszed az akut es beviszed a szobába(telen pl). Vagy ott a redundancia. 2 akku szemben az 1 központi di2 akkuval. Ha megdoglik pl a hátsó út kuzben, lehúzod az elsőt es radugod/ vagy pót aku. Néztem olyan outit aminek a kormanyaban is belső bowden van, arra gondoltam ha az a marka lesz a befutó akkor az csak elektromos váltósban kellene gondolni. A giant nál pl jó mert kívül fut ott beválalnám a bowdent is.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Sculturát venném, megkapta a hídrós Tiagra féket, ritka amire full Tiagra szettet tesznek, átütős kerekek, nehéz belekötni a vasba.
Speeder: gyengébb fék, nem átütős, de pont annyival olcsobb is mint a Scultura
Rose: ez egy egyenes kormányos gravel, kb. ott lenél vele mint a mostani bringáddal.
OK félsz a kostól, lehet azt taposóval is kezdeni, de ha nincs rá inditatásod akkor speeder, kategória egyik legjobbja, nem nyúlsz mellé azzal sem, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz arcitec #260331 üzenetére
kétoldalú 3m ragasztó, elég jól tart. mondjuk nekem nem a karos változatom van, hanem a stucnira szerelhető.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ballazol
senior tag
válasz Sordoran #260327 üzenetére
szerintem a táv mindegy, a rendszeresség fontosabb
amúgy a mez zsebébe bőven elfér a mobilod is
vagy ha ott kényelmetlen, egy kis táska is elfér a hátadon folyadékkal
menet közben úgysincs időd böngészni a telót
amellett, hogy durván baleset-veszélyes is...
és a telefonnak sem lehet túl jó a durva rázkódás
persze úgysem hallgatsz rám(amúgy... ha évvégéig meglesz az 1000+ km, visszavonom a KTM-es kritikát, és megkövetlek)
"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
Poiro7
aktív tag
Szépkártyás kerékpár vásárra senkinek nincs tippje
-
andrisbandi
őstag
válasz Poiro7 #260359 üzenetére
https://akosbike.hu/
Tavaly elfogadták, rá kellene kérdezni most lehet e szépre.
Használt bicókat is árulnak, meg rengeteg kiegészítőt.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Sordoran
addikt
válasz ballazol #260358 üzenetére
Jelenleg nem, de ősszel az iPhone és Apple Watch frissítéssel a telefon már egy kerékpár computer lehet elvileg. Talán tényleg felesleges egy külön tartó, jó lesz egy táska amibe berakhatom elzárva is, vagy felülre bekapcsolt kijelzővel. Eszembe se jut amúgy aktívan telefonozni tekerés közben, a fejem fogom a fiatalokon mikor látom kéz nélkül tekerni őket, és nyomkodják a telefont is...
Ezt az 1000km-t nekem vagy a KTM-nek kell bírnia? Előbbiben kevesebb bizodalmam van. Meglenne amúgy simán, ha nem kellene vonatoznom is munkába menet, de így a munkábajárást máshogy kell megoldani.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Fall-N
veterán
válasz Toobee #260289 üzenetére
Akkor az jobb. Az enyémben egy sima CR2032-ös elem van, amit például a komputer szenzorokban is használnak.
Most megnéztem, ez egy Xavax Amelie típusú mérleg. [link]
Mondjuk nálam nem volt szempont a súly mérésén kívül, csak ez volt akkor az Euronicsban. Azóta már olcsón kapni okos mérlegeket is.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #260346 üzenetére
Nem kell félni tőle. Egyrészt ha komplett biciklit veszel, egy ideig nem kell cserélni. Másrészt ha normálisan van megtervezve a bowden vezetése, akkor nincsenenek éles törések ahogyan fut. Természetesen a vázon kívüli hatékonyabb (ideálisabban el lehet vezetni, mert sokkal több a hely), de olyan már nem nagyon van. Ha netán csörög, akkor lehet kapni polifoam béléscsövet, amibe bele lehet húzni a bowdenházakat. Sok nagyobb gyártó eleve azzal szereli a bicikliket.
Viszont a drágább integrált kormányoknál szívás tud lenni a bowdenek és a hidraulikus fékcsövek szerelése. Szerintem vétel előtt nézz pár YT szerelős videót, ha találsz a kiszemelt modellről.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Egyiken sincs semmi kifejezetten kerülendő, a koskormány meg nem jelent automatikusan becsatolás, lehet azt taposni is ha nem akarsz becsatolni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IzI
senior tag
válasz Hasaggymeg #260370 üzenetére
Köszi.
Ezekkel az akciókkal csábítóak. Jó lenne megnézni és kipróbálni őket.Írtam Merida concept Store üzletnek, meglátjuk. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #260315 üzenetére
Derékbőséget spaniferrel mérted?
#260332Maximum1...országúton ahol a 160-as pulzus = 40km/h lehet, de terepen nekem inkább 10km/h alatti mászásokon szokott 160 lenni a pulzusom mikor már úgy lihegek, hogy a kibocsájtott CO2 alapján a hülyébb böglyök már kerekes lónak, vagy tehénnek néznek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #260375 üzenetére
Azt nem tudom hol kell, így átlagoltam a legvékonyabb és a medencecsont közötti értéket.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #260376 üzenetére
Amúgy én is utána kellett nézzek hol is kell a nyakat, meg a derékbőséget mérni pontosan és azt találtam, hogy míg előbbit a gallér helye körül, közvetlen az ádámcsutka alatt, addig utóbbit a köldök fölött szokták. Így nekem 18% jött ki ami az átlagos alsó határa, de már nem fitness és az Ideal Body Fat for Given Age
(Jackson & Pollard) szerint 20 kellene legyen, vagyis 55 évesen az aputestű mamilság már egyenesen ajánlott.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #260283 üzenetére
A versenyzéshez se nem vagyok elég gyors, se elég fiatal.
Nekem az élmény és öröm bringázás a világom, és imádom a jó pályák teljesítése közbeni jutalom dopamin fröccsöket
Viszont az eplényi pályáknak is jobb karbantartást és több fantáziát kapnak hála a kőszegieknek (ez is vicc, hogy onnan kell ide jönni építeni), így ősszel, amikor a hétvégi balatoni forgalom nem terheli már az Eplény felé vezető bringás idegrendszerét, oda is el fogok nézni. -
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #260377 üzenetére
“vagyis 55 évesen az aputestű mamilság már egyenesen ajánlott”
Na jó tudni, akkor én előre dolgoztam, innentől
pihenhetek. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #260238 üzenetére
nos, hát nem jött ma mail a dpd-től
a varia radart átvettem tegnap, a deca jól tippelt időpontot.
-
válasz Hasaggymeg #260375 üzenetére
Pszt: elárulok egy belsős országútis titkot: aszfalton is vannak emelkedők.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #260381 üzenetére
de azokon úgy kell átmenni, mintha nem lenne. na jó, enyhe pulzusemelkedés megengedett.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #260381 üzenetére
Akkor gondolj egy köves, gyökeres emelkedőre, amim amúgy is nehezebb áttekerni. Egy sima füves részen is nehezebb átmenni, mint aszfalton, pedig az még nem is terep. Mondjuk én is maximum "gravel" úton megyek, terepen (normális híján) nem járok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Ringman #260380 üzenetére
És nézd meg, még neki lesz igaza.
18:46 @ Hörsching. Az a legutolsó update. Haverék ott laknak viszonylag közel, tegnap már azon vicceltem, hogy elmehetne érte, mert sose fogom megkapni. Mondjuk azért azt erősnek tartanám, hogy két nap alatt ne érjen ide Osztrákoktól.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #260382 üzenetére
Mindjárt belinkeli Hasaggymeg a madarasi aszfaltos szegmenst
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #260381 üzenetére
Én itt 5,4 km/h átlagot mentem a tegnap. ~ 5 percig annyinál az erdőben kábé lepetéznek a legyek mint egy dögöt mert alig mozogsz így azt hiszik már nem élsz.
.LnB + Ringman...fel a fejjel, jövő 7 elején így new computer day lesz a fél topiknak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #260387 üzenetére
Inkább arra rakj be gpx-et, hogy lehet terepen kikerülni azt a szart, hogy lehessen a Hosszú-hegyen rendesen kerékpározni
-
orbano
félisten
Na megint én. Nagyon fontolgatom a 12 sebis shimanot, csak jó lenne az a 10 fog, de bajban vagyok a dolog körbejárásával. Mivel nem ugyanolyan flenijeim vannak jelenleg elöl és hátul, és ez bizgerálja az OCD-met, így egy komplett kerékszetten gondolkodom, de nem találok készen olyat, ami megfelelne, így gondoltam magam rakom össze. Kezdeném az aggyal, de nem találok a feltételeimnek megfelelőt:
- legyen sima fekete, mindenféle biszem-bszom feliratok nélkül
- a racsni legyen relatíve halk (nem kell semmi spéci, de ezek a modern sokfogas sz*ok valami rettenetesek, legyen normál kerékpár hangja )
- menjen fel sima nem-boostos QR villára (135/100?)
- 6 csavaros rögzítés
- bírja a terepet, legyen relatíve tartós és könnyen szervizelhető
- Legyen rá ugye microsplineA DT Swiss az ocsmány leszedhetetlen fehér grafikájával verte ki nálam a biztosítékot
Shimanonál center lock van, kapja be
Bitex nehezen beszerezhető és csak átütőtengelyes, nem tudom lehet-e konvertálni
Bármi más amit néztem és igényesnek tűnik az horror áron megy.Egyéb ötlet?
A vér nem válik VAZZE!™
-
Maximum1
őstag
válasz Csokicsibesz #260388 üzenetére
Vizdák János, stravájából sok lehetőséget találsz a Kevély környékén, vannak leírások is, azt tudni kell hogy állat a pali, amit közepesnek ír az nekem már a vége e-mtb-kal
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #260388 üzenetére
Bár én még asszem nem voltam arra, de tovább mész DK felé és fel az elsőn, vagy másodikon balra-vissza...azért lehet ott amolyan szerpentin szerűen kerülgetni a Kevélyeket a szintgörbék mentén rövidebb meredek mászásokkal és hosszabb "rendesebben" bringázható ösvényekkel, utakkal. Amúgy főleg most tényleg nem olyan fényes a Kevély, ezek a felhőszakadások olyan vízmosásokat eredményeztek, hogy vigyázni kell a nyomvályúkra, ahol köves ott meg laza lett és ide-oda dobál még 1,7-1,5 baron is. Olyan sérülések vannak a felniim festésén a beforduló szikláktól mintha legalábbis csavarhúzóval estem volna nekik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nem hiszem el. Kínából hamarabb megjött a cuccom, mint a Bikeinn-ről a Karoo 2.. Ami "In Stock" volt. Ráadásul a DPD szerint a Karoo 2 több mint 24 óra alatt, ehy 2,5 órás utat tett csak meg ausztrián belül. Ennyit haladt. Általában nem vagyok én egy hisztis gyökér, kinőttem már ebből, de ez most felcses nagyon. Nem hiszem hogy megjön ma, mert tegnap óta nem frissül a tracking, és semmit sem kaptam róla.
Ui: Hasaggymeg hibája az egész!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #260389 üzenetére
Nem értelek. Ha a felirat és a CenterLock témát jobban átgondolnád akkor jobban járnál. Eleve leszűkíti a kört, hogy nem boost kerékről van szó és gondolom nem átütőtengelyesnek kéne lennie. Na ilyet nehezebb találni. Én Mavic kerekeket nézném meg a helyedben, például a Crossmax, Crossland.
Az a baj, hogyha kereket akarsz fűzetni, akkor az sosem lesz olyan jó mint egy gyári kerék. Természetesen lehet jó kereket fűzni, mert minden komponenst lehet kapni, de olcsó nem lesz. Egy normális minőségű küllő darabja ott van a 400-450 Ft körül (DT, Sapim) az agy sem olcsó és a felni sem. Rá megy még a munkadíj is pluszban. Agyból is érdemes legalább egy Deore ha kónuszos (abban legalább "labirintus tömítés" van) vagy inkább egy ipari csapágyas.
CenterLock-kal mi a baj? Egyik legjobb megoldás. Sokkal egyszerűbb is szerelni, mint a hat csavarost. Írom ezt úgy, hogy 6cs van nekem is. Felni terén sok gyári kerék matricázva van, amit könnyen lehet szedni (hőlegfúvó, féktisztító segít). Emiatt szerintem kár a kerékfűzés. Racsnihang terén nehezebb dolgod lesz, mert a legtöbb normális minőségű agy az hangos. Más sűrűségű zsírral el lehet halkítani.
Ha nagyon zavar a felnin a felirat, akkor fújasd le fekete festékkel, és a probléma megoldva.
Microspline agyban van egyáltalán olyan ami 135 mm papucstávolságú? Nem néztem utána, csak elméletileg azért lett a boost, mert már nagyon nem fért be a hátsó agy a 135 mm OLD-ba. Ezért is van 142 meg 148 mm.
[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
válasz 6030D #260392 üzenetére
A 6 csavaros az inkább ilyen csakazért is dolog. Nem látom semmi előnyét, cserébe plusz szerszám kell hozzá, és plusz súlyt jelent. Szóval ez inkább ilyen elvi kérdés, de meggyőzhető vagyok.
Giant Toughroad SLR 2019
A 10 fog miatt igen, és hogy full shimano hajtás legyen. A 11/36 áttételt egyre inkább kevésnek érzem, jó lenne egy kis tartalék.Amúgy szemezek az M8110-zel, feladva a CL bojkottot, csak nem tudom azt rá tudom-e adapterrel rögzíteni a villára, és a igen, van-e bármi negatív következménye műszakilag.
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dragon Age: Origins
- Battlefield 2042
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest