- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz fulton #258999 üzenetére
Itt van egy alattomosabb 600m hosszú emelkedő, ami ugyan átlagban "csak" 6.5%, de van egy majdnem 13%-os rész is benne, na azt egy menetben nem bírtam letolni, ráadásul főút, szűk is, szóval majd akkor próbálom újra, ha értékelhető teljesítményt nyújtok. Utálom, amikor mögöttem lassan jönnek az autók, és nézik, ahogy szenvedek
Szerencsére van egy kerülőút, az is hasonló emelkedés, de több rövidebb szakaszból áll, meg nem annyira forgalmas. De valószínűleg beedzek előbb egy lankásabb emelkedőn, aztán majd támadom ezeket. Amikor elkezdtem a tekerést, ilyen nem sokkal 170 feletti volt a maximális pulzusom, most már 186 volt a legnagyobb mért. Azt hittem, hogy ez változik, de utánaolvasva az jött le, hogy az egyik iskola szerint nem változik, csak az edzettség függvényében egyre jobban megközelíted a valósat, a másik iskola szerint meg nőhet. Mindegy is, a mért érték nő. És igen, sokkal könnyebb a hétköznapi dolgokat megcsinálni ha bírja az ember.
Az új bicajhoz sok sikert, remélem azért nem adod alább az igényt, tehát lesz 1x12 és elektromos váltás, hidraulikus fékek, meg persze aero full karbon váz.
És akkor lefelé sem lesz gond az 50+-os sebesség. Én most a napokban többször is jöttem le 55-el, és volt még a 48/11-ben. De az mindegy is, ami fontosabb, hogy abszolút nem volt instabil a bicaj, bár az igaz, hogy az alap Shimano BR-MT200 160-as fékek ekkora sebességnél már azért nem haraptak akkorát. Tegnap egy autós addig fékezgetett előttem (én meg mögötte) a lejtőn az 50-es táblánál, hogy végül inkább megelőztem bicajjal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest