- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #274983 üzenetére
Ott hibázik dolog, hogy csak kipróbáltál EGY fajta féket. Egyszer próbálj ki egy MTB féket is, majd egy négy dugattyús fajtát is és rögtön rájössz mi a jó fék.
Másik hiba, hogy lehet hogy a fék be sem volt normálisan koptatva. Mi itt páran napi szinten használjuk és egyáltalán nem hiányzik semmilyen felnifék. És akkor még nem említettem a különböző márkák közti különbséget.
Egyébként is motorkerékpárokon és autóknál is alapvető dolog a tárcsafék. Bicikliknél még mindig van aki "hitetelen" és nem tudja felmérni a kettő közt a különbséget.
A karbantartásról annyit, hogy egyáltalán nem kell sokat foglalkozni a tárcsafékkel sem. Egy-két évente le kell légteleníteni, ha zavaros és sötét színű a folyadék akkor csere.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen